171. forduló, 173. forduló, Verdina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. szept. 21. 15h:13'
EZ A 270. JÁTÉKHETED, 172. FORDULÓD
271. játékheted kezdete: szept. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2274
SZÁMLA : XXXX

VERDINA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [175,31] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 11. szinten/térképen, a 32. pontnál.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+8 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+181 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+208 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+67 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 355. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 350. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: h 201 0 0 használod a 201. tárgyat
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [4 pontot használtál fel, van még 346.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 341. Kapsz 1 VP-t.]

* 5. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 336. Kapsz 1 VP-t.]

h 2320 használod a 2320. tárgyat
Elhagyod a Végzet Vermét, a kulcs visszarepít a kiinduló mezőre. [10 pontot használtál fel, van még 326. Kapsz 2 VP-t.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 321. Kapsz 1 VP-t.]

v 76 elmormolod a 76. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a láthatatlanság varázslatot! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 316. Kapsz 1 VP-t.]

ek 7 3 26 t. energia kisütése: 7 3 26
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+26 lopás.) [-26 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 316.]

h 1139 használod az 1139. tárgyat
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +241 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 316.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[176,31] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Felfedeztél egy smirglibokrot. Észreveszel egy oltárt. Leah híveié. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Gyors léptekkel a kísérteties ködbe burkolózó szellemkastély felé tartasz. A bejáratnál egy áttetsző alak fogad, barátságosan rád mosolyog, majd int, hogy bemehetsz. Engedelmeskedve a rémségek sátrába lépsz. A folyosón, melyre jutottál, csend és sötétség honol. Ez viszont nem tart sokáig, alig teszel pár lépést, feltűnik, hogy minden irányból apró szempárok, és valószínűleg a hozzájuk tartozó gazdáik is, figyelnek. Félelmeid ellenére megpróbálsz egyenesen továbbhaladni, tudomást sem véve a nem mindennapi csodálóidról. Megkönnyebbülsz, amikor további váratlan események bekövetkezte nélkül magad mögött hagyod őket. Néhány lépés után váratlanul velőtrázó sikoltást hallasz, ami nem akar megszakadni. Rémülten keresed a menekülés útját, de rájössz, a füledre tapasztott tenyered semmit sem használ. A falhoz lapulsz, és kivárod, amíg véget ér. Éhezni és szomjazni kezdesz! (139 életpontot vesztettél.) Hamarosan a folyosó kiszélesedik, és egy terem homályos körvonalai sejlenek fel előtted. Rögtön észreveszed a terem távolabbi sarkában kuksoló lényt, amint szemével mozdulataidat követi. Amikor megpróbálod folytatni utad a folyosó túlsó oldala felé, a csontváz hadúr támadó szándékkal feltápászkodik, és feléd indul. Nyilvánvaló, hogy itt harc nélkül nem jutsz át.

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz hadúr jobb karját. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. A csontváz hadúr fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 2 068 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 29, gyógyulás: 36, összesen: +7 ÉP}

A folyosó hamarosan egy nagyobb méretű terembe torkollik. Rémülten ugrasz hátra, amikor valami megjelenik előtted. Az ébenfekete testű lény körvonalai nehezen kivehetőek a sötétségben, te mégis látni véled borzasztó formáit. Hallottál már az elementálokról, és most itt a pillanat, hogy kamatoztathasd tudásod. Egy pillanat alatt rádöbbensz, hogy - mivel nincs az ujjadon angyalok gyűrűje - "puszta kézzel" semmi esélyed ellene, úgyhogy inkább futásnak eredsz. Percekig csak saját zilálásod hallod. Tudod, hogy könnyen ottmaradhattál volna. Hálát adsz a sorsnak, hogy ennyire szerencsés voltál. Mérgesen hagyod ott a kastélyt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kronotapír. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 28 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 27 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-7 TVP). Nyelvével a kronotapír eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-6 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-14 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 22 életpontot sebeztél. A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-5 TVP). Nyelvével a kronotapír eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-4 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Úgy döntesz, ebből elég volt. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}

A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [177,31] Vált a terep, bozótos után most hegyvidéken vagy. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő hordóagyú mameluk nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hordóagyú mameluk fejét. (7 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 32 életpontot sebeztél. A hordóagyú mameluk mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a hordóagyú mameluk nyakát. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. A hordóagyú mameluk mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 24 aranyat. 2 579 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 528, sebződés: 44, gyógyulás: 91, összesen: +47 ÉP}

Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [178,31] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy norpadolótika. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a norpadolótika egyik csápját. (6 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Csápjaival a norpadolótika lecsap a bal karodra. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A norpadolótika most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 2 370 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 56, gyógyulás: 54, összesen: -2 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek. Teleeszed magad. (-2 kaja.) [28 pontot használtál fel, van még 266. Kapsz 5 VP-t.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +74 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 266.]

m 3 mozogsz délkeletre
[179,32] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vezérfarkas. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 21 életpontot sebeztél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a vezérfarkas fejét. (7 támadással 323 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 38 életpontot sebeztél. A vezérfarkas néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vezérfarkas nyakát. (7 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 33 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a vezérfarkas megcsapja a fejedet. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Elhajítod a vacak ongóliant trófeát, és kinyersz egy alkalmas vezérfarkas trófeát. 4 341 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 717, sebződés: 264, gyógyulás: 126, összesen: -138 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kihívás tornyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Arany Macska vigyorog kajánul. Észreveszel egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
(Feltételes lopás:) Felkutatod azt a helyet, ahol Bunkós Bódin tábort vert. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. A pihenő figura holmijához közelítesz. Ahhh, észrevett a figura! Szégyen a futás, de ilyen ciki helyzetben célszerű. Lelécelsz.
Összefutsz egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű törpe férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Bőre színe zöld. Leah elsőáldozója. Egy bíbor erőövet, egy dal.kristálykesztyűt, egy háború gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy koponya szimbólumot, egy kráken gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy mind. kristályát, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku futárcsizmát, egy szirén köpenyét és egy tükörpáncélt visel. Fegyverzetét egy Raia szent lovagja trófea, egy trikornis herceg trófea és egy Blounther apó trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy parittya. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Körbejárhatod, figyelheted elgondolkodó ábrázatát, mivel nem lát téged.
[11 pontot használtál fel, van még 255. Kapsz 2 VP-t.]

a 244 3527 6 átadod a 244. tárgyat a 3527. kalandozónak (6 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 6 kvazárt Bunkós Bódin részére. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

aa 352 292 363 átadod a 352. tárgyat a 292. tárgyat a 363. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 2 mithrilt Bunkós Bódin részére. Ok, sikeresen átadtál 7 sárkánypikkelyt Bunkós Bódin részére. Ok, sikeresen átadtál 7 ezüsttollú nyilat Bunkós Bódin részére. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[180,32] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tyrannoszaurusz rex. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 12 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a tyrannoszaurusz rex testét. (7 támadással 293 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 20 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tyrannoszaurusz rex, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2 910 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 545, sebződés: 122, gyógyulás: 100, összesen: -22 ÉP}

A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [181,32] Síkság, továbbra is csak síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy kultúrmasztodon nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon testét. (7 támadással 307 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 31 életpontot sebeztél. Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 26 kaját. 2 517 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [182,32] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Felismered a közeledőt. Csak egy őrült varázsló. Nem jelenthet különösebb problémát. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Elenios hívői építették. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Hatodik érzéked veszélyt jelez. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy részeg kalandozó. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a részeg kalandozó testét. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 31 életpontot sebeztél. A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy aranylánc. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy piroslámpás ház (636. épület.). [18 pontot használtál fel, van még 237. Kapsz 3 VP-t.]

