Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 10. 9h:09' EZ A 1226. JÁTÉKHETED, 172. FORDULÓD 1227. játékheted kezdete: okt. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1854 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 443 0 0 | elmormolod a 443. varázslatot |
* 2. KP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 3. KP: p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 4. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
fog 117 219 | elfogod a 117. szörnyet a 219. tárggyal |
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 93 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az agyagelementál jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod az agyagelementál bal karját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ryuku rövidkarddal végigvágod az agyagelementál agyagtestét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mancsával az agyagelementál megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az agyagelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 1, gyógyulás: 5, összesen: +4 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 54 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant bal lábát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (22 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod az ongóliant bal lábát. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ryuku rövidkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod az ongóliant testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal végigvagdosod az ongóliant hatalmas bokáját. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy megvágod az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ongóliant száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vasérc, egy ezüst kulcs, 16 arany, egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó. 3 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 603, sebződés: 66, gyógyulás: 43, összesen: -23 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 87 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadász quwarg bal első lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadász quwarg torát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy megvágod a vadász quwarg jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 2 143 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 5, gyógyulás: 14, összesen: +9 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 95 életpontot sebeztél. A légirozmár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 74 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász quwarg torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy megvágod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 2 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 4, gyógyulás: 14, összesen: +10 ÉP}
(Továbbmész...) [173,105] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy magger nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 226-240.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tükörpajzs varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 91 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a magger éles mandibuláját. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a magger testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ryuku rövidkarddal megkarcolod a magger jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a magger száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 11, gyógyulás: 13, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [174,105] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy bűbájlidérc. {védettsége: 51 szúró, 51 vágó, 51 ütő ellen.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt hadúr testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt hadúr testét. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor megcsapod az élőholt hadúr testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az élőholt hadúr, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 23 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 30, gyógyulás: 27, összesen: -3 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ryuku rövidkarddal végigvagdosod a zombi mester testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A zombi mester csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 11, gyógyulás: 26, összesen: +15 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich fejét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (24 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal végigvágod a drakolich fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal épp hogy eltalálod a drakolich bal hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
m 2 6 6 | mozogsz keletre, nyugatra, nyugatra |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csontgólem gigászi testét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal végigvagdosod a csontgólem gigászi testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ryuku rövidkarddal kicsit megvagdalod a csontgólem vaskos lábát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal néhányszor megcsapod a csontgólem bal oldalát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor megkarcolod a csontgólem jobb lábát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 192, gyógyulás: 26, összesen: -166 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán fekete testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a zoloboo sámán csontos karját. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy megvágod a zoloboo sámán bal karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a zoloboo sámán újra meg újra lecsap. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 26, gyógyulás: 15, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [174,105] Tovább barangolsz a fák között. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Csak egy sérült kentaurusz. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 4x 7d5+12.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod a kentaurusz nyakát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A lény néhány sallank nyilat lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 102 életpontot vesztettél. Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal megvagdalod a kentaurusz izmos karját. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor súrolod a kentaurusz jobb oldalát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A kentaurusz rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 75 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 íjászkence (ld. enc.). Szereztél 3 sallank nyilat. [sallank nyíl ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] Mosolyogva kidobod a nevetséges taalru trófeát, és kiszedsz egy kentaurusz trófeát. 2 576 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 216, gyógyulás: 23, összesen: -193 ÉP}
(Továbbmész...) [173,105] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kultúrmasztodon. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+10.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ryuku rövidkarddal párszor súrolva eltalálod a kultúrmasztodon ormányát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal megvagdalod a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy megvágod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 14 kaját. 2 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 49, gyógyulás: 27, összesen: -22 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 93 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ryuku rövidkarddal megkarcolod a quwarg nagymester jobb középső lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 3, gyógyulás: 14, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...) [171,105] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősi csatamezőt. Utad során felfedezel egy kihívás tornyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték.
