170. forduló, 172. forduló, Leviatan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. máj. 19. 18h:49'
EZ A 211. JÁTÉKHETED, 171. FORDULÓD
212. játékheted kezdete: máj. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1222
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 17

LEVIATAN KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [127,49] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+33 tvp ). Halk reccsenésre riadsz, majd hirtelen túlvilági üvöltés száll a széllel. Halál és élet, öröm és kín feszül benne, s az éji vidék felel reá... Az állatok mintegy varázsütésre eltűnnek, hangjuknak is nyoma vész, mert új Úr jelentkezett a területért. Egy Vámpír vadászni indult.
Az aranytermő erszény 57 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+185 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+75 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+40 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 369.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 364.]

* 3. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 359.]

* 4. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 359.]

* 5. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 359.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 354.]

t 9097 1 támadod a 9097. kalandozót
FT 9097 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

kf 174 1 kézbeveszed/felveszed a 174. tárgyat a jobb kezedbe
Mostantól a harci kalapácsot fogod jobbkezes fegyverként használni. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

be 65 bemész a 65. titkos labirintusba
Megkezded a felderítést. Munkádat siker koronázta! Megvan a bejárat. Semmi fényt nem látsz odabent. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Dobogó szívvel indulsz előre. Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. [5 pontot használtál fel, van még 349.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 349.]

le 190 leveszed/lerakod a 190. tárgyat
Elrakod a mérg. vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 349.]

lm 2 mozogsz 2
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy régi, rozsdás ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [2. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy vadász tatu az. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadász tatu bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a vadász tatu vastagbőrű hátát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A vadász tatu karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a vadász tatu száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 7 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hirtelen egy démontetűt veszel észre magad előtt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Marokra fogva a harci kalapácsot ellenfeledre támadsz. {GYD:} Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a démontetű csáprágóját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a démontetű testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A démontetű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy királygyík. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Marokra fogva a harci kalapácsot ellenfeledre rohansz. {GYD:} Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a királygyík testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A királygyík nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A királygyík még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 királygyík bőrt. 22 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy gorombilla. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gorombilla jobb vállát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gorombilla testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A gorombilla összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 lapockacsontot. 66 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy kőevő. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vad csatakiáltással, felemelve a harci kalapácsot a másikra támadsz. {GYD:} Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőevő testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a kőevő testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A kőevő lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megbotlasz valamiben: 1 rézkulcs. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [6 pontot használtál fel, van még 343.]

kf 182 1 kézbeveszed/felveszed a 182. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a harci kalapácsot, majd a jobb kezedbe veszed a vashegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

lm 3 mozogsz 3
Elszántan mész előre. Egy kemény tölgyből készült ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Egy nagyobb terembe érkezel. [3. PONT.] Hamarosan egy zombit pillantasz meg. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a zombi testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy csontváz lakik itt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a csontváz bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 66 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy tetemember van előtted! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tetemember bűzlő testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 502 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy sírlidérc az. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 739 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy szintszívó az. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szintszívó ködös testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a szintszívó testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! A szintszívó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy óriás csontváz az. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Hamarosan egy autentikus vámpírt pillantasz meg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az autentikus vámpír jobb lábát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az érintés borzalmasan hideg, elszívja életenergiádat! (-1 szint: -1 támadás, - 425643 TP, -6 max/akt. életerő, -3 tulajdonságpont, -20 max/akt. varázspont, -3 képességpont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzkulcsot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [6 pontot használtál fel, van még 337.]

le 182 leveszed/lerakod a 182. tárgyat
Elrakod a vashegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 337.]

t 158 támadod a 158. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 337.]

