Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 9. 9h:10' EZ A 1226. JÁTÉKHETED, 169. FORDULÓD 1227. játékheted kezdete: okt. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 13 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1854 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 443 0 0 | elmormolod a 443. varázslatot |
* 2. KP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 3. KP: p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 4. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
h 313 2 | használod a 313. tárgyat |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
165 | 166 | 167 | |
101 | |
|
|
102 | |
|
|
103 | |
|
|
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tükörpajzs vibrál körülötted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 47 életpontot sebeztél. Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 85 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Kitaszított bal lábát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Kitaszított jobb lábát. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ryuku rövidkarddal végigvagdosod a Kitaszított testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal felnyitod a Kitaszított fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ryuku rövidkarddal súrolod a Kitaszított testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a Kitaszított újra meg újra lecsap. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A Kitaszított szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] és 5 gyöngymangó, ezenkívül 1 Raia csataszoknyája (ld. enc.). Messze hajítod a vacak kis purifikátor császár trófeát, és diadalmasan beszerzel egy Kitaszított trófeát. 5 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 105, gyógyulás: 30, összesen: -75 ÉP}
(Továbbmész...) [167,103] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ryuku rövidkarddal megvagdalod a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) A zombi mester csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a zombi mester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 10, gyógyulás: 25, összesen: +15 ÉP}
(Továbbmész...) [168,104] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal rájössz, hogy egy kputtyintó csalán ijesztett meg. {támadása: 36.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a korinthai amőba bal oldalát. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ryuku rövidkarddal végigvagdosod a korinthai amőba testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 29 életpontot vesztettél. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ryuku rövidkarddal kissé megkarcolod a korinthai amőba testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 korinthai talizmán. 3 712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 576, sebződés: 57, gyógyulás: 45, összesen: -12 ÉP}
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 45 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ryuku rövidkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tyrannoszaurusz rex, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal megvagdalod a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ryuku rövidkarddal megkarcolod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> 30 arany, -2 ÉP] 3 368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 543, sebződés: 86, gyógyulás: 38, összesen: -48 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tükörpajzs vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 48 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt ősmágus fejét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal megvagdalod az élőholt ősmágus jobb karját. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor megkarcolod az élőholt ősmágus bal oldalát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-4 varázspont.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 37 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírkarddal néhányszor megcsapod az élőholt ősmágus jobb lábát. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor meglegyinted az élőholt ősmágus törékeny testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 134, gyógyulás: 39, összesen: -95 ÉP}
(Továbbmész...) [170,105] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy noth szellem. {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.} Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [171,105] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ősi csatamezőt. Felfedeztél egy kihívás tornyát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia híveié. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Sípcsonton rúgod a trollt. Az sem ma kezdte a verekedést, mert úgy nyakonvág, hogy elterülsz. Ezzel nem lesz jó kikezdeni, inkább elszaladsz. (+2 gonoszság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy magger. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+10.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a magger bal oldalát. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a magger éles mandibuláját. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor megcsapod a magger éles mandibuláját. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a magger testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ryuku rövidkarddal megkarcolod a magger éles mandibuláját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 19, gyógyulás: 22, összesen: +3 ÉP}
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
Gyorsan felraksz egy tükörpajzs varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rontasz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a Zinthurg bikafejét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ryuku rövidkarddal felnyitod a Zinthurg bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Zinthurg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A Zinthurg karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 4, gyógyulás: 15, összesen: +11 ÉP}
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 99 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt sullár testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt sullár farkát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ryuku rövidkarddal kicsit megvágod az élőholt sullár testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 6, gyógyulás: 7, összesen: +1 ÉP}
