169. forduló, 171. forduló, Mumus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. okt. 11. 9h:08'
EZ A 215. JÁTÉKHETED, 170. FORDULÓD
216. játékheted kezdete: okt. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 200 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #3493
SZÁMLA : XXXX

MUMUS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [82,68] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+2 tvp ). Nagy porfelhőre leszel figyelmes a távolban, ahogy körbetekintesz. A sötét, mozgó pontok irtózatos sebességgel közelednek Feléd. Mintha hatalmas kőtömbök keltek volna életre! És igen: A Föld maga fordult ellened! Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy talán még el lehetne menekülni, de kővé válsz a rémülettől, amikor meglátod a földelementálok élén vágtató legendás árnyékharcost, Vescort. Moccanni sem bírsz, ahogy közelednek! Rémületedet szomorúság váltja fel, amikor szemed a harcos kezében tartott relikviára téved: "A Földelem-idéző pálca!" - nyögöd. Eljöttek hát Chara-din végnapjai...
Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+51 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-16 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+1 kaja.)

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 196 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 314.]

* 2. KP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Nagyon jól megy, a környékbeli vikócmajmok tapssal jutalmaznak. [10 pontot használtál fel, van még 304. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 304.]

* 4. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 299. Kapsz 1 VP-t.]

* 5. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 294. Kapsz 1 VP-t.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Négy láb elöl, két láb hátul, naphosszat dolgozik, hogy az éhezőt megetesse.
[5 pontot használtál fel, van még 289. Kapsz 1 VP-t.]

tim 40 titkosírás megfejtése 40 pontért
Nem kímélve időt és agymunkát, megpróbálod kibogarászni a feladványt. Képtelen vagy megoldani a találós kérdést. Több időt kellett volna rászánni! [30 pontot használtál fel, van még 259. Kapsz 6 VP-t.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[81,68] A bozótos elmarad mögötted. Marad a sivár, homokos pusztaság: egy sivatag szélénél vagy. A távolban felsejlik egy oázis délibábja. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy dűnekukac került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a dűnekukac farkát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a dűnekukac szelvényezett hátát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A dűnekukac megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A dűnekukac szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 sáfránykristály (ld. enc.). Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 321 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy korinthai amőba.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 33 életpontot sebeztél. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a korinthai amőba hullámzó testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a korinthai amőba testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 935 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Az ötpróba-sátor elől egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába. Az alakváltó a terem egyik sarkába vezet, majd rámutat az egyik földön fekvő súlyzóra. Nevetve a magasba emeled a kiválasztott tárgyat, majd intesz a fiúnak, hogy jöhet a következő akadály... A következő próba egy piros ruhás gnóm asztalánál vár rád. Az asztalon apró fa és fémdarabok fekszenek, a feladat pedig: ebből egy tárgy összeszerkesztése. Fél óráig küszködsz, előfordul, hogy le kell bontanod már meglévő részeket, de ez csak segít a továbbhaladásban. Munkád végeztével büszkén emeled fel a kis szerkezetet... Most az ügyességedet teszik próbára. Három labdát adnak a kezedbe, hogy tarts egy bemutatót zsonglőrködésből. Nem egy könnyű feladat. Bizonytalan mozdulatokkal kezded el a labdákat dobálni, időnként csak egy hajszálon múlik, hogy nem a földre érkeznek kitárt tenyered helyett. A homokóra - ami az idő leteltét jelzi - azonban kegyes hozzád, hamar leperegnek a próba végét jelző homokszemek... A következő feladat: a feldobott kő leeste előtt egy korsó mézsört kell meginnod. Megpróbálkozol ezt véghezvinni, de félig sem sikerül kiürítened a versenyeszközt a megadott idő alatt. 329 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan elhagyod az ötpróba-sátrat.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [80,68] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy goldugar. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod a goldugar testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal kegyetlenül megütöd a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a goldugar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 92 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [79,68] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Egy óriás skorpió nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod az óriás skorpió testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal kegyetlenül megütöd az óriás skorpió testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed az óriás skorpió testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió farkával melletted a levegőbe suhint. Az óriás skorpió ollója centiméterekre tőled záródik össze. Az óriás skorpió most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 192 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[47 pontot használtál fel, van még 212. Kapsz 9 VP-t.]

szm 103 megölöd a 103. szörnyet
Unod már, hogy ez a mélységi grittang állandóan az oldaladhoz dörgölődzik: itt az ideje, hogy levágjad. Nocsak, hát nem védekezik a nyomorult!

Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapást mérve bezúzod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a mélységi grittang testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 212.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[78,68] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Csodás nekrofun tövében álmodni... Lendrin Vellian /<<Az Illúzió Mesterei>> " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Arisztotelész egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Hirtelen mozogni kezd a föld! Ráismersz a lényre. Egy dűnekukac. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a dűnekukac testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a dűnekukac testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A dűnekukac állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 321 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [77,69] Füves síkságra érkeztél. Látsz egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gyilkos sallank. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod a gyilkos sallank bal első lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal iszonyatosan megcsapod a gyilkos sallank bal első lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sallank karmot. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [76,70] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Sípcsonton rúgod a trollt. Az sem ma kezdte a verekedést, mert úgy nyakonvág, hogy elterülsz. Ezzel nem lesz jó kikezdeni, inkább elszaladsz. (+2 gonoszság.)
Találsz egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívői építették.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: óriás patkány szagot érzel! Gyorsan előveszed a dobóhálót, a lény keresésére indulsz. Hamarosan meg is találod! Megpróbálod a hálót rádobni. Dobóhálódba teljesen belegabalyodik az óriás patkány. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Semmi értelmes ötleted nincs, hogy mire lehetne ezt a szörnyet idomítani. Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [7 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [49 pontot használtál fel, van még 163. Kapsz 9 VP-t.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[75,69] Még mindig füves síkságon vagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Chara-din hívői építették. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Dark Angel vigyorog kajánul. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a fickóval: nem áll módodban segíteni neki. A kis gnóm nagyon megszeppen, és könyörögni kezd, hogy legalább vigyázz a gépezetére, amíg ő elmegy keríteni valami megfelelő alkatrészt. Bár az első pillanatban nem akarsz ráállni a dologra, de mégis megígéred neki. Amint a naiv gnóm eltávolodik, nekiállsz valami használhatót kiszerelni a masinájából. Semmi hasznos, csak egy vacak rézdarab, ami első pillantásra jónak tűnik. A többit bosszúból szétvered. Unott képpel indulsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy rézdarabot.
Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 139. Kapsz 4 VP-t.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Az oltárhoz vezeted az ijedt óriás patkányt. Még egy rövid ima, és látod, hogy a szörny aranyló sugárrá változva az égbe repül! Az áldozatot elfogadta istened. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve tulajdonságpajzs. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A káoszhoz puszítás szükséges. Fröccsents szét mondjuk két acéldarazsat! 2.) Az ellenem küzdő Közös Tudatok a legnagyobb ellenségeink. Tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 3 TU-t! 3.) A káosz és pusztulás hírnökeinek semmilyen ajtó nem állhatja útját. Imádkozz, amint zárnyitás szakértelmed elérte a 7-es szintet! [30 pontot használtál fel, van még 109. Kapsz 2 VP-t.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve unkreáció. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A káoszhoz puszítás szükséges. Fröccsents szét mondjuk két acéldarazsat! 2.) Az ellenem küzdő Közös Tudatok a legnagyobb ellenségeink. Tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 3 TU-t! 3.) Mérgezd meg öt kalandozó álmát! [30 pontot használtál fel, van még 79.]

v 202 3381 elmormolod a 202. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad az álommérgezés varázslatot! Hehe! Sikeresen megmérgezted Vasolvasztári Glom álmát. [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 74. Kapsz 1 VP-t.]

v 202 5960 elmormolod a 202. varázslatot
Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az álommérgezés varázslatot! Hehe! Sikeresen megmérgezted Cvalytius álmát. [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 69. Kapsz 1 VP-t.]

