Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. okt. 1. 9h:45' EZ A 19. JÁTÉKHETED, 17. FORDULÓD 20. játékheted kezdete: okt. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1245 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 64. pszi képességet |
m 3 | mozogsz délkeletre |
ve 3 3 | megveszed a 3. tárgyat 3 |
ve 138 10 | megveszed a 138. tárgyat 10 |
ve 189 10 | megveszed a 189. tárgyat 10 |
ve 164 | megveszed a 164. tárgyat |
ve 160 | megveszed a 160. tárgyat |
ve 78 | megveszed a 78. tárgyat |
ve 237 | megveszed a 237. tárgyat |
ve 247 | megveszed a 247. tárgyat |
kf 138 189 164 | kézbeveszed/felveszed a 138. tárgyat a 189. tárggyal a 164. tárgyat |
kf 160 78 237 | kézbeveszed/felveszed a 160. tárgyat a 78. tárggyal a 237. tárgyat |
kf 247 | kézbeveszed/felveszed a 247. tárgyat |
ve 66 | megveszed a 66. tárgyat |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [-266,-21] A sík vidéket bozótos váltja fel. Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy garokk. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [-265,-21] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Amatőr voltál. A szörny észrevett. Egy süvítő rája közeledik feléd! {egyik sebzési módja: 1x 2d8.} Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [-263,-21] Továbbra is síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight híveié. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő bolhakutya nem jelenthet komoly veszélyt. {támadása: 2.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (taumaturgia: 1. szint). (ld. enc.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a bolhakutya jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a bolhakutya fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkéssel alaposan megvágod a bolhakutya testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A bolhakutya feléd harap, de sikertelenül. A bolhakutya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. Kinyersz egy alkalmas bolhakutya trófeát. 12 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 14%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [-262,-21] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy gyilkos sallank. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
m 8 | mozogsz északra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az evaporőr bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az evaporőr gumiszerű szenzorát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkéssel megcsapod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az evaporőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. Eldobod az értéktelenné vált bolhakutya trófeát, és diadalmasan beszerzel egy evaporőr trófeát. 117 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 14%} Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
szk 69 | keresed a 69. szörnyet |
TAUMATURGIA A taumaturgia varázslók által űzött rúnamágia tudománya. Használatához nem mély és odaadó hit kell, mint a teológiához, hanem tudásvágy, a természet és a természeten túli erők megismerésének vágya. A taumaturgia szakértelmed a meghatározója, hogy milyen erős varázsló varázslatokat vagy képes megtanulni. A taumaturgiád határozza meg gyakran azt is, hogy egy varázslat mekkora sebet okoz, illetve az ellenfélnek mekkora esélye van az ellenállásra. Minden két taumaturgia szint jelent komoly előrelépést: pl. ha egy varázslat d8 sebzést okoz 1-es taum. szinten, akkor 2d8 sebzést fog okozni 3-as szinten, és 3d8-at 5-ös szinten. A sebző varázslatoknál előfordulhat, hogy az ellenfél megdobja az ún. mentődobását (ez főként a szerencsétől függ), ilyenkor csak fele sebzést szenved el. Vigyázat, a taumaturgia kizárólag a varázsló-varázslatok működését befolyásolja! A taumaturgiától függ az is, hogy hány varázslatod lehet a Támadó és Védekező Varázslat Listáidban. A taumaturgia növekedésének mértéke a taumaturgia szakértelmedtől és a varázslás során felhasznált varázspontoktól függ. Megjegyzés: 250-es szakértelem felett minden 25 taumaturgia számít egy szintnek a varázslói erősséged szempontjából. |
Erő: | 21 (23) | Szint: | 5 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 139 cm |
IQ: | 17 | Támadás: | 4 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 44 kg |
Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 18 | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 79/76 | Jellem: | semleges (+15) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 20 | Varázspont: | 20/7 | Pénz: | 2804 arany | Kép. pont: | 1 |
Pszi pont: | 16/10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1 | ökölvívás: | 6 | szúrófegyverek: | 1 |
vágófegyverek: | 6 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 1 |
dobófegyverek: | 1 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 1 | 5. csapdakészítés: | 1 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 2 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 1 |
10. szörnyidomítás: | 1 | 11. teológia: | 1 | 12. taumaturgia: | 1 (+1) |
13. szerencsejáték: | 1 | 14. versengés: | 1 | 15. harcművészetek: | 1 |
16. zene: | 1 | 17. szörnyismeret: | 1 | 18. pszi: | 3 |
19. zárnyitás: | 1 | 20. vadászat: | 4 | 21. vitalitás: | 1 |
22. bányászat: | 1 | 23. főzés: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | |
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben! |
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
Összsúly: 15.40 kg | Megterheltség: 27% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 135 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
398 | arany (#50) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | álompor (#396) | 1 | bordacsont (#16) | 1 | evaporőr háj (#105) | |||
1 | fekete bőrcsizma (#247) | 30 | kaktusztüske (#114) | 1 | mászókarom (#78) | |||
1 | szöges bőrpajzs (#66) | 1 | tankány karom (#237) | 4 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
7 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vassisak (#160) | 1 | vasvért (#164) |