10. forduló, 18. forduló, Gránitvállú Rogan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. dec. 12. 9h:19'
EZ A 63. JÁTÉKHETED, 17. FORDULÓD
64. játékheted kezdete: dec. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4872
SZÁMLA : XXXX

GRÁNITVÁLLÚ ROGAN KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,13] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Professzorral. Fairlight hittérítője. Egy bakkura csizmát, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy szutykos remák trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar behemót trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kőkés. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Holmiját egy sörényes ubuk cipeli. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 2. napon megintcsak Professzor lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi.
A 2. napon ismét összeakadsz Professzorral. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 3. napon összeakadsz Szárnyas Tejvadásszal. Tharr kisebb papja. Egy elit csatavértet, egy ezüst papi karkötőt, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy lánckesztyűt, egy mind. ametisztjét, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai rézmedált, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy mocsárivérc trófea, egy Poomr Ko trófea és egy miksziszi húsgólem trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy kvazár kardot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tudása félelmetes, így meghajolsz előtte. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 3. napon ismét találkozol Professzorral. Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 3. napon összefutsz Ácsmarival. Leah személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy bozontfonatot, egy csontamulettet, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hősiesítő medált, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy lajstrom medált, egy mentát karkötőt, egy mind. ametisztjét, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy q. demoralizátort, egy q. taposó medált, egy rájabőr úszógatyát, egy ryuku futárcsizmát, egy saválló fülbevalót, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet, egy zafír védőgyűrűt és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy Quwaxotix trófea, egy ezerszemű bestia trófea és egy Rém trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy teriád íj. Hátasállata egy mutáns pók! Holmiját egy ryuku ostromteknős cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 3. napon összeakadsz egy vörös, tüsi hajú, piros szemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és bajsza van. Bőre színe zöld. Egy bronzpáncélt és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Felszerelését egy gyilkos tetű trófea és egy púpos burástya trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Kis Hamis. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 3. napon újból összeakadsz Professzorral. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 4. napon ismét találkozol Professzorral. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 4. napon találkozol egy vörös, tüsi hajú, zöld szemű alakváltó nővel. Bőre teljesen fehér! Tharr ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy mind. kristályát, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy zafír erőövet és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy szürke rinocérosz trófea, egy pordémon trófea és egy varkaudar bajnok trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges, mint Neked. Összeismerkedtek. Az ő neve Baljós Sugallat. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Azt mondod: - Tiszteletem mester. - Erre ő büszkén kihúzza magát.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+8 varázspont.)

kut 45 45 kutatsz 45 pontért
Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal kilukasztod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a varkaudar fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A varkaudarok körülötted tülekednek, egyesek feléd is nyúlnak, hogy letépjék nyakadból Poomr Ko szimbólumát. Aztán egy bátrabb eléd lép, hogy megküzdjetek. Egy varkaudar jön feléd.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a varkaudar bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 sallank nyíl (ld. enc.) és egy ezüsthegyű nyíl (ld. enc.). Egy varkaudar kölyök jön feléd.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök bal oldalát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vaskarddal egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar kölyök jobb középső lábát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. Nagyot nyelsz a látványára. Egy varkaudar kölyök támad rád.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vaskarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar kölyök bal első lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar bajnok jön feléd.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok jobb lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar bajnok jobb karját. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált emberevő trófeát, és kiszedsz egy varkaudar bajnok trófeát. 1 381 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Néhány holmit felpakolsz. Szerzeményed: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy mandibulakasza (ld. enc.), egy bronzpenge, egy szöges páncél, 10 nyílvessző, egy ezüsttollú nyíl (ld. enc.), egy mutáns csont, egy bronzhegyű nyíl (ld. enc.) és egy varkaudar pálinka (ld. enc.). Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat! [45 pontot használtál fel, van még 130.]

