Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. febr. 13. 15h:20' EZ A 1064. JÁTÉKHETED, 171. FORDULÓD 1065. játékheted kezdete: febr. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3820 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 3. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
hh 1133 1100 745 | használod az 1133. tárgyat az 1100. tárgyat a 745. tárgyat |
kf 1527 441 1527 | kézbeveszed/felveszed az 1527. tárgyat a 441. tárggyal az 1527. tárgyat |
v 58 0 0 | elmormolod az 58. varázslatot |
kb 313 20 0 | kiveszel a bankból a 313. tárgyat (20 darabot) |
h 697 1200 0 | használod a 697. tárgyat |
h 313 20 0 | használod a 313. tárgyat |
v 88 5 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 4. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 5. KP: kb 504 1 518 | kiveszel a bankból az 504. tárgyat (1 darabot) |
bb 260 30 518 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (30 darabot) |
im 0 3 | imádkozol |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [198,116] A bozótos terep dombvidékbe megy át.
(Feltételes támadás:) Egy varkaudar vajákos! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar vajákos jobb oldalát. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a varkaudar vajákos ragyás arcát. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Cápafoggal néhányszor megkarcolod a varkaudar vajákos bal vállát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 87 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy természet haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 79 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Félrehajolsz, de a varkaudar vajákos karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. 41 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a varkaudar vajákos nyakát. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Cápafoggal gyengén megszurkálod a varkaudar vajákos jobb karját. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 85 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy természet haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 94 életpontot vesztettél. Karmait felemelve, a varkaudar vajákos meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 832, sebződés: 450, gyógyulás: 113, összesen: -337 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 52 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus testét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször eltalálod a vortexmágus testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Cápafoggal többször eltalálod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 53 életpontot vesztettél. A vortexmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 105, gyógyulás: 31, összesen: -74 ÉP}
(Továbbmész...) [198,115] A domb lábánál ritka erdő kezdődik. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy bávatag golombár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.
m 8 | mozogsz északra |
kt 1693 | elkészíted az 1693. tárgyat |
h 1693 10 | használod az 1693. tárgyat |
m 3 3 5 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délnyugatra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 33 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted a varkaudar vajákos nyakát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 97 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Üdvözlésképpen egy természet haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 102 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Karmait felemelve, a varkaudar vajákos meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. 37 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a varkaudar vajákos testét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a varkaudar vajákos bal oldalát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 93 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: természet haragja varázslatot lő rád. 93 életpontot vesztettél. Félrehajolsz, de a varkaudar vajákos karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. 38 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 731, sebződés: 484, gyógyulás: 111, összesen: -373 ÉP}
