Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. febr. 14. 9h:18' EZ A 1064. JÁTÉKHETED, 172. FORDULÓD 1065. játékheted kezdete: febr. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3820 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 3. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
hh 1133 1100 745 | használod az 1133. tárgyat az 1100. tárgyat a 745. tárgyat |
kf 1527 441 1527 | kézbeveszed/felveszed az 1527. tárgyat a 441. tárggyal az 1527. tárgyat |
v 58 0 0 | elmormolod az 58. varázslatot |
kb 313 20 0 | kiveszel a bankból a 313. tárgyat (20 darabot) |
h 697 1200 0 | használod a 697. tárgyat |
h 313 20 0 | használod a 313. tárgyat |
v 88 5 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 4. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 5. KP: kb 504 1 518 | kiveszel a bankból az 504. tárgyat (1 darabot) |
ft 690 | támadod a 690. szörnyet |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 134 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar mágus testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a vadász varkaudar jobb lábát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 407 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hegyi góliát fejét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (2 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször eltalálod a hegyi góliát oszlopos lábát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a hegyi góliát oszlopos lábát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 10 aranyat. 2 233 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 421, sebződés: 25, gyógyulás: 30, összesen: +5 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 13 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Cápafoggal eltalálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 7 arany és egy aranytű. 1 853 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 34, gyógyulás: 23, összesen: -11 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 29 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász jobb karját. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 17 életpontot sebződsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel eltalálod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Cápafoggal megdöföd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Karmait felemelve, a varkaudar íjász meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1 620 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 26, gyógyulás: 17, összesen: -9 ÉP}
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 33 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász bal karját. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 15 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel megütöd a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Cápafoggal jól megszúrod a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Félrehajolsz, de a varkaudar íjász karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1 620 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 28, gyógyulás: 15, összesen: -13 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 28 életpontot sebeztél. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hegyi góliát fejét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel párszor keményen megütöd a hegyi góliát testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Cápafoggal eltalálod a hegyi góliát fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Könnyedén félreszökkensz a hegyi góliát csapása elől. A hegyi góliát egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 14 aranyat. 2 233 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 10, gyógyulás: 24, összesen: +14 ÉP}
ef 9 512 | energia fejlesztése 9 |
ek 40 10 | t. energia kisütése: 40 10 |
fkt 447 3 | felt. készítesz a 447. tárgyat (3 darabot) |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 34 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. 20 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel megcsapod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Cápafoggal megdöföd a részeg kalandozó fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A részeg kalandozó vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranytű és egy gyöngymangó. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 507 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 25, gyógyulás: 14, összesen: -11 ÉP}
ea 127 1 | eladod a 127. tárgyat 1 |
ea 519 1 | eladod az 519. tárgyat 1 |
ve 80 1 | megveszed a 80. tárgyat 1 |
ve 85 1 | megveszed a 85. tárgyat 1 |
ve 103 1 | megveszed a 103. tárgyat 1 |
ve 166 10 | megveszed a 166. tárgyat 10 |
ve 92 1 | megveszed a 92. tárgyat 1 |
ef 1 502 | energia fejlesztése 1 |
fkt 4 1 | felt. készítesz a 4. tárgyat (1 darabot) |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [200,116] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Sonchus Arvensis formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy vortexmágus.
