Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. dec. 22. 9h:18' EZ A 212. JÁTÉKHETED, 167. FORDULÓD 213. játékheted kezdete: dec. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2956 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
kf 2194 | kézbeveszed/felveszed a 2194. tárgyat |
h 1546 | használod az 1546. tárgyat |
kpk 4 | kezd. parancs kivétele: 4 |
flh 1 138 | felt. lőfegyver haszn. 1 a 138. tárggyal |
flh 6 138 | felt. lőfegyver haszn. 6 a 138. tárggyal |
vv 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
hu 148 669 267 | hulladék: 148 669 267 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
kb 677 6 | kiveszel a bankból a 677. tárgyat (6 darabot) |
bb 280 56 733 | beraksz a bankba a 280. tárgyat (56 darabot) |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a tetemember rotható húsát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 381 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a dögkeselyű bal szárnyát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával eltalálod a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a dögkeselyű jobb oldalát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. 802 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Egy tisztítótűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nómenklatúra testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 972 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Whurphöl jeges testét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Whurphöl jobb oldalát. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal kissé megkarcolod a Whurphöl jobb karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A Whurphöl mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Whurphöl száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 jégcsákány (ld. enc.). 1755 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [119,87] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy kétfejű troll. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kétfejű troll testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a kétfejű troll jobb oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal megvágod a kétfejű troll bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A kétfejű troll néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-23 életpont)! A kétfejű troll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
(Továbbmész...) [118,88] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy vadtroll nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadtroll testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal végigmetszed a vadtroll testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmaival a vadtroll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-4 életpont)! A vadtroll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a korinthai amőba cuppogó masszáját. (6 támadással 230 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal súrolod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba lecsap a bal karodra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1724 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
m 4 5 5 | mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 50 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal súrolod az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [117,90] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy tüskés harci gromak. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal végigvágod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1018 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [116,91] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy alattomos manó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 12 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az alattomos manó hadonászó öklét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 tüskecsapdát. 262 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [118,93] Tovább barangolsz a fák között. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz elf tekercset. (ld. enc.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő kardfogú fülemüle nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kardfogú fülemüle jobb szárnyát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával megdöföd a kardfogú fülemüle nyakát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal megvágod a kardfogú fülemüle farkát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle feléd szúr agyarával, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. [fülemüle agyar ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP] 736 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [116,91] Még mindig az erdőben vagy.
kt 707 | elkészíted a 707. tárgyat |
kf 707 | kézbeveszed/felveszed a 707. tárgyat |
szk 351 | keresed a 351. szörnyet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
ef 7 506 | energia fejlesztése 7 |
* 1. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 215 3 |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 33 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 33 pontért |
MORGAN KRISTÁLYA (659. TÁRGY) Ah, a legendás - és átkozott - relikvia! Vagy csak egy ócska másolata? Hát... eléggé igazinak tűnik. Vajon hová igyekezhetett vele a halálmadár? Most már sosem derül ki. Majd csak kitalálsz valamit, mit kezdhetnél vele. |
WHURPHÖL (7007. SZÖRNY) A hegyvidék örök hóval borított világában mindenütt a jégtroll az igazi úr, s noha ők egymástól távol, magányosan, vagy esetleg párban élik le életüket, azért létezik valamiféle laza kötelék közöttük. Mióta a kalandozók tizedelik a jégtrollok sorait, e kötelék egyre erősödik, s lám, elérkezett az idő, mikor a jégtrollok végre vezetőt választottak maguk közül. Whurphöl mindegyiküknél idősebb, erősebb és tapasztaltabb. Jópár csatát vívott már a területére tévedt kalandozókkal, és mindeddig ő bizonyult erősebbnek. Ha kész vagy kezet emelni rá, a szúró- vagy vágófegyvert felejtsd el, mert azokkal biztosan nem tudsz kárt tenni benne. |
