Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. márc. 14. 13h:03' EZ A 63. JÁTÉKHETED, 17. FORDULÓD 64. játékheted kezdete: márc. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5187 SZÁMLA : XXXX |
f 17 | kísérletezel a 17. tárggyal |
f 70 | kísérletezel a 70. tárggyal |
d 7 1 | eldobod a 7. tárgyat (1 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan a másikra támadsz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a spagulár testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a spagulár jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 5 4 5 | mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra |
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a vízionár fejét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Tudatod még tiltakozik, de tested már elfogadta az elkerülhetetlen halál tényét. Amikor magadhoz térsz, úgy tűnik, órák teltek el, pedig csak másodpercek lehettek. VALÓDI ellenfeled már így is borzalmas sebeket ejtett rajtad! Valószínűleg a tudatalattid mentett meg a biztos haláltól. [6 életpontod maradt.] Túl sok sebet kaptál. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [40,12] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Ezek a Valhalla-hegység nyugati lejtői. A legendák szerint a hegy tetején trónolnak az istenek, és osztják parancsaikat az alattvalóknak. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő homokvarány nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csontszablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a homokvarány fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a homokvarány testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a homokvarány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a homokvarány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [39,13] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hmm, csak egy mélységi grittang. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Megmarkolva a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mélységi grittang testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a mélységi grittang testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a mélységi grittang kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mélységi grittang testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a mélységi grittang testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
kt 3 1 | elkészíted a 3. tárgyat (1 darabot) |
KŐKALAPÁCS (13. TÁRGY) Egy szabályos, szögletes kőbe kis munkával akkora lukat tudsz ütni, amelybe berakhatsz egy nyélnek alkalmas, vastag botot. Ilyet mindenhol találhatsz bozótos terepen vagy erdőben (tehát ilyen terepen kell állnod a készítéskor, de nem kell nálad botnak lennie). És máris kész a d6 sebzésű koponyaloccsantó ütőfegyver! Készítéséhez a KT 13 parancsot kell kiadnod, 12 pontért. A kőkalapács használható balkezes fegyverként, ha az ütőfegyver szakértelmed legalább 6. |
RÉZPÁNCÉL (71. TÁRGY) A bőrpáncélra rézdarabokat illesztve, egy sokkal ellenállóbb, keményebb védelmet kapsz. Ez egy 5-ös védettséget adó páncél. Készítéséhez egy bőrpáncélon kívül elengedhetetlenül szükséges 8 rézdarab, egy olvasztókemence és egy kőkalapács. Ahhoz, hogy egyet csinálj, a KT 71 parancsot kell kiadnod, 40 pontért. |
VÍZIONÁR (66. SZÖRNY) Ha a bozótos mélyéről hatalmas halszemek guvadnak rád, takard el a szemed! Aki ugyanis sokáig farkasszemet néz egy vízionárral, illúzióképeket lát, fantom-harcba kezd, akár az életét is veszélybe sodorva, nem törődve az áldozatát leső szörnnyel. Ha az illúziók hatottak, már nem tudod merre vagy, honnét érnek a támadások, és a vízionár menthetetlenül elpusztít. Ha leküzdöd az illúziókat, már aránylag könnyen legyőzheted a puha testű, fizikailag gyenge szörnyeteget. |
KRÓMKAKTUSZ (46. NÖVÉNY) A természet egyik legfurcsább találmánya a krómkaktusz. Felülete nem zöld, hanem fémes csillogású, innét kapta nevét is. Az ó-bölcsek szerint nem a természet, hanem torz mágikus kísérletek szüleménye. Nos, ennek ellenére elég jól eléldegél a természetben. Ha van kőkésed, kivághatsz óvatosan egy téglalap alakú darabot a krómkaktusz sima, kemény bőréből. Ehhez a KT 43 parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Így juthatsz TÜKÖRhöz. Férfiak számára a borotválkozáshoz, a nők számára rengeteg egyéb, jóval fontosabb tevékenységhez szükséges. Ezen kívül egyik alapvető komponense a szeksztánsnak. |
Erő: | 13 | Szint: | 7 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 181 cm |
IQ: | 13 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 83 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 2 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 104/55 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 4 arany | Kép. pont: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 7 | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 3 |
lőfegyverek: | 4 |
Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) (2 -); |
39,56 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 41 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 188 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. nyomkövetés: | 9 | 2. mászás: | 1 | 3. gyógyítás: | 11 (+1) |
4. zárnyitás: | 2 | 5. vadászat: | 1 | 6. bányászat: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
rájanyék (#58) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Papi varázslataid | ||
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 13, 14. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrpáncél (#51) | 1 | * | mászókarom (#78) | |||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
3 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | * | csontkés (#11) | 2 | csontszablya (#64) | ||
1 | * | csontszurony (#12) | 10 | kerek kő (#19) | 2 | kőkés (#6) | ||
6 | mérgezett tüske (#23) | 1 | * | parittya (#18) | 1 | szöges bunkó (#8) | ||
1 | szögletes kő (#17) | |||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 5 | + | deus ex machina (#1) | 1 | fáklya (#36) | ||
15 | kaja (#2) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 4] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 2 | bakkura bőr (#95) | 2 | bordacsont (#16) | |||
10 | drótszőr (#37) | 2 | evaporőr háj (#105) | 2 | grákóbőr (#41) | |||
2 | kaktusztüske (#114) | 1 | kavadu lebeny (#24) | 3 | királygyík bőr (#44) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 3 | madártoll (#112) | 2 | magszim bél (#103) | |||
2 | mandibulapenge (#125) | 2 | óndarab (#85) | 7 | rézdarab (#70) | |||
2 | rókafarok (#124) | 1 | smirglilevél (#29) | 6 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | tigroszlán fog (#63) | 6 | varányszem (#30) |
Összsúly: 39.26 kg | Megterheltség: 85% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 109 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kőhegyű lándzsa (#7) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 10 | kerek kő (#19) | 2 | varányszem (#30) |
38 | 39 | 40 | 41 | 42 | |
8 | |
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|