172. forduló, 174. forduló, Leviatan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. máj. 24. 10h:29'
EZ A 212. JÁTÉKHETED, 173. FORDULÓD
213. játékheted kezdete: máj. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1222
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 17

LEVIATAN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [134,53] koordinátán.
Az egyik napon összefutsz egy kék egyenruhát viselő, tintacsigán lovagló ember nővel. Ruháján egy zöld korona jelvényt látsz, raja aranyló "Yaurr" felirattal. Már messziről integet, és ahogy közelebb ér, beszélni kezd.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Átlagos esetben csak azért keresnélek fel, mert ismét eljött az Olimpia ideje, most azonban nem egy átlagos esetről van szó. Idén van a 27. évfordulója annak, hogy túléltük a Világégést! Ez alkalomból a játékok mellett órási fesztivált rendezünk Alanorban, amire mindenkit szeretettel várunk! Mindenképpen számítunk a jelenlétedre, kérjük, jelezd szándékodat a szokásos módon! Egy pillanatig csendben állsz, meghatódva az alkalomtól. Már tényleg 25 éve lenne? Hihetetlen! Mély meghajlással fogadod el a meghívást, amit a követ viszonoz. (ld. enc.)
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2019. június 18., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a június 22-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük.] Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+33 tvp ). Az aranytermő erszény 50 aranyat termelt. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+150 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+40 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 371.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 366.]

* 3. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 361.]

* 4. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

* 5. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

jlk 2625 jelszó kimondása 2625
Hangosan, érthetően kimondod a jelszót a kúp belsejében.
A kudarc teljes - nem történt az égvilágon semmi sem! [5 pontot használtál fel, van még 356.]

m 8 6 6 mozogsz északra, nyugatra, nyugatra
[134,52] Továbbra is síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy márványtornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Felfedeztél egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 79 pontot kell rákölteni.) Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy nyuhaj karbin! Úrrá lesz rajtad a rettegés, és visongani kezdesz. Félelmetes sebességgel mászol vissza a torony tövébe. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku légiós. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 074 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [133,52] A síkságot ritka erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kardfogú fülemüle lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Elszántan a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kardfogú fülemüle testét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a kardfogú fülemüle nyakát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Agyarával a kardfogú fülemüle felkarcolja a combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kardfogú fülemüle még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 fülemüle agyart. 969 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Egy éltető morf áll veled szemben.

A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az éltető morf bal szárnyát. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az éltető morf karmával. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök az éltető morf néhányszor agyarával! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 1 114 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. A következő ellenfél egy változatos morf.

A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a változatos morf bal oldalát. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a változatos morf bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a változatos morf agyarával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 1 114 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 sáfrányport. (Nincs mibe rakni 2 sáfrányport.) Utad során felfedezel egy álomvirágot. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [132,52] A fák sűrűsödnek, az erdő fenyegetőbbé válik. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy szutykos remák nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan a másikra támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szutykos remák testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a szutykos remák egyik csápját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) (-3 TU.) A szutykos remák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 remák szivet. 1 694 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy éltető morf száll szembe veled.

A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az éltető morf fejét. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az éltető morf karmával. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad az éltető morf agyarával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 114 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy védelmező morf.

Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Elszántan a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a védelmező morf testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a védelmező morf testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A védelmező morf jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 090 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Találsz nála 1 áldott követ. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Qulli Brann előtt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [46 pontot használtál fel, van még 310.]

m 6 4 4 mozogsz nyugatra, délre, délre
[131,52] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Észreveszel egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Az első helyen nem jársz sikerrel, ásni kezdesz egy másik ponton. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy óriás csontváz intéz feléd kihívást.

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz testét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az óriás csontváz testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Valamit kifordít az ásód. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 7 ubuk tüske és egy mutáns csont. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy óriás csontváz védelmezi a vadászterületét.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz testét. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az óriás csontváz jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 1 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy szintszívó jön feléd.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a szintszívó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy autentikus vámpír támad rád.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az autentikus vámpír jobb oldalát. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az autentikus vámpír testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az érintés borzalmasan hideg, elszívja életenergiádat! (-1 szint: -1 támadás, - 220206 TP, -8 max/akt. életerő, -3 tulajdonságpont, -19 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) Az autentikus vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst papi karkötő (ld. enc.) és 2 ezüst karkötő. Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Feltöltöd a vizestömlőt. Látsz egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Hasfejlesztő Jack, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy erszényes elkarog nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [131,53] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Látsz egy álomvirágot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Borzalmas Yonda előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy ragyás burástya. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (9 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya jobb lábát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a ragyás burástya bal csápját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 893 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Elsőnek egy brutális morf száll szembe veled.

Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a brutális morf testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a brutális morf testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A brutális morf egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A brutális morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 980 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy védelmező morf.

Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a védelmező morf testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a védelmező morf fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A védelmező morf bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A védelmező morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 1 090 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 11 madártollat. Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy áeratikus hasnyák. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az áeratikus hasnyák fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 20 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1 909 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}


(Továbbmész...) [131,54] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Találsz egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy manifesztátor. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. {GYD:} A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A manifesztátor mancsával oldalba lök. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A manifesztátor mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy védelmező morf.

A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (10 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a védelmező morf testét. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a védelmező morf testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Nyelvével a védelmező morf úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A védelmező morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 090 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy halálos morf.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálos morf testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a halálos morf egyik lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A halálos morf feléd sújt csáprágóival, de mellé! A halálos morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 4 vas dobónyilat. [48 pontot használtál fel, van még 262.]

m 4 4 1 mozogsz délre, délre, északkeletre
[131,55] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Hideg szél borzolja a hátadat. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány fehér csontot sikerült exkaválni. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy sírlidérc támad rád.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a sírlidérc testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 739 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 9 ubuk tüske és egy nyílvessző. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy szintszívó készül a lemészárlásodra.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc jobb lábát. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a sírlidérc bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
739 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy orgoró támad rád.

A lény mereven rádnéz. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgoró bal oldalát. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az orgoró ollóját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára az orgoró összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 kőszemet. 1 343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy borostyán függő, egy ametiszt medál, egy réz papi karkötő és egy igazgy. fülbevaló. Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz.
Észreveszel egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívői építették. Látsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Rowena Melarn hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felfedeztél egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.


(Továbbmész...) [131,56] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hmm, csak egy bávatag golombár. Ettől nincs semmi félnivalód. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy harcias morf.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcias morf testét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a harcias morf testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A harcias morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy változatos morf.

A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a változatos morf testét. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a változatos morf testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Agyarával a változatos morf a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A változatos morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 1 114 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 5 vashegyű nyilat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [132,55] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívei emelték. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő manaelementál nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 595, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy brutális morf.

Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a brutális morf fejét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a brutális morf nyakát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A brutális morf egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 980 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy harcias morf.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcias morf egyik lábát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a harcias morf testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A harcias morf megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 6 fekete gyöngyöt. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) [48 pontot használtál fel, van még 214.]

m 2 mozogsz keletre
[133,55] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy brutális morf.

Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Elszántan a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a brutális morf testét. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a brutális morf testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a brutális morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 980 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy brutális morf.

A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Elszántan a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a brutális morf jobb oldalát. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a brutális morf testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A brutális morf egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 980 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 királyi koronát. (ld. enc.) Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. [6 pontot használtál fel, van még 208.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 203.]

* 2. BP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 183.]

* 3. BP: h 233 40 0 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+18 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 143.]

* 4. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 133.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 egészség.)

[40 pontot használtál fel, van még 93.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön.

[40 pontot használtál fel, van még 53.]

tf 4 23 fejleszted a 4. tulajdonságodat 23 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 93 TVP-t kell elköltened.]

