Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. dec. 11. 9h:06' EZ A 759. JÁTÉKHETED, 173. FORDULÓD 760. játékheted kezdete: dec. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 17 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1629 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
m 8 1 1 | mozogsz északra, északkeletre, északkeletre |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a mélységi grittang jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [101,100] Továbbra is dombság. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy harmadik szem varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Találsz egy barátság szent tüzét. Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg.
(Feltételes gonoszkodás:) Köveket gyűjtesz, és a verembe dobálod. Lentről morgás hallatszik, ahogy az odalent lakó Valami felébred. A lélegzeted is eláll - minden vérszomjas csüldők ősapja kezd a föld alól előbukkanni! Csápjait a ketrec köré fonja, a mutáns rémült visítozása közepette. A ketrec tojáshéjként roppan össze, a mutáns pedig egyenesen az óriáscsüldő pofájába zuhan. Csámcsogás, böfögés, majd néhány mutáns csont repül elő. Egyet magadhoz veszel. Igazán fantasztikus élményben volt részed! Kipirult arccal állsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mutáns csontot.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy szutykos remák. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 21 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a szutykos remák fejét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a szutykos remák fejét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a szutykos remák testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-2 TU.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [102,99] Amerre csak a szem ellát, dombok. A területet néhol teljesen kopárra rágták a quwargok.
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a rőtmanó berzerker jobb lábát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a rőtmanó berzerker jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rőtmanó kacagány. 661 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [102,97] Amerre csak a szem ellát, dombok. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy trappoló dinymák. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a trappoló dinymák fekete testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Patájával a trappoló dinymák kissé megtaszít. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 405 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [102,96] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy uzbány közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd az uzbány bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az uzbány csőrével. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az alpesi tehén testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Patájával az alpesi tehén kissé megtaszít. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [104,94] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Egy kultúrmasztodon üres csontváza meredezik előtted, a quwargok teljesen lerágták. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-2 életpont). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg szabotőr. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. Iszonyatos rettegés lesz rajtad úrrá. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Túl sok sebet kaptál. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 6 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a quwarg királynő jobb oldalát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a quwarg királynő testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a quwarg királynő torát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a quwarg királynő torát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a quwarg királynő testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [104,93] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Elborzadva nézel körül: a quwargok szinte mindent felfaltak itt! Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy quwargok által elpusztított márványtornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon híveié. Hoppsz, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
im | imádkozol |
im | imádkozol |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
ef 4 | energia fejlesztése 4 |
tv 32 | támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot |
tv 35 | támadó/véd. varázslat a 35. varázslatot |
tv 37 | támadó/véd. varázslat a 37. varázslatot |
tv 60 | támadó/véd. varázslat a 60. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | gyakorolsz a 6. tárggyal 50 pontért |
* 3. BP: | gyakorolsz a 6. tárggyal 50 pontért |