v 202 4977 elmormolod a 202. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod az álommérgezés varázslatot! Hehe! Sikeresen megmérgezted Lord MacVaren álmát. [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 64. Kapsz 1 VP-t.]

v 202 3542 elmormolod a 202. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod az álommérgezés varázslatot! Hehe! Sikeresen megmérgezted Mehanidas Trak álmát. [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 59. Kapsz 1 VP-t.]

v 202 5666 elmormolod a 202. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az álommérgezés varázslatot! Hehe! Sikeresen megmérgezted Nithgld Undôë álmát. [-10 varázspont.] Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál. Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 54. Kapsz 1 VP-t.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve mágiafaló. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A káoszhoz puszítás szükséges. Fröccsents szét mondjuk két acéldarazsat! 2.) Az ellenem küzdő Közös Tudatok a legnagyobb ellenségeink. Tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 3 TU-t! 3.) Emelj számomra monolitot! [A monolit felépítésének titkát Chara-dintól, tudati képesség útján lehet megszerezni.] [30 pontot használtál fel, van még 24. Kapsz 6 VP-t.]

* 1. BP: tf 1 20 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 6 TVP-t kell elköltened.] [20 pontot használtál fel, van még 4. Kapsz 4 VP-t.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -1. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 4. BP: v 187 0 0 elmormolod a 187. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a kardfogú fülemüle. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. 2 kaját fal föl a mutáns pók. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 311 pontot. A következő körben tehát 310 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÁFRÁNYKRISTÁLY (675. TÁRGY)
A dűnekukac, a homokféreg lárvája elméletben még nem képes ugyan a Fűszer termelésére, azonban néhány kivételes példányban mégis találnak kristályos állapotban levő sáfrányport. A sáfránykristály az univerzumban ismert legtöményebb méreg, tehát belélegzése nem ajánlatos, azonban az alkimista mesterek kizárólag ebből képesek előállítani a legendás tűzfényt, amely viszont állítólag minden bajok orvossága, az örök élet forrása...

TULAJDONSÁGPAJZS (26. VARÁZSLAT)
Vannak szörnyek, amelyek csípésükkel, harapásukkal, stb. permanensen képesek csökkenteni öt alaptulajdonságod valamelyikét! Ezek ellen nyújt teljes immunitást ez a következő táborozásod végéig tartó varázslat a V 26 paranccsal aktiválható, elmondása 16 VP-ba kerül. A varázslat nem véd meg az olyan támadásoktól/varázslatoktól, amelyek közvetve befolyásolják a tulajdonságaidat (pl. szintszívás, agy roncsolása, stb).

UNKREÁCIÓ (22. VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal egy tárgyat alkotóelemeire tudsz bontani: például egy kőhegyű lándzsát kőkésre és botra. A varázslat képes anyagot teremteni (pl. elhasznált smirglilevél unkreációja) és ötvözeteket (pl. bronz) bontani. 2. paraméterként azt a tárgyat kell megadnod, amelyet unkreálni akarsz. Elmondása feleannyi VP-be kerül, mint ahány TVP a tárgy elkészítése volt. 3. paraméterként megadható, hogy hány darabot akarsz az adott tárgyból unkreálni (maximum a papi varázslási erőd darabot). A varázspont-költség felszorzódik a darabszámmal, de a TVP-költség nem. Pl. V 22 7 3 hatására 3 db kőhegyű lándzsát 18 VP-ért alkotóelemeire bontasz.

MÁGIAFALÓ (203. VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal megidézhetsz a Mágia létsíkjáról egy idegen lényt, egy mágiafalót, és segítségével elszívhatod a környéken táborozó kalandozók varázspontjának egy részét, hogy te azt megkapd. A varázslat elmondásához 12 VP és egy szvó-ektoplazma szükséges, csalétekként a mágiafaló számára. A varázslatot nem használhatod épületben, és bizonyos védett helyekre a mágiafaló képtelen behatolni. Ezenkívül a mágiafalót egy adott mezőn egy fordulóban csak egyszer használhatod.