be 636 3 bemész a 636. épületbe
Lopva körülnézel, hogy nem lát-e senki, majd odamész a ház bejáratához. A fiatalok mosolyogva üdvözölnek. - Helóka! Szeretnék a vendégetek lenni. - ezzel átnyújtasz egy erszényt, benne 200 arannyal. Bekísérnek az előtérbe, majd a váróterembe. A helyiség ízlésesen berendezett, hatalmas, déli növényeket látsz cserepekben, a szekrényeken és falakon mindenféle távoli országból származó csecsebecsék, szobrocskák, fegyverek. Üdvözöl a ház úrnője, és miután az egyik ajtónálló kézjellel értésére adja, hogy milyen szolgáltatásért fizettél, tapsol néhányat. Álmaid hercege lép eléd, épp csak a fehér uralkodói paripa hiányzik alóla. Gomez a legutolsó divatnak megfelelő, patyolatfehér, méregdrága selyemruhában üdvözöl. Rövid, fekete haja, kék szeme, tökéletes vonalú orra és érzéki szája van. Amikor mosolyog (azaz mindig) elővillan vakítóan fehér fogsora. Százkilencven centis alakja kisportolt, de nem gusztustalanul kigyúrt. A legelőkelőbb alanori parfümöt, a Nyxlent használja, de éppen csak annyit, hogy a nők még jobban belebolonduljanak. Nyakában vékony aranylánc lóg, végén egy művészien mintázott szem szimbólum fityeg. Egyetlen másik ékszert visel, egy aranygyűrűt, benne egy parányi, csiszolt zafírral. Kezét nyújtja feléd, hosszú ujjai rásimulnak a kézfejedre, az erős kéz biztonságot, védelmet sugároz. Amíg Gomez felkísér az emeletre, kiderül, hogy hihetetlenül tájékozott, emellett döbbenetesen intelligens. Nagy tapasztalattal rendelkező kalandozó, rengeteg szörnyet ölt, számtalan küldetést teljesített, és gyakorlatilag mindenről tud, ami jelenleg a nagyvilágban történik. (Nem tudod, igazad mond-e, de ha hazudik is, tökéletesen csinálja.) Emellett több verseskötetet írt, és ő a helyi vívó- és lovaglóbajnok. Elmondja, hogy ezt az egészet inkább szórakozásból, mint pénzért csinálja, hiszen korábbi kalandjainak köszönhetően már hihetetlenül meggazdagodott. Te eközben csak csüngsz szavain, rajongással lesed minden mozdulatát. Felértek, és Gomez udvariasan bevezet egy második emeleti lakosztályba. A hangulatos világítást valamilyen mágikus eszköz biztosítja, mint ahogy a halk, andalító zenét is. Gomez valamilyen zamatos, déli itallal kínál: az alkohol rögtön a fejedbe száll. Egy függönyt félrehúzva, Gomez egy márvánnyal kirakott medencéhez vezet, ahol együtt fürödtök meg. Itt győződhetsz meg először arról, hogy Gomez igazi férfi. Ezután a karjába vesz, és egy pompás baldachinos ágyhoz vezet, ahol mennyei örömökben részesít. Nyilvánvalóan már hatalmas tapasztalata van, bizonyára a város összes tehetősebb úriasszonya hozzá jár titokban. A varázslatos élmény szellemileg is ellazított. (+50 varázspont.) Megfogadod Gomeznek, hogy újra eljössz, miközben egy utolsó, szenvedélyes csókkal elbúcsúzol. A ház úrnőjének megköszönöd a kiváló színvonalú szolgáltatást, és elhagyod a piroslámpás házat. [5 pontot használtál fel, van még 232. Kapsz 1 VP-t.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 237.]

m 1 mozogsz északkeletre
[183,31] Továbbmész a város utcáján. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.). [6 pontot használtál fel, van még 231. Kapsz 1 VP-t.]

ee 101 328 125 eladod a 101. tárgyat a 328. tárgyat a 125. tárgyat
Eladtál 50 tintát. 50 aranyat kaptál.
Eladtál 65 Thargodan esszenciát. 1300 aranyat kaptál.
Eladtál 2 mandibulapengét. 6 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 231.]

ee 83 413 597 eladod a 83. tárgyat a 413. tárgyat az 597. tárgyat
Eladtál 20 ragasztót. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 1 moa stukit. 10 aranyat kaptál.
Sajnálom, de azt a tárgyat még boltban sem adhatod el. [0 pontot használtál fel, van még 231.]
[0 pontot használtál fel, van még 231.]

ee 168 652 655 eladod a 168. tárgyat a 652. tárgyat a 655. tárgyat
Eladtál 5 sullár hólyagot. 35 aranyat kaptál.
Eladtál 10 darázsszárnyat. 40 aranyat kaptál.
Eladtál 6 liumbe hajtást. 24 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 231.]