lm 4 5 1 mozogsz 4 5 1
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Egy széles, magas terembe érsz. [4. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy goblin. (ld. enc.) Fegyvere egy bunkó. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod a goblin testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a goblin bal karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a goblin csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkót. Hamarosan egy Baar-orkot pillantasz meg. (ld. enc.) Fegyvere egy csontszablya. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel iszonyatosan megcsapod a Baar-ork ocsmány pofáját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Baar-ork ocsmány pofáját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A Baar-ork vágása nem talált el. A Baar-ork most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy Duer-ork az. (ld. enc.) Fegyvere egy csontszablya. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel kegyetlenül megütöd a Duer-ork jobb lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a Duer-ork testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A Duer-ork vágása nem talált el. A Duer-ork összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 55 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát és 1 bőrpáncélt. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Tugt-ork van előtted! (ld. enc.) Fegyvere egy bronzpenge. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan ellenfeledre támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Tugt-ork bal karját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Tugt-ork testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A Tugt-ork vágása nem talált el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét és 1 szöges páncélt. Hirtelen egy varkaudart veszel észre magad előtt. Fegyvere egy csontszurony. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 170 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt, 1 szöges páncélt és 1 kis bőrpajzsot. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vadász varkaudar van előtted! Fegyvere egy varkaudar lándzsa. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar testét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 516 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát, 1 rézpáncélt és 1 szöges bőrpajzsot. Hamarosan egy varkaudar mágust pillantasz meg. Fegyvere egy bot. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 22 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a varkaudar mágus nyakát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 3 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 288 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot és 1 csuklyavirágot. Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vark. nekromanta. (ld. enc.) Fegyvere egy bunkósbot. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vark. nekromanta testét. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a vark. nekromanta jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 298 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot és 8 aranyat. Hamarosan egy borzalmas varkaudart pillantasz meg. (ld. enc.) Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 31 életpontot sebeztél. Távolról agyroppantás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar bal lábát. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő. 2 347 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát, 1 varkaudar páncélt, 1 rézpajzsot (ld. enc.) és 1 nagy bronzkulcsot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó állja utadat. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. A védőrúna kisül rád! Szörnyű fájdalmat érzel (-17 életpont). A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [5. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy nómenklatúra van előtted! (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (12 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nómenklatúra farkát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a nómenklatúra testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A nómenklatúra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy széles, magas terembe érsz. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Visszamész a kijárathoz, és kimész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [36 pontot használtál fel, van még 301.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[128,50] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Találsz egy phua-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy goblin hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy élőholt quwarg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 823 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [129,51] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tüskés harci gromak. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak bal első lábát. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-23 életpont.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gromak bőrt. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [130,52] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy nukleáris cickány. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 1 001 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe!
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy smaragdgólem.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragdgólem smaragd testét. (6 támadással 278 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszurkálod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 gólem talizmán. 3 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}


Először nem ismered fel az előtted felbukkanó sátrat, de pillanatokkal később beugrik: a boszorka sátra az, akinek azok a különös tárgyak kellenek.
- Á a madártoll. Látom, elhoztad nekem - veszi el a tárgyat az öregasszony, de amikor látja, hogy nincs itt minden, elkomorul. - A félmunka nem munka! A boszi kis morgolódás után úgy dönt, más tárgyakat kér tőled. Mielőtt kilépnél az ajtón, emlékezetedbe vésed, miket kell hoznod: 1 karbin plazma, 2 tüskecsapda, 1 szulfagor agyar, 8 szopókő, 2 igazgy. fülbevaló.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. [38 pontot használtál fel, van még 263.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[131,53] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ragyás burástya közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 893 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Borzalmas Yonda egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [132,53] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy varkaudar bajnok. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 17 életpontot vesztettél. Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bajnok bal oldalát. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar bajnok nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [133,53] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy szutykos remák. Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szutykos remák szőrös testét. (3 támadással 189 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a szutykos remák testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-15 pszi pont.) (-2 TU.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 remák szivet. 1 694 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. [18 pontot használtál fel, van még 245.]

m 2 mozogsz keletre
[134,53] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Utad során felfedezel egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A környező bokrokat félretolva, megtalálod a bejáratod. Bemászol. Lakónak odabent nyoma sincs, mindenen vastag por ül. A berendezés csak néhány kőszoborból áll - mindez templomi hangulatot kölcsönöz a helynek. A legnagyobb szobor talpazatán írást vélsz felfedezni. Közelebbről is megnézed, de sajnos nem érted.

