167. forduló, 169. forduló, Chen Keen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jún. 29. 15h:01'
EZ A 176. JÁTÉKHETED, 168. FORDULÓD
177. játékheted kezdete: júl. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1142
SZÁMLA : XXXX

CHEN KEEN KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [72,84] koordinátán.
Döngölő Bonga, amikor összefutottatok, adott neked 50 csuklyavirágot. Az aranytermő erszény 42 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+45 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+29 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 369 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 335.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 330.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 325.]

* 4. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 320.]

vi 7 3 30 viselkedésed: 7 3 30
Mostantól elég bátor vagy. Nálad valamivel erősebb szörnyeket is meg mersz támadni. Merészségi szinted ettől kezdve 7. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

kb 122 3 kiveszel a bankból a 122. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 dözmöng szivet. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

kf 164 kézbeveszed/felveszed a 164. tárgyat
Lecsatolod a láncinget, majd magadra öltöd a vasvértet. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

vtn 160 varázslat tanulás: a 160. varázslatot
A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: varázskő készítés. (ld. enc.) [35 pontot használtál fel, van még 285.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[72,83] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy khór darázs. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a khór darázs testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a khór darázs csíkos potrohát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a khór darázs jobb szárnyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A khór darázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A khór darázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 darázsfarok. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 617 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 5, gyógyulás: 20, összesen: +15 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor -> a felesleges 1 db-ot eldobod] Begyűjtesz 1 álomport. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [72,82] Az erdőt síkság váltja fel. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sóhajtó dorony lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sóhajtó dorony taraját. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a sóhajtó dorony bal hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 dorony tüdőt. 438 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}

Észreveszel egy Chara-din monolitját. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy olvasztókemencét. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [72,81] Dombos terepre érkeztél. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (vasérc) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy gyilkos tetű. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gyilkos tetű bal hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos tetű jobb első lábát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 szögletes követ. Erőd TF-elődött. [42 pontot használtál fel, van még 243.]

kb 1103 1 kiveszel a bankból az 1103. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 üllőt. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

kt 189 5 elkészíted a 189. tárgyat (5 darabot)
Legyártottál 5 vas dobónyilat. Erőd TF-elődött. [25 pontot használtál fel, van még 218.]

bb 1103 1 beraksz a bankba az 1103. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 üllőt. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

hu 124 190 514 hulladék: 124 190 514
Hulladékgyűjtés törölve: rókafarok. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérg. vas dobónyilat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz zafír medalliont. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[72,80] Még mindig dombos terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy halálbokort. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy trappoló dinymák. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a trappoló dinymák bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Elszántan a másikra rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a trappoló dinymák jobb vállát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Húsodat át- meg átjárja a trappoló dinymák szarva. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 445 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [72,79] Még mindig dombos terepen vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy gyilkos tetű került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel iszonyatosan megcsapod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gyilkos tetű fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a gyilkos tetű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 10 pontot kell rákölteni.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [72,78] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia híveié.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy pszi elementál. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 29 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
646 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 188.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[72,77] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet.

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [72,76] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Közeledtedre madárcsapat rebben fel.

Felfedeztél egy halálbokort. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor -> a felesleges 1 db-ot eldobod] Begyűjtesz 1 álomport. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. [20 pontot használtál fel, van még 168.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 138.]

m 8 mozogsz északra
[72,75] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Felfedeztél egy tűzbokrot. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy kérődző etra nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kérődző etra testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kérődző etra nyakát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a kérődző etra bal első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A kérődző etra feléd rúg, de nem talál el. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. A kérődző etra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 9, gyógyulás: 26, összesen: +17 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 128.]

ek 503 71 59 t. energia kisütése: 503 71 59
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

71 72 73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
(72,75) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Fairlight oltár, kérődző etra (#368)
(72,76) halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 44. jellempróba
(72,77) Fairlight oltár, 33. jellempróba
(72,78) Fairlight rúnaköve, Raia oltár, pszi elementál (#221)
(72,79) gyilkos tetű (#116), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Raia oltár, 24. jellempróba, érclelőhely
(72,80) Leah oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), 37. jellempróba, érclelőhely, trappoló dinymák (#118)
(72,81) olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155), 33. jellempróba, érclelőhely, gyilkos tetű (#116)
(72,82) sóhajtó dorony (#112), Chara-din monolitja (#534), 29. jellempróba
(72,83) khór darázs (#348), Fairlight rúnaköve, nekrofun (#173), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(72,84) kőtorony (#664)

[71,59] A síkságot ritka erdő váltja fel. Ez Hrók erdejének a széle.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor -> a felesleges 1 db-ot eldobod] Begyűjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 123.]

a 122 3863 8 átadod a 122. tárgyat a 3863. kalandozónak (8 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 8 dözmöng szivet Döngölő Bonga részére. [5 pontot használtál fel, van még 118.]

szk 351 keresed a 351. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy halálmadarat. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

ef 11 504 energia fejlesztése 11
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-11 TU.] [77 pontot használtál fel, van még 41.]

bb 244 213 172 beraksz a bankba a 244. tárgyat (213 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 kvazárt. Beraksz a bank széfjébe 2 xirnox szivet. Beraksz a bank széfjébe 2 téfea-agyat. [0 pontot használtál fel, van még 41.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 38.]

