Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. okt. 26. 9h:14' EZ A 177. JÁTÉKHETED, 173. FORDULÓD 178. játékheted kezdete: nov. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2440 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: h 233 10 0 | használod a 233. tárgyat |
* 3. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 4. KP: h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
* 5. KP: h 1228 1 0 | használod az 1228. tárgyat |
ek 180 7 | t. energia kisütése: 180 7 |
ef 10 522 | energia fejlesztése 10 |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 261 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 527, sebződés: 12, gyógyulás: 10, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [71,59] Még mindig az erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő megsebesített khór darázs nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a khór darázs csíkos potrohát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel kegyetlenül megütöd a khór darázs bal szárnyát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel jól megszúrod a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Siralmas támadást intéz farkával a khór darázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A khór darázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 291 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 14, gyógyulás: 1, összesen: -13 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bandita jobb lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bandita fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel eltalálod a bandita bal vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A bandita megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A bandita még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy borostyán függő. Szereztél 15 aranyat. 769 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 25, gyógyulás: 3, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [72,59] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mákrózsa bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Csak egy orgyilkos. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az orgyilkos jobb vállát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az orgyilkos fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel megdöföd az orgyilkos fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 349 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 4, gyógyulás: 2, összesen: -2 ÉP}
ee 174 107 129 | eladod a 174. tárgyat a 107. tárgyat a 129. tárgyat |
ee 176 65 158 | eladod a 176. tárgyat a 65. tárgyat a 158. tárgyat |
ea 45 2 | eladod a 45. tárgyat 2 |
ea 57 2 | eladod az 57. tárgyat 2 |
ea 237 2 | eladod a 237. tárgyat 2 |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel iszonyatosan megcsapod az útonálló testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
92 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 3, gyógyulás: 3, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [74,59] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Úgy gondolod, hogy a közeledő sötét gnóm nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét gnóm testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sötét gnóm testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel eltalálod a sötét gnóm fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A sötét gnóm feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 19, gyógyulás: 3, összesen: -16 ÉP}
be 670 | bemész a 670. épületbe |
energiatüskék (#29) 18 aranyért, | izomernyesztés (#33) 50 aranyért, | varázsvédelem (#34) 35 aranyért, | mágiatörés (#35) 38 aranyért, |
védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, | tompítás (#40) 38 aranyért, | jégcsóva (#41) 80 aranyért, | örvénykerítés (#42) 80 aranyért, |
fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, | gigaököl (#49) 56 aranyért, | elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, | mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, |
láthatatlanság (#76) 62 aranyért, | fúzió (#77) 94 aranyért, | láth. észlelése (#78) 42 aranyért, | varázsital főzése (#100) 150 aranyért, |
varázsvédelem II (#108) 620 aranyért, | felszínre ugrás (#109) 390 aranyért, | tűzgolyó (#155) 850 aranyért, | varázspáncél (#156) 700 aranyért, |
városi teleport II (#181) 220 aranyért, | Symulf rúnája (#182) 80 aranyért, | vízlélegzés (#185) 430 aranyért, | filofaxáció (#277) 800 aranyért, |
időcsere (#285) 100 aranyért, | mágikus gyorsítás (#330) 450 aranyért, | emléktörlés (#338) 800 aranyért, | tolvajvér (#364) 90 aranyért, |
klónozás (#367) 2500 aranyért, | szívküldi (#368) 10 aranyért, | oldás (#372) 160 aranyért, | banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, |
analízis (#375) 70 aranyért, | böfögtető átok (#380) 140 aranyért, | filofaxáció II. (#444) 800 aranyért, | Trinigan rúnája (#453) 100 aranyért. |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 26 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bibircsók-óriás jobb lábát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel eltalálod a bibircsók-óriás jobb karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 670 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 18, gyógyulás: 3, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [76,61] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy.
