166. forduló, 168. forduló, Sendiel, a dalnok összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. aug. 9. 9h:20'
EZ A 206. JÁTÉKHETED, 167. FORDULÓD
207. játékheted kezdete: aug. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4848
SZÁMLA : XXXX

SENDIEL, A DALNOK KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [113,99] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 rövid íj (eladási ár: 1 arany), 2 mérg. ubuk dobónyíl (eladási ár: 16 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany), 1 réz papi karkötő (eladási ár: 16 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany), 3 fekete gyöngy (eladási ár: 30 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany), 2 mutáns csont (eladási ár: 36 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany), 25 kaktusztüske (eladási ár: 30 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany), 3 csontkulcs (eladási ár: 61 arany, ebből a kezelési költség: 6 arany), 2 csontkulcs (eladási ár: 40 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany), 1 rövid íj (eladási ár: 3 arany), 2 ezüstshuriken (eladási ár: 32 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany), 1 kazmár gyökér (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany), 1 kazmár gyökér (eladási ár: 101 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany), 1 kazmár gyökér (eladási ár: 102 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany), 10 gyöngymangó (eladási ár: 200 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany), 20 mocsári penke (eladási ár: 300 arany, ebből a kezelési költség: 30 arany), 1 varkaudar csizma (eladási ár: 25 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 110 spirituszt (420 arany). Átveszed a sikeresen eladott 3 vashegyű nyíl (eladási ár: 20 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 1 ezüst kulcs (eladási ár: 16 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany), 16 vízionár szem (eladási ár: 240 arany, ebből a kezelési költség: 24 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 20 borkonyó bibét (1900 arany). Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 kígyóbőr kesztyűt.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+16 tvp ).
Kellemes álmot látsz, együtt vagy szüleiddel. Még egész kis baba vagy, rá sem ismersz magadra, mégis bizonyosan érzed, Te vagy az a gyermek, mely fölé oly boldogan hajolnak. Apád apró figurát nyom csöppnyi kezedbe - az imént faragta egy darab rát-fából. Édesanyád éppen azt igyekszik elmagyarázni, mi volt az a fekete szőrcsomó, mely az imént tűnt el egy föld alatti lyukban. De eljő a reggel, és felébredsz. Kipihenten indulsz utadra, de elhatározod, meglátogatod szüleidet.
Az aranytermő erszény 26 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót. A teremtés zsákja létrehozott 1 álomport.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+51 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+183 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+66 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 880. hetének nyerőszámai: 14, 20, 11. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy nektoraf nyomára vezet. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 348.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 343.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 343.]

* 3. KP: használod az 1100. tárgyat az 1269. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 342.]
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+5 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 343.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 341.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 336.]

ba 165 nem támadod a 165. szörnyet
BA 165 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

bb 651 260 1 beraksz a bankba a 651. tárgyat (260 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 rinóbőrt. Beraksz a bank széfjébe 10 isteni könnycseppet. Sajnos, a széfed tele van, ki kell venned valamit mielőtt berakhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

kb 2 5 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

v 57 elmormolod az 57. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a lélek védelme varázslatot! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 336.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 331.]

h 1167 használod az 1167. tárgyat
Nem adtad meg a második paramétert (egy recept számát)! [0 pontot használtál fel, van még 331.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[112,98] A bozótos terep átvált hegyvidékre. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy trikornis irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy púdersziklát. Délre nézve látsz egy púdersziklát. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bávatag golombár. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Érzékeled auráját: ő is jó. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [111,98] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csillezsályát. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Nyugatra egy elhagyott bánya van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet.

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 313.]

kt 1253 3 elkészíted az 1253. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. Erőd TF-elődött. [9 pontot használtál fel, van még 304.]

m 6 7 8 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északra
[110,98] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep.
(Feltételes támadás:) Egy fémbontó szójer! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (5 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered a fémbontó szójer nyakát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy megvágod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csáprágójával a fémbontó szójer megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vaskulcs felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Elvesztette a varázserejét a csontpálca. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 803 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elhagyott bányát.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. A különleges fényben körülnézel. A járatok az omladozás határán, rég nem járt már erre senki sem. Hirtelen elállja előled valaki a fényt. Hohó, nem vagy egyedül! Ez egy nómenklatúra!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. Semmi hatás! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a nómenklatúra testét. (5 támadással 60 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (20 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod a nómenklatúra testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a nómenklatúra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1117 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 25, gyógyulás: 1, összesen: -24 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Ez egy bányarém!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tükörpajzs varázst. Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 34 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a bányarém testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Csontpálcával néhányszor megcsapod a bányarém jobb karját. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy eltalálod a bányarém testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1827 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 47, gyógyulás: 10, összesen: -37 ÉP}

