Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. dec. 5. 20h:42' EZ A 115. JÁTÉKHETED, 17. FORDULÓD 116. játékheted kezdete: dec. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2244 SZÁMLA : XXXX |
go 28 | gonoszkodsz: 28 |
jlk 2211 | jelszó kimondása 2211 |
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a massza zelt lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza zelt lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a massza zelt lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A massza iszonyatos harapásai nyomán bal térdedből dőlni kezd a vér. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Agyarával a massza véres sebet ejt a bal karodon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a massza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 púderkövet. 165 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a bo-skorpió testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a bo-skorpió testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A bo-skorpió csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A sebbe zöldes mérget pumpál. A méreg gyenge - csak 8 életpontot vesztettél. A bo-skorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [48,9] Síkság, továbbra is csak síkság. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy rambó bogár. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Megmarkolva a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rambó bogár bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a rambó bogár nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rambó bogár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Máris repül feléd néhány kerek kő. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 2 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a Nehéz Norbi izmos felsőtestét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a Nehéz Norbi bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A Nehéz Norbi egy lendületes ütése a jobb karodba csapódik. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Nehéz Norbi testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A Nehéz Norbi megüti a jobb válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Megmarkolva a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal jól megszurkálod a proteinfecske jobb lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a proteinfecske jobb szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Erősen belecsíp az oldaladba a proteinfecske. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A proteinfecske csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal jól megszurkálod a proteinfecske jobb szárnyát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a proteinfecske testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csőrét a proteinfecske hasadba döfi. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
(Továbbmész...) [47,10] A sík vidéket bozótos váltja fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy garokk lehet. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a garokk fejét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a garokk fejét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a garokk testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a garokk. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
f 85 | kísérletezel a 85. tárggyal |
f 85 | kísérletezel a 85. tárggyal |
e 8 | élelemszerzés 6 pontért |
NAGY BRONZKULCS (185. TÁRGY) A nagy bronzkulccsal egészen bonyolult zárakat is ki tudsz nyitni. Hátránya viszont, hogy egyszerűeket viszont nem. Ahhoz, hogy ezt a kulcsot zárnyitó készlettel helyettesítsd, már egész komoly zárnyitással kell rendelkezned. |
VAS DOBÓNYÍL (189. TÁRGY) A vas dobónyilat egy vaskohónál készítheted el, kőkalapáccsal, 2 vasércből, 4 pirkit elégetésével, 10 TVP-ért, ha bányászatod legalább 3. Végébe egy madártollat is tűzöl, az egyensúly miatt. A vas dobónyíl sebzése 2d6+4, és nagyon jól ki van egyensúlyozva, ezért van +2 támadásod, amikor használod. |
NEHÉZ NORBI (7119. ELLENFÉL) Nehéz Norbi egy hosszúhajú, troll férfi, aki kalandozóként beállt az Újnyugat tagjai közé és Erdauin elveszejtésére szövetkezett. Nem érdemel kegyelmet! |
PROTEINFECSKE (139. SZÖRNY) Ez a sas méretű, nagy sebességgel repülni tudó madár agresszív ragadozó. Áldozatát a levegőből lecsapva marcangolja szét, legyen az vadász tatu, quwarg, vagy egy kóbor árnymanó kölyök, majd a karmaiba ragadva felrepül vele, és a fészkében falja fel. Nevét eredetileg magas tápértékéről kapta, és akkor is rajtaragadt, amikor később kiderült, hogy húsa, bár ízletes, egyben lassan ölő méreg is. |