SZUTYKOS REMÁK (191. SZÖRNY) A szutykos remák a mocsarak, sötét erdők és még sötétebb barlangok mélyén tenyésző, mágiával átitatott lény. Kb. akkora, mint egy rinocérosz, bőre teljesen fekete, lábak helyett hosszú fekete nyúlványok ezrei vannak a hasán, ezek segítségével, levitálva mozog. Feje óriási polipra emlékeztet. Csápjait az ellenfélbe mélyeszti, és közben negatív mentális kisugárzásának köszönhetően elszívja a célpont pszi- és tudati energiáját. [Az áldozatnál ez sokszor olyan sokkot jelent, hogy napokig nem képes visszanyerni ezeket az energiákat - ezt jelképezi az, hogy a pszi és TU pontod akár negatívba is lemehet.] A remák mentális képességeinek és különleges szaglásának köszönhetően megérzi a tőle rettegőket, tehát nem érdemes rá BA parancsot kiadni. Még ha mindez nem lenne elég, a szutykos remákot szinte lehetetlen elpusztítani, ugyanis a biztos halált a deus ex machináéhoz hasonlatos képességgel el tudja kerülni úgy, hogy messzire teleportál a csata helyszínéről (bár állítólag valamilyen tárgy tudja ezt a képességet semlegesíteni). A szutykos remákot gyakran használják a varkaudarok hátasállatnak, különleges életmentő képessége miatt. Varkaudaron kívül senkit sem enged a hátára, így te legfeljebb táborőrzőnek használhatod. |
GONDOLATOLVASÁS (8. VARÁZSLAT) Ez a varázslat lehetővé teszi, hogy bizonyos mértékig beleláss más kalandozók agyába. Különösen a más kalandozók iránt érzett gyűlölködő és alattomos gondolatokat (ezek a legerőteljesebbek) tudod fogni. A varázslat egy fordulón keresztül tart, és minden kalandornál, akivel találkozol, van esély (minél gyengébb a másik mentális ellenállása, annál nagyobb), hogy megtudod egy vagy több feltételes lopás vagy támadás parancsát, amit fajra vagy játékosra adott ki. Az, hogy hány parancsot tudsz kifürkészni, függ attól, hogy milyen rég óta vagy istened követője. Elmondása 9 VP-be kerül. |
VÉRBELI BORZONGÁS (46. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ezt a varázslatot ellenfeledre bocsátva, legbelső félelmeit kelted életre és játszod ki ellene. Ha nem dobja meg mentődobását mentális támadás ellen, azonnal elszalad a harcból. Ezt a varázslatot különösen veszélyes ellenfelek ellen érdemes használni (vagyis nálad magasabb szintű kalandozókra). Szörnyek ellen nem fogod alkalmazni. Elmondása 9 VP-be kerül, anyagi komponense nincs. |
Erő: | 27 (29) | Szint: | 16 | Merészség: | 6/3 | Magasság: | 145 cm |
IQ: | 30 (32) | Támadás: | 15 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 24 | Védekezés: | 28 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 27 | Életpont: | 268/256 | Jellem: | gonosz (180) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 (17) | Varázspont: | 332/184 | Pénz: | 3 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 10/0 | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 6/24 (+6%) | szúrófegyverek: | *20/100 | vágófegyverek: | 8/22 (+28%) |
ütőfegyverek: | 4/0 | lőfegyverek: | 18/62 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tüske (#22) (11 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
103,92 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/7 (+14%) | 2. nyomkövetés: | 35/46 (+36%) | 3. lopás: | 15/72 |
4. mászás: | 3/35 | 5. csapdakészítés: | 7/39 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 3/9 |
7. gyógyítás: | 70/66 | 8. titkosírás: | 1/62 | 9. szörnyidomítás: | 1/9 |
10. teológia: | 9/24 (+14%) | 11. taumaturgia: | 12/1 (+6%) | 12. harcművészetek: | 2/0 |
13. zene: | 1/9 | 14. szörnyismeret: | 3/0 | 15. vadászat: | 15/53 |
16. bányászat: | 16/18 (+50%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 5 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
elfogod tintacsigát (#74) szuper hálócsapdával (#274) |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
ormánygőte (#18), woor-antilop (#31), drótszőrű pincsi (#22), királygyík (#26), sötét motyogó (#37) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 12) |
fabontó szójer (#71), szeppent rákfatty (#186), vízionár (#66), nukleáris cickány (#155), ragyás burástya (#111), nektoraf (#355), fémbontó szójer (#150), Métely (#7000), Silverlard (#5750), Yoro Okiyi (#2826) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), jégcsóva (#41), mágiatörés (#35), puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 3, pontszámod: 45. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 45 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 87 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 411. |
Összsúly: 54.79 kg | Megterheltség: 80% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 93 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | vérvörös rózsa (#1622) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | kaja (#2) | 9 | mákrózsa virág (#56) | 3 | mutáns csont (#331) | |||
1 | rőtmanó kacagány (#714) | 3 | spiritusz (#170) | 5 | tinta (#101) | |||
1 | uzbány csőr (#169) |