166. forduló, 168. forduló, Dundi-dió-mogyoró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. jún. 8. 23h:20'
EZ A 1150. JÁTÉKHETED, 167. FORDULÓD
1151. játékheted kezdete: jún. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #3332
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

DUNDI-DIÓ-MOGYORÓ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [124,-18] koordinátán.
A táborhoz szürke köpenyes öregember közelít. Közelebb érve meghajol és bemutatkozik: Nevem Netraol és a Mágusok Nagytanácsának tagja vagyok. A Nagytanács tetteid alapján érdemesnek talált arra, hogy bevezessen a Mágia tudományának rejtelmeibe. Engem jelöltek ki, hogy az első pár alapvarázslatra megtanítsalak. Először azonban meg kell fogadnod, hogy hű leszel jellemedhez és óvatosan bánsz avval a határtalan hatalommal, amit a mágia nyújt számodra. Buzgón bólogatsz, ez a hatalom mindent megér. Ezután sokáig gyakoroltok Netraollal. A varázslás elméletében és gyakorlatában is nagy tapasztalatot szerzel, eddig nem is sejtett dimenziók nyílnak meg előtted. Ez az a hatalom amihez semmi nem fogható, érzed igazi mágus leszel. Körülpillantasz, hogy közöld döntésedet Netraollal, de sehol sem találod. Csak szerény kis táborhelyedet látod úgy ahogy tegnap este hagytad. A Nap éppen felbukik a keleti horizonton. Nem lehet igaz - az egész csak álom volt! Kétségbeesetten próbálod álmodból felidézni a legprimitívebb varázslatok szavait, de hiába. Reménykedve gondolsz arra, hogy az ősi bölcsek szerint az álmok sosincsenek igazság nélkül.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+17 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+62 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+10 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 298.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 293.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 288.]

* 4. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 283.]

* 5. KP: v 5 0 0 elmormolod az 5. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 281.]

vd 10 m 10
Nekiállsz felkutatni néhány szörnyet, abban a reményben, hogy találsz valami nyomot azzal kapcsolatban, hogy mi okozhatja azt, hogy ennyi "szörny" vadult meg az utóbbi időben. Hamarosan rá is bukkansz: egy pordémon! {támadása: 24.}

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pordémon testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a pordémon testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A pordémon leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. {GYD:} Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pordémon bal karját. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a pordémon testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a pordémon megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A pordémon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 1 068 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy pordémon.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. {GYD:} Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pordémon testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a pordémon testét. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a pordémon megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. {GYD:} Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pordémon testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a pordémon bal karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A pordémon Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A pordémon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 1 068 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 1 manifeszt.nyúlványt. Érdekes! Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy pordémon!

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a pordémon testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a pordémon jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A pordémon leken néhány pofont. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. {GYD:} Göcsörtös bunkóval eltalálod a pordémon testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a pordémon portestét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A pordémon leken néhány pofont. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 1 068 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy pordémon.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a pordémon testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a pordémon bal karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A pordémon leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. {GYD:} Göcsörtös bunkóval megcsapod a pordémon testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a pordémon portestét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A pordémon leken néhány pofont. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Véres nyál csordul ki a pordémon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 1 068 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Találsz nála 4 ragasztót. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy pordémon támad rád.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. {GYD:} Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pordémon testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a pordémon testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A pordémon leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Göcsörtös bunkóval eltalálod a pordémon jobb oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a pordémon bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A pordémon mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A pordémon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 1 068 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy pordémon.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a pordémon testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a pordémon testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A pordémon mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a pordémon portestét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a pordémon testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A pordémon leken néhány pofont. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 1 068 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 boszorkánykendőt. Vajon hol szerezhette? Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy pordémon!

