16. forduló, 18. forduló, Onar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. aug. 28. 15h:06'
EZ A 18. JÁTÉKHETED, 17. FORDULÓD
19. játékheted kezdete: szept. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3361
SZÁMLA : XXXX

ONAR KALANDJAI


15 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [36,-7] koordinátán.
A táborozás 2. napján összefutsz egy hosszú ősz hajú, piros szemű alakváltó férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Bőre teljesen fehér! Sheran ministránsa. Egy bakkura csizmát, egy ezüst nyakláncot, egy örökkéval. rubinját, egy réz fejpántot, egy szöges páncélt és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy agglomerátor trófea, egy alpesi tehén trófea és egy sörényes ubuk trófea ékesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Profion. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.)

m 8 8 mozogsz északra, északra
[36,-8] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Hirtelen valami nagyon fura dolog történik. Telepatikus üzenetet kapsz, amelyben központi téma Raia neve... (ld. enc.) Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy oltárt. Raia hívői építették. Egy testet pillantasz meg a földön. Közelebbről látod, hogy egy elf férfi. Még él! Kemény csatát vívhatott valamilyen szörnnyel - törött botja a közelében hever. Még van remény a megmentésére, ha gyógyfüveket gyűjtesz neki és egyéb módon kezelésbe veszed. Ehhez 25 TVP-t kell elköltened (5. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kaszabolósáska került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a kaszabolósáska összetett szemét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a kaszabolósáska újra meg újra lecsap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a kaszabolósáska jobb középső lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a kaszabolósáska újra meg újra lecsap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


(Továbbmész...) [36,-9] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
Összeakadsz egy kontyos ősz hajú, szürke szemű kobudera férfival. Körszakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Egy bőrpáncélt visel. Felszerelését egy woor-antilop trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya. Auráját érzékelve máris tudod, fehér, jelezve, hogy jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve ShinLon. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[18 pontot használtál fel, van még 168.]

a 90 1403 1 átadod a 90. tárgyat az 1403. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 bronzpáncélt ShinLon részére. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

a 87 1403 1 átadod a 87. tárgyat az 1403. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 bronzhegyű lándzsát ShinLon részére. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

a 85 1403 1 átadod a 85. tárgyat az 1403. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 óndarabot ShinLon részére. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

a 70 1403 1 átadod a 70. tárgyat az 1403. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 rézdarabot ShinLon részére. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

a 112 1403 1 átadod a 112. tárgyat az 1403. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 madártollat ShinLon részére. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

a 100 1403 1 átadod a 100. tárgyat az 1403. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 aranyló ugarhéjat ShinLon részére. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[35,-10] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy smirglibokrot. [9 pontot használtál fel, van még 159.]

a 90 1794 1 átadod a 90. tárgyat az 1794. kalandozónak (1 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 159.]

a 87 1794 1 átadod a 87. tárgyat az 1794. kalandozónak (1 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 159.]

a 124 1794 1 átadod a 124. tárgyat az 1794. kalandozónak (1 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 159.]

a 85 1794 1 átadod a 85. tárgyat az 1794. kalandozónak (1 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 159.]

a 70 1794 1 átadod a 70. tárgyat az 1794. kalandozónak (1 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 159.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+5 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [20 pontot használtál fel, van még 139.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[36,-9] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy démontetű közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a démontetű testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a démontetű testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csáprágójával a démontetű megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A démontetű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Nini, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [37,-8] Dombos terepre érkeztél. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy spagulár lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a spagulár testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a spagulár jobb első lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A spagulár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A spagulár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Továbbmész...) [38,-7] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 112.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Nem volt esélye a zsiráfkeselyűnek: úgy lőtted le, mint Tell Vilmos az almát a fáról (ugye, onnét?). (+5 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [40 pontot használtál fel, van még 72.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[38,-6] A síkságot ritka erdő váltja fel. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Gyanús mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy lebegő gomba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a lebegő gomba puha kalapját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a lebegő gomba puha kalapját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a lebegő gomba száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy korongfát.

(Továbbmész...) [38,-5] Még mindig az erdőben vagy. Látsz egy kék orchideacserjét. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy lebegő gomba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a lebegő gomba húsos törzsét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a lebegő gomba húsos törzsét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A lebegő gomba mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A lebegő gomba összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [38,-4] Még mindig az erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy fagyféreg. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

[27 pontot használtál fel, van még 45.]

f 24 kísérletezel a 24. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Lázasan töröd a fejed... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz kavadu iszákot. (ld. enc.) 18 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 35.]