Odakint is körülnézel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Raggardi Csemete hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. [26 pontot használtál fel, van még 219.]

kut 40 kutatsz 40 pontért
Megilletődve az ősi építménytől, habozva lépsz be. Odabent hatalmas kőszobrok vannak, a valaha drágakő szemet és egyéb díszítéseket azonban valaki már rég kilopta. Az egyik sötét sarokban, a fal tetején írást látsz. Megvizsgálod közelebbről. Furcsa jelek!

Odakint is körülnézel. Keresni, kutatni kezdesz. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [40 pontot használtál fel, van még 179.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 174.]

* 2. BP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 154.]

* 3. BP: h 233 40 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+18 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 114.]

* 4. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 104.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 64.]

tf 4 34 fejleszted a 4. tulajdonságodat 34 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 81 TVP-t kell elköltened.]

[34 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a ragyás burástya. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 312 pontot. A következő körben tehát 342 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZOMBI (49. SZÖRNY)
A "friss" (néhány hónapos), még rothadás állapotában levő hullák animálása, életre keltése a nekromanták egyik kedvenc szórakozása. Az igen visszataszító és büdös élőholt szolgák egyébiránt hasznosak: fáradhatatlan moráljuk és a fájdalom teljes ignorálása félelmetes harcosokká teszi őket. Sajnos, a sikeres harcos másik alapvető feltétele, a tudat és motiváltság teljesen hiányzik belőlük, ezért egy éles vagy szúrófegyverrel aránylag hamar fel lehet őket aprítani. Leginkább mocsarakban és romok közt találkozhatsz velük.

GOBLIN (21. SZÖRNY)
A goblin, mint alapszörny, egyetlen fantasy RPG-ből sem hiányozhat, így ebből sem. A goblinok egy méter magas, zöld bőrű, kutyafejű humanoid teremtmények (ha valaki nem ismerné őket...) Nem valami bátor harcosok, így általában elszaladnak a csatából, amint megszűnt a többszörös túlerejük. Persze ha eggyel a fészkében akadsz össze, nincs más választása, mint a harc...

BAAR-ORK (44. SZÖRNY)
Az orkok a legocsmányabb, legsötétebb humanoid teremtmények. Ki ne ismerné malacpofájukat, hegyes agyaraikat, büdös, zöld bőrüket? A sok-sok ork törzs, alfaj közül pedig a legalávalóbb, legférgebb mihaszna a Baar-ork. Törpének számítanak saját fajuk között is: alig magasabbak 120 centinél. Hacsak nincs elsöprő fölényük harcban, elszaladnak. Könnyedén felapríthatod e gonosz teremtményeket.

DUER-ORK (45. SZÖRNY)
Az alattomos Duer-orkok terrorizálják, uralják az alsóbbrendű Baar-orkokat, de alázatosak, szófogadóak a Tugt-orkokkal szemben. Persze, ha azok hátat fordítanak, nem restek azonnal egy tőrt a lapockáik közé nyomni. Persze nagyon kevés ork fordít hátat a másiknak, és az sem hosszú életű. A Duer-orkok kedvenc szórakozásai emberi és más települések fosztogatása, háziállatok, csecsemők elcsenése. Sötét, fekete aurájuk messziről érezhető. Fegyverként általában csontszablyát használnak.

TUGT-ORK (46. SZÖRNY)
A háború idején Dornodon, a sötét varázsló számos alattomos és gonosz fajt egyesített a zászlaja alatt. Ezek között voltak a magukat felsőbbrendűnek tartó Tugt-orkok. Ezek a másfél méternél magasabb, izmos orkok képesek voltak az alsóbbrendű ork törzseket engedelmességre kényszeríteni, és a harcmezőkön a mészárszékekre hajtani. A Tugt-orkok talán a leggonoszabbak: önzőek, kapzsiak, nemcsak szükségből, hanem szórakozásból is mindig kaphatóak a gonoszságra. Nem restek akár egymás ellen fordulni sem. A Tugt-orkok jól bánnak a fegyverrel, különösen a csontszablyának mesterei, és általában bőrpáncélt is hordanak.