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pordémon testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a pordémon portestét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A pordémon Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. {GYD:} Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pordémon testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a pordémon testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A pordémon mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A pordémon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 1 068 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy pordémon.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a pordémon testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a pordémon testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A pordémon Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Göcsörtös bunkóval eltalálod a pordémon portestét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a pordémon testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A pordémon leken néhány pofont. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 1 068 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Találsz nála 10 tintát. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? (Nincs mibe rakni 10 tintát.) Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy pordémon!

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. {GYD:} Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a pordémon portestét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a pordémon bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A pordémon Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. {GYD:} Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pordémon bal oldalát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a pordémon testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A pordémon mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A pordémon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 1 068 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy pordémon. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+4.}

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pordémon testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a pordémon bal karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A pordémon Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 1 068 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 11 aranyat. Vajon hol szerezhette? Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. [5 pontot használtál fel, van még 276.]

usz 40 úszol 40 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben méregfogat fogsz. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy hínárevő piranha! {egyik sebzési módja: 1x 3d6+4.}

Meglengetve a méregfogat ellenfeledre ugrasz. Méregfoggal teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. De semmi! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [40 pontot használtál fel, van még 236.]

usz 40 úszol 40 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a megbízható méregfogat markolod. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy hínárevő piranha! {max. életpontja: 16-19.}

Megmarkolva a méregfogat ellenfeledre rontasz. Méregfoggal felnyársalod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Nem volt szerencséd! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [40 pontot használtál fel, van még 196.]

usz 40 úszol 40 pontért
Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Kezedben a hatékony méregfogat markolod, harcra készen. Úszik feléd valami. Egy trosnyogó szakóca!

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca egyik csápját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápjaival a trosnyogó szakóca csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Nem volt szerencséd! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [40 pontot használtál fel, van még 156.]

usz 40 úszol 40 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Harcban a bevált méregfogat fogod használni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy opati polip!

Meglengetve a méregfogat ellenfeledre támadsz. Méregfoggal teljesen átszúrod az opati polip puha testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az opati polip csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Méregfoggal teljesen átszúrod az opati polip testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 polip szívókát. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. De semmi! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [40 pontot használtál fel, van még 116.]

usz 40 úszol 40 pontért
Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben méregfogat fogsz. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy trosnyogó szakóca!

Elszántan a másikra rontasz. Méregfoggal teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Nem volt szerencséd! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [40 pontot használtál fel, van még 76.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[124,-17] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Egy vortexmágus les rád a sátor sötétjéből.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 80 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vortexmágus bal oldalát. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a vortexmágus testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 69 életpontot vesztettél. A vortexmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 1 775 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 149, gyógyulás: 0, összesen: -149 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kérődző etra. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. {GYD:} Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kérődző etra foltos testét. Kritikus ütés! (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a kérődző etra testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A kérődző etra szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. A kérődző etra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 etra hályog (ld. enc.). 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [124,-16] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran híveié. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy Sheran templomot. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy legyengült arató csattanat. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Rövid karddal végigvagdosod az arató csattanat egyik lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 422 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}


(Továbbmész...) [124,-15] A sík vidéket bozótos váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy móricserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy Pszinapszis. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 35.} Itt csata lesz.

Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 41 életpontot vesztettél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Ellenfeled elszívta a pszi-energiád egy részét!(-3 pszi pont.) Elpusztult 5 poszogó möszéd! Marokra fogva az ezüsttőrt ellenfeledre ugrasz. Ezüsttőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Pszinapszis párolgó héját. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a Pszinapszis jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-1 pszi pont.) (-2 TU.) Ezüsttőrrel tökéletesen perforálod a Pszinapszis jobb lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a Pszinapszis testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a Pszinapszis lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-1 pszi pont.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}

[46 pontot használtál fel, van még 30.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +3 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve erőpajzs III. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. 2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! 3.) Imádkozz úgy, hogy trófeáid összértéke legalább 5000 Tapasztalati Pont! [30 pontot használtál fel, van még 0.]

vd 10 m 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még -4.]