(Továbbmész...) [200,116] A terep továbbra is ritka erdő.
(Feltételes támadás:) Egy varkaudar iszákos! Ezt kerested. Itt csata lesz.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 32 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 63 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos jobb lábát. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (37 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod a varkaudar iszákos testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Cápafoggal többször eltalálod a varkaudar iszákos jobb oldalát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször eltalálod a varkaudar iszákos testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Cápafoggal kicsit megsebzed a varkaudar iszákos bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 varkaudar pálinka. 2 924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 609, sebződés: 159, gyógyulás: 60, összesen: -99 ÉP}
(Továbbmész...) [199,117] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Felismered. Ez egy varkaudar katona. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
197 | 198 | 199 | 200 | 201 | |
113 | |
|
|
|
|
114 | |
|
|
|
|
115 | |
|
|
|
|
116 | |
|
|
|
|
117 | |
|
|
|
|
118 | |
|
|
|
|
119 | |
|
|
|
|
[143,61] Épületek tűnnek fel. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sárkánytanyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Észreveszel egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Észreveszel egy szent tölgyfát. Észreveszel egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
ve 11 1 | megveszed a 11. tárgyat 1 |
ve 14 5 | megveszed a 14. tárgyat 5 |
ve 15 3 | megveszed a 15. tárgyat 3 |
ve 21 2 | megveszed a 21. tárgyat 2 |
ve 24 1 | megveszed a 24. tárgyat 1 |
ve 33 1 | megveszed a 33. tárgyat 1 |
ve 41 1 | megveszed a 41. tárgyat 1 |
ve 326 6 | megveszed a 326. tárgyat 6 |
ve 268 2 | megveszed a 268. tárgyat 2 |
ve 404 6 | megveszed a 404. tárgyat 6 |
kb 153 152 473 | kiveszel a bankból a 153. tárgyat (152 darabot) |
m 2 | mozogsz keletre |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
kb 392 1 518 | kiveszel a bankból a 392. tárgyat (1 darabot) |
ef 16 512 | energia fejlesztése 16 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 949 30 0 | használod a 949. tárgyat |
* 3. BP: kb 347 1 0 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 4. BP: bb 504 1 518 | beraksz a bankba az 504. tárgyat (1 darabot) |
DENTOR VÉRT (573. TÁRGY) "Egy kvazárpáncélban szinte sebezhetetlen vagy." - tartja a mondás. Azonban a kvazárpáncélnak is megvannak a gyenge pontjai: az illesztések. Ha egy kvazárpáncélon ezeket a helyeket egy kvazárkováccsal egy újabb arx minta segítségével bevonatod öt dentor bőrrel, akkor máris megvan a tökéletes vértezet. Amellett, hogy megnöveli 16-tal a védettségedet, még 30-at ad a maximális életpontodhoz és 10%-kal csökkenti minden téged ért varázslat sebzését is. A kvazárkovács méretre formálja a dentor vértet, tehát más nem tudja használni (nem lehet átadni). A dentor vért viseléséhez legalább 18. szintűnek kell lenned. A készíttetés költsége 60 TVP és 500 arany, és neked kell a kovács számára a fentieken kívül a rögzítéshez szükséges 20 csepp ragasztót, 4 kvazárt és 12 acéltűt is eljuttatnod. |
ÉLŐHOLT POZDORJA (134. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal pozdorjává zúzhatsz egy élőholtat. Ha az élőhalott nem dobja meg a mentődobását, kb. 400 életpontnyi energiasebzést szenved el. (A varázslat a csatornától nyugatra csak a felét sebzi, a csatornától keletre a teljeset, a Sötét Földön másfélszereset, az ősi birodalmak területén kétszereset, a ryuku szigetvilágban háromszorosat, a Kiégett Földeken ötszöröset.) A varázslat anyagi komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 40 VP-be kerül. Természetesen csak élőhalott ellenféllel szemben fogod alkalmazni. |