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 113 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel néhányszor megcsapod a vortexmágus jobb lábát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a vortexmágus jobb oldalát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 111 életpontot vesztettél. A vortexmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 vortex talizmán (ld. enc.). 2 703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 224, gyógyulás: 28, összesen: -196 ÉP}
(Továbbmész...) [201,116] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy woorgard közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 33 életpontot sebeztél. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted a woorgard testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a woorgard testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Cápafoggal gyengén megszurkálod a woorgard szörcsögő hátát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 655, sebződés: 13, gyógyulás: 82, összesen: +69 ÉP}
kt 165 1 | elkészíted a 165. tárgyat (1 darabot) |
m 3 5 6 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, nyugatra |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 45 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel megütöd a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Cápafoggal jól megszúrod a varkaudar varázsló fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 45 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 90, gyógyulás: 15, összesen: -75 ÉP}
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 40 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász fejét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 17 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel eltalálod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1 620 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 36, gyógyulás: 18, összesen: -18 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 35 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 20 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel megcsapod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Cápafoggal teljesen átszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1 620 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 42, gyógyulás: 18, összesen: -24 ÉP}
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 38 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 17 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel megütöd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Cápafoggal jól megszúrod a varkaudar íjász bal karját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1 620 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 40, gyógyulás: 16, összesen: -24 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 38 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar bal lábát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó. 1 853 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 38 életpontot sebeztél. Távolról agyroppantás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (187,107)-> 28 arany, -2 ÉP]. 1 853 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 58 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (45 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Megmarkolva a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal párszor keményen megütöd a varkaudar iszákos testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Cápafoggal többször eltalálod a varkaudar iszákos testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 468, sebződés: 149, gyógyulás: 0, összesen: -149 ÉP}
(Továbbmész...) [201,118] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete lótuszt. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy varkaudar iszákos! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 69 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos jobb lábát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (35 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal néhányszor megcsapod a varkaudar iszákos testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszurkálod a varkaudar iszákos testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 144, gyógyulás: 0, összesen: -144 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy zoloboo sámán közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 14 életpontot sebeztél. Távolról szárazság varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán fejét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször eltalálod a zoloboo sámán fekete testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
m 5 7 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Tharr haragja varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel párszor keményen megütöd a varkaudar hadúr testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod a varkaudar hadúr bal lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A varkaudar hadúr fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (5 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő és 3 vasérc. 2 954 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [6 pontot használtál fel, van még 5.]
ef 10 502 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 949 30 0 | használod a 949. tárgyat |
* 3. BP: kb 347 1 0 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 4. BP: bb 504 1 518 | beraksz a bankba az 504. tárgyat (1 darabot) |
CSONTZÚZÓ DISZKOSZ (1124. TÁRGY) A jégtörők korongban végződő végtagjai tökéletesen körformájúak. Mármint akkor, ha az apróbb kitüremkedéseket és tüsi szőrszálakat smirglilevéllel ledörgölöd róluk. Persze ez nem is olyan egyszerű, mint amilyennek elsőre tűnik, úgyhogy egy korong simává változtatásához 12 smirglilevelet kell elhasználnod. Ez a folyamat 2 TVP-nyi időt vesz igénybe, és végtermékként egy 5D12+12 sebzésű mágikus dobófegyvert kapsz, ami ellen az ellenfél ütőfegyver elleni védettsége számít. Persze ezt a diszkoszt precízen elhajítani nem könnyű, ezért 20. szintű dobófegyver szakértelem alatt nem is próbálkozol vele. |