Hamarosan megállsz egy jókora láda mellett. Te lepődsz meg legjobban, amikor azt tapasztalod, hogy nyitva van. Találsz benne 3 ramit követ. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+169 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [109,97] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy púdersziklát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy varkaudar mágus. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 5 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar mágus jobb lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 251 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [109,96] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mithril kardot ellenfeledre támadsz. Mithril karddal néhányszor súrolod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Méregtagadóval párszor súrolva eltalálod a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Mithril karddal kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%} A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 507, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Zanthia egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Találsz egy barátság szent tüzét. Találsz egy álomvirágot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 19 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [58 pontot használtál fel, van még 246.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+60 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy szutykos remák.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 40 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szutykos remák fejét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 216.]

m 8 mozogsz északra
[109,95] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy királyi őrsáncot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy régészeti lelőhelyet. Hát ezek a Technika Ördögei már egész Ghallát felszántják? Észreveszel egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. [8 pontot használtál fel, van még 208.]

kb 1113 25 kiveszel a bankból az 1113. tárgyat (25 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 25 varkaudar csontot. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 208.]

kt 1141 elkészíted az 1141. tárgyat
Legyártottál 1 hűségérmét. Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 203.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[110,95] Síkság, továbbra is csak síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Észreveszel egy álomvirágot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy olvasztókemence van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet.

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [111,94] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy mély kutat. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy karmos tankány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány testét. (5 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát ellenfeledre rohansz. Csontpálcával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megkarcolod a karmos tankány testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A karmos tankány karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A karmos tankány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Elvesztette a varázserejét a csontpálca. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 824 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [112,93] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A növényzetet itt alaposan megtépázta valami.

Észreveszel egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. [24 pontot használtál fel, van még 179.]

m 8 mozogsz északra
[112,92] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy óriás liánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Nocsak, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. [8 pontot használtál fel, van még 171.]

kt 209 3 elkészíted a 209. tárgyat (3 darabot)
Sajnos nincs nálad kőkés, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szuperkötelet készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 171.]

kt 273 1 elkészíted a 273. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szuperkötél, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szuper dobóhálót készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 171.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 161.]

szk 349 keresed a 349. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy liumbét. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 158.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat a 396. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [4 pontot használtál fel, van még 154.]
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 153.]

* 2. BP: használod az 1602. tárgyat
Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Beleraksz 5 vizet. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 5 isteni könnycseppet találsz. [3 pontot használtál fel, van még 150.]

* 3. BP: elmormolod a 78. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 145.]

* 4. BP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 145.]

* 5. BP: használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+60 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy kardfogú fülemüle.

A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Megmarkolva a csontpálcát a másikra rontasz. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Méregtagadóval többször mélyen végigmetszed a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kardfogú fülemüle agyarával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A kardfogú fülemüle szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 115.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erő.) A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kardfogú fülemüle. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Megmarkolva a csontpálcát a másikra rohansz. Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered a kardfogú fülemüle bal lábát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Méregtagadóval többször mélyen végigmetszed a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Agyarával a kardfogú fülemüle felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Hasznavehetetlenné vált a csontpálca. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 75.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 35.]

tf 1 5 fejleszted az 1. tulajdonságodat 5 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [5 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 3, 20.
A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be az északi aurach. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. 2 kaját nyel le a spagulár. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 308 pontot. A következő körben tehát 338 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Sendiel, a dalnok , egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. Elenios kisebb papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 167. fordulód.