* 1. BP: h 238 20 0 | használod a 238. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 4. BP: h 892 5 0 | használod a 892. tárgyat |
* 5. BP: bb 248 305 500 | beraksz a bankba a 248. tárgyat (305 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 18 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 18 pontért |
MIHLANIL NYÍL (597. TÁRGY) Kézenfekvő az ötlet, hogy a mihlanil segítségével mihlanil nyílhegyeket kovácsolj. Persze, a mihlanil megformálásához mindenképp szükséges, hogy felkeress egy lávatavat, és legyen egy darab mihlanilod! A nyílvessző elkészítésekor egy madártollat tűzöl a végébe, hogy megfelelően egyensúlyozhasd. A mihlanil nyíl elkészítése 7 TVP-be kerül, és minimum 10-es bányászatot igényel. Az eredmény pedig egy 5D6 sebzésű, igen ritkán elvesző nyílvessző. A mihlanil természetesen alkalmas mágikus lények megsebzésére, és mint minden mihlanilból készült tárgyat, nem tudod átadni másnak. Kilövéséhez hosszú íj szükséges. |
ÍJÁSZKENCE (1225. TÁRGY) Először fogalmad sincs, hogy ezt a kis dobozt, benne ezzel a különös, színtelen, ragasztóállagú folyadékkal, mire is használhatnád. Aztán némi töprengés meghozza gyümölcsét, és ráébredsz a nemes egyszerűséggel általad csak íjászkencének elnevezett anyag felhasználásának lehetőségeire. Kend csak be vele az íjadat, valamint a nyílvesszőidet, és meglásd, sokkal hatékonyabban fogod őket a jövőben használni. Legalábbis egy ideig, míg a kence le nem kopik a fegyveredről. Játéktechnikailag ez a következőképpen néz ki: add ki a H 1225 parancsot, és a következő fordulód elejéig az elhasználódott íjászkence áldásos hatását élvezheted: eggyel többször fogsz távfegyvereddel támadni. Az akció, vagyis az íjad alapos bekenegetése 5 TVP-be kerül. Ha a fordulód során különböző lőfegyvereket használsz, mindegyikre kapod a plusz támadást, ha azonban nincsen bekészítve lőfegyvered, nem tudod a kencét felhasználni. Több íjászkence hatása természetesen nem adódik össze, sőt lerontja az egy adag által adott hatást. |
Erő: | 20 (27) | Szint: | 26 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 20 (28) | Támadás: | 45 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 15 (47) | Védekezés: | 52 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 71/74 év |
Egészség: | 11 (19) | Életpont: | 507/463 | Jellem: | gonosz (239) | Tul. pont: | 38 |
Szerencse: | 21 (45) | Varázspont: | 480/70 | Pénz: | 9061 arany | Kép. pont: | 10 |
Pszi pont: | 132/55 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6 | ökölvívás: | 6 | vágófegyverek: | 31 |
dobófegyverek: | * 26 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
171,105 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 202 |
JLKzott minoszkúpok: 83, 92, 85, 88, 84 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 655 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21 | 2. nyomkövetés: | 20 | 3. mászás: | 9 |
4. csapdakészítés: | 17 (+1) | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 49 |
7. titkosírás: | 7 | 8. felderítés: | 26 | 9. szörnyidomítás: | 5 |
10. taumaturgia: | 43 (+1) | 11. szerencsejáték: | 3 | 12. versengés: | 12 |
13. harcművészetek: | 8 | 14. zene: | 22 (+1) | 15. szörnyismeret: | 11 |
16. pszi: | 19 | 17. zárnyitás: | 1 | 18. vadászat: | 8 |
19. bányászat: | 11 | 20. úszás: | 7 | 21. főzés: | 14 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
6. regeneráció: 4 | 10. vp regeneráció: 2 | 11. kincskeresés: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 60 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot ) |
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 40 TVP-ért |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
Raia szent lovagja (#239), átokosztó (#372), oglyth (#374), élőholt hadúr (#371) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
purifikátor (#157), bűbájlidérc (#761), varkaudar hírnök (#686) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
harci induló (#443) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
oldás (#372), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: éhes |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. erdei bölcs háza (666): 74. labirintus (182,8). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). bányászház (700): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
66, 68, 70, 71, 74, 83, 84, 85, 88, 92, 99, 170, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 8, 11, 16, 34, 44, 47, 49. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 21 (limit: 1335), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2100. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7 | drótszőr (#37) | 1 | kőszem (#304) | 1 | tükör (#43) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
14 | arany (#50) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | íjászkence (#1225) | 25 | kaja (#2) | 2 | mihlanil nyíl (#597) | |||
1 | polip szívóka (#391) | 1 | vasérc (#152) |
170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | |
104 | |
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|