172. forduló, 174. forduló, Griffhor siefu összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. dec. 11. 9h:06'
EZ A 759. JÁTÉKHETED, 173. FORDULÓD
760. játékheted kezdete: dec. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1629
SZÁMLA : XXXX

GRIFFHOR SIEFU KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,102] koordinátán.
Kiábrándultan nézed a vérvörös rózsát: veled is előfordult már, hogy a szerelmes éjszaka után csak egy virágot hagytál kedvesed ágyán... Egy csendes alak közelít a táborodhoz, szinte alig hallod lépteit. Bőre sápadt, mint a hold ezüstje, szemei igézően ragyognak, ahogyan rád emeli pillantását. Már-már megijednél, de földöntúli bizonyosság önt el: Szeret Téged! S valóban, karjait széttárja, ölelése puha, mint édesanyádé volt egykoron. Sokáig álltok így, s magad sem tudod, mikor fedi el pilláid az álom könnyű takarója...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+27 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 336.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 331.]

* 3. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 326.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
[100,101] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Hirtelen mozogni kezd a föld! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mélységi grittang. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a mélységi grittang jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Találsz egy Chara-din monolitját. Egy quwarg mozdul a földön. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [101,100] Továbbra is dombság. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy harmadik szem varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Találsz egy barátság szent tüzét. Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg.
(Feltételes gonoszkodás:) Köveket gyűjtesz, és a verembe dobálod. Lentről morgás hallatszik, ahogy az odalent lakó Valami felébred. A lélegzeted is eláll - minden vérszomjas csüldők ősapja kezd a föld alól előbukkanni! Csápjait a ketrec köré fonja, a mutáns rémült visítozása közepette. A ketrec tojáshéjként roppan össze, a mutáns pedig egyenesen az óriáscsüldő pofájába zuhan. Csámcsogás, böfögés, majd néhány mutáns csont repül elő. Egyet magadhoz veszel. Igazán fantasztikus élményben volt részed! Kipirult arccal állsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mutáns csontot.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy szutykos remák. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 21 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a szutykos remák fejét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a szutykos remák fejét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a szutykos remák testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-2 TU.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [102,99] Amerre csak a szem ellát, dombok. A területet néhol teljesen kopárra rágták a quwargok.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy vaskohót. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Köveket gyűjtesz, és a verembe dobálod. Lentről morgás hallatszik, ahogy az odalent lakó Valami felébred. A lélegzeted is eláll - minden vérszomjas csüldők ősapja kezd a föld alól előbukkanni! Csápjait a ketrec köré fonja, a mutáns rémült visítozása közepette. A ketrec tojáshéjként roppan össze, a mutáns pedig egyenesen az óriáscsüldő pofájába zuhan. Csámcsogás, böfögés, majd néhány mutáns csont repül elő. Egyet magadhoz veszel. Igazán fantasztikus élményben volt részed! Kipirult arccal állsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mutáns csontot.
Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Vemhes Guppi lábát masszírozza. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Utad során felfedezed egy copfos ezüsthajú, szürke szemű, körszakállas ember férfi táborát. A bőre kreolszínű. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy norpadolótika trófea, egy ongóliant trófea és egy óriásféreg trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy sullár! A sisak szárnyai közt trónol egy alig húszcentis aranyszínű sárkány, és egy hatalmas könyvet lapozgat komoly képpel. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
[51 pontot használtál fel, van még 275.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[102,98] Amerre csak a szem ellát, dombok. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy rőtmanó berzerker. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a rőtmanó berzerker jobb lábát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a rőtmanó berzerker jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rőtmanó kacagány. 661 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy elpusztított krómkaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Köveket gyűjtesz, és a verembe dobálod. Lentről morgás hallatszik, ahogy az odalent lakó Valami felébred. A lélegzeted is eláll - minden vérszomjas csüldők ősapja kezd a föld alól előbukkanni! Csápjait a ketrec köré fonja, a mutáns rémült visítozása közepette. A ketrec tojáshéjként roppan össze, a mutáns pedig egyenesen az óriáscsüldő pofájába zuhan. Csámcsogás, böfögés, majd néhány mutáns csont repül elő. Egyet magadhoz veszel. Igazán fantasztikus élményben volt részed! Kipirult arccal állsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mutáns csontot.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [102,97] Amerre csak a szem ellát, dombok. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy trappoló dinymák. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a trappoló dinymák fekete testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Patájával a trappoló dinymák kissé megtaszít. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 405 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [102,96] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy uzbány közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd az uzbány bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az uzbány csőrével. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy elpusztított amniosz-fát. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Látsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összefutsz egy hosszú ősz hajú, zöld szemű elf férfival. Bőre mint a hold sápadt ezüstje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Arca - mely a hűvös sírszobrok szépségét idézi - megmagyarázhatatlan keserűséget kelt benned... Érzékeled auráját: gonosz, mint Te. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Menelras. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
[36 pontot használtál fel, van még 239.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[103,95] Továbbra is síkságon vagy. A föld meg-megremeg, a quwargok keményen dolgoznak alattad. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Fairlight hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Látsz egy elpusztított szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Leona orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Nini, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy alpesi tehén közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az alpesi tehén testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Patájával az alpesi tehén kissé megtaszít. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol egy vörös, göndör hajú, zöld szemű árnymanó nővel. A bőre kreolszínű. Leah tanítványa. Egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy ryuku vadászinget, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy Poomr Ko trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy borzalmas varkaudar trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Hátasállata egy sullár! Érzékeled auráját: ő is gonosz. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Lolita. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Furcsa érzésed van a homlokod irányából - a harmadik szem itt egy KUT parancsot javasol.