[23 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a ragyás burástya. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 314 pontot. A következő körben tehát 344 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GHALLA OLIMPIAI JÁTÉKOK
A Ghalla Olimpiai játékok bizonyos időközönként (félévente) megrendezésre kerülnek, Alanorban, a Yaurr királyság fővárosában. A játékokra bárki nevezhet, aki be tudja fizetni a nevezési díjat (10 arany, vagy annak megfelelő értékű tárgy). A kalandozók nyolc kategóriában versenyeznek: kezdők, tapasztaltak, veteránok, mesterek, harcosok, tökéletesek, hatalmasok és félistenek kategóriákban. A selejtezőben négy ellenféllel kell megküzdened. A győzelem 2 pontot ér, a döntetlen 1 pontot, a vereség nullát. A versengés ezután svájci rendszerben történik, azaz az első, véletlensorsolásos kör után mindig azzal mérkőzöl, akinek ugyanannyi pontja van, mint neked. Díjat minden kategóriában az első három helyezett kap.
Minden csata - a megszokottól eltérően - négy körig tart. Ez ugyanolyan, mint a szokásos, két kalandozó közötti harc. Ha valaki 0 életpont alá kerül, a rendezőség által biztosított multifunkcionális deus ex machina azonnal visszahozza az életbe, és - bár az adott párviadalt elvesztette - ha még a selejtezőben van, harcolhat tovább. A selejtezőben döntetlen egy harc kimenetele, ha mindkét kalandozó 0 alá kerül ill. közel ugyanannyit sebeznek egymáson. A döntőben nem lehetséges a döntetlen - a bírák mindenképpen győztesnek nyilvánítják az egyik felet négy ütésváltás után.
Az Olimpián két csata között (és persze a legelső csata előtt is) automatikusan maximális életpontba gyógyít a rendezőség, sem saját gyógyításra (FGY), sem varázslatra nincs szükséged. Varázs- és pszi pontod - bár maximumról indul - nem nő vissza két harc között.
Megjegyzés: A játék rendezősége fenntartja a jogot, hogyha egy kategóriában nincs elegendő jelentkező (legalább öt), akkor a jelentkezéseket visszautasítsa, és a kategóriaversenyt kizárólag a királyi testőrség bajnokai között folytassa le.

NEVEZÉS AZ OLIMPIÁRA
Az olimpiára való nevezés a H 1 <tárgy> paranccsal történik, 0 TVP-ért. Második paraméterként meg kell adnod, hogy a nevezési díjat miben fizeted. Ha aranyban, akkor H 1 50 -et írjál. Ha nincs aranyad, valamilyen más tárgyat írjál, amiből a rendelkezésedre álló mennyiség legalább 10 aranyat ér (azt, hogy mi mennyit ér, tapasztaltabb barátaidtól tudhatod meg). Pl. ha van a birtokodban 12 drótszőr, akkor a H 1 37 parancs kiadása azt fogja jelenteni, hogy a nevezési díjat 10 drótszőrrel rovod le (mivel egy drótszőr 1 aranyat ér). Pl. a fekete gyöngy értéke 6 arany, ebből 2 elég a nevezésre. Ha a paraméterként megadott tárgyból nincs a birtokodban 10 arany értékű, a parancs kudarcot vall. Olimpiára csak akkor nevezhetsz, ha ennek lehetőségét előzetesen egy hírnök tudtodra adta. Lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontottad. Az olimpián a legutolsó nevezésed fogjuk figyelembe venni.
A sikeres nevezés pillanatában a teljes karakterlapod lementésre kerül. Ez azt jelenti, hogy a viadalon pontosan úgy fogsz részt venni, mint ahogy H 1 <tárgy> parancs kiadásakor állsz. (Kivéve az életerőt és a varázspontot, ez mindenképpen maximális lesz a viadal kezdetekor.) Tehát ha vannak bekészített varázslataid (áldomás, vámpirizáció, stb.) akkor ezek a viadalon is élni fognak. Azokat a fegyvereket fogod használni, amelyek a kezedben vannak, azt a páncélt fogod viselni, ami épp rajtad van. A Viselkedésedet nem kell külön állítanod, a viadalon a menekülésed automatikusan 0 %. A nevezés pillanatától az Olimpia tényleges szimulációjáig nem használhatsz Átadás: A, Tárgyelrejtés: D <tárgy> <menny.> <kód>, Eladás (EA) és Vásárlás (VE) parancsokat, a visszaélések elkerülése végett. Egyéb, kevésbé nyilvánvaló tárgyátadási metódusoknál (pl. Bűvölés) is jóval kevesebb az esély a sikerre.
Az Olimpián való részvétel semmilyen kockázattal sem jár, az ott történt események: tárgyszerzés/vesztés, szakértelem növekedés, stb. nem jelentkezik a rendes fordulóidban. Az egyetlen dolog, amit továbbviszel az Olimpián szerzett tapasztalataidból a részvételért kapott tapasztalati pont és az esetleges díjak. Ezeket a dolgokat az Olimpia után legközelebb betáplált fordulóban megkapod, ekkor már újra használhatod az Ad és Tárgyelrejtés parancsokat is.
Az Olimpia szimulációja egy napon történik. Ekkor készíti el a számítógép az összes résztvevő, a versenyen történt eseményeket leíró fordulóját. A fordulók ugyanúgy 40 zsetonba (interneten 31-be) kerülnek, mint egy normál forduló. (Ha esetleg nincs elég pénz a számládon, a fordulódat a gép meghitelezi, de ilyenkor legközelebb legalább 80 zsetont küldjél, hogy a soron következő fordulódat be tudjuk táplálni!) A szimuláció lefolyását követő 1-2 napon belül mindet elpostázzuk a játékosoknak. (Akinek nem tudtuk személyesen átadni az aktuális TF találkozón.)

KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

EZÜST PAPI KARKÖTŐ (308. TÁRGY)
A jó és gonosz istenek követői varázslatainak erősségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen előnyt - amíg nem öltenek magukra egy ezüst papi karkötőt! E varázstárgy viselésekor (KF 308) a pap varázslatainak erőssége érezhetően nagyobb lesz. Az ezüst papi karkötő hatása nem adódik össze más, hasonló jellegű tárgyakéval.

KIRÁLYI KORONA (338. TÁRGY)
Hatalmad szimbolizálására félelmetes fegyvereknél, erős páncéloknál és drága ékszereknél is alkalmasabb lenne egy valódi királyi korona viselése. Erre megfelelő fém csakis az arany lehet, ebből pedig pontosan kétszázötvenet kell beolvasztanod egy olvasztókemencénél. A művelethez természetesen kőkalapácsra, és megfelelő szakértelemre (8-as bányászat) is szükség van. Hogy ne legyen túl egyszerű a munka, díszítsd egy tucatnyi fekete gyönggyel! A királyi korona elkészítéséhez a KT 338 parancsot kell kiadnod, 120 TVP-ért, ugyanis a minőségi ékszer elkészítése sok időt kíván. Mivel a korona elkészítésekor aránylag sok, nem újrafelhasználható hulladék keletkezik, ezért az unkreáció varázslattal legfeljebb 125 arany nyerhető vissza. A koronát a KF 338 paranccsal teheted a fejedre (sisak helyett). Védekezést nem ad (csak méltóságot).

KARAKTERLAP

Leviatan, egy hosszú ősz hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr misszionáriusa vagy. Papi hited: 140. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 173. fordulód.

Erő: 36 (50) Szint: 21 Merészség: 5/5 Magasság: 146 cm
IQ: 28 (39) Támadás: 39 Agresszió: 5 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 28 (39) Védekezés: 39 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 18 (29) Életpont: 617/617 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 25 (34) Varázspont: 720/174 Pénz: 5044 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 36/19 Pszi pont: 155/104
Eddig összesen 2037 szörnyet (28 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 18 498 TP-t kaptál. Jelenleg 618 498 TP-d van. A következő szinthez még 181 502 TP szükséges. Trófeáid: Ciang Csí, fagymágus, ongóliant. A 76. fordulódban 250 arany került a bankszámládra. 283 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 27/23 (+2%) szúrófegyverek: *23/100 vágófegyverek: 6/96
ütőfegyverek: 6/30 lőfegyverek: 21/78 dobófegyverek: 6/76

Óvatosság (labirintusokban): 0
133,55 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
JLKzott minoszkúpok: 65