KARAKTERLAP

Mumus, egy hollófekete, hosszú hajú, izzóan vörös szemű troll férfi vagy. Bőröd mélykék színű. Chara-din tanítványa vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 170. fordulód.

Erő: 24 (36) Szint: 17 Merészség: 7/5 Magasság: 252 cm
IQ: 26 (31) Támadás: 32 (33) Agresszió: 3 Testsúly: 493 kg
Ügyesség: 20 (28) Védekezés: 39 (42) Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 20 (27) Életpont: 421/421 Jellem: gonosz (292) Tul. pont: -5
Szerencse: 21 (28) Varázspont: 185/151 Pénz: 1333 arany Kép. pont: -4
Tudatpont: 20/3 Pszi pont: 118/36
Eddig összesen 1133 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 737 TP-t kaptál. Jelenleg 219 523 TP-d van. A következő szinthez még 40 477 TP szükséges. Trófeáid: ryuku csapásvezető, varkaudar felderítő, élőholt quwarg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4/58 szúrófegyverek: 20/97 vágófegyverek: 21/39
ütőfegyverek: 18/59 (+21%) lőfegyverek: 9/33 (+20%) dobófegyverek: *21/100

Feltételes fegyverváltás: kétfejű csatabárd (#1754) << ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 2
75,69 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 50,69

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 74 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/8 2. nyomkövetés: 31/68 (+5%) 3. mászás: 7/50
4. csapdakészítés: 28/27 (+18%) 5. csapdaészlelés: 2/39 6. gyógyítás: 10/40
7. titkosírás: 1/55 (+19%) 8. felderítés: 7/47 (+7%) 9. szörnyidomítás: 10/36
10. teológia: 18/54 (+33%) 11. taumaturgia: 16/0 (+5%) 12. versengés: 4/82 (+20%)
13. zene: 8/62 (+11%) 14. szörnyismeret: 13/50 15. pszi: 16/23 (+7%)
16. zárnyitás: 7/7 17. vadászat: 3/30 18. bányászat: 30/13
19. testépítés: 13/73 (+25%) 20. főzés: 8/39 (+11%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
ásol max. 36 TVP-ért
készítesz bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 15 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot )
elfogod szőrös bozsót (#149) hurokcsapdával (#217)
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50)
piromenyét (#99), nukleáris cickány (#155), halálmadár (#351), földsárkány (#359), tazunkaróka (#81), szintszívó (#96), tesh alligátor (#353), autentikus vámpír (#154), húsevő magszim (#67) (csak egyszer), kardfogú fülemüle (#146)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pszinapszis (#974), vízionár (#66), lábascet (#647)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) káoszcsapás (#200, 10 VP)
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP)
ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
energiatüskék (#29), agykorbács (#97), káoszcsapás (#200)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +13 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A káoszhoz puszítás szükséges. Fröccsents szét mondjuk két acéldarazsat! (számláló: 0)
2.) Az ellenem küzdő Közös Tudatok a legnagyobb ellenségeink. Tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 3 TU-t!
3.) Emelj számomra monolitot! [A monolit felépítésének titkát Chara-dintól, tudati képesség útján lehet megszerezni.]

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1 (limit: 1967), pontszámod: 12.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fejleszt.gyümölcse (292)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 763 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 114.49 kg Megterheltség: 61%
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van.
Még 49 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 171 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 3 kaja (#2) 5 nyílvessző (#108)
1 óndarab (#85) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranyló ugarhéj (#100) 1 rézdarab (#70) 1 sáfránykristály (#675)
6 sallank karom (#128) 7 spiritusz (#170) 3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