* 3. BP: szk 78 0 0 keresed a 78. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy színes dözmöngöt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-20 életerő.) A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 1 arany vérdíjat. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 308 pontot. A következő körben tehát 304 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ETRA HÁLYOG (712. TÁRGY)
Miután megszabadítottál egy kérődző etrát a világi élet kínjaitól, érdemes átvizsgálni a tetemet - hátha rátalálsz az oly ritka etra hályogra. Ez a vékony, ámde rettenetesen ellenálló lebernyeg régen minden etrán megtalálható volt, az állkapocs és a nyak között feszült, de az etrák betegsége óta a legtöbb példányon szétrohadt, csak a legegészségesebbeken maradt meg.

ERŐPAJZS III. (127. VARÁZSLAT)
Az Erőpajzs III. az Erőpajzs II. továbbfejlesztett változata. Elmondásától kezdve egészen a következő táborozás végéig hattal jobb lesz a védettséged, de ez 30 VP-be kerül. Párhuzamosan létezhet együtt minden más varázslattal, kivéve más erőpajzs varázslatokat. Az anyagi komponens, amelyet a mormoláskor felhasználsz, egy tükör.

KARAKTERLAP

Dundi-dió-mogyoró, egy copfos ezüsthajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr hittérítője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 167. fordulód.

Erő: 32 (42) Szint: 21 Merészség: 6/3 Magasság: 141 cm
IQ: 21 Támadás: 24 Agresszió: 5 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 21 Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 22 Életpont: 311/178 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (26) Varázspont: 178/48 Pénz: 3478 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 5/-6 Pszi pont: 18/-1 EFejl: 7
Eddig összesen 1439 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14 016 TP-t kaptál. Jelenleg 795 573 TP-d van. A következő szinthez még 4 427 TP szükséges. Trófeáid: ryuku csapásvezető, Ayagira Tanaka, vadász quwarg.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/77 (+55%) ökölvívás: *23/100 szúrófegyverek: 18/46 (+10%)
vágófegyverek: 10/55 (+4%) ütőfegyverek: 13/24 (+37%) lőfegyverek: 18/4
dobófegyverek: 14/87