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 143 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/62 2. nyomkövetés: 37/14 (+25%) 3. mászás: 9/46 (+11%)
4. csapdakészítés: 27/76 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/8 6. gyógyítás: 27/28
7. titkosírás: 3/74 (-1500%) 8. felderítés: 17/21 (+19%) 9. szörnyidomítás: 2/5
10. teológia: 19/59 (+11%) 11. taumaturgia: 23/42 (+1%) 12. szerencsejáték: 2/36
13. versengés: 16/76 14. harcművészetek: 27/24 15. zene: 47/53 (+50%)
16. szörnyismeret: 5/52 17. pszi: 18/55 (+20%) 18. zárnyitás: 1/29
19. vadászat: 3/29 20. bányászat: 32/3 21. csapatmunka: 1/36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer)
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
troll bányász (#679) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) Techiulan aurája (#261)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
ryuku átokvarázs (#280)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
2.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek)
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. bányászház (839): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 46, 47, 65, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 134, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14, 16.
Kész: 47.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 682, az összesen kapott pontszám: 71320. (összesen ölhető: 684 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
kétkezes harc (338)
kavicselementál (350)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 411.49 kg Megterheltség: 146%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 32 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 261 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
50 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 1 ametiszt medál (#275)
1 borostyán függő (#162) 1 elkarog szőr (#665) 2 ezüst karkötő (#158)
1 ezüst papi karkötő (#308) 2 fehér morfplazma (#2445) 6 fekete gyöngy (#99)
2 fülemüle agyar (#267) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 2 kék morfplazma (#2442)
1 királyi korona (#338) 1 kőszem (#304) 2 lila morfplazma (#2448)
10 madártoll (#112) 1 mutáns csont (#331) 1 narancs morfplazma (#2449)
1 nyílvessző (#108) 1 remák szív (#264) 1 réz papi karkötő (#307)
5 spiritusz (#170) 3 szvó-ektoplazma (#151) 16 ubuk tüske (#131)
3 ugh méreg (#166) 4 vas dobónyíl (#189) 5 vashegyű nyíl (#176)
3 vörös morfplazma (#2443) 4 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

130 131 132 133 134 135
51
52
53
54
55
56
57
(131,52) óriás csontváz (#176), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), ősi csatamező (#263), Fairlight oltár, tavacska, szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), 48. jellempróba, régészeti lelőhely (#1208), Chara-din monolitja (#534), erszényes elkarog (#354)
(131,53) oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), 41. jellempróba, ragyás burástyák (#111), brutális morf (#7620), védelmező morf (#7622), áeratikus hasnyák (#243)
(131,54) Leah rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), manifesztátorok (#124), védelmező morf (#7622), halálos morf (#7618)
(131,55) sírlidérc (#172), szintszívó (#96), orgoró (#170), ősi csatamező (#263), szent tölgyfa (#393), Raia oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), régészeti lelőhely (#1208)
(131,56) bávatag golombár (#165), harcias morf (#7619), változatos morf (#7626), Dornodon rúnaköve, művészi porolit (#720)
(132,52) szutykos remák (#191), éltető morf (#7625), védelmező morf (#7622), művészi porolit (#720)
(132,55) Leah oltár, manaelementál (#290), brutális morf (#7620), harcias morf (#7619)
(133,52) kardfogú fülemüle (#146), éltető morf (#7625), változatos morf (#7626), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(133,55) brutális morf (#7620), oltár, 35. jellempróba
(134,52) márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, 38. jellempróba, ryuku légiós (#361)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2019. június 22-én, szombaton ismét Beholder Találkozót rendezünk. Ezúttal is az új helyszínen, a Kondor Béla Közösségi Házban tartjuk a rendezvényt. (Cím: 1181 Budapest Kondor Béla sétány 8. Megközelítés: A 3-as Metró végállomástól (Kőbánya-Kispest - KÖKI) a 136E jelzésű busszal 7 megálló a Kondor Béla sétány. A buszmegállótól fél percre van a Közösségi Ház. Visszafelé is ugyanitt kell felszállni majd a buszra a KÖKI felé.
A talákozó 9 órától 17.30-ig tart. Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat az TF programozójának és játékvezetőjének, élőben találkozhatsz a többi játékossal. Számos vetélkedő, TF árverés legendás tárgyakért, tombola, kedvezményes zsetonbefizetési lehetőség, akciós könyv- és kártyavásár! Végzetúr találkozó, kvíz és mini HKK versenyek! Ingyenfordulók, információözön, vetélkedő és még sok más program vár. Ismét kérhetsz új örökkévalóság ékkövet max. 2 karakterednek. És persze a találkozón átveheted a TF olimpiai fordulóidat is. Az olimpiára való jelentkezés határideje 2019. június 18., kedd. További részletek a www.beholder.hu oldalon. Várunk szeretettel június 16-án! A Beholder Kft. munkatársai.

Üzenet küldése a karakternek