JÉGCSÁKÁNY (1574. TÁRGY) Ez a fura alakú csákány teljes egészében jégből van, mégsem olvad el még a legnagyobb melegben sem. Nyilván valamiféle mágia, vagy talán egy kisebb csoda segítségével készülhetett. Hihetetlenül hegyes, ezért a meredekebb, de nem túl meredek terepen könnyebben boldogulsz majd vele (vagyis a magashegységben való mozgás eggyel kevesebb TVP-be kerül - 5 TVP alá így nem mehet a mozgás költsége). Sajnos a másznivalóknál nem mész sokra a jégcsákánnyal, ott továbbra is a mászáshoz szükséges eszközök használatára kényszerülsz. Bár a jégcsákány vége hegyes, technikailag ütőfegyverként kell azt forgatni, vagyis ha kezedbe veszed, ütőfegyverként üzemel, illetve a szörnyellenfeleidnek az ütő elleni védettségét vesszük alapul. A jégcsákány forgatásához 12-es szinten kell birtokolnod az ütőfegyver szakértelmet (ha még nincs annyi, hegyvidéket mászni akkor is tudsz a csákánnyal). Sebzése nem mágikus, 5D4+8. |
ELF KÓSZA HÁZA (681. TEREPTÁRGY) Ahogy az erdőben sétálsz, egyszercsak megpillantasz valamit az egyik fa tetején. Igen, semmi kétség, egy házikó, méghozzá igencsak takaros! Kíváncsian járkálsz körbe, és már épp nekilátnál, hogy felmászol, amikor egy kötélhágcsón egyszercsak lehuppan melléd egy zöldbe öltözött elf. Terepszínű ruhája szinte észrevehetetlenné teszi, ahogy mozdulatlanul áll. Vállán hosszú íj van átvetve, kezében vadásztőrt tart. A fegyverek óvatosságát jelzik, de azért udvariasan szólít meg. - Üdv, kalandor, mi járatban itt, az erdő mélyén? - Izé... csak sétálok... - az elf elmosolyodik bizalmatlanságodon, majd biccent. - Sétálgass csak nyugodtan! De látom, nem vagy túl jó bőrben! Szívesen készítek neked orvosságos zacskót, persze a hozzávalókról neked kell gondoskodnod. - biccentesz. [Figyelem: a küldetést bármely elf kósza házban leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
ORVOSSÁGOS ZACSKÓ (682. TÁRGY) Végre egy szakavatott gyógyító által összeállított orvosi segédcsomag! Ezt a finom illatú mágikus füveket tartalmazó zacskót az elf kósza állítja össze, a hozzávalók: sámán erszény, 5 liumbe hajtás, 3 rakolits por, és egy mákrózsa. Ha mindent összeszedtél, keresd fel újra az elf kószát, add át neki ezeket a tárgyakat, és megkapod az orvosságos zacskót! (Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 682 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért.) A zacskót KF-elned nem kell, automatikusan használod a továbbiakban: minden GY parancsod 33%-kal hatékonyabb lesz ezután. |
ELF TEKERCS (683. TÁRGY) Megpillantasz egy zöld színű papírtekercset az elf övébe tűzve. Megkérdezed, mi az. - Óh, csak egy elf tekercs, egy mágikus rítus, amelyet egy kalandozó kérésére készítettem. - Hmm... esetleg tudnál nekem is csinálni? - Persze, szívesen segítek! Hozz egy rinóbőrt, arra írom a szöveget, szükség lesz Morgan kristályára, amelyet porrá zúzva megfelelő mágikus tintát kapok - a rítus töltését pedig egy sáska amulett fogja biztosítani! - Err... egyszerűbben nem megy, ugye? - az elf bánatosan rázza a fejét. [Ha összegyűjtötted a szükséges komponenseket, a KT 683 parancsot add ki az elf kószánál, 5 TVP árán.] |
SMARAGD KARKÖTŐ (707. TÁRGY) Az elf kósza elgondolkodva mér végig. - Egész megbízható kalandozónak látszol... Nos, talán megérdemelsz egy IGAZI varázstárgyat! A szerencse smaragd karkötője nem gyerekeknek való játékszer - segítségével jóval szerencsésebb leszel, mások által ritkának hitt kincsekbe lépten nyomon belebotlasz. Persze, az elkészítéséhez szükséges komponensek listája sem rövid: szükségem lesz egy szulfagor agyarra és egy smaragdkőre a karkötő kifaragásához, 10 csepp spirituszra a kikészítéséhez, és egy teknősesszenciára és Morgan kristályára a mágikus képességekkel való felruházáshoz. A smaragd karkötőt a Küldetés Teljesítése: KT 707 paranccsal veheted át, az elf kósza házánál, 5 TVP árán. Ahhoz, hogy a karkötő működjön, viselned kell a KF 707 paranccsal. Ahányszor legyőzöl egy szörnyet, amelyben valamekkora százalék eséllyel kincset találhatsz, ez az esély a smaragd karkötőnek köszönhetően megnövekszik! Bizonyos tárgyakat lehetséges, hogy csakis smaragd karkötő segítségével találhatsz meg, viszont a ryuku tárgyak megszerzésének esélyét nem növeli. Természetesen, a smaragd karkötőt nem lehet átadni más kalandozónak. |
Erő: | 25 (28) | Szint: | 22 | Merészség: | 8/4 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 30 (36) | Támadás: | 40 (42) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 18 (21) | Védekezés: | 52 (56) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 22 (24) | Életpont: | 378/374 | Jellem: | jó (216) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 25 (36) | Varázspont: | 402/309 | Pénz: | 2371 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 22/1 | Pszi pont: | 132/83 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 23/36 (+4%) | szúrófegyverek: | 5/13 (+47%) | vágófegyverek: | 22/90 (+3%) |
lőfegyverek: | 7/67 | dobófegyverek: | 25/44 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (150%) << mágusölő (#422) (240%) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -13.); ubuk dobónyíl (#138) (14 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
116,91 mezőn táborozol |
Legfeljebb 30 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 60 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 137 év |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/58 (-300%) | 2. nyomkövetés: | 24/17 (+9%) | 3. mászás: | 14/64 |
4. csapdakészítés: | 13/45 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 4/88 (-300%) | 6. gyógyítás: | 28/58 |
7. titkosírás: | 3/30 | 8. felderítés: | 14/49 (-289%) | 9. szörnyidomítás: | 1/69 |
10. teológia: | 26/89 (+12%) | 11. taumaturgia: | 20/60 (+4%) | 12. szerencsejáték: | 1/64 |
13. versengés: | 9/93 (+9%) | 14. harcművészetek: | 27/14 | 15. zene: | 6/28 |
16. szörnyismeret: | 3/74 | 17. pszi: | 18/2 (+23%) | 18. zárnyitás: | 3/70 (-300%) |
19. vadászat: | 4/16 | 20. bányászat: | 19/80 | 21. főzés: | 10/97 (+10%) |
22. csapatmunka: | 3/76 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 9 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 8 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 4 darabot ), ezüstkardot (#