m 1 mozogsz északkeletre
[47,12] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vadtroll közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal alaposan megvágod a vadtroll nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a vadtroll testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadtroll fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-3 életpont)! Véres nyál csordul ki a vadtroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A Sötét Elf KT tagokat vár! Feltétel: ELF LÉGY, DE NE JÓ! Tanthalas " Látsz egy olvasztókemencét. Észreveszel egy világítótornyot. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Látsz egy vaskohót. Nini, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 120.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 112.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[48,11] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át. Utad során felfedezel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy apró figura bukkan fel előtted: egy árnymanó gyermek, amelyet egy hebrencs csapda foglyul ejtett. A szerencsétlen már szétverte félig kőkéssel a csapdát, de látszik, hogy ereje végleg fogytán van, és már nagyon sok vért vesztett. Ha ki akarod szabadítani, 10 TVP-t kell elköltened (19. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő púpos burástya mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya bal lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal egy hatalmas csapással felmetszed a púpos burástya fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 322 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [49,10] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szárnyas gömböc került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vaskarddal egy hatalmas csapással felmetszed a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szárnyas gömböc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. [20 pontot használtál fel, van még 92.]

ep 146 240 építed a 146. tárgyat 92 pontért
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy oltárt. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. A munka egyharmada már megvan, hogy elkészüljön az oltár. 86 tapasztalati pontot kaptál. [92 pontot használtál fel, van még 0.]

kf 315 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a bronzsisakot, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

kf 88 kézbeveszed/felveszed a 88. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a bronzsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 2107 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól tapasztalt kalandozó helyett hadviselt harcos. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 156 pontot. A következő körben tehát 151 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SALLANK NYÍL (129. TÁRGY)
Ha egy fanyíl végére egy csepp ragasztóval egy sallank karmot erősítesz, fémhegyű sallank nyilat kapsz, amelyet a hosszú íjhoz használhatsz lövedékként (a KF 111 129 paranccsal). A sallank nyíl sebzése 2d8+2, készítése 3 pontba kerül. Sallank nyilat természetesen csak akkor készíthetsz, ha van már nálad hosszú íj.

EZÜSTHEGYŰ NYÍL (323. TÁRGY)
Az ezüsthegyű nyíl elkészítéséhez egy ezüstdarab, egy olvasztókemence és egy madártoll szükséges, és a KT 323 paranccsal történik, 10 TVP árán. E nyílvessző sebzése mindössze 2d5+2, és aránylag könnyen kicsorbul, de használata mindenképpen ajánlott olyan lények esetén, amelyeket más fegyverrel nem lehet megsebezni. (A nyilat automatikusan használni is fogod ilyen lények ellen, ha az FLH 997 323 parancsot kiadod). Az ezüsthegyű nyíl kilövéséhez hosszú íj szükséges.

MANDIBULAKASZA (127. TÁRGY)
Négy csepp ragasztóval négy mandibulapengét egy fémrúdra ragasztva, félelmetes vágófegyvert készíthetsz, a mandibulakaszát. Ez a hosszú, többpengéjű fegyver 3d6+3-as sebzésével masszív fegyver, amelynek használata elegendő képzettséget jelenthet a későbbi jobb vágófegyverek szakszerű forgatásához. Elkészítéséhez a KT 127 parancsot kell kiadnod, 45 pontért.

EZÜSTTOLLÚ NYÍLVESSZŐ (363. TÁRGY)
Ahogy jobban megnézed ezt a különös nyílvesszőt, azonnal feltűnik néhány különös dolog: először is, a hegye valamilyen kemény, kőszerű anyagból készült, mégis meglepően éles. Maga a vessző nem fából, hanem valamilyen kristályszerű anyagból készült. Amikor kipróbálod, még két kellemes tulajdonságára derül fény: 1) ha használod, +8 támadást kapsz; 2) Csak nagyon-nagyon ritkán veszik el; 3) Sebzése 5D4+4; 4) Képes csak mágikusan megsebezhető lényeket is megsebezni. Az ezüsttollú nyílvesszőt hosszú íjhoz használhatod.

BRONZHEGYŰ NYÍL (94. TÁRGY)
Amíg nincs íjad, nem sokat ér ez a korszakalkotó találmány. A bronzhegyű nyíl 2d6+4 sebzésű hegyes lövedék, amelyet a hosszú íjakhoz használhatsz (első használatnál a KF <hosszú íj sorszáma> 94 parancsot kell kiadnod). Készíteni ugyanúgy lehet, mint a többi bronztárgyat: egy olvasztókemence és egy kőkalapács kell hozzá, ezenkívül egy ón és egy rézdarab. Ezenkívül szükség van még hozzá egy madártollra. Készítése KT 94 paranccsal, 10 pontért.

