Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jún. 30. 12h:25' EZ A 176. JÁTÉKHETED, 169. FORDULÓD 177. játékheted kezdete: júl. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1142 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: p 72 0 0 | használod a 72. pszi képességet |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
tno 6 1 | növeled a 6. tulajdonságodat |
kno 14 3 | képesség-növelés 14 |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
p 69 15 | használod a 69. pszi képességet |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
ek 289 50 | t. energia kisütése: 289 50 |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sóhajtó dorony pofáját. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel eltalálod a sóhajtó dorony bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 dorony tüdőt. 628 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 3, gyógyulás: 26, összesen: +23 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontváz testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel kegyetlenül megütöd a csontváz testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a csontváz testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A csontváz karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 78 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szintszívó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 456 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [72,74] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy törpemammut lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut ormányát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpemammut jobb vállát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a törpemammut nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 1 033 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a láplidérc bal lábát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a láplidérc testét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel eltalálod a láplidérc testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A láplidérc fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A láplidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A láplidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 Tiume batyuja és 1 xirnox szív. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 169 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 11, gyógyulás: 25, összesen: +14 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 23 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus bal lábát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mágus testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt mágus bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 538 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 77, gyógyulás: 28, összesen: -49 ÉP}
(Továbbmész...) [72,73] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy tetemember. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tetemember jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tetemember testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Mancsával a tetemember végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 596 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 3, gyógyulás: 20, összesen: +17 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 269 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 7 8 | mozogsz északra, északnyugatra, északra |
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az északi aurach jobb oldalát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd az északi aurach tömpe orrát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az északi aurach összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [71,71] Még mindig dombos terepen vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kőevő. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a kőevő testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel iszonyatosan megcsapod a kőevő karszerű nyúlványát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a kőevő jobb karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A kőevő lendületes ütése célt téveszt. A kőevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [71,70] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy rőtmanó közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a rőtmanó fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel kegyetlenül megütöd a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rőtmanó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A rőtmanó karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 7 8 | mozogsz északra, északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [70,68] Még mindig hegyvidéken vagy.
(Továbbmész...) [70,67] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy hóhérbimbót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Utad során felfedezel egy vaskohót. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Észreveszel egy világítótornyot. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet.
kt 133 | elkészíted a 133. tárgyat |
h 1894 9 | használod az 1894. tárgyat |
ek 503 71 59 | t. energia kisütése: 503 71 59 |
69 | 70 | 71 | 72 | 73 | |
66 | |
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
[71,59] A hegy lábánál kezdődő ritka erdőben vagy. Ez Hrók erdejének a széle.
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
szk 365 | keresed a 365. szörnyet |
hu 90 222 661 | hulladék: 90 222 661 |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: h 1576 5 0 | használod az 1576. tárgyat |
* 3. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 4. BP: h 1602 27 20 | használod az 1602. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 14 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 14 pontért |
GYILKOS DÖFÉS A gyilkos döfés egy másik kí-képesség, amelyet fegyverrel való harc esetén használhatsz. Egy gyengébben védett pont esetén több időd van a támadás végrehajtására, és így nagyobb erőt vagy képes a döféssel (vagy ütéssel, vágással) bevinni. Ennek eredményeképpen minden támadásra lesz +fegyverszakértelem/10 sebzésed, ahol a fegyverszakértelem az éppen használt fegyvered típusát jelenti.. A Gyilkos Döfés használatát a {GYD:} felirat jelzi. |