(Továbbmész...) [104,94] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Egy kultúrmasztodon üres csontváza meredezik előtted, a quwargok teljesen lerágták. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-2 életpont). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg szabotőr. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. Iszonyatos rettegés lesz rajtad úrrá. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Túl sok sebet kaptál. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy elpusztított móricserjét. Nocsak, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy vadász quwarg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg királynő. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 6 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a quwarg királynő jobb oldalát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a quwarg királynő testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a quwarg királynő torát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a quwarg királynő torát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a quwarg királynő testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 tüskét.

(Továbbmész...) [104,93] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Elborzadva nézel körül: a quwargok szinte mindent felfaltak itt! Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy quwargok által elpusztított márványtornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon híveié. Hoppsz, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Dornodon inkvizítora. Egy denevér szimbólumot, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy nekrofun medált, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku karvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy vérfürdető magszim trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy erszényes elkarog trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd garokk. Tisztán érzed auráját: éjfekete, akárcsak a Tiéd. Összeismerkedtek. Az ő neve Fürge Alduin. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [26 pontot használtál fel, van még 213.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +10 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve gondolatolvasás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. 2.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet! 3.) Öld meg valamelyik gnóm boltost az egyik városban. [30 pontot használtál fel, van még 183.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +10 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve vérbeli borzongás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. 2.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet! 3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] [30 pontot használtál fel, van még 153.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 153.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[103,92] Szűnni nem akar a zöld síkság. A területet néhol teljesen kopárra rágták a quwargok. Nini, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [7 pontot használtál fel, van még 146.]

ef 4 energia fejlesztése 4
12 varázspont felhasználásával előállítasz 1 TU-t. KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 126.]

tv 32 támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: hhaar burka. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

tv 35 támadó/véd. varázslat a 35. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: mágiatörés. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

tv 37 támadó/véd. varázslat a 37. varázslatot
37. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

tv 60 támadó/véd. varázslat a 60. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: puha ütés. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 123.]

* 2. BP: gyakorolsz a 6. tárggyal 50 pontért
Vívóleckéket adsz magadnak. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). [50 pontot használtál fel, van még 73.]

* 3. BP: gyakorolsz a 6. tárggyal 50 pontért
Komplett gyakorlópályát szerkesztesz néhány tereptárgyból (egy mahagóni rekettyés, két döglött rizsókpatkány, egy malóbambusz) és gyakorolni kezdesz. Még sokat kell gyakorolnod. [50 pontot használtál fel, van még 23.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-7 életerő.) Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-5 életerő.) Hátizsákod felkapva indulnál tovább, mikor észreveszed az elszáradt, lehullott vérvörös rózsaszirmokat... magad sem érted miért, de hiánya maga a bánat, a fájdalom... vissza kell szerezned! Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 23 pontod maradt, ebből a következő körre 23 pontot vihetsz át. Kapsz még 314 pontot. A következő körben tehát 337 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZUTYKOS REMÁK (191. SZÖRNY)
A szutykos remák a mocsarak, sötét erdők és még sötétebb barlangok mélyén tenyésző, mágiával átitatott lény. Kb. akkora, mint egy rinocérosz, bőre teljesen fekete, lábak helyett hosszú fekete nyúlványok ezrei vannak a hasán, ezek segítségével, levitálva mozog. Feje óriási polipra emlékeztet. Csápjait az ellenfélbe mélyeszti, és közben negatív mentális kisugárzásának köszönhetően elszívja a célpont pszi- és tudati energiáját. [Az áldozatnál ez sokszor olyan sokkot jelent, hogy napokig nem képes visszanyerni ezeket az energiákat - ezt jelképezi az, hogy a pszi és TU pontod akár negatívba is lemehet.] A remák mentális képességeinek és különleges szaglásának köszönhetően megérzi a tőle rettegőket, tehát nem érdemes rá BA parancsot kiadni. Még ha mindez nem lenne elég, a szutykos remákot szinte lehetetlen elpusztítani, ugyanis a biztos halált a deus ex machináéhoz hasonlatos képességgel el tudja kerülni úgy, hogy messzire teleportál a csata helyszínéről (bár állítólag valamilyen tárgy tudja ezt a képességet semlegesíteni). A szutykos remákot gyakran használják a varkaudarok hátasállatnak, különleges életmentő képessége miatt. Varkaudaron kívül senkit sem enged a hátára, így te legfeljebb táborőrzőnek használhatod.