VARKAUDAR PÁLINKA (1137. TÁRGY)
Testes üveg, testes alkohollal a belsejében. Hihetetlenül szerencsésnek mondhatod magad, hogy szert tettél egyre a varkaudarok földalatti városaiban párolt eredeti szeszek közül. Ezt az erős pálinkát a közhiedelmek szerint csak a varkaudarok szervezete képes kellő anyagcserével feldolgozni, az egyéb fajok képviselői már egy üvegtől kidobják a taccsot. Talán ez az üveg kisebb annál, mint amelyekről a mendemondák szólnak, hiszen nincs olyan kalandozó, akinek egy adag megárthat... mármint ha az elfogyasztásával járó enyhén spicces állapotot leszámítjuk. A H 1137 paranccsal te is megihatsz egy palackkal az édes ízű alkoholból, sőt akár többet is, ha megadsz egy második, mennyiségi paramétert (pl. H 1137 2 parancs hatására két üveg pálinkát is megpróbálsz felhajtani). Persze ha nem vagy elég tapasztalt hozzá, akár az első kortyok után is kidőlhetsz. Ha viszont nem, koordinációs készségeden tapasztalhatsz meglepő változásokat: egyrészt a harcban kezdeményezőbb leszel (a támadásod nő), viszont védtelenebb is, másrészt a következő üveg pálinkát a remegő kezeddel valószínűleg több időbe kerül kibontani.

VADTROLL (70. SZÖRNY)
A vadtroll cseppet sem hasonlít az izomkolosszus, szende, intelligens (??) troll kalandozókra. Az ő bőre ragyás, zöld, hajlott háttal jár, hosszú fogai és még hosszabb karmai vannak. Bár kinézetre elég nyápic, jóval több erő lakozik benne, mint az "elsatnyult szelíd trollokban". A kapott sebzéseket fenomenális iramban regenerálja vissza, ezért nem könnyű elbánni vele. Állítólag a tűz a legjobb módja az elpusztításuknak.

KARAKTERLAP

Gránitvállú Rogan, egy fekete, göndör hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr követője vagy. Ez a 17. fordulód.

Erő: 18 (30) Szint: 11 Merészség: 10/4 Magasság: 121 cm
IQ: 10 (18) Támadás: 31 Agresszió: 3 Testsúly: 78 kg
Ügyesség: 8 (14) Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 59/59 év
Egészség: 18 (24) Életpont: 287/235 Jellem: semleges Tul. pont: 11
Szerencse: 11 (29) Varázspont: 150/20 Pénz: 43 arany Kép. pont: 7
Eddig összesen 133 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 760 TP-t kaptál. Jelenleg 19 591 TP-d van. A következő szinthez még 5 409 TP szükséges. Trófeáid: törpemammut, xirnox, varkaudar bajnok.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 11 (+1) ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 6
dobófegyverek: 6

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -3.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (4 -5.); vas dobónyíl (#189) (6 -);
49,60 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 673 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 3 3. csapdakészítés: 3
4. gyógyítás: 4 5. felderítés: 2 6. vadászat: 4
7. bányászat: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
gorombilla (#38), gyilkos sallank (#85), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
csontlepke (#746), varkaudar behemót (#189)

Összsúly: 118.10 kg Megterheltség: 60%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 65 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bronzpenge (#126) 1 ezüsthegyű nyíl (#323)
1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 kaja (#2) 1 mandibulakasza (#127)
1 mutáns csont (#331) 10 nyílvessző (#108) 4 sallank nyíl (#129)
1 szöges páncél (#65) 2 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar pálinka (#1137)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

45 46 47 48 49 50
9
10
11
12
13
14
(46,13) az 53. labirintus bejárata, varkaudar (#64), varkaudar kölyök (#685), varkaudar bajnok (#190)
(47,12) vadtroll (#70), olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), Tharr oltár, vaskohó (#155)
(48,11) oltár, 19. jellempróba, púpos burástya (#92)
(49,10) oltár, szárnyas gömböc (#12)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Bekerült a játékba a Föld síkja.

Üzenet küldése a karakternek