VARKAUDAR NEKROMANTA (173. SZÖRNY)
A varkaudar nekromanták az igazán gonosz, és igazán hatalmas mesterei a mágiának. Nekromanta varázslataikkal magát az életet támadják, és az ilyen ellen igen nehéz védekezni. A varkaudar nekromanták valamivel több védőrúnával rendelkeznek, ezért jóval nehezebb az elpusztításuk, mint más varázslóké - bunkósbotjukat is gyakran tisztelnivaló hatékonysággal forgatják.

BORZALMAS VARKAUDAR (166. SZÖRNY)
A borzalmas varkaudar a varkaudaroknak egy nagyon ritka, de egyben nagyon veszedelmes típusa is. Majdnem két és fél méter magas, bőre fekete, hatalmas agyarai vannak és vörösen izzó szemei. Alakja egyébként a normál varkaudarokhoz hasonló, humanoid. Jobban ért a fegyverforgatáshoz, mint a vadász varkaudar és jobban a mágiához, mint a varkaudar mágus. Főként a mentális mágiában és a psziben jeleskedik. Emellett bizonyos speciális támadásokkal is rendelkezik, és hihetetlenül szívós. Nem csoda, hogy annak idején a varkaudar seregek főparancsnokai sokszor maguk a borzalmas varkaudarok voltak.

RÉZPAJZS (73. TÁRGY)
A rézpajzsot, a rézsisakhoz hasonlóan, rézdarabok összekovácsolásával készítheted el egy olvasztókemencénél. Ehhez 5 rézdarabra van szükséged, és egy KT 73 parancsra, 26 pontért. A rézpajzs 3-al növeli a védettségedet.

NÓMENKLATÚRA (158. SZÖRNY)
Ez a csupa nyálka, trutyi és gyanúsan csavarodó izom szörny főként sötét vagy ködös helyeken fordul elő. Ne aggódj, az első pillantásra undorító zsezsgés egy félelmetes, és minden érzelmet nélkülöző, mélységesen gonosz lényt takar. Ebből a lényből csak úgy csöpög a méreg, a sav, ahogy azt majd az első pillantás alkalmával majd látni is fogod. Kezdeti pucolásnak érdemes egy alkalmas tisztítótűzzel kezdeni, aztán ragadj valamilyen steril fegyvert - lehetőleg vágót, ha az nincs, akkor esetleg szúrót - és aprítsd péppé. A trutyiban nem bizonyos, hogy érdemes a harc után nagyon nyúlkálni, mert előfordulhat, hogy valamilyen iszonyatosan gyilkos és idegen vírust is sikerül magadhoz venni.

KARAKTERLAP

Leviatan, egy hosszú ősz hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr misszionáriusa vagy. Papi hited: 140. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 171. fordulód.

Erő: 36 (50) Szint: 24 Merészség: 5/5 Magasság: 146 cm
IQ: 28 (39) Támadás: 42 Agresszió: 5 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 28 (39) Védekezés: 39 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 17 (28) Életpont: 640/546 Jellem: semleges Tul. pont: 12
Szerencse: 25 (34) Varázspont: 778/42 Pénz: 4938 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 36/32 Pszi pont: 155/100 EFejl: 32
Eddig összesen 1980 szörnyet (29 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19 099 TP-t kaptál. Jelenleg 1 219 099 TP-d van. A következő szinthez még 180 901 TP szükséges. Trófeáid: Ciang Csí, fagymágus, ongóliant. A 76. fordulódban 250 arany került a bankszámládra. 280 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 27/17 (+6%) szúrófegyverek: *23/100 (+6%) vágófegyverek: 6/96
ütőfegyverek: 6/30 (+30%) lőfegyverek: 21/78 dobófegyverek: 6/76