ve 153 100 megveszed a 153. tárgyat 100
Mindössze 17 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 17 pirkitet. 68 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

ve 37 100 megveszed a 37. tárgyat 100
Vásároltál 100 drótszőrt. 400 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

m 2 mozogsz keletre
[184,31] Továbbmész a város utcáján. Utad során felfedezel egy templomot. Raia híveié. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 27000 pontot kell rákölteni.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Vlagyimir szobrát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy őrült varázsló. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy királyi palota (650. épület.). [6 pontot használtál fel, van még 225. Kapsz 1 VP-t.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 222.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 26 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 182. Kapsz 8 VP-t.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 142. Kapsz 8 VP-t.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 102. Kapsz 8 VP-t.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 62. Kapsz 8 VP-t.]

tf 4 32 fejleszted a 4. tulajdonságodat 32 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [32 pontot használtál fel, van még 30. Kapsz 6 VP-t.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Micsoda meglepetés! Felkeres az alanori kincstár egyik adószedője. Mosolyogva közli, hogy jelenleg 12 arannyal tartozol a kincstárnak. Nem nagy érvágás! Kifejezéstelen arccal leszámolsz a fickó tenyerébe 12 csengő aranytallért. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-56 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 13, 17.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját nyel le a szellő szilmill. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 313 pontot. A következő körben tehát 343 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KRONOTAPÍR (286. SZÖRNY)
Az alanori tudósok szerint a csatornán suttyomban átúszó kalandozók óriási bajt okoztak azzal, hogy megbolygatták a Thargodan csatamezőket, és a rettegett következmények nem is késlekedtek. Úgy tűnik, a Thargodan csatamezők mélyén szunnyadó ősi mágia megzavarásának eredményeképp repedés keletkezett a dimenziók között, és szerencsétlenségünkre pont az idő létsíkja keletkezett egy átjáró! Lehetséges, hogy Ghallán ennek következményeként az idő fel fog gyorsulni, de mintha ez nem lenne elég, ún. kronoteremtmények özönlöttek át, melyek érintésükkel zavart kelthetnek az időben. A kronotapírokat úgy tűnik, mágnesként vonzzák a Thargodan csatamezők: rövid időn belül (ha az időnek egyáltalán megmaradt a jelentése) el fogják őket árasztani. A kronotapírok az idő fázisai között való mozgásuk miatt gyakorlatilag sebezhetetlenek, bár a tudósok már dolgoznak azon mágikus anyag keresésén, amely a képességet semlegesíteni tudja. Egy jós szerint a megoldás a tiltott manaforrásban keresendő.

VEZÉRFARKAS (748. SZÖRNY)
Ez a vezérfarkas, amelyet most megpillantottál egy farkascsalád vagy néhány magányos példányból összeverődött farkasfalka vezetője. Szerencse, hogy most még magányosan járja útját, ha itt lenne a falka többi tagja is, nem sok esélyed lenne. Talán sikerül legyőznöd is, mindenesetre ha rossz napod van és sokáig tétlenkedsz vagy birkózol a farkasok vezérével, megjelennek a többiek, körbevesznek, belédharapnak, marcangolnak, ahol csak bírnak, bosszút állva azért, mert vezérükre támadtál. Vagy ő támadott rád, ez már részletkérdés. A keleti pusztákon gyakorta lesz ilyesmiben részed. A vezérfarkas kitűnő vadász. Ha a harc helyett inkább valamilyen csellel befognál egyet, minden bizonnyal kiaknázhatnád ezirányú képességeit a saját céljaidra.

KARAKTERLAP

Verdina, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű drow nő vagy. Fekete a bőröd. Dornodon ministránsa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 172. fordulód.

Erő: 32 (41) Szint: 26 Merészség: 5/5 Magasság: 139 cm
IQ: 31 (42) Támadás: 44 Agresszió: 5 Testsúly: 37 kg
Ügyesség: 30 (41) Védekezés: 97 Menekülés: 30 % Életkor: 166/166 év
Egészség: 27 (41) Életpont: 720/563 Jellem: gonosz (177) Tul. pont: 0
Szerencse: 33 (49) Varázspont: 865/518 Pénz: 5296 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 171/46 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1623 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 18 335 TP-t kaptál. Jelenleg 1 768 079 TP-d van. A következő szinthez még 231 921 TP szükséges. Trófeáid: ősdentor, Blounther apó, vezérfarkas. 10 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 76 az új rendszer szerint. A 151. fordulódban 2437 arany került a bankszámládra. 2607 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/88 ökölvívás: 18/83 (+5%) szúrófegyverek: 30/90 (+8%)
vágófegyverek: 9/47 ütőfegyverek: 2/4 lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 27/76

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -21.); bogyógránát (#430) (22 -); jégpasztilla (#1566) (997 .); mihlanil dobótőr (#599) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
184,31 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 196
A Végzet Vermében a 11. szinten jársz. Ebben a hónapban 6 szintet teljesítettél.
JLKzott minoszkúpok: 57, 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1375 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 5.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21/52 2. nyomkövetés: 29/97 (+12%) 3. lopás: 30/98 (+2605%)
4. mászás: 15/41 5. csapdakészítés: 12/23 (+7%) 6. csapdaészlelés: 24/25
7. gyógyítás: 23/59 8. titkosírás: 2/61 9. felderítés: 24/71
10. teológia: 32/39 (+10%) 11. taumaturgia: 55/51 (+6%) 12. szerencsejáték: 2/65
13. versengés: 14/37 (+9%) 14. harcművészetek: 7/9 15. zene: 6/37
16. szörnyismeret: 7/60 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 5/70
19. vadászat: 9/65 20. bányászat: 16/71 21. testépítés: 17/27
22. úszás: 8/4

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
udvarolsz az 1115. karakternek
kutatsz max. 100 TVP-ért
elfogod mutáns pókot (#117) háló-csapdával (#220)
mászol max. 110 TVP-ért
cirkusz: szellemkastély (32)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50)
téfea magoflux (#98) (csak egyszer), szintszívó (#96), tetemember (#123), bávatag golombár (#165), nyuhaj karbin (#110), karmos tankány (#137) (csak egyszer), ősi szellem (#422) (csak egyszer), csontváz hadúr (#423), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) tolvajvér (#364)
láthatatlanság (#76)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
22. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20)
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), puha ütés (#60), méregfelhő (#37)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> mérges pók (#20) villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110)
mágiatörés (#35) >> élőholt mágus (#175) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka II (#162) >> autentikus vámpír (#154)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! (számláló: 0)
2.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
3.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): többek közt 17. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 71. labirintus (159,41). kőtorony (664): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 46, 47, 50, 51, 52, 57, 64, 66, 68, 70, 71, 72, 73.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16, 43, 47.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 44 TU. szükséges még: 6 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 563 TU szükséges.)
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 245.53 kg Megterheltség: 124%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 28 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 darázsszárny (#652) 7 ezüsttollú nyíl (#363) 2 gyíkfű (#201)
1 gyógykenőcs (#313) 6 kvazár (#244) 6 liumbe hajtás (#655)
1 madártoll (#112) 2 mandibulapenge (#125) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
2 mithril (#352) 1 moa stuki (#413) 20 ragasztó (#83)
1 sáfránypor (#211) 1 sámán gyógykenőcs (#1139) 7 sárkánypikkely (#292)
52 spiritusz (#170) 5 sullár hólyag (#168) 65 Thargodan esszencia (#328)
53 tinta (#101)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
810 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 aranylánc (#191)
100 drótszőr (#37) 21 kaja (#2) 17 pirkit (#153)
1 szöges bunkó (#8) 1 tyrex csont (#280) 38 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185
30
31
32
33
(176,31) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Leah oltár, 42. jellempróba, csontváz hadúr (#423), kronotapír (#286)
(177,31) oltár, vaskohó (#155), hordóagyú mameluk (#254)
(178,31) oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), norpadolótika (#226)
(179,32) vezérfarkas (#748), kihívás tornya (#502), oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), 45. jellempróba, Bunkós Bódin (3527. kalandozó)
(180,32) művészi porolit (#720), oltár, Chara-din monolitja (#534), 50. jellempróba, tyrannoszaurusz rex (#160)
(181,32) oltár, 42. jellempróba, kultúrmasztodon (#227)
(182,32) őrült varázsló (#255), piroslámpás ház (#636), Elenios oltár, részeg kalandozó (#187)
(183,31) vegyesbolt (#615), fegyverbolt (#618)
(184,31) királyi palota (#650), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), őrült varázsló (#255)

Üzenet küldése a karakternek