f 236 kísérletezel a 236. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Hosszú idő telik el... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz lantot. (ld. enc.) 60 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 25.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól lelkes felfedező helyett biztató túlélő-jelölt. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Ebben a körben 25 pontod maradt, ebből a következő körre 25 pontot vihetsz át. Kapsz még 157 pontot. A következő körben tehát 189 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RAIA MEGIDÉZÉSE
Kellemesen bizsergető érzés fut végig testeden: mintha valaki simogatna, mintha csillogó aranyszemek kacsáznának végig boldogan a szervezetedben. Aztán a fejedben megszólal egy mély zengésű, határtalanul bölcsnek tűnő hang: "Raia, a jóság és fény istenének szilmaurja vagyok. Feladatom, hogy mindenkinek, aki nem hordja túl magasan az orrát ahhoz, hogy észrevegye ezt a követ, terjesszem istenem igéit. Raia békét és boldogságot ígér mindenkinek, és cserébe nem kér mást, csak az emberek egymás iránti szeretetét, és néha egy-egy imát az ő oltáránál. Ha Raia papja leszel, varázslatokat kapsz, amelyekkel gyógyíthatsz, jobbá teheted a világot. Nem szabad azonban megfeledkeznünk a sötét oldal jelenlétéről, a gonosz istenekről, Dornodonról és Leahról, akik a világ pusztulását akarják. Hogy az ő követőikkel felvehessék a harcot, Raia papjai félelmetes tűzvarázslatokat és védő varázslatokat kapnak. Ahhoz, hogy az istenemhez beszélj, nem kell mást tenned, minthogy áldozatot mutass be Raia egy rúnakövénél: egy aranyló ugarhéjat, egy madártollat és egy púderkövet, a tisztaság jelképeit használd fel. Feltétel még, hogy aurád tiszta, fehér legyen, ne terheljék bűnök, viszont megannyi csillagként lobogtassák jótetteid. Ég veled, vándor!"
Megilletődve álldogálsz még egy darabig a földöntúli tapasztalat után.

FAGYFÉREG (640. SZÖRNY)
Az örök jég és fagy létsíkjáról érkezett szörnyek legundorítóbbika lehet ez a szörnyen nagyra megnőtt, hernyószerű csúszómászó. Tömzsi lábak hordják előre bundás szelvényekből álló testét, melyek piciny karomban végződnek, hogy még a legcsúszósabb területeken is minden különösebb nehézség nélkül képes legyen előrehaladni, előre az ismeretlen céljai felé. Ha pedig ebben bárki megpróbálná megakadályozni, tudja mi a teendő. Fűrészfogait kivillantva rögtön támadásba lendül, és már az első cseppet sem lomha rohammal megpróbálja ledönteni átfagyott ellenfelét a lábáról. Ha pedig ez sikerült, nincs az az áldozat, aki képes lenne ezután még újra talpra állni.

KAVADU ISZÁK (25. TÁRGY)
Hát persze! Hirtelen beugrik, hogy láttad, amint a kavadu lebenyével egy jól megtermett mérges pókra taposott, hiába csipdeste az. A lebeny valószínűleg rendelkezik azzal a különös képességgel, hogyha iszákot készítesz belőle, akkor veszély nélkül nyerheted ki vele a mérges pók (és esetleg más, mérgező lények) mérgét. Ehhez a KT 25 parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Egy kavadu iszákba 10 csepp méreg fér.

LANT (238. TÁRGY)
Tíz drótszőrt fűzve egy lajhár csontba, kiváló lantot készíthetsz 18 TVP-ért. Ehhez a KT 238 parancsot kell kiadnod. A lanton való játék egyszerű, a H 238 <TVP> parancsot kell hozzá használni. A <TVP>-vel adod meg, hogy hány pontért akarsz a hangszeren játszani. Ahhoz, hogy érdembeli muzsikát tudj produkálni, legalább 2. szintű zene szakértelem szükségeltetik.

RAGADOZÓ (4. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
A humanoidok igen esetlen teremtmények: zajosak, lassúak, ügyetlenek. Nem csoda, hogy csak különböző eszközökkel képesek jó vadászeredményt elérni. Te azonban már olyan tökélyre fejlesztetted alakváltó képességedet, hogy képes vagy egy félig emberszerű, félig tigroszlán alakot felölteni, ha vadászni akarsz. Ez a képességed automatikusan megnöveli az élelemszerzés parancs hatékonyságát.

KARAKTERLAP

Onar, egy szőke hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Ez a 17. fordulód.

Erő: 16 Szint: 5 Merészség: 4/4 Magasság: 182 cm
IQ: 14 Támadás: 4 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 10 Védekezés: 8 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 11 Életpont: 86/74 Jellem: semleges (-10) Tul. pont: 1
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 4
Eddig összesen 40 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 124 TP-t kaptál. Jelenleg 560 TP-d van. A következő szinthez még 440 TP szükséges. Trófeád: gorombilla.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 5 ütőfegyverek: 2 lőfegyverek: 3
dobófegyverek: 1

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 4 3. gyógyítás: 12 (+1)
4. vadászat: 4 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen

Összsúly: 38.32 kg Megterheltség: 81%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 121 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranyló ugarhéj (#100) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bronzpáncél (#90)
5 kerek kő (#19) 1 madártoll (#112) 1 óndarab (#85)
1 rézdarab (#70) 1 tinta (#101) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
8 kaja (#2)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(35,-10) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29)
(36,-9) oltár, ShinLon (1403. kalandozó), démontetű (#15)
(36,-8) Raia rúnaköve, xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Raia oltár, 5. jellempróba, kaszabolósáska (#83)
(37,-8) spagulár (#82)
(38,-6) lebegő gomba (#39), korongfa (#79, belőle készíthető: #80)
(38,-5) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), lebegő gomba (#39)
(38,-4) fagyféreg (#640)

Üzenet küldése a karakternek