74 75 76 77 78 79 80 81 82 83
67
68
69
70
71
(75,69) szent tölgyfa (#393), oltár, művészi porolit (#720), 47. jellempróba
(76,70) 39. jellempróba, szent tölgyfa (#393), Fairlight oltár, óriás patkányok (#42)
(77,69) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Tharr oltár, gyilkos sallank (#85)
(78,68) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), dűnekukac (#357)
(79,68) óriás skorpió (#72), mélységi grittang (#103)
(80,68) goldugar (#65)
(81,68) dűnekukac (#357), korinthai amőba (#420)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Mumus 170. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26) óriás sáska (#27)
sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) sünmedve (#33)
kőszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39) hamupók (#40)
óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Tugt-ork (#46) csontváz (#48)
zombi (#49) technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53)
bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58)
pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kőevő (#62) varkaudar (#64)
goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69)
vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74)
gitonga (#76) zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) bombagoly (#79) trollfa (#80)
tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85)
topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92)
bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97)
téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szőrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102)
mélységi grittang (#103) trikornis (#104) vadász varkaudar (#108) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111)
sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116)
mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120) xirnox (#122)
tetemember (#123) manifesztátor (#124) büntető praglonc (#125) varkaudar mágus (#128) útonálló (#130)
orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) palotaőr (#134) élőholt mirg (#135) sötét főgnóm (#136)
karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141)
udvari mágus (#142) vadászkutya (#143) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146)
epokitféreg (#147) vérfürdető magszim (#148) szőrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150) quwarg királynő (#153)
autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157) nómenklatúra (#158)
kétfejű troll (#163) bávatag golombár (#165) sírlidérc (#172) dögkeselyű (#174) élőholt mágus (#175)
karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) varkaudar behemót (#189) quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202)
drónkeselyű (#208) massza (#217) tormikus egér (#218) pszi elementál (#221) q. rohamosztagos (#242)
manaelementál (#290) quwarg felderítő (#299) quwarg szabotőr (#301) óriáspók (#303) ork sámán (#345)
szürke rinocérosz (#346) varkaudar kósza (#347) khór darázs (#348) liumbe (#349) északi aurach (#350)
halálmadár (#351) tesh alligátor (#353) erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355) dűnekukac (#357)
bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknős (#362)
fekete amőba (#364) troll ritualista (#365) dombi yeti (#366) kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369)
smaragdgólem (#417) vortexmágus (#418) halálhozó (#419) korinthai amőba (#420) kék rothasztó (#421)
lábascet (#647) láncravert quwarg (#744) csontlepke (#746) csodabogár (#755) alattomos manó (#756)