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) << göcsörtös bunkó (#123) << ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
124,83 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Legfeljebb 5 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 98 időszaki: 98
JLKzott minoszkúpok: 61, 62, 57, 60, 58, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/25 2. nyomkövetés: 34/18 3. mászás: 7/40
4. csapdakészítés: 14/39 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/13 6. gyógyítás: 52/59
7. titkosírás: 4/67 8. felderítés: 12/69 9. szörnyidomítás: 2/33
10. teológia: 12/96 (+10%) 11. szerencsejáték: 1/32 12. versengés: 4/14 (+9%)
13. harcművészetek: 21/0 14. zene: 7/38 15. szörnyismeret: 4/91
16. pszi: 3/93 (+3%) 17. zárnyitás: 1/5 18. vadászat: 18/69
19. bányászat: 15/11 20. úszás: 12/37 (+94%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 6 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 300 TVP-ért
készítesz gumifát (#38) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
Barátságosság (aktív: 9, max: 50)
Bloodwitch (#4592), manaelementál (#290), trikornis (#104), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Imádkozz úgy, hogy trófeáid összértéke legalább 5000 Tapasztalati Pont!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 9, 11, 12, 20, 41, 57, 58, 60, 61, 62, 63, 67, 68.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 17.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 471, az összesen kapott pontszám: 56025. (összesen ölhető: 558 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 7700 TU szükséges.)
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * ezüsttőr (#322) 1 * méregfog (#1553)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 kőkés (#6) 1 rövid kard (#171)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 2 csontpálca (#329) 1 göcsörtös bunkó (#123)
1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 hosszú íj (#111) 1 parittya (#18) 2 rövid íj (#107)
Lövedékek
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 3 ezüsttollú nyíl (#363) 10 kerek kő (#19)
3 nyílvessző (#108) 2 rézgolyó (#343) 25 ubuk tüske (#131)
5 vashegyű nyíl (#176) 3 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
1 esszenciakristály (#350) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 6 tolmokov-koktél (#351)
Páncélok
1 láncing (#222) 2 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * kvazár sisak (#266)
Köpenyek
3 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
2 * boszorkánykendő (#1697) 1 monstrum vállvédő (#1577)
Kesztyűk
2 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 1 tankány karom (#237)
Övek
2 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 fekete bőrcsizma (#247) 1 ryuku csizma (#692) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 borostyán függő (#162) 2 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 ametiszt medál (#275) 2 aranylánc (#191) 4 ezüst nyaklánc (#117)
3 * gólem talizmán (#811) 1 * két kard szimbólum (#144)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
4 ezüst karkötő (#158)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
17 * angyalok gyűrűje (#529) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 * koponya gyűrű (#1733)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1)
2 * nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
5 huhogó bibe (#332) [bennük 24 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 36]
8 sullár hólyag (#168) [bennük 62 csepp spiritusz (#170), fér még: 98]
4 szent kehely (#257) [bennük 40 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
11 uzbány csőr (#169) [bennük 132 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
2 vizestömlő (#3) [bennük 40 korty víz (#27), fér még: 0]
2 zöld üveg (#82) [bennük 16 csepp ragasztó (#83), fér még: 24]
Eszközök, használati tárgyak
2 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 3 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125) 1 bronzkulcs (#76)
1 csontkulcs (#74) 5 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
3 ezüst kulcs (#184) 5 fáklya (#36) 2 fenőkő (#1618)
1 furulya (#233) 28 gernim balzsam (#1894) 1 hebrencs csapda (#147)
35 kaja (#2) 3 keg gomba (#1615) 1 kis aranykulcs (#240)
2 kis vaskulcs (#40) 2 kötél (#92) 5 megsemmisítő (#1540)
1 nagy vaskulcs (#186) 12 ork csodaszer (#1228) 15 ősi rúna (#2520)
2 pszi kő (#248) 1 rézkulcs (#75) 1 rum (#1419)
21 sámán gyógykenőcs (#1139) 3 tapasztalatkő (#975) 1 távcső (#42)
3 titanitdukát (#1480) 2 + tüskecsapda (#242) 1 üllő (#1103)
1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
19 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713) 3 csuklyavirág (#133)
19 drótszőr (#37) 1 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712)
4 ezüstdarab (#326) 4 fekete gyöngy (#99) 16 gyöngymangó (#135)
2 hattyútoll (#1222) 2 hibátlan tűzopál (#1642) 7 ilkin érc (#232)
4 kaktusztüske (#114) 1 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205)
1 kék orchidea (#68) 21 madártoll (#112) 7 mákrózsa virág (#56)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa üveggömb (#383) 27 óndarab (#85)
20 pirkit (#153) 12 polip szívóka (#391) 1 pular kristály (#239)
2 ramit kő (#226) 30 rézdarab (#70) 2 ryuku rúnatekercs (#1162)
4 sallank karom (#128) 2 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172)
1 Thargodan esszencia (#328) 26 vasérc (#152)

Összsúly: 111.93 kg Megterheltség: 119%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 24 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
30 arany (#50)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 boszorkánykendő (#1697) 1 etra hályog (#712) 10 kaja (#2)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 3 polip szívóka (#391) 4 ragasztó (#83)
15 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

123 124 125
-19
-18
-17
-16
-15
-14
(124,-18) pordémon (#253), hínárevő piranha (#194), trosnyogó szakóca (#192), opati polip (#195)
(124,-17) oltár, vortexmágus (#418), kérődző etra (#368)
(124,-16) Sheran rúnaköve, Sheran oltár, 23. jellempróba, arató csattanat (#144)
(124,-15) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Tharr oltár, Pszinapszis (#974)

Üzenet küldése a karakternek