DORNODON MEGIDÉZÉSE Amikor a kőhöz érsz, jeges fuvallatú szél söpör végig körülötted, távoli mennydörgés hangját hozva feléd. Valahol vihar dúl... Egyszercsak tisztán, érthetően csengő, ámde hideg és kegyetlen szavak szólalnak meg a fejedben: "Á, egy újabb pályázó! Dornodon, Ghalla új és egyedüli istene szívesen fogad minden lelkes követőt. Hogy papjává és az új hit terjesztőjévé válj, nem kell mást tenned, mint áldozatot bemutatnod az egyik neki szentelt rúnakőnél. Megfelelő áldozat egy csontszablya, egy dözmöng szív és egy csepp gyenge méreg. Feltétel persze, hogy lelked tiszta, makulátlan fekete legyen, mint minden igaz hívőé... Az áldozatot bemutató gonosz jellemű beavatott személyes audienciában részesülhet Dornodontól, a nagy mágus-istenségtől! Félelmetes hatalmat kapsz - jégsugarakat, méregfelhőket, villámokat szórhatsz azokra, akik ellened szegülnek, és az ocsmány, vakító fényű utat járják. Ne feledd, Dornodon, a gonoszság és sötétség istene az egyedüli, így mindenki, aki ellene szegül, pusztulni fog!" Elhúzod kezedet. Borzongva gondolsz vissza a szenvtelen, rikácsoló hangra. |
GAROKK (73. SZÖRNY) A bozótok mélyéről minden figyelmeztetés nélkül előugró oroszlán méretű vaddisznók a garokkok. Hatalmas agyaraikkal képesek akár egy lovat is felnyársalni. Talán ez az oka, hogy bár húsuk ízletes, aránylag kevesen mernek rájuk vadászni. A garokk közeledésére jó előre fel lehet készülni, mert általában hangos röfögéssel túrja a bokrokat ehető gyökerek után. |
BRONZHEGYŰ LÁNDZSA (87. TÁRGY) Döbbenten bámulsz magad elé - igen, igen, igen! Felfedezted a bronz titkát! Mostantól képes vagy rézből és ónból bronzot önteni. A dolgot rögtön praktikus kalandozó módjára egy igen hasznos tárgy, a bronzhegyű lándzsa elkészítésére alkalmazod. Ez egy 3d6+3 sebzésű szúrófegyver. Ahhoz, hogy el tudjad készíteni, szükséged van 2 ón- és 2 rézdarabra, egy botra és egy kőkalapácsra, ezen kívül olyan mezőn kell állnod, ahol van olvasztókemence. Ha mindez megvan, nem kell mást tenned, csak a KT 87 parancsot kiadnod 50 pontért. |
BRONZSISAK (88. TÁRGY) A bronz felfedezése után magától adódik egy csomó új felfedezés - ezek egyike a bronzsisak. A bronzsisakot természetesen bronzból kell kikalapálnod, kőkalapáccsal. Ehhez szükség van 2 ón- és 2 rézdarabra, meg persze egy olvasztókemencére. Ha mindez adott, a KT 88 parancs hatására, csekély 45 pontért elkészül ez a 3-as védettséget adó sityak. |
PÁRDUCLÁBAK (7. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) Drasztikus, jól látható átalakításokat is képes vagy már alakodon létrehozni: már nem sok kell ahhoz, hogy teljes alakodat meg tudd változtatni. A puha, abszolút gyorsaságra tervezett párduclábak felöltésének képessége lehetővé teszi, hogy mostantól a szabadban való mozgásod még 1 ponttal kevesebbe kerüljön. Használata automatikus. |
Erő: | 15 | Szint: | 8 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 181 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 10 | Védekezés: | 5 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 109/38 | Jellem: | semleges (-13) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 74 arany | Kép. pont: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 9 (+1) | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 4 |
dobófegyverek: | 2 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
46,103 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 49 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 195 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 6 | 3. csapdaészlelés: | 1 |
4. gyógyítás: | 12 (+1) | 5. titkosírás: | 1 | 6. felderítés: | 1 |
7. vadászat: | 1 | 8. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
fabontó szójer (#71), ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Papi varázslataid | ||
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): 9. labirintus (39,112). fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 9, 20. |
Összsúly: 29.03 kg | Megterheltség: 58% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 116 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kerek kő (#19) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | gyöngymangó (#135) | 2 | kaja (#2) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | púderkő (#119) | 1 | vas dobónyíl (#189) |
45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | |
6 | |
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|