lajhárlord (#757) burástya királynő (#759) proteinsólyom (#771) köpködő bruhatag (#773) ryuku csapásvezető (#778)
ork bérgyilász (#781) szőrös azuka (#903) Mallon (#960) Pszinapszis (#974) Quirov (#975)
Métely (#7000) Öregsámán Krough (#7008) Nehéz Norbi (#7119) Féktelen Fantom (#7120) Ököl (#7121)
varkaudar felderítő (#7133) hegyi szamár (#7168)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) $királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) $surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) $kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) $bőrsisak (#57) tigroszlán fog (#63)
csontszablya (#64) $szöges páncél (#65) szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68)
szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) rézpáncél (#71) rézsisak (#72) rézpajzs (#73)
csontkulcs (#74) rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78)
korongfa (#79) lapkorong (#80) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) óndarab (#85)
olvasztókemence (#86) bronzhegyű lándzsa (#87) bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90)
manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyű nyíl (#94) $bakkura bőr (#95)
bakkura csizma (#96) $rákpáncél (#97) $fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101)
vízionár szem (#102) $magszim bél (#103) fémrúd (#104) $evaporőr háj (#105) $fabontó (#106)
rövid íj (#107) nyílvessző (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110) hosszú íj (#111)
madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116)
ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119) tábla (#120) dözmöng szív (#122)
göcsörtös bunkó (#123) $rókafarok (#124) $mandibulapenge (#125) bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127)
$sallank karom (#128) sallank nyíl (#129) $hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132)
csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) mérg. ubuk tüske (#137)
ubuk dobónyíl (#138) koponya szimbólum (#139) denevér szimbólum (#140) nap szimbólum (#141) szem szimbólum (#142)
virág szimbólum (#143) két kard szimbólum (#144) oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148)
grok-képződmény (#149) szent jogar (#150) szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153)
mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156) ezüst karkötő (#158) kis vaspajzs (#159)
vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161) borostyán függő (#162) vasvért (#164) mászókampó (#165)
ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170)
rövid kard (#171) téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175)
vashegyű nyíl (#176) szopógödör (#177) grifftojás (#179) ezüst gyűrű (#180) vasalt bunkó (#181)
vashegyű lándzsa (#182) vaskulcs (#183) nagy bronzkulcs (#185) mérgezett vasnyíl (#187) mérg. ubuk dobónyíl (#188)
vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190) aranylánc (#191) aranygyűrű (#193) obszidián függő (#195)
trófea nyaklánc (#196) $trikornis szarv (#198) gyíkfű csomó (#200) gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202)
amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207)
óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fűszertartó (#210) dorony tüdő (#212) xirnox szív (#213)
manifeszt.nyúlvány (#214) hurokcsapda (#217) fedett verem (#219) háló-csapda (#220) dobóháló (#221)
láncing (#222) smaragd védőgyűrű (#223) varkaudar lándzsa (#224) $orgyilkos tőr (#225) ramit kő (#226)
helytartói jogar (#228) lánckesztyű (#230) acélpengőke (#231) ilkin érc (#232) furulya (#233)