ESSZENCIAVÉDELEM (165. VARÁZSLAT) Iszonytató érzés, amikor bizonyos szörnyek a maximális életerődet szívják el, márpedig ez egyre gyakrabban fenyegeti azokat a bátor kalandozókat, akik átkeltek a csatornán: ez ellen biztosít védelmet az esszenciavédelem, egy hatékony védővarázs, amely kékes fénnyel burkolja be bőrödet a gonosz érintés pillanatában. Az esszenciavédelem csakis szörnyek ütéssel járó speciális képessége ellen véd, és hatása a következő táborozásod végéig tart. Anyagi komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül. |
BECSÜLETJEL (158. PAP VARÁZSLAT) A becsületjelet általában jó és Tharr papok használják, nem annyira romboló jellegű, hanem inkább tanító, segítő szándékkal. A használatához a V 158 <karakterszám> parancsot kell kiadnod. A karakterszámmal megadott célpontnak nem kell veled egy mezőn tartózkodnia, de minél távolabb van, annál nehezebb ráraknod a becsületjelet. A becsületjel mentális varázslat, anyagi komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 14 VP-t igényel. Ha a becsületjel sikerrel jár, ellenfeledre egy mentális bélyeg kerül, amely 33 % eséllyel megakadályozza, hogy az illető lopjon. A jel célpontja semmilyen módon nem tudja megszüntetni a rajta levő bélyeget, ami mindig a következő táborozás végéig tart. Új jel nem helyezhető el, amíg az előző érvényben van. Emiatt egy tolvajon max. minden második fordulójában lehet jel. |
VORTEXMÁGUS (418. SZÖRNY) Ha a vortexmágusban dobófegyverrel szeretnél kárt tenni, nem sok esélyed van. Ez a varázstudó lény képes az örvénylő szellőket maga köré gyűjteni, és a bennük lévő energiát a maga javára fordítani. Így teste szinte állandóan ködbe veszik, mozgása szellőszerűvé válik. Senki sem tudhatja, mit rejt bokájáig érő köpenye alatt, mely szinte önálló életet él, képes a legügyesebb vágás elől is könnyedén kisiklani. Persze nem mindig... |
BOSZORKÁNYKENDŐ (1697. TÁRGY) Érdekes, hogy eddig nem vetted észre az ork banya hátára terítve ezt a koszlott, rongyos vállkendőt. Most is csak azért figyeltél fel rá, mert az öregasszony félrészeg állapotban, fogatlan vigyorral leoldja a válláról, és mindenáron rád akarja tukmálni. Azt mondja, nagyon kell neki egy tengerszín smaragd, egy mélysötét rubin és egy fénytelen gyöngy, ezekért nehéz szívvel bár, de megválik legnagyobb kincsétől, a kendőjétől. Mikor megtapogatod a büdös rongyot, meglepődve tapasztalod, hogy erős mágikus kisugárzása van. Kicsit összpontosítasz erre, és máris megvilágosodik előtted a kendő hatalma. Ha a vállkendőt a válladra teríted (ezt akkor is megteheted, ha van már ott másik vállvédő), a szörnyek és más kalandozók sikeres tárgybűvöléssel csupán a boszorkánykendőt tudják elbűvölni tőled, más tárgyadra a bűbáj hatástalan lesz. Bájoláskor az illatos bájital hatástalan lesz rád. Ha ráállsz az alkura, az ork kunyhónál a KT (Küldetés Teljesítése) 1697 parancsot add ki, 5 TVP-ért. |
KABAL-SÚJTÁS Sokan állítják, hogy még rengeteget tanulhatunk az állatvilág "harcművészeitől", és feltehetően ezt a véleményt osztotta a Kabal-Sújtás kitalálója is. A vadul, de pontosan rugdosó kabalok gyakran taposnak halálra nagyragadozókat, vagy sebesítenek meg annyira, hogy le tudják őket hagyni. A rúgást ill. ütést az ellenfél felsőtestének középső részére kell helyezni, a kí energiák forrása fölé. Ha sikeresen hajtod végre ezt a mozdulatot, ellenfeled lelassul, kisebb eséllyel fog eltalálni. Akkor fogod ezt alkalmazni, ha Te már gyenge vagy (kevés az életerőd). |
MÁSZÓ-KARPEREC (392. TÁRGY) Felhasználva hatvan darab polip szívókát, elkészítheted a négy darab karperecből álló mászó-szettedet. Két karperec a lábra, két karperec a karra, és a tökéletesen sima felületű, megmászhatatlannak tűnő objektumokba (pl. kristálypalota) is bejuthatsz a H 392 parancs segítségével, ha mászás szakértelmed elég magas! A mászó karperec elkészítéséhez a KT 392 parancsot kell kiadnod, 40 TVP-ért. A mászó-karperec KF-elhető karkötőként, de ennek nincs külön jelentősége. |
Erő: | 34 (53) | Szint: | 23 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 25 (45) | Támadás: | 43 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 91 kg |
Ügyesség: | 21 (31) | Védekezés: | 92 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/25 év |