Erő: 27 (32) Szint: 20 Merészség: 6/5 Magasság: 162 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 23 (25) Agresszió: 2 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 26 (30) Védekezés: 46 (50) Menekülés: 30 % Életkor: 5/4 év
Egészség: 27 (29) Életpont: 268/241 Jellem: jó (369) Tul. pont: 6
Szerencse: 27 (33) Varázspont: 472/427 Pénz: 8437 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 28/5 Pszi pont: 121/95 EFejl: 5
Eddig összesen 935 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6515 TP-t kaptál. Jelenleg 565574 TP-d van. A következő szinthez még 34426 TP szükséges. Trófeáid: Poomr Ko, borzalmas varkaudar, óriásféreg. A 133. fordulódban 16807 arany került a bankszámládra. 19664 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 1/52 szúrófegyverek: 11/94 (+4%)
vágófegyverek: 20/43 (+2%) ütőfegyverek: 8/81 (+25%) lőfegyverek: 23/92 (+5%)
dobófegyverek: 16/0 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329) (140%) << vashegyű lándzsa (#182) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -19.); ezüsttollú nyíl (#363) (20 -); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/71 2. nyomkövetés: 31/50 (+48%) 3. lopás: 2/0
4. mászás: 9/92 (+1%) 5. csapdakészítés: 16/29 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/62
7. gyógyítás: 10/35 8. titkosírás: 2/47 9. felderítés: 11/78
10. szörnyidomítás: 11/63 11. teológia: 19/63 (+20%) 12. taumaturgia: 30/39 (+10%)
13. szerencsejáték: 4/88 14. versengés: 13/23 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 64/76 (+68%) 17. szörnyismeret: 20/96 (+20%) 18. pszi: 21/11 (+5%)
19. zárnyitás: 1/0 20. vadászat: 9/16 21. bányászat: 17/41 (+33%)
22. úszás: 1/0 23. főzés: 8/73 24. csapatmunka: 2/31

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 45 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 5 darabot ), acéltűt (#334) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot, csak egyszer)
elfogod drasmólymot (#60) szuper hálócsapdával (#274), szeppent rákfattyat (#186) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 44 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
manaelementál (#290), agglomerátor (#138), autentikus vámpír (#154), élőholt mirg (#135), fémbontó szójer (#150)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
Kripta Gitta (#3454), Halatir Maurloth (#5484), elf (#2), Dulmina (#3676), pszi elementál (#221), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
tompítás (#40, 8 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) bűvölés (#20) (56,1) bűvölés (#20) (312,5) bűvölés (#20) (655,1)
bűvölés (#20) (667,5) bűvölés (#20) (665,5) bűvölés (#20) (170,5) bűvölés (#20) (333,5)
bűvölés (#20) (83,5) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
a lélek védelme (#57) szörnycsábítás (#83) láth. észlelése (#78)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), oldás (#372), tompítás (#40), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> útonálló (#130) vakító fény (#43) >> nők (#999)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> Fairlight hívők (#997) varázsvédelem (#34) >> élőholt mágus (#175)
pszi-acéltorony (#98) >> Pszinapszis (#974) varázsvédelem (#34) >> xirnox (#122)
varázsvédelem (#34) >> vortexmágus (#418) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
északi aurach (#350) (őrzi a holmidat: +17 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúzió trófea (137)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
díszes hangszer (280)
concerto grosso (308)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a zene ereje (396)
hárítás művészete (404)
célzott lövés (408)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 3 TU. szükséges még: 22 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 220 TU szükséges.)
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 498.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 csontpálca (#329) 5 isteni könnycsepp (#260) 1 kaja (#2)
1 kőszem (#304) 1 mocsári penke (#148) 1 rinóbőr (#651)
1 szent jogar (#150) 1 tükör (#43) 12 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
26 arany (#50) 3 csillezsályalevél (#1253) 1 főnixtoll (#563)
4 fülemüle agyar (#267) 1 gyöngymangó (#135) 1 hűségérme (#1141)
3 ramit kő (#226) 1 szögletes kő (#17) 1 tankány karom (#237)
2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(109,95) királyi őrsánc (#1140), régészeti lelőhely (#1208)
(109,96) manaelementál (#290), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Fairlight oltár, barátság szent tüze (#484), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 47. jellempróba, szutykos remák (#191)
(109,97) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), Tharr oltár, érclelőhely, varkaudar mágus (#128)
(110,95) Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(110,98) fémbontó szójer (#150), elhagyott bánya (#1685), nómenklatúra (#158), bányarém (#7083), érclelőhely
(111,94) karmos tankány (#137)
(111,98) csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), egy ismeretlen isten rúnaköve
(112,92) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), Chara-din monolitja (#534), kardfogú fülemüle (#146)
(112,98) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, bávatag golombár (#165), Jóságos Kodó (5145. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek