Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2015. nov. 2. 9h:04' EZ A 825. JÁTÉKHETED, 171. FORDULÓD 826. játékheted kezdete: nov. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5280 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
cir 9 | vándorcirkusz látogatása 9 |
bpk 4 | bef. parancs kivétele: 4 |
kno 4 1 | képesség-növelés 4 |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 29 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az élőholt quwarg testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 19 életpontot sebeztél. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a quwarg királynő testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
im | imádkozol |
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 23 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az óriás csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 909 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 30 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az óriás csontváz testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az óriás csontváz testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával felnyitod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 909 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 30 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az óriás csontváz testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 909 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 27 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az orgoró jobb oldalát. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod az orgoró bal oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az orgoró testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja az orgoró ollója a bal karodat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 31 életpontot sebeztél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt quwarg testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod az élőholt quwarg jobb középső lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod az élőholt quwarg bal középső lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod az élőholt quwarg bal első lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 11 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 magszim belet. 906 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [127,36] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy quwarg harcos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 26 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg harcos bal oldalát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a quwarg harcos torát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a quwarg harcos bal oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
usz 50 | úszol 50 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel felnyársalod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 kaját. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
h 165 | használod a 165. tárgyat |
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 60 életpontot sebeztél. A nyuhaj karbin összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 372 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a karmos tankány testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a karmos tankány testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a karmos tankány testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A karmos tankány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A karmos tankány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 tankány karmot. 738 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
h 165 | használod a 165. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a kérődző etra testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kérődző etra bal oldalát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a kérődző etra bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Patájával a kérődző etra kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Véres nyál csordul ki a kérődző etra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
usz 50 | úszol 50 pontért |
Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával végigvágod az epokitféreg testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az epokitféreg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az epokitféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 720 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a ragyás burástya bal lábát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (8 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 2 ugh mérget.) 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [124,40] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy élőholt quwarg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 28 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az élőholt quwarg bal első lábát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted az élőholt quwarg testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával végigvágod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 26 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a halálhozó jobb lábát. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (7 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a halálhozó bőrszárnyát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a halálhozó hosszú csőrét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 18 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 23 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}
(Továbbmész...) [123,41] Még mindig füves síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
m 6 | mozogsz nyugatra |
kt 203 10 | elkészíted a 203. tárgyat (10 darabot) |
m 8 | mozogsz északra |
* 1. BP: h 163 0 0 | használod a 163. tárgyat |
* 2. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: v 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
TÁRGYÉSZLELÉS (135. VARÁZSLAT) Ez a varázslat a harmadik szem továbbfejlesztett változata. Hatása egy teljes körön át tart, és ha egy mezőre rálépsz, és azon eldobva vagy elrejtve megtalálható egy általad keresett tárgy, azt automatikusan felveszed (függetlenül a mennyiségüktől és a GYJ parancstól). Az elrejtett tárgyak esetén a megtalálás esélye nem száz százalék! A varázslatot a V 135 <tárgy> parancs kiadásával aktiválhatod, 10 TVP-ért és 30 VP-ért. A tárgyészlelés lakott területen nem működik. |
Erő: | 26 (32) | Szint: | 19 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 26 (32) | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 27 (31) | Védekezés: | 35 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 5/5 év |
Egészség: | 22 (28) | Életpont: | 303/114 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 28 (37) | Varázspont: | 568/351 | Pénz: | 1985 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 18/15 | Pszi pont: | 162/114 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 2/22 (+22%) | ökölvívás: | 6/0 | szúrófegyverek: | 9/95 |
vágófegyverek: | 24/30 (+16%) | ütőfegyverek: | 12/9 (+15%) | lőfegyverek: | *20/102 (+21%) |
dobófegyverek: | 1/42 |
Feltételes fegyverváltás: harci kalapács (#174) << varkaudar szablya (#516) << ezüstkard (#325) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); nyílvessző (#108) (10 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva |
122,41 mezőn táborozol |
JLKzott minoszkúpok: 65, 56, 62, 61, 64, 60, 57, 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 61 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/28 | 2. nyomkövetés: | 44/62 | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 8/80 (+120%) | 5. csapdakészítés: | 16/72 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 6/50 |
7. gyógyítás: | 16/34 | 8. titkosírás: | 5/31 | 9. felderítés: | 21/24 (+4%) |
10. szörnyidomítás: | 10/80 | 11. teológia: | 23/61 (+8%) | 12. taumaturgia: | 27/73 (+16%) |
13. szerencsejáték: | 1/22 (+12%) | 14. versengés: | 8/67 (+20%) | 15. harcművészetek: | 2/71 |
16. zene: | 10/94 | 17. szörnyismeret: | 17/98 | 18. pszi: | *22/100 |
19. zárnyitás: | 3/40 | 20. vadászat: | 15/81 | 21. bányászat: | 20/50 |
22. úszás: | 8/77 (+87%) | 23. főzés: | 4/94 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 10 darabot ) |
elfogod vadtrollt (#70) fedett veremmel (#219), gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), gorombillát (#38) háló-csapdával (#220), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219), emberevőt (#119) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
nyuhaj karbin (#110), ongóliant (#159) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
Északi Druida Szövetség (#9109), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) | tulajdonságpajzs (#26) |
szürkeáll. aktiv (#71) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), tudatrombolás (#111), mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
villámcsapás (#50) | >> | óriásféreg (#171) | villámcsapás (#50) | >> | vark. nekromanta (#173) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar mágus (#128) | villámcsapás (#50) | >> | sötét főgnóm (#136) | |
izomernyesztés (#33) | >> | téfea magoflux (#98) | villámcsapás (#50) | >> | xirnox (#122) | |
villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
ragyás burástya (#111) (málhás: +12 kg teher) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +13 lopás ellen) státusz: OK |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör; +1 védettség;) státusz: OK |
trappoló dinymák (#118) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
2.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 4 (limit: 870), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 406. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
szent tölgyfa (133) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a fák ereje (170) |
beszéd állatokkal (171) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 10 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 700 TU szükséges.) |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
98 | arany (#50) | 1 | drótszőr (#37) | 20 | nyílvessző (#108) | |||
3 | spiritusz (#170) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | álompor (#396) | 5 | amniosz (#203) | 6 | kaja (#2) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | magszim bél (#103) | |||
4 | ragasztó (#83) | 1 | tankány karom (#237) | 5 | tüske (#22) | |||
7 | ugh méreg (#166) | 1 | vízionár szem (#102) |
121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | |
35 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
36 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
41 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
42 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|