Óvatosság (labirintusokban): 0
134,53 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
JLKzott minoszkúpok: 65

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 143 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/62 2. nyomkövetés: 36/59 (+10%) 3. mászás: 9/35
4. csapdakészítés: 27/64 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/8 6. gyógyítás: 27/28
7. titkosírás: 3/24 8. felderítés: 16/58 (+75%) 9. szörnyidomítás: 2/5
10. teológia: 19/30 (+19%) 11. taumaturgia: 23/25 (+15%) 12. szerencsejáték: 2/36
13. versengés: 16/58 (+18%) 14. harcművészetek: 25/24 15. zene: 46/53 (+50%)
16. szörnyismeret: 5/52 17. pszi: 18/15 (+20%) 18. zárnyitás: 1/29 (+6%)
19. vadászat: 3/29 20. bányászat: 32/3 21. csapatmunka: 1/36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer)
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
troll bányász (#679) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) Techiulan aurája (#261) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
ryuku átokvarázs (#280)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
2.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek)
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. bányászház (839): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 46, 47, 65, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 134, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14, 16.
Kész: 47.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 654, az összesen kapott pontszám: 68100. (összesen ölhető: 654 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
kétkezes harc (338)
kavicselementál (350)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 22 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 402.94 kg Megterheltség: 143%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 42 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 261 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
37 madártoll (#112)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
16 arany (#50) 4 álompor (#396) 1 bőrpáncél (#51)
1 bot (#4) 1 bronzkulcs (#76) 1 bronzpenge (#126)
1 bunkó (#5) 1 bunkósbot (#9) 2 csontszablya (#64)
1 csontszurony (#12) 1 csuklyavirág (#133) 1 ezüst karkötő (#158)
1 fekete gyöngy (#99) 1 gólem talizmán (#811) 1 gromak bőr (#268)
3 kaja (#2) 1 királygyík bőr (#44) 1 kis bőrpajzs (#45)
1 lapockacsont (#33) 1 nagy bronzkulcs (#185) 2 pirkit (#153)
1 remák szív (#264) 1 rézkulcs (#75) 1 rézpajzs (#73)
1 rézpáncél (#71) 1 szöges bőrpajzs (#66) 2 szöges páncél (#65)
2 szvó-ektoplazma (#151) 3 ugh méreg (#166) 1 vadász tatu bőr (#15)
1 varkaudar csont (#1113) 2 varkaudar lándzsa (#224) 1 varkaudar páncél (#294)
9 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

126 127 128 129 130 131 132 133 134 135
48
49
50
51
52
53
54
(127,49) a 65. labirintus bejárata, vadász tatu (#10), démontetű (#15), királygyík (#26), gorombilla (#38), kőevő (#62), zombi (#49), csontváz (#48), tetemember (#123), sírlidérc (#172), szintszívó (#96), óriás csontváz (#176), autentikus vámpír (#154), goblin (#21), Baar-ork (#44), Duer-ork (#45), Tugt-ork (#46), varkaudar (#64), vadász varkaudar (#108), varkaudar mágus (#128), vark. nekromanta (#173), borzalmas varkaudar (#166), nómenklatúra (#158)
(128,50) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), phua-kúp (#372), Leah oltár, Sheran rúnaköve, művészi porolit (#720), 28. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), élőholt quwarg (#202)
(129,51) tüskés harci gromak (#156), oltár, 35. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(130,52) nukleáris cickány (#155), oltár, Chara-din monolitja (#534), régészeti lelőhely (#1208), smaragdgólem (#417)
(131,53) ragyás burástyák (#111), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(132,53) varkaudar bajnok (#190), Raia rúnaköve, régészeti lelőhely (#1208)
(133,53) szutykos remák (#191), Sheran rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534)
(134,53) mínosz-kúp (#178), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tavacska, barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek