Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 26. 15h:00' EZ A 178. JÁTÉKHETED, 167. FORDULÓD 179. játékheted kezdete: ápr. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5787 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 70. pszi képességet |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
kf 1068 | kézbeveszed/felveszed az 1068. tárgyat |
kb 305 2 | kiveszel a bankból a 305. tárgyat (2 darabot) |
ffk 170 190 190 | felt.fv.kozkázata: 170 190 190 |
lm 1 32 34 | mozogsz 1 32 34 |
lm 13 21 23 | mozogsz 13 21 23 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 8 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Harci kalapáccsal súrolod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-5 védettség). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1284 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 15, gyógyulás: 25, összesen: +10 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 122 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a fagyelementál bal oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A fagyelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1380 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 13 23 23 | mozogsz 13 23 23 |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a rozmárember testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a rozmárember testét. Kritikus ütés! (1 támadással 50 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a rozmárember testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Nem vagy felkészülve a rozmárember gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A rozmárember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rozmárfogat. 620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hópárduc hatalmas testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a hópárduc testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a hópárduc bal első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A hópárduc megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 párducbőrt. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hópárduc farkát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kilukasztod a hópárduc hófehér bundáját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a hópárduc fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A hópárduc megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Karmával néhányszor a hópárduc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A hópárduc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 párducszem. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 párducbőrt. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
Gyorsan felraksz egy fehér glóbusz varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: elemi fagyförgeteg varázslatot lő rád. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott fehér glóbusz védelmed.) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a fagymágus jobb lábát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát a másikra rontasz. Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered a fagymágus bal karját. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a fagymágus testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (fehér glóbusz védett meg.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott fehér glóbusz védelmed.) Csontpálcával párszor keményen megütöd a fagymágus bal lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a fagymágus testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően fehér glóbusz védelmednek.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően fehér glóbusz védelmednek.) Nem akarsz kinyúlni. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 0, gyógyulás: 39, összesen: +39 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy elemi fagyförgeteg. 79 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a fagymágus nyakát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Elszántan a másikra ugrasz. Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd a fagymágus testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal csak érinted a fagymágus nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 49 életpontot vesztettél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 70 életpontot vesztettél. Csontpálcával többször eltalálod a fagymágus testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a fagymágus testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 57 életpontot vesztettél. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Hasznavehetetlenné vált a csontpálca. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 312, gyógyulás: 37, összesen: -275 ÉP}
lm 24 24 26 | mozogsz 24 24 26 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Egy elemi fagyförgeteg varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően fehér glóbusz védelmednek.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a fagymágus bal oldalát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csontpálcával párszor keményen megütöd a fagymágus testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a fagymágus testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott fehér glóbusz védelmed.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel fehér glóbusz van rajtad.) Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fagymágus testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a fagymágus testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (fehér glóbusz védelmez.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! (fehér glóbusz védelmez.) Túl erős az ellenfeled. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Egy elemi fagyförgeteg varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott fehér glóbusz védelmed.) A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a fagymágus jégből vont auráját. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Csontpálcával néhányszor megcsapod a fagymágus testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal csak érinted a fagymágus jégből vont auráját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! (köszönhetően fehér glóbusz védelmednek.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (fehér glóbusz védett meg.) Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd a fagymágus testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a fagymágus bal oldalát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott fehér glóbusz védelmed.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. Semmi eredménye! (mivel fehér glóbusz van rajtad.) Túl sok sebet kaptál. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc testét. Kritikus ütés! (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a dermesztő lidérc egyik csápját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-5 védettség). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1284 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 18, gyógyulás: 24, összesen: +6 ÉP}
lm 18 2 1 | mozogsz 18 2 1 |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a fagyféreg testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a fagyféreg testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a fagyféreg havas száját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-4 védettség). Véres nyál csordul ki a fagyféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 720 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}
Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 100 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
720 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a fagyelementál testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Nincs időd félrehajolni. (29 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a fagyelementál testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a fagyelementál testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A fagyelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 61, gyógyulás: 7, összesen: -54 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hópárduc jobb vállát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával végigmetszed a hópárduc bal első lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a hópárduc testét. Kritikus ütés! (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A hópárduc megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A hópárduc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a hópárduc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 párducbőrt. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a fagyféreg jobb vállát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a fagyféreg havas száját. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a fagyféreg testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-4 védettség). A fagyféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 féregbél. 720 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 39, gyógyulás: 8, összesen: -31 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fagyféreg testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a fagyféreg testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a fagyféreg szelvényes testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A fagyféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-4 védettség). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 720 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 35, gyógyulás: 7, összesen: -28 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dermesztő lidérc fejét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a dermesztő lidérc testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-5 védettség). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 lidércesszencia (ld. enc.). 1284 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}
bb 260 1110 1067 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (1110 darabot) |
kf 820 814 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 814. tárggyal |
in 2156 7011 1577 | leírod a 2156. kalandozónak a 7011. szörnyet az 1577. tárgyat |
in 2156 7038 1588 | leírod a 2156. kalandozónak a 7038. szörnyet az 1588. tárgyat |
in 2156 7039 | leírod a 2156. kalandozónak a 7039. szörnyet |
in 5033 363 306 | leírod az 5033. kalandozónak a 363. szörnyet a 306. tárgyat |
in 5033 388 387 | leírod az 5033. kalandozónak a 388. szörnyet a 387. tárgyat |
in 5033 759 452 | leírod az 5033. kalandozónak a 759. szörnyet a 452. tárgyat |
in 5033 7011 1408 | leírod az 5033. kalandozónak a 7011. szörnyet az 1408. tárgyat |
* 1. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 5. BP: | imádkozol |
GYÉMÁNT OKULÁRÉ (1270. TÁRGY) Gyakran éreztél már bosszúságot afelett, hogy muníciódat hiába kerested csata után? Igen? Nos, akkor a gyémánt okuláré egy igazán neked való találmány! Hosszadalmas munkával, 120 TVP elköltésével először is 20 vasércből, 40 pirkittel felfűtve a vaskohót csiszológépet készítesz. Ezen a rendkívüli hőfokon még az a 2 mithril is megolvad, amit a fehéren izzó vashoz hozzáadsz. Az ötvözet edzéséhez 100 korty vízre lesz szükséged. Mivel a vas elporladna a 2 moa gyémánton, amiből a lencsét csiszolod, szükséged lesz 2 pular kristályra is, de még így is el kell dobnod a folyamat végén a nagy munkával létrehozott gépezetet... Ami nem is baj, mert a végeredményként előálló kiváló lencséket a vas-mithril ötvözetből készült keretbe foglalva, a keret szárait 1 grákóbőrrel kényelmessé varázsolva egy igazi örökéletű szemüveget készíthetsz! Máris élvezheted a tűéles látás minden előnyét! A mithril tökéletes megmunkálása végett 21. szintnél alacsonyabb bányászat szakértelemmel ezt a tárgyat nem készítheted el. [Az okulárét nem kell KF-elni, hogy működjön, ha kell, automatikusan előveszed a hátizsákodból. Hatása: nem 24., hanem 34. szintig számít 1:1 arányban a felderítésed a távfegyver csata utáni keresésekor számolt bónuszba, efelett továbbra is csak minden 3. szint számít. 99% fölé így sem mehetsz, kivéve persze ha a fegyvered megtalálási esélye ennél nagyobb.] |
DERMESZTŐ LIDÉRC (645. SZÖRNY) Első pillantásra nehéz lenne megmondani, hogy ez a teremtmény a túlvilág sötét bugyraiból, vagy éppen a fagy jéghideg létsíkjáról érkezett, mert mindkét létsík lakóinak legrémesebb tulajdonságait ötvözi magában: fagyos lehelete egyben a halál közelségének érzetét hozza magával, karmainak érintésére pedig szó szerint végigfut az ember hátán a hideg... és persze az elfén is... na és természetesen a többi faj képviselői sincsenek biztonságban, ha összefutnak egy dermesztő lidérccel. |
FAGYELEMENTÁL (644. SZÖRNY) Olyan dermesztő hideg kíséri a fagyelementálok útvonalát, ami még a legcudarabb időjárási körülmények között is elég feltűnő. De nem csak kínzóan másvilági borzongásra emlékeztető aurája az, ami képes elárulni egy fagyelementál közeledését, ezenkívül minden élő dolog egycsapásra megszűnik, amihez a fagyelementál hosszan elnyúló csápjaival hozzáér: a növényekből halott gaz, az állatokból egy darab lejegelt hús, a hóból pedig jég lesz. Szerencsére az ezeknél nagyobb célpontokat még a fagyelementál sem képes egyetlen érintéssel szétporlasztani, de azért súlyos téveszme lenne azt hinni, hogy Ghalla kalandozói most már teljes biztonságban vannak. |
ULKOR GYÖNGY (1072. TÁRGY) Ha legyőzöl egy ulkor jéglényt, általában nem marad több belőle egy tócsánál, hiszen az ulkor anyag nem csak úgy néz ki mint a jég, hanem úgy is olvad. Ha azonban a szerencse a te oldaladon áll, találhatsz néhány gyöngyszerű képződményt, amit valójában az ulkor jéglények szervezete termel. Ezek olyan kemények és törhetetlenek, hogy nincs az az ismert módszer, amivel el lehetne pusztítani. |
FAGYMÁGUS (650. SZÖRNY) Nem kell sokáig töprengened ahhoz, hogy megállapíthasd: a jég létsíkjának egyik varázshasználója áll előtted. Az emberszerű teremtmény testét divatos bunda fedi, pedig valószínű, anélkül is képes lenne életben maradni a legnagyobb hidegben is. Ugyanis energiáját a fagy táplálja, az elemi hideget úgy tudja formálni, ahogy kénye-kedve tartja. Minden bizonnyal a jég létsíkjára visszavezető utat keresi, és ezzel együtt azt a lényt, aki megnyitotta azt a bizonyos dimenziókaput... Terve egyszerű, végezni vele, hátha az mindent helyreállít... Addig viszont miért ne végezzen mindenkivel? |
FAGYFÉREG (640. SZÖRNY) Az örök jég és fagy létsíkjáról érkezett szörnyek legundorítóbbika lehet ez a szörnyen nagyra megnőtt, hernyószerű csúszómászó. Tömzsi lábak hordják előre bundás szelvényekből álló testét, melyek piciny karomban végződnek, hogy még a legcsúszósabb területeken is minden különösebb nehézség nélkül képes legyen előrehaladni, előre az ismeretlen céljai felé. Ha pedig ebben bárki megpróbálná megakadályozni, tudja mi a teendő. Fűrészfogait kivillantva rögtön támadásba lendül, és már az első cseppet sem lomha rohammal megpróbálja ledönteni átfagyott ellenfelét a lábáról. Ha pedig ez sikerült, nincs az az áldozat, aki képes lenne ezután még újra talpra állni. |
LIDÉRCESSZENCIA (1074. TÁRGY) A lidércek legyőzése után általában semmi nem marad ezekből a lényekből, nagy ritkán viszont előfordul, hogy egy kis kupac nyálkaszerű anyagot kaparhatsz össze a földről. Ez a lidérc visszamaradt esszenciája, amit valamikor talán még felhasználhatsz valami nemesebb célra. |
Erő: | 20 (35) | Szint: | 21 | Merészség: | 9/4 | Magasság: | 259 cm |
IQ: | 28 (47) | Támadás: | 25 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 459 kg |
Ügyesség: | 18 (21) | Védekezés: | 36 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 20/20 év |
Egészség: | 23 (27) | Életpont: | 398/189 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 23 (27) | Varázspont: | 411/24 | Pénz: | 594 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 21/2 | Pszi pont: | 90/2 | EFejl: | 19 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 7/11 | szúrófegyverek: | 16/5 | vágófegyverek: | 20/84 (+33%) |
ütőfegyverek: | 24/17 (+3%) | lőfegyverek: | 20/84 (+15%) | dobófegyverek: | 18/93 (+21%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (170%) << vashegyű lándzsa (#182) (190%) << csontpálca (#329) (190%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -8.); vas dobónyíl (#189) (9 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/85 | 2. nyomkövetés: | 38/24 | 3. mászás: | 15/98 |
4. csapdakészítés: | 13/2 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 5/12 | 6. gyógyítás: | 17/13 |
7. titkosírás: | 6/82 | 8. felderítés: | 14/60 | 9. szörnyidomítás: | 4/34 |
10. teológia: | 30/87 (+60%) | 11. taumaturgia: | 24/40 (+12%) | 12. szerencsejáték: | 2/52 |
13. versengés: | 9/32 | 14. harcművészetek: | 5/9 | 15. zene: | 7/20 |
16. szörnyismeret: | 15/42 | 17. pszi: | 14/60 (+16%) | 18. zárnyitás: | 1/0 |
19. vadászat: | 4/89 | 20. bányászat: | 12/75 | 21. főzés: | 12/10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 95 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ) |
mászol max. 90 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
trikornis (#104), szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), érző szívű dromedár (#753) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
9302. szövetség (#9302), áeratikus hasnyák (#243), Etorlán (#5033), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +13 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +13 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | felejtés (#68) (987) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
tűzeső (#61), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
fehér glóbusz (#47), hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
2.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál. |
3.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 4 | amniosz (#203) | 8 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | csontpálca (#329) | 3 | gyógykenőcs (#313) | 14 | isteni könnycsepp (#260) | |||
2 | kaja (#2) | 1 | kis ónixkulcs (#1110) | 5 | pirkit (#153) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | szögletes kő (#17) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
45 | arany (#50) | 1 | bev formázó minta (#299) | 5 | deus ex machina (#1) | |||
1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | féregbél (#1071) | 8 | gyöngymangó (#135) | |||
4 | kötél (#92) | 1 | lidércesszencia (#1074) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
3 | párducbőr (#1066) | 1 | párducszem (#1073) | 1 | rozmárfog (#1069) | |||
1 | troll csont (#704) | 4 | ulkor gyöngy (#1072) | 2 | varázskő (#305) |