GONDOLATOLVASÁS (8. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat lehetővé teszi, hogy bizonyos mértékig beleláss más kalandozók agyába. Különösen a más kalandozók iránt érzett gyűlölködő és alattomos gondolatokat (ezek a legerőteljesebbek) tudod fogni. A varázslat egy fordulón keresztül tart, és minden kalandornál, akivel találkozol, van esély (minél gyengébb a másik mentális ellenállása, annál nagyobb), hogy megtudod egy vagy több feltételes lopás vagy támadás parancsát, amit fajra vagy játékosra adott ki. Az, hogy hány parancsot tudsz kifürkészni, függ attól, hogy milyen rég óta vagy istened követője. Elmondása 9 VP-be kerül.

VÉRBELI BORZONGÁS (46. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezt a varázslatot ellenfeledre bocsátva, legbelső félelmeit kelted életre és játszod ki ellene. Ha nem dobja meg mentődobását mentális támadás ellen, azonnal elszalad a harcból. Ezt a varázslatot különösen veszélyes ellenfelek ellen érdemes használni (vagyis nálad magasabb szintű kalandozókra). Szörnyek ellen nem fogod alkalmazni. Elmondása 9 VP-be kerül, anyagi komponense nincs.

KARAKTERLAP

Griffhor siefu, egy copfos ősz hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon hittérítője vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 173. fordulód.

Erő: 27 (29) Szint: 16 Merészség: 6/3 Magasság: 145 cm
IQ: 30 (32) Támadás: 15 Agresszió: 6 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 24 Védekezés: 28 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 27 Életpont: 268/256 Jellem: gonosz (180) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (17) Varázspont: 332/184 Pénz: 3 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 10/0 EFejl: 4
Eddig összesen 555 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1884 TP-t kaptál. Jelenleg 177109 TP-d van. A következő szinthez még 2891 TP szükséges. Trófeáid: tüskés harci gromak, élőholt quwarg, purifikátor.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6/24 (+6%) szúrófegyverek: *20/100 vágófegyverek: 8/22 (+28%)
ütőfegyverek: 4/0 lőfegyverek: 18/62 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tüske (#22) (11 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
103,92 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/7 (+14%) 2. nyomkövetés: 35/46 (+36%) 3. lopás: 15/72
4. mászás: 3/35 5. csapdakészítés: 7/39 (+7%) 6. csapdaészlelés: 3/9
7. gyógyítás: 70/66 8. titkosírás: 1/62 9. szörnyidomítás: 1/9
10. teológia: 9/24 (+14%) 11. taumaturgia: 12/1 (+6%) 12. harcművészetek: 2/0
13. zene: 1/9 14. szörnyismeret: 3/0 15. vadászat: 15/53
16. bányászat: 16/18 (+50%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 5 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod tintacsigát (#74) szuper hálócsapdával (#274)
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
ormánygőte (#18), woor-antilop (#31), drótszőrű pincsi (#22), királygyík (#26), sötét motyogó (#37)
Barátságosság (aktív: 10, max: 12)
fabontó szójer (#71), szeppent rákfatty (#186), vízionár (#66), nukleáris cickány (#155), ragyás burástya (#111), nektoraf (#355), fémbontó szójer (#150), Métely (#7000), Silverlard (#5750), Yoro Okiyi (#2826)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP) puha ütés (#60, 18 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), jégcsóva (#41), mágiatörés (#35), puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 3, pontszámod: 45.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 45 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 87 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 411.

Összsúly: 54.79 kg Megterheltség: 80%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 93 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 vérvörös rózsa (#1622) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 kaja (#2) 9 mákrózsa virág (#56) 3 mutáns csont (#331)
1 rőtmanó kacagány (#714) 3 spiritusz (#170) 5 tinta (#101)
1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(100,101) mélységi grittangok (#103), vaskohó (#155), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(101,100) vaskohó (#155), tündöklő szobor (#1587), Fairlight oltár, barátság szent tüze (#484), olvasztókemence (#86), 255. jellempróba, érclelőhely, szutykos remák (#191)
(102,96) uzbányok (#102), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 50. jellempróba, oltár, Menelras (5536. kalandozó)
(102,97) 47. jellempróba, érclelőhely, trappoló dinymák (#118)
(102,98) rőtmanó berzerker (#369), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), 43. jellempróba, Leah oltár, érclelőhely
(102,99) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), 43. jellempróba, művészi porolit (#720), érclelőhely, egy ember férfi
(103,95) Fairlight oltár, szent liget (#439), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), alpesi tehenek (#91), Lolita (2259. kalandozó)
(104,93) márványtorony (#175), Dornodon oltár, Fürge Alduin (4244. kalandozó)
(104,94) quwarg szabotőr (#301), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), vadász quwarg (#241), quwarg királynő (#153)

Üzenet küldése a karakternek