SZIKLAZUHATAG Azok, akik a Sziklaököl helyett inkább a Kobraharapás hívei, úgy tartják, hogy sok kis ütés pótolhat, sőt nagyobb kárt okozhat, mint egy nagy. A Sziklazuhatag a kí-energiát villámgyors, kisebb ütések sorozatában süti ki. Használója kettővel több támadást adhat le, mint egyébként. |
PSZI-GYŰJTÉS (112. PSZI KÉPESSÉG) Mostantól képes vagy pszi-energiát "tárolni", azaz pszi pontod regenerálódáskor a maximális értéket is meghaladhatja, annak maximum háromszoros értékéig. A nyilvánvaló használhatóság mellett (pszi gyűjtése az Olimpián való részvételre, tartalékolás), van egy speciális dolog, amelyhez ezt a képességet mindenképpen ki kellett fejlesztened: Ha pszi szakértelmed meghaladja a 19-et, nem elég a gyakorlat, a megfelelő tapasztalat megszerzésekor ("elegendő tapasztalatra tettél szert, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen") egy pszi-transzformációt (ez a pszi-gyűjtés) is végre kell hajtanod, az agykapacitásod megnövelése céljából. Ehhez a P 112 parancsot kell kiadnod, 300 pszi pontért, 30 TVP felhasználásával. Ennek hatására, ha már rendelkezel a kellő tapasztalattal, pszi szakértelmed megnő eggyel (de egyéb fejlődést nem jelent a 300 pszi pont felhasználása!) Ha a parancsot úgy adod ki, hogy még nincs meg a kellő tapasztalat, a 300 pszi pontot nem fogod elkölteni. [Megjegyzés: ha max. pszi pontod a parancs kiadásakor valamilyen okból kevesebb, mint 100, elegendő a max. pszid háromszorosát elkölteni a szakértelem megnövelésére.] Ha képességpontot költesz el, annak olyan hatása lesz, mintha azonnal megszerezted volna a kellő tapasztalatot, és ugyanúgy ki kell adni a P 112 parancsot, vagyis bárhol is állj a fejlődésben, a KNO kiegészíti a szakértelmedet a következő szinthez szükséges értékkel. Tehát ilyen magas szinten már nem annyira érdemes képességpontot használni, mint korábban. Vigyázz, a pszi gyűjtögetés jár némi hátránnyal is: ha pszi-d eléri vagy meghaladja a max.pszi-det, a kör eleji regenerálódás csak fele lesz a szokásosnak, és ilyenkor egy P parancs kiadásakor a pszi szakértelmed is fele olyan sebességgel fog fejlődni, mint egyébként. A további pszi képességekkel kapcsolatban: ha még nem tetted meg, igyekezz minél hamarabb elsajátítani a Támadó/Védő varázslatok használatának tudományát, mert különben előfordulhat, hogy egy pszi szakértelem növekedésnél nem kapsz semmit, amikor egy támadó/védő pszi képességet kaphatnál! |
Erő: | 27 (33) | Szint: | 22 | Merészség: | 7/1 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 30 | Támadás: | 28 (30) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 20 (22) | Védekezés: | 27 (31) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 365/440 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 26 (32) | Varázspont: | 418/85 | Pénz: | 5736 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 34/0 | Pszi pont: | 130/27 | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 25/9 (+6%) | szúrófegyverek: | 22/19 (+3%) | vágófegyverek: | 19/84 |
ütőfegyverek: | 18/82 | lőfegyverek: | 10/60 | dobófegyverek: | 26/56 (+3%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -11.); vas dobónyíl (#189) max. 3 db (12 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 50 százalék; |
71,59 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 70,67 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 86 |
Kedvenc táborhely: 71,59 |
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 123 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 48/47 | 2. nyomkövetés: | 45/7 (+35%) | 3. mászás: | 8/44 |
4. csapdakészítés: | 15/38 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 5/9 | 6. gyógyítás: | 14/80 |
7. titkosírás: | 7/38 | 8. felderítés: | 9/29 | 9. szörnyidomítás: | 6/65 |
10. teológia: | 18/37 (+17%) | 11. taumaturgia: | 18/7 | 12. szerencsejáték: | 1/10 |
13. versengés: | 1/35 | 14. harcművészetek: | 23/8 (+300%) | 15. zene: | 5/7 (+6%) |
16. szörnyismeret: | 21/94 (+22%) | 17. pszi: | 19/18 (+53%) | 18. zárnyitás: | 5/45 |
19. vadászat: | 4/42 | 20. bányászat: | 27/68 (+78%) | 21. főzés: | 12/45 (+10%) |
22. csapatmunka: | 2/4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), Túlélők (#9172) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 6 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (86,15) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) |
kí koncentráció (#69) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
tűzeső (#61), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | tűzeső (#61) | >> | massza (#217) | |
tűzeső (#61) | >> | csontváz lord (#177) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | tompítás (#40) | >> | bibircsók-óriás (#120) | |
varázsvédelem (#34) | >> | csontváz lord (#177) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
2.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet! |
3.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): 6. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 22, 23, 24, 26, 28, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 53, 72, 73, 170. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Kész: 1, 5. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 41 TU. szükséges még: 9 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1440 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
9 | gernim balzsam (#1894) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
26 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
42 | arany (#50) | 3 | aurach fog (#657) | 5 | bomló esszencia (#2367) | |||
1 | dorony tüdő (#212) | 1 | éjkő (#2369) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
4 | kaja (#2) | 2 | madártoll (#112) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | mászókampó (#165) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | Tiume batyuja (#660) | |||
1 | umbatari karkötő (#278) | 1 | vasérc (#152) | 1 | xirnox szív (#213) |