* 1. BP: h 163 0 0 | használod a 163. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 21 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 21 pontért |
VARKAUDAR CHE-PAP (704. SZÖRNY) A che harcművész irányzat kiváló katonái a varkaudar che-papok. Tökéletesen kimunkált izomzatuknak szépségét a felszerelésükből elmaradhatatlan che-vállszalag és che-kard csak tovább növeli. Vallásos elhivatottságuk csak egy istent imád, Dornodont, ami azt hiszem érthető is a varkaudarok keletkezéséről szóló legendák ismeretében. Példaképük azonban egy közülük való: Khór. Varkaudar che-papokkal nagyon ritkán lehet csak találkozni. Elsősorban azért, mert nincsenek sokan, köszönhetően a nem túl egyszerű próbák sorozatának, melyen a kiképzésen a papoknak végig kell menniük. Csak a legjobbak elég rátermettek ehhez. Tehát ők a varkaudarok legjobbjai, de vajon mit jelent ez akkor, ha egy hozzád hasonló kalandozóval hozza őket össze a sors? Talán már ki is derült, vagy majd ezután fog... |
A HALÁL CSATLÓSA (732. SZÖRNY) A halál csatlósai romlott fogú, fonnyadt arcú, parázsló szemű teremtmények, Leah elkötelezett hívei. Ghallán a képességeik semmit nem érnének, talán meg sem kottyannának a ma kalandozóinak. A negatív létsíkon azonban mind varázslataik, mind életerőszívó képességeik miatt (mely ellen az esszenciavédelem sem véd), nem érdemes velük harcba bocsátkozni. Ha mégis ezt teszed, számíts arra, hogy a halál csatlósait nem lehet az árnyékvilágba küldeni. "Hatástalanítani" egy rövid időre igen, de örökre megölni nem lehet. Leah kegyeltjeiként, istenük hadseregének első soraként, némi regeneráció után erősebben térnek vissza az élők közé, mint annak előtte voltak. |
LÁNCRAVERT QUWARG (744. SZÖRNY) Még sosem hallottál olyan quwargról, melyet saját fajtársai is csak testőrnek használnak, vérszomja, elszántsága és hihetetlen ereje miatt. Hatalmas, megnyúlt szájszerve éles csáprágók egész arzenálját rejti. Villámgyorsan támad, és amit egyszer elkapott, többé nem ereszti el. Jaj annak a kalandozónak, akinek lábát, karját, netán fejét sikeresen célba veszi! A quwarg testének egyéb részei egyébként nem sokban különböznek a közönséges harcosétól, így talán benne is ütőfegyverrel teheted a legnagyobb kárt. |
ORGORÓ (170. SZÖRNY) Az orgorók a labirintusok mélyén lapító, sziklakemény bőrű, medúzafejű szörnyek. Pillantásuk kővé változtatja az óvatlan kalandozót (aki aztán persze várhat a KÖVGEO, vagyis a Kővéváltakat Visszaváltoztató Ghalla Elit Osztag munkatársaira), harapásuk pedig iszonyatosan erős mérget tartalmaz. Ha ez még nem lenne elég, nem árt, ha tudod, hogy karjaik végén hatalmas, rákszerű ollók vannak, amelyekkel igen kellemetlen sebeket tudnak okozni. Bizonyára kitaláltad már, hogy ütőfegyveren kívül nem sok lehetőséged van a szörny legyőzésére. |
SÍRLIDÉRC (172. SZÖRNY) A sírlidércek valójában nem sokban különböznek a zombiktól, csak jóval nehezebb őket elpusztítani, és valamivel kitartóbb és félelmetesebb harcosok. Szemük zöldes fényben ég, bár ez egy tapasztalt kalandozót nem igazán riaszthat el. Ami igazán veszedelmes, az az, hogy karmolásukkal gyakran bénító méreg jut az áldozat szervezetébe. |
DÖGKESELYŰ (174. SZÖRNY) Dögkeselyűkkel leggyakrabban ott találkozhatsz, ahol bőven van friss hulla: a csatamezőkön. A ghallai dögkeselyűk különösen kövérek és erősek, és rettenetesen szemtelenek: nem egykönnyen hagyják magukat elzavarni a kiválasztott zsákmánytól. Leölésüknél leghatékonyabb, ha valamilyen vágófegyverrel átmetszed a nyakukat, de még az a technológia is elmegy, ha jól kupán vered őket valamilyen ütőfegyverrel. |
ÉLŐHOLT MÁGUS (175. SZÖRNY) Az élőholt mágus hajdan nagyhatalmú varázsló volt, akit megkísértett a halhatatlanság ígérete. Halhatatlanná is vált, de milyen áron! Egy nyomorúságos, összeaszalódott tetemhez van kötve a lelke az örökkévalóságig. Az élőholt mágus gyűlöl minden élőlényt, és iszonyatosan gonosz. Teste ellenálló a varázslatokkal szemben, és ő pedig igen széles repertoárral rendelkezik támadó és védekező varázslatokból. Ezenfelül természetfeletti fizikai erővel rendelkezik, így a közelharcban is igen kemény ellenfélnek fog bizonyulni. |
GALACHMIT (310. TÁRGY) A galachmit kövek zöld színű, ezüstösen csillogó felületű féldrágakövek. Különleges ritkaságuk miatt csak a nagyon gazdagok engedhetik meg maguknak, hogy ékszert készíttessenek belőle. Némely mágusok szerint speciális képességekkel is bír, és fontos alapanyag egy-két mágikus főzethez, de ez a tény nem nyert ezidáig bizonyítást. |
BORKONYÓ CSERJE (311. NÖVÉNY) Egész Ghallán a legfinomabb pálinkát a borkonyó erjesztett gyümölcséből készítik. Te, a tapasztalt kalandozó azonban nem a gyümölcsöt fogod leszedni, ez legyen továbbra is a kocsmárosok feladata. Egy apró, hengerbe csavart levélbe gyűjtve inkább egyenként kitépkeded az épp virágzó borkonyó bibéit. Hosszadalmas feladat (10 TVP-t emészt föl), de megéri: a borkonyó bibe rengeteg varázsfőzethez elengedhetetlen komponens. A gyűjtéshez a KT 312 parancsot kell kiadnod. Egy fordulóban maximum három adag borkonyó bibét gyűjthetsz. |
NAGY ARANYKULCS (246. TÁRGY) Ez a tárgy már önmagában tetemes summát érhet. Értékét azonban megduplázza az, hogy speciális, a királyság kincstárnokai által használt zárakat lehet vele kinyitni. A finoman megmunkált nyélen hajszálvékony ezüst vonalak hirdetik az aranymíves céhét. |
KVAZÁR PÁNCÉL (251. TÁRGY) A kvazár páncél elkészítésére egyedül nem vállalkozhatsz: ehhez megfelelő szakembereket kell keresni, akik rendelkeznek a kvazár megmunkálásához szükséges felszereléssel. Igen, egy jól felszerelt kvazár kohóról van szó. A szükséges komponensek, amelyeket magaddal kell vinni, aránylag könnyen beszerezhetőek: mindössze 14 kvazárról és egy Arx formázó mintáról van szó. A kvazár páncél igen ellenálló, és 12-vel megnöveli a védettségedet, ha a KF 251 paranccsal magadra öltöd. A kvazár páncél megkovácsolásának kivárása 120 TVP-t vesz igénybe. A páncél elkészíttetéséhez a KT 251 parancsot kell kiadnod. |
ISTENI KÖNNYCSEPP (260. TÁRGY) Az isteni könnycsepp szent folyadék, amely közvetlenül istenedtől származik. Jónéhány varázslat van, amelynek anyagi komponense egy vagy több csepp ebből a kivételes nedűből. Tárolásához szent kehely szükséges. |
GROMAK BŐR (268. TÁRGY) A tüskés harci gromak megnyúzása hosszadalmas és sok fáradtságot igénylő feladat. Tapasztalt vadászok szerint azonban mindenképpen megéri, mert az igencsak nehéz bőrdarabok nagyon rugalmasak és ellenállóak. |
BANDITA (758. SZÖRNY) Doohnibor, a legendás bandavezér emberei mindenütt ott vannak. Ő volt az, aki az első rablószervezetet alapította, kezdetben csupán a rabolj a gazdagoktól, adj a szegényeknek szellemben. Később azonban Dornodon hite megkísértette, és a banditák csapata átalakult egy gonosztevő társasággá, akik mindenhol-mindenkit kifosztanak. Lehetsz te a legjobb tolvaj vagy Raia legelső bíborosa, a banditák szemében teljesen mindegy, alkunak helye nincs, ők csak az értékeidre hajtanak, és nem tűrnek ellentmondást. |
Erő: | 49 (58) | Szint: | 18 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 145 cm |
IQ: | 14 (33) | Támadás: | 31 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 14 (20) | Védekezés: | 21 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 18 (22) | Életpont: | 540/540 | Jellem: | semleges (+11) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 19 (31) | Varázspont: | 200/33 | Pénz: | 6443 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 19/0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | *22/100 (+8%) | szúrófegyverek: | 16/48 (+7%) | vágófegyverek: | 7/66 |