tatu dob (#234) lajhár csont (#236) tankány karom (#237) lant (#238) pular kristály (#239)
tüskecsapda (#242) nyílcsapda (#243) pszi kő (#248) bumeráng (#249) tatu ködmön (#255)
templom (#256) nehezék (#258) friss csatamező (#262) fülemüle agyar (#267) gromak bőr (#268)
purifikátor háj (#269) szürke bőrkesztyű (#271) bíbor erőöv (#291) varkaudar páncél (#294) elit csatavért (#295)
varázskő (#305) $ezüst papi karkötő (#308) borkonyó cserje (#311) borkonyó bibe (#312) varkaudar csizma (#317)
ezüsttőr (#322) ezüsthegyű nyíl (#323) ezüsthegyű lándzsa (#324) ezüstkard (#325) ezüstdarab (#326)
ezüstshuriken (#327) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) acéltű (#334)
olló (#335) pukkanó tűcsapda (#336) piranha zsákvédő (#337) királyi korona (#338) tolmokov-koktél (#351)
káosz szimbólum (#361) phua-kúp (#372) fény szentélye (#376) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395)
álompor (#396) főutca (#399) ház (#400) bronz fejpánt (#407) vas fejpánt (#408)
aranypikkely (#415) pengepajzs (#425) Vlagyimir szobra (#433) bányászcsákány (#434) törpe bánya (#435)
szent liget (#439) fekete lótusz (#446) lótuszvirág (#447) fiatalság itala (#473) cápaölő tőr (#480)
egykezes súlyzó (#483) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) erődítmény (#488) sárkánytanya (#492)
Hősök csarnoka (#496) varkaudar szablya (#516) Chara-din ékköve (#517) tudás gyöngye (#522) Chara-din monolitja (#534)
kristályrend (#545) főnixtoll (#563) áldott kő (#642) $sámán erszény (#650) rinóbőr (#651)
darázsszárny (#652) darázsfarok (#654) liumbe hajtás (#655) liumbe bimbó (#656) aurach fog (#657)
Morgan kristálya (#659) alligátorbőr (#661) elkarog szőr (#665) nektoraf faggyú (#667) lápi hajlék (#670)
nyomkereső talizmán (#671) sáfránykristály (#675) szulfin (#676) szulfagor agyar (#677) hibátlan gyémánt (#680)
elf kósza háza (#681) orvosságos zacskó (#682) elf tekercs (#683) tímárkunyhó (#684) rinóbőr öv (#685)
tűzfény (#686) manóodú (#698) sötét kámzsa (#699) tubarkő (#700) Rahn ékkő (#701)
gnóm csont (#706) smaragd karkötő (#707) etra hályog (#712) berzerker tüske (#713) rőtmanó kacagány (#714)
művészi porolit (#720) gólem talizmán (#811) korinthai talizmán (#814) varázsfiola (#828) kreiton ősgömb (#889)
kreiton esszencia (#892) sáfránykő (#979) csodák kútja (#1096) csorba csatabárd (#1108) varkaudar falu (#1109)
varkaudar csont (#1113) örökkéval. zafírja (#1116) varkaudar pálinka (#1137) Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169)
fűszerkeverék (#1170) malom (#1204) örökkéval.kristálya (#1207) régészeti lelőhely (#1208) szekérkaraván (#1215)
megbűvölt utazóláda (#1218) sólyomcsőr (#1223) ork csodaszer (#1228) bruhatagnyelv (#1230) fejsze (#1240)
vaspánt (#1241) csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253) Ramirez feszítővasa (#1261) vadászkés (#1264)
csodabazár (#1404) sejtfiatalító (#1408) esélynövelő (#1409) örökkéval.tűzopálja (#1518) nodonrod kitűző (#1533)
méregfog (#1553) légiós hátizsák (#1560) Métely páncélja (#1562) monstrum vállvédő (#1577) tündöklő szobor (#1587)
Kalmárok Kémgömbje (#1589) illatos rózsaszál (#1595) elhagyott bánya (#1685) krónika (#1725) koponya gyűrű (#1733)
harci maszk (#1739) kétfejű csatabárd (#1754) varkaudar fellegvár (#1821) Khór szobra (#1824) örökkévaló holdkő (#1830)
bronzkard (#2083) vaskard (#2084) örökkévaló napköve (#2089) Beholder csapda (#2107) leviatán hólyag (#2182)
varkaudar barlang (#2200) moa antigrav (#2204) márványszobor (#2232) rúnakavics (#2233) fekete könyv (#2234)
relikviagyűjtő háza (#2239)

