Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. dec. 10. 15h:05' EZ A 759. JÁTÉKHETED, 172. FORDULÓD 760. játékheted kezdete: dec. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1629 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
ftv 35 102 | felt. tám/véd. varázslat a 35. varázslatot a 102. szörnyet |
vtn 41 | varázslat tanulás: a 41. varázslatot |
vtn 34 | varázslat tanulás: a 34. varázslatot |
be 599 | bemész az 599. épületbe |
izomernyesztés (#33) 50 aranyért, | védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, | tompítás (#40) 38 aranyért, | örvénykerítés (#42) 80 aranyért, |
fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, | gigaököl (#49) 56 aranyért, | villámcsapás (#50) 100 aranyért, | elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, |
varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, | mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, | láthatatlanság (#76) 62 aranyért, | fúzió (#77) 94 aranyért, |
láth. észlelése (#78) 42 aranyért, | városi teleport (#96) 110 aranyért, | varázsital főzése (#100) 150 aranyért, | tükörpajzs (#101) 155 aranyért, |
varázsszem (#184) 65 aranyért, | a munka gyümölcse (#224) 120 aranyért, | filofaxáció (#277) 800 aranyért, | időcsere (#285) 100 aranyért, |
mágikus gyorsítás (#330) 450 aranyért, | tolvajvér (#364) 90 aranyért, | szívküldi (#368) 10 aranyért, | banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, |
analízis (#375) 70 aranyért, | böfögtető átok (#380) 140 aranyért, | filofaxáció II. (#444) 800 aranyért. |
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [96,104] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.
(Továbbmész...) [95,103] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely nyugatról folyik keletre. Mohón iszol belőle. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Köveket gyűjtesz, és a verembe dobálod. Lentről morgás hallatszik, ahogy az odalent lakó Valami felébred. A lélegzeted is eláll - minden vérszomjas csüldők ősapja kezd a föld alól előbukkanni! Csápjait a ketrec köré fonja, a mutáns rémült visítozása közepette. A ketrec tojáshéjként roppan össze, a mutáns pedig egyenesen az óriáscsüldő pofájába zuhan. Csámcsogás, böfögés, majd néhány mutáns csont repül elő. Egyet magadhoz veszel. Igazán fantasztikus élményben volt részed! Kipirult arccal állsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mutáns csontot.
Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy garokk lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a garokk testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a garokk testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A garokk feléd szúr agyarával, de nem talál. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 25 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a kardszárnyú pocok nyakát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a kardszárnyú pocok fejét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a kardszárnyú pocok ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A kardszárnyú pocok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 934 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [97,101] A dombságot elhagyod, sűrű erdőbe érkeztél. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel. Nocsak, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kardfogú fülemüle lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Felsültél! A bárdi képességeid nem elegendőek a hang ellensúlyozására. Nem akarsz kinyúlni. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
(Továbbmész...) [98,100] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ha igaz barátokat akarsz magad mellett tudni, állj az Éjharcosok közé. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy elpusztított nekrofunt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Had'lámmidvan egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ez jó móka lesz. Egy követ dobsz a kobra felé. A hirtelen zajra a gazdája felé kap, és megmarja azt. A kígyóbűvölő azonnal meghal. Miután elmászik a kígyó, megnézed, hogy mi van még a kosárban. Még egy kobrát látsz. Elmenekülsz, mielőtt a turbános férfi sorsára jutnál. (+2 gonoszság.)
A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal rájössz, hogy egy ragyás burástya ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a rájanyék testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a rájanyék testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a rájanyék száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
128 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a piromenyét testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [99,102] Síkság, továbbra is csak síkság. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Észreveszel egy elpusztított álomvirágot. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Nini, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy uzbány. Itt csata lesz.
Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az uzbány bal lábát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod az uzbány testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [99,103] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívői építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Vemhes Guppi lábát masszírozza. Hoppsz, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
m 1 | mozogsz északkeletre |
tv 41 | támadó/véd. varázslat a 41. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | gyakorolsz a 6. tárggyal 50 pontért |
* 3. BP: | gyakorolsz a 6. tárggyal 50 pontért |
JÉGCSÓVA (41. TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ezt a kegyetlen varázslatot elmormolva, ellenfeledre iszonyatosan hideg jégfuvallatot bocsáthatsz. A sebzés mértéke a taumaturgiádtól függ. Anyagi komponense egy púderkő, elmondása 15 VP-be kerül. |
VARÁZSVÉDELEM (34. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Elmondva ezt az egyszerű védekező varázslatot, egy láthatatlan mágikus aurát feszítesz magad köré. Ez ellenállóbbá tesz a téged érő mágikus, mentális és egyéb speciális támadások ellen: hatása olyan, mintha hárommal jobb lenne a szerencséd. Elmormolása 8 VP-be kerül, anyagi komponense egy kerek kő. Előnye, hogy hatása összeadódik a hadiszerencse varázslatokkal. |
KARDSZÁRNYÚ POCOK (152. SZÖRNY) A kardszárnyú pocok nagytestű ragadozó, hosszú, rövid távú siklásra alkalmas kardszárnyakkal. Az alanori bölcsek szerint sötét, fekete mágikus rituális során hozták létre ezt az ölésre kiképzett, folyton a más élőlények vérére szomjazó szörnyet. A kardszárnyú pocok hihetetlenül fürge, ezért bármilyen fegyverrel is igen nehéz eltalálni. Emellett - talán mágikus örökségének köszönhetően - regenerálja a kapott sebeket. Általában fojtogató nyelvével szokott támadni, majd különlegesen éles kardszárnyaival közelebb tornászva magát, a szárnyak alatt rejtőző óriási, kitines borítású ollókkal próbálja ellenfelét felszabdalni. |
Erő: | 27 (29) | Szint: | 16 | Merészség: | 6/3 | Magasság: | 145 cm |
IQ: | 30 (32) | Támadás: | 15 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 24 | Védekezés: | 28 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 27 | Életpont: | 266/264 | Jellem: | gonosz (176) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 (17) | Varázspont: | 306/202 | Pénz: | 3 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 10/2 | EFejl: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 6/18 (+6%) | szúrófegyverek: | *20/100 | vágófegyverek: | 7/94 (+30%) |
ütőfegyverek: | 4/0 | lőfegyverek: | 18/56 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tüske (#22) (11 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
100,102 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/93 (+28%) | 2. nyomkövetés: | 35/10 (+8%) | 3. lopás: | 15/72 |
4. mászás: | 3/35 | 5. csapdakészítés: | 7/32 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 3/9 |
7. gyógyítás: | 70/66 | 8. titkosírás: | 1/62 | 9. szörnyidomítás: | 1/9 |
10. teológia: | 9/10 (+14%) | 11. taumaturgia: | 11/95 (+2%) | 12. harcművészetek: | 2/0 |
13. zene: | 1/9 | 14. szörnyismeret: | 3/0 | 15. vadászat: | 15/53 |
16. bányászat: | 15/68 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 5 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
elfogod tintacsigát (#74) szuper hálócsapdával (#274) |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
ormánygőte (#18), woor-antilop (#31), drótszőrű pincsi (#22), királygyík (#26), sötét motyogó (#37), jók (#990) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 12) |
fabontó szójer (#71), szeppent rákfatty (#186), vízionár (#66), nukleáris cickány (#155), ragyás burástya (#111), nektoraf (#355), fémbontó szójer (#150), Métely (#7000), Silverlard (#5750), Yoro Okiyi (#2826) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
puha ütés (#60, 18 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), méregfelhő (#37), energiatüskék (#29), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Remélem, már hozzáláttál a varázslók titkainak elsajátításához. Használj harcban mágiatörés varázslatot! (teljesítve) |
3.) Öld meg valamelyik gnóm boltost az egyik városban. (teljesítve) |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 3, pontszámod: 45. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 45 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 87 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 411. |
Összsúly: 46.45 kg | Megterheltség: 68% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 94 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
115 | arany (#50) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | bot (#4) | 4 | kaja (#2) | 5 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | mutáns csont (#331) | 2 | pirkit (#153) | |||
3 | tüske (#22) | 1 | uzbány csőr (#169) | 18 | víz (#27) |