* 2. BP: h 1576 5 0 használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. Hah! Hibátlanul előadtad a boci, boci, tarkát! Ez már haladás. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [5 pontot használtál fel, van még 33.]

* 3. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 33.]

* 4. BP: h 1602 27 20 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Képességeit 18 víz beledobásával teszteled. Meg is történik a transzformáció, jussod 6 rókafarok. [3 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 20, 1.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a sullár. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 309 pontot. A következő körben tehát 339 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARÁZSKŐ KÉSZÍTÉSE (160. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Hát megismerted végre az egyik legalapvetőbb varázstárgy, a varázskő titkát! Nincs másra szükséged ehhez, mint egy kőszemre, 10 TVP-re és 100 VP-re, melyet a varázslat segítségével [és további 20 VP elköltése árán] bezárhatsz a kőbe. És ha valaha szükséged lenne az így elraktározott energiára, nincs más dolgod, mint a követ összetörni. (Megjegyzés: lehetőség van egyszerre több varázskő készítésére, a kövek számát a 2. paraméterben add meg.)

KARAKTERLAP

Chen Keen, egy kopasz, szürke szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr kántora vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 168. fordulód.

Erő: 26 (32) Szint: 22 Merészség: 7/1 Magasság: 151 cm
IQ: 30 Támadás: 24 (26) Agresszió: 3 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 20 (22) Védekezés: 23 (27) Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 20 Életpont: 365/450 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 26 (29) Varázspont: 418/59 Pénz: 5694 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 33/0 Pszi pont: 122/85
Eddig összesen 2084 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 877 TP-t kaptál. Jelenleg 890 114 TP-d van. A következő szinthez még 109 886 TP szükséges. Trófeáid: Tguarkhan, Poomr Ko, ongóliant. A 106. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5250 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 25/3 (+1%) szúrófegyverek: 22/16 (+1%) vágófegyverek: 19/84
ütőfegyverek: 18/82 lőfegyverek: 10/60 dobófegyverek: 26/53

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -11.); vas dobónyíl (#189) max. 3 db (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
71,59 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 72,75
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 86
Kedvenc táborhely: 71,59
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 48/47 (-300%) 2. nyomkövetés: 44/72 (+40%) 3. mászás: 8/44
4. csapdakészítés: 15/32 (+6%) 5. csapdaészlelés: 5/9 (-700%) 6. gyógyítás: 14/80
7. titkosírás: 7/38 8. felderítés: 9/29 (-300%) 9. szörnyidomítás: 6/65
10. teológia: 18/20 (+13%) 11. taumaturgia: 18/7 (+8%) 12. szerencsejáték: 1/10
13. versengés: 1/35 14. harcművészetek: 20/8 15. zene: 5/1 (+6%)
16. szörnyismeret: 21/72 17. pszi: 18/65 (+14%) 18. zárnyitás: 5/45 (-300%)
19. vadászat: 4/42 20. bányászat: 26/90 (+42%) 21. főzés: 12/35 (+10%)
22. csapatmunka: 2/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), Túlélők (#9172)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
Tharr haragja (#145, 20 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 6 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (90,15) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tűzeső (#61), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) tűzeső (#61) >> massza (#217)
tűzeső (#61) >> csontváz lord (#177)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176) tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)
varázsvédelem (#34) >> csontváz lord (#177)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
2.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!
3.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): 6. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 22, 23, 24, 26, 28, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 53, 72, 73, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Kész: 1, 5.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 41 TU. szükséges még: 9 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1513 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 dözmöng szív (#122) 1 kaja (#2) 2 kvazár (#244)
5 madártoll (#112) 20 pirkit (#153) 2 téfea-agy (#172)
9 vasérc (#152) 21 víz (#27) 2 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
25 arany (#50) 1 darázsfarok (#654) 1 darázsszárny (#652)
1 dorony tüdő (#212) 6 rókafarok (#124) 2 szögletes kő (#17)
6 tinta (#101) 5 vas dobónyíl (#189)


Üzenet küldése a karakternek