dobófegyverek: | 17/19 (+15%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -98.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (99 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
76,61 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 131 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/21 (+14%) | 2. nyomkövetés: | 27/64 (+16%) | 3. mászás: | 4/87 |
4. csapdakészítés: | 13/39 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/17 | 6. gyógyítás: | 16/70 |
7. titkosírás: | 5/20 | 8. felderítés: | 5/9 | 9. szörnyidomítás: | 4/44 |
10. taumaturgia: | 16/9 (+13%) | 11. harcművészetek: | 21/0 | 12. zene: | 13/99 (+10%) |
13. szörnyismeret: | 3/0 | 14. zárnyitás: | 1/55 | 15. vadászat: | 10/66 |
16. bányászat: | 11/25 | 17. testépítés: | 47/79 (+50%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ) |
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 42 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
hangzatos melódia (#345) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 77 TU. szükséges még: 33 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 253 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 1 | kőhegyű lándzsa (#7) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | * | vámpírtőr (#364) | ||||||
Vágófegyverek | ||||||||
3 | kőkés (#6) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
2 | bot (#4) | 1 | kőkalapács (#13) | |||||
Lövedékek | ||||||||
4 | kerek kő (#19) | 64 | ubuk tüske (#131) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
2 | bumeráng (#249) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 6 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
2 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 10 | ubuk dobónyíl (#138) | 6 | vas dobónyíl (#189) | |||
Pajzsok | ||||||||
1 | kis bőrpajzs (#45) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | * | Métely páncélja (#1562) | ||||
Sisakok | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | * | Krough fejdísze (#1570) | ||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | tépett lobogó (#1864) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | * | tankány karom (#237) | ||
Övek | ||||||||
1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | ryuku futárcsizma (#1530) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0) | ||||||||
1 | borostyán függő (#162) | |||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1) | ||||||||
1 | * | hősiesítő medál (#1558) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | |||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
1 | * | Huddens alkarvédője (#1550) | ||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | * | zafír védőgyűrű (#532) |
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2) | ||||||||
1 | * | nodonrod kitűző (#1533) | 1 | * | örökkévaló holdkő (#1830) | 1 | * | varkaudar ékkő (#2168) |
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
5 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 50 csepp tinta (#101), fér még: 0] | ||||||
1 | fűszertartó (#210) | [benne 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 2] | ||||||
7 | huhogó bibe (#332) | [bennük 30 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 54] | ||||||
5 | kavadu iszák (#25) | [bennük 50 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | ||||||
5 | sullár hólyag (#168) | [bennük 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 97] | ||||||
10 | uzbány csőr (#169) | [bennük 76 csepp ugh méreg (#166), fér még: 44] | ||||||
6 | vizestömlő (#3) | [bennük 117 korty víz (#27), fér még: 3] | ||||||
3 | zöld üveg (#82) | [bennük 21 csepp ragasztó (#83), fér még: 39] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 5 | bronzkulcs (#76) | |||
6 | csontkulcs (#74) | 3 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | ||
1 | ezüst kulcs (#184) | 2 | Fairlight szütyője (#2108) | 5 | fáklya (#36) | |||
1 | fülemüle síp (#1576) | 1 | furulya (#233) | 5 | gernim balzsam (#1894) | |||
199 | gyógykenőcs (#313) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 45 | kaja (#2) | ||
1 | karócsapda (#163) | 5 | kis vaskulcs (#40) | 1 | koboldkorona (#1629) | |||
1 | kötél (#92) | 4 | krónika (#1725) | 1 | lant (#238) | |||
1 | légiós hátizsák (#1560) | 3 | leviatán hólyag (#2182) | 2 | mérleg (#81) | |||
1 | moa varázsdoboz (#1133) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | olló (#335) | |||
21 | ork csodaszer (#1228) | 1 | pszi kő (#248) | 5 | rézkulcs (#75) | |||
1 | sáfránykő (#979) | 1 | sáfránykristály (#675) | 1 | súlyzó (#347) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | távcső (#42) | |||
1 | tüskecsapda (#242) | 2 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
2 | vaskulcs (#183) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
9 | acélpengőke (#231) | 2 | alligátorbőr (#661) | 44 | álompor (#396) | |||
3 | aurach bőr (#658) | 39 | aurach fog (#657) | 2 | berzerker tüske (#713) | |||
10 | bordacsont (#16) | 1 | csuklyavirág (#133) | 1 | darázsfarok (#654) | |||
8 | darázsszárny (#652) | 9 | dorony tüdő (#212) | 5 | dözmöng szív (#122) | |||
76 | drótszőr (#37) | 3 | elkarog szőr (#665) | 1 | etra hályog (#712) | |||
18 | evaporőr háj (#105) | 31 | fabontó (#106) | 8 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fémrúd (#104) | 6 | fülemüle agyar (#267) | 2 | grákóbőr (#41) | |||
9 | grifftojás (#179) | 2 | gyíkfű (#201) | 7 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | halcsont (#390) | 6 | hebrencs állkapocs (#130) | 3 | kaktusztüske (#114) | |||
3 | karbin plazma (#199) | 3 | kavadu lebeny (#24) | 8 | lajhár csont (#236) | |||
7 | lapockacsont (#33) | 2 | liumbe hajtás (#655) | 95 | madártoll (#112) | |||
7 | magszim bél (#103) | 8 | mákrózsa virág (#56) | 3 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 6 | móri gyümölcs (#116) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
6 | nektoraf faggyú (#667) | 12 | óndarab (#85) | 2 | ormánygőte csont (#21) | |||
32 | pirkit (#153) | 3 | purifikátor háj (#269) | 1 | rakolits por (#669) | |||
4 | remák szív (#264) | 12 | rézdarab (#70) | 4 | rinóbőr (#651) | |||
2 | rókafarok (#124) | 4 | sámán erszény (#650) | 10 | smirglilevél (#29) | |||
3 | sünmedve tüske (#14) | 7 | surranó kígyó bőr (#47) | 6 | szárnyas hernyó (#69) | |||
6 | szulfagor agyar (#677) | 3 | szvó-ektoplazma (#151) | 5 | téfea-agy (#172) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 21 | tigroszlán fog (#63) | 3 | trikornis szarv (#198) | |||
2 | vadász tatu bőr (#15) | 5 | varányszem (#30) | 48 | varkaudar csont (#1113) | |||
23 | vasérc (#152) | 22 | vízionár szem (#102) | 4 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 220.88 kg | Megterheltség: 122% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 11 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bőrsisak (#57) | 2 | ezüst karkötő (#158) | 1 | harci kalapács (#174) | |||
2 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | madártoll (#112) | 1 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | rövid íj (#107) | 3 | sallank nyíl (#129) | 1 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | szöges páncél (#65) | 2 | tankány karom (#237) | 1 | ubuk tüske (#131) | |||
8 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
369 | arany (#50) | 1 | borostyán függő (#162) | 1 | darázsszárny (#652) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 3 | spiritusz (#170) | |||
8 | víz (#27) |
68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | |
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|