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed az óriásféreg ízelt testét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ryuku rövidkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod az óriásféreg testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Az óriásféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2 632 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 1, gyógyulás: 26, összesen: +25 ÉP}
* 1. BP: h 238 20 0 | használod a 238. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 4. BP: h 892 5 0 | használod a 892. tárgyat |
* 5. BP: bb 248 305 500 | beraksz a bankba a 248. tárgyat (305 darabot) |
LEVIATÁN HÓLYAG (2182. TÁRGY) A nevével ellentétben nem a leviatánból származó hólyagról van szó. Ez csak a fantázia neve annak a gázzal megtöltött hólyagnak, amit a gnóm kutatóállomás tudósai készítenek. Ha a hátizsákodba rakod, az máris könnyebb lesz. 10 kg-mal csökkenti a megterheltségedet. Tíznél több hólyag használata már nagyon veszélyes, mivel a bennük levő, robbanékony gáz egy baleset esetén cafatokra szaggatna. Ezt nem kockáztatod meg, így max. 10 darabot hordasz magaddal belőle. |
KITASZÍTOTT (962. ELLENFÉL) Raia szent lovagjai a gonoszok elleni fanatikus harcuk közben nagyon keskeny mezsgyén egyensúlyoznak. A jó oldal morális követelményei, sokszor ellentétbe kerülnek a háború szükségszerű realitásaival. A többség megtalálja a maga útját, és a korlátokon belül marad, de néhány lovag átlép e határokon, és elveszti a morális önkontrolját. Sajnos ez történt Ab'arg Morqeurus lovaggal is. A legkiválóbbak egyike volt, de egyre elvakultabb lett, egyre kevésbé volt képes megőrizni a lelki egyensúlyát, a végén már csak a harc, az ölés, és a pusztítás éltette. Többen próbálták megállítani, és a helyes irányba terelni, de nem hallgatott senkire. Végül Raia kitaszította a hívei közül az eltévelyedett lovagot. Ezért aggatták rá a Kitaszított nevet. Azóta Morqeurus lovag isten, hit, és társak nélkül bolyong Ghallán. Egy dolog nem változott nála, az elvakultság. A saját kis szent háborúját most már nem csak a gonoszok, hanem az egész világ ellen vívja. A lovag támadása elől a BA parancs sem nyújt védelmet, neki nincsenek barátai, csak ellenségei. |
RAIA CSATASZOKNYÁJA (1537. TÁRGY) Raia szent lovagjainak alapfelszerelése a csataszoknya. E tárgy mithril láncszemekből összefűzött, éjkornisbőr övvel felcsatolható, a combot és a térdet is kiválóan védő, nadrágként KFelhető páncéldarab. A szoknya Raia személyes áldásának köszönhetően viselőjének védettségéhez 5-t, teológiájához 12-t ad, valamint energia alapú varázslatai szintenként eggyel többet sebeznek. Ahhoz, hogy ezt a páncélruha darabot felcsatolhasd, legalább 30. tapasztalati szintűnek és jó jellemű kalandozónak kell lenned. |
RÚNAPUKKASZTÁS (94. VARÁZSLAT) Gyakran találkozhatsz mágikus védőrúnákkal, bűvös falakkal, pezsegve izzó protektív aurákkal. Ezek célja általában a valahová való bejutás, valami felfedezésének a megakadályozása. Sokszor még mágiatöréssel sem lehet ezeket eltávolítani, de Rúnapukkassztással minden esetben igen. A varázslat elmondásához soha nem kell parancsot kiadnod, használata mindig automatikus, ha karakterednek szüksége van rá. TVP-be nem kerül, varázspontba viszont igen: a rúna erősségétől függően ez változhat 10 és 200 varázspont között. |
Erő: | 20 (27) | Szint: | 26 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 20 (28) | Támadás: | 45 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 15 (47) | Védekezés: | 52 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 71/74 év |
Egészség: | 10 (18) | Életpont: | 504/480 | Jellem: | gonosz (228) | Tul. pont: | 38 |
Szerencse: | 21 (45) | Varázspont: | 474/29 | Pénz: | 8630 arany | Kép. pont: | 10 |
Pszi pont: | 132/29 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6 | ökölvívás: | 6 | vágófegyverek: | 31 (+1) |
dobófegyverek: | 26 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
171,105 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 202 |
JLKzott minoszkúpok: 83, 92, 85, 88, 84 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 655 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19 | 2. nyomkövetés: | 20 | 3. mászás: | 9 |
4. csapdakészítés: | 16 | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 47 |
7. titkosírás: | 7 | 8. felderítés: | 26 | 9. szörnyidomítás: | 5 |
10. taumaturgia: | 42 | 11. szerencsejáték: | 3 | 12. versengés: | 12 |
13. harcművészetek: | 8 | 14. zene: | 21 | 15. szörnyismeret: | 11 |
16. pszi: | 19 | 17. zárnyitás: | 1 | 18. vadászat: | 8 |
19. bányászat: | 11 | 20. úszás: | 7 | 21. főzés: | 14 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
6. regeneráció: 4 | 10. vp regeneráció: 2 | 11. kincskeresés: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 60 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot ) |
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220) |
gonoszkodsz max. 40 TVP-ért |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
Raia szent lovagja (#239), átokosztó (#372), oglyth (#374), élőholt hadúr (#371) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
purifikátor (#157), bűbájlidérc (#761), varkaudar hírnök (#686) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
harci induló (#443) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
oldás (#372), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: nagyon éhezik |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. erdei bölcs háza (666): 74. labirintus (182,8). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). bányászház (700): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
66, 68, 70, 71, 74, 83, 84, 85, 88, 92, 99, 170, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 8, 11, 16, 34, 44, 47, 49. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 17 (limit: 1330), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1700. |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
193 | arany (#50) | 2 | drótszőr (#37) | 3 | kőszem (#304) | |||
4 | spiritusz (#170) | 3 | tükör (#43) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ezüst kulcs (#184) | 8 | gyógykenőcs (#313) | 5 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | madártoll (#112) | 1 | pirkit (#153) | |||
1 | Raia csataszoknyája (#1537) | 5 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
6 | víz (#27) |
165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | |
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|