MENTÁLIS FELFRISSÜLÉS (512. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati energiát immár nemcsak elméd, de akár tested felfrissítésére is képes vagy használni. Ha az EK 40 <TU> parancsot kiadod, a megadott számú tudatpontot átváltod TVP-re 1:5 arányban [azaz 1 TU-ért 5 TVP-t kapsz]. Ezt akkor is automatikusan megteszed, ha fordulód elején tudatpontjaid száma meghaladná azt a mennyiséget, melyet maximálisan kezelni tudsz. 2004. jún. 2-től érvényes korlátozás: Egy körben legfeljebb 2*MXTU/7 TU-t válthatsz így át (de legfeljebb az adott körre kapott TVP 20%-kát). Ha egy körben nem használod ki a teljes keretet, az továbbmegy a következő körre, max. 5 körig halmozhatsz így. Amennyiben tudatod vezetője letiltja számodra az EK parancs használatát, úgy a regenált tudatpontjaid egy részét automatikusan átváltod TVP-re (a fenti arány szerint), és ennek segítségével a maradékot befejleszted a képességbe. (de az utolsó TU-t mindenképpen EF paranccsal kell befejleszteni.) |
VORTEX TALIZMÁN (812. TÁRGY) Fekete anyagból készült. Formája kerek, közepén pedig egy csillogó, esőcseppet mintázó szürke ékkő töri meg az egyhangúságát. Ha megérinted, jóleső magabiztosság-érzet ölel körül. Ha a nyakadba akasztod, mindez a hatás kikristályosodik, intelligenciád kettővel nő. A cirkuszban, a hátizsákodban lapulva is megsegíthet egyes próbákon, nem muszáj viselned. Nem átadható. |
Erő: | 34 (48) | Szint: | 23 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 25 (45) | Támadás: | 43 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 91 kg |
Ügyesség: | 21 (31) | Védekezés: | 80 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/25 év |
Egészség: | 28 (40) | Életpont: | 753/656 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 28 (55) | Varázspont: | 661/332 | Pénz: | 5193 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 38/17 | Pszi pont: | 115/71 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/64 | ökölvívás: | 10/24 (+102%) | szúrófegyverek: | 25/79 (+6%) |
vágófegyverek: | 8/14 | ütőfegyverek: | 18/68 (+10%) | lőfegyverek: | 12/95 |
dobófegyverek: | 25/93 (+18%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mandibulakasza (#127) << ryuku buzogány (#696) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); bumeráng (#249) (3 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -19.); ében dobónyíl (#849) (20 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
199,119 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 199,112 |
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 91 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 26/30 (+24%) | 2. nyomkövetés: | 39/39 (+29%) | 3. mászás: | 16/66 |
4. csapdakészítés: | 26/15 (+15%) | 5. csapdaészlelés: | 5/65 | 6. gyógyítás: | 9/52 |
7. titkosírás: | 2/29 | 8. felderítés: | 20/42 (+24%) | 9. szörnyidomítás: | 2/48 |
10. teológia: | 25/9 (+31%) | 11. taumaturgia: | 21/81 (+27%) | 12. szerencsejáték: | 4/35 (+12%) |
13. versengés: | 4/38 (+30%) | 14. harcművészetek: | 9/66 | 15. zene: | 1/76 |
16. szörnyismeret: | 5/71 | 17. pszi: | 13/96 (+20%) | 18. zárnyitás: | 1/10 |
19. vadászat: | 7/69 | 20. bányászat: | 15/48 (+12%) | 21. testépítés: | 6/25 |
22. úszás: | 1/88 | 23. főzés: | 6/92 | 24. csapatmunka: | 1/98 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 25% életerő alatt 20 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang (15) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), 9907. szövetség (#9907) (csak egyszer), degradátor (#210) (csak egyszer), varkaudar iszákos (#688), varkaudar hadúr (#270), nőstény varkaudar (#689) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | massza (#217) | energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | |
energiatüskék (#29) | >> | szintszívó (#96) | energiatüskék (#29) | >> | 9907. szövetség (#9907) | |
energiatüskék (#29) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | degradátor (#210) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | áldott okerón (#336) | tüskepajzs (#30) | >> | varkaudar mágus (#128) | |
tüskepajzs (#30) | >> | vörös rakolits (#356) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal! |
2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
3.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál! |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: hh 1133 1100 745, kf 1527 441 1527, v 58, kb 313 20, h 697 1200, h 313 20, v 88 5, v 28, v 53, p 73. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
átcsoportosítás (189) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
harci mágia (334) |
új remény, új élet (369) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 1 TU. szükséges még: 49 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 527 TU szükséges.) |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ében dobónyíl (#849) | 3 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | mandibulakasza (#127) | 6 | pirkit (#153) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | tükörpáncél (#519) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1857 | arany (#50) | 2 | aranytű (#272) | 1 | bordacsont (#16) | |||
1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bot (#4) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 12 | gyógykenőcs (#313) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | lapkorong (#80) | 3 | lótuszvirág (#447) | 1 | magszim bél (#103) | |||
1 | mászókampó (#165) | 1 | mocsári penke (#148) | 5 | nyílvessző (#108) | |||
1 | óndarab (#85) | 1 | szöges bunkó (#8) | 1 | tüske (#22) | |||
10 | ugh méreg (#166) | 1 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | 1 | vortex talizmán (#812) |
198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | |
115 | |
|
|
|
|
|
116 | |
|
|
|
|
|
117 | |
|
|
|
|
|
118 | |
|
|
|
|
|
119 | |
|
|
|
|
|
120 | |
|
|
|
|
|