Egészség: | 28 (40) | Életpont: | 753/688 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 28 (57) | Varázspont: | 661/490 | Pénz: | 3336 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 38/31 | Pszi pont: | 115/62 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/64 | ökölvívás: | 9/22 (+16%) | szúrófegyverek: | 25/73 (+6%) |
vágófegyverek: | 8/14 | ütőfegyverek: | 18/58 | lőfegyverek: | 12/95 |
dobófegyverek: | 25/75 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mandibulakasza (#127) << ryuku buzogány (#696) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); bumeráng (#249) (3 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -19.); ében dobónyíl (#849) (20 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
144,61 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 199,117 |
Kedvenc táborhely: 199,112 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 91 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 26/6 (+60%) | 2. nyomkövetés: | 39/10 (+10%) | 3. mászás: | 16/66 |
4. csapdakészítés: | 26/0 (+20%) | 5. csapdaészlelés: | 5/65 | 6. gyógyítás: | 9/52 |
7. titkosírás: | 2/29 | 8. felderítés: | 20/18 | 9. szörnyidomítás: | 2/48 |
10. teológia: | 24/78 (+16%) | 11. taumaturgia: | 21/54 (+10%) | 12. szerencsejáték: | 4/23 (+12%) |
13. versengés: | 4/8 (+30%) | 14. harcművészetek: | 9/66 (+150%) | 15. zene: | 1/76 |
16. szörnyismeret: | 5/71 | 17. pszi: | 13/76 (+20%) | 18. zárnyitás: | 1/10 |
19. vadászat: | 7/69 | 20. bányászat: | 15/36 (+12%) | 21. testépítés: | 6/25 |
22. úszás: | 1/88 | 23. főzés: | 6/92 | 24. csapatmunka: | 1/98 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 25% életerő alatt 20 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang (15) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), 9907. szövetség (#9907) (csak egyszer), degradátor (#210) (csak egyszer), varkaudar iszákos (#688), varkaudar hadúr (#270), nőstény varkaudar (#689), varkaudar vajákos (#690) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (9958,0) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
tulajdonságpajzs (#26) | láthatatlanság (#76) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | massza (#217) | energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | |
energiatüskék (#29) | >> | szintszívó (#96) | energiatüskék (#29) | >> | 9907. szövetség (#9907) | |
energiatüskék (#29) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | degradátor (#210) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | áldott okerón (#336) | tüskepajzs (#30) | >> | varkaudar mágus (#128) | |
tüskepajzs (#30) | >> | vörös rakolits (#356) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal! |
2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
3.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál! |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: hh 1133 1100 745, kf 1527 441 1527, v 58, kb 313 20, h 697 1200, h 313 20, v 88 5, v 28, v 53, p 73. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
átcsoportosítás (189) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
harci mágia (334) |
új remény, új élet (369) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 61 TU. szükséges még: 9 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 575 TU szükséges.) |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
421 | arany (#50) | 2 | deus ex machina (#1) | 2 | esszenciakristály (#350) | |||
1 | ezüst papi karkötő (#308) | 1 | hűségérme (#1141) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | varkaudar páncél (#294) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | csontkés (#11) | 6 | ezüstdarab (#326) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | |||
10 | fiatalság itala (#473) | 1 | grákóbőr (#41) | 2 | gromak bőr (#268) | |||
6 | gyógykenőcs (#313) | 2 | kaja (#2) | 1 | kavadu lebeny (#24) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 1 | mászó-karperec (#392) | 2 | ormánygőte csont (#21) | |||
31 | pirkit (#153) | 6 | rájabőr (#404) | 1 | smirglilevél (#29) | |||
5 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szerencsekocka (#1693) | 3 | vadász tatu bőr (#15) | |||
1 | varkaudar pálinka (#1137) | 26 | vasérc (#152) |
142 | 143 | 144 | 145 | |
60 | |
|
|
|
61 | |
|
|
|
62 | |
|
|
|