Receptek

főtt étel (#1) buggyantott tojás (#2) bátrak eledele (#11)

Parancsok

A     tárgy       kalandozó   darab             -  tárgy átadása
AA    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy átadása
ÁL    tárgy1      tárgy2      tárgy3           20  áldozat bemutatása
AMT   kalandozó   MXTU                          -  MXTU átadása
AT    kalandozó   TU                            -  TU átadása
BA    élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  barátságosság
BE    [épület]                                  5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ  kalandozó                                 -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN  kalandozó                                20  belépés engedélyezése
BPB   [sorszám]                                 -  befejező parancs berakása
BPK   sorszám                                   -  befejező parancs kivétele
CIR   [beállítás]                               -  vándorcirkusz látogatása  
D     tárgy                                     -  tárgy eldobása
D     tárgy       darab       hova              6  tárgy elrejtése
DD    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par.tárgy eldobása
DX    1-20                                      -  D.E.M. beállítása
É     TVP                                    1-40  élelemszerzés
EA    mit         darab                         -  eladás boltban
EE    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy eladása
EF    TU          [képesség]            (10/7)*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK    sorszám     ?           ?                 ?  tudati energia kisütése
ÉP    épület      TVP                         TVP  építkezés
ERKI  [kaland.]                                20  erőszakos kilép(tet)és
ESK   kalandozó   [kalandozó]                  30  esküvő
EXT                                             -  játékhét visszadátumozási kérelem
F     tárgy                                    10  kísérletezés, feltalálás
FA    tárgy       kalandozó   darab             3  futárpostának átad
FAA   tárgy       [tárgy]     [tárgy]       par*3  futárpostának átad
FÁS   TVP                                     TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF    1.fegyver   2.fegyver   3.fegyver         -  feltételes fegyverváltás
FFK   %           [%]         [%]               -  felt. fegyverv. kockázata
FGO   TVP                                     TVP  feltételes gonoszkodás
FGY   életerő%    TVP         [hányszor]      TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR  [kaland.]                                 -  feloszl/felfügg. kérése
FKT   tárgy       darab       [1]               ?  feltételes készítés
FKU   TVP                                     TVP  feltételes kutatás
FLH   szint       fegyver     [darab]           -  felt. lőfegyver használat
FOG   szörny      csapda                        ?  feltételes szörnyelfogás
FM    TVP                                       -  feltételes mászás
FNO   képesség    [hányszor]                    -  fejl. pont felhasználása
FU    kalandozó                               (5)  feltételes udvarlás
FV    tárgy       darab       honnan            4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV   varázslat   élőlény                       -  feltételes T/V varázslat
FVH   szint                                     -  felt. T/V mágia használat
GO    próbaszám                                10  jellempróba-gonoszság
GY    TVP                                    1-40  gyógyítás
GYJ   [tárgy]     [megterh]   [érték]           -  gyűjtés szelekció
GYK   fegyver     TVP                        1-50  gyakorlás fegyverrel
H     tárgy                                     ?  használja a tárgyat
HIR   hírszám     [1. par.]   [2. par.]         -  KT hír közlése
HU    [tárgy]     [tárgy]     [tárgy]           -  hulladékgyűjtés
ID    szörny      TVP                         TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                             30  imádkozás oltárnál
IN    kalandozó   élőlény     tárgy             -  információ átadás
JLK   kód                                       5  jelszó kimondása
K,FK  faj         lépésszám   irány            10  követi a megadott fajt
KIEN  kalandozó                                 -  K.T.-ból kilépés enged.
KF    tárgy       [1-2]                         -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF    tárgy       3-4                           -  őriz a tolvajok ellen
KF    lőfegyver   [lövedék]                     -  bekészíti a lőfegyvert
KNO   képesség    [hányszor]                    -  képesség növelése
KÖKI                                            -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB  K.Tudat                                   -  Közös Tudatba belépés
KÖTL  létszám     vezető                        -  Közös Tudat létrehozása
KPB   [sorszám]                                 -  kezdeti parancs berakása
KPK   sorszám                                   -  kezdeti parancs kivétele
KT    tárgy       [darab]                       ?  készít/begyűjt
KUT   TVP                                    1-50  átkutatja a terepet
L,FL  kalandozó   [tárgy]                       5  lopás kalandozótól
LE    tárgy                                     -  letesz/elrak
LM    pont        [pont]      [pont]         5+OV  labirintusban való mozgás
LOT   1.tipp      2.tipp      3.tipp            -  lottózás (10 arany)
M     irány       [irány]     [irány]          10  adott irányba mozgás
OV    0-5                                       -  óvatosság labirintusban
P     pszi        [param1]    [param2]       5(?)  pszi képesség használata
PBE   pénz        [kalandozó] [hányszor]        -  pénz berakása bankba
PKI   pénz        [hányszor]                    -  pénz kivétele bankból
RM    fegyver     mit         TVP             TVP  növény/épület rombolása
SE    próbaszám                                 ?  jellempróba-segítség
SZE   szörny                                    -  fogoly szörny elengedése
SZK   szörny                                   10  szörnykeresés
SZM   szörny                                    -  elfogott szörny leölése
T,FT  élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  élőlény megtámadása
TF    tulajd.     TVP                         TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM   TVP                                     TVP  titkosírás megfejtése
TK    kaland      kalandozó                     ?  többszemélyes kalandra indulás
TNO   tulajdonság [hányszor]                    -  tulajdonság növelése
TPF   TVP                                       -  spórolt TVP felszabadítás
TPS   TVP                                       -  TVP letiltása, spórolása
TV    varázslat   [varázsl]   [varázsl]         -  varázslat T/V listába
V     varázslat   [param1]    [param2]       5(?)  varázslás
VE    mit         darab                         -  vásárlás boltban
VI    merészség   agresszió   menekülés%        -  viselkedés
VIK   merészség                                 -  merészség kalandozókra
VPF   VP                                        -  spórolt VP felszabadítás
VPS   VP                                        -  VP letiltása, spórolása
VTN   varázslat                                35  var. tanulása mestertől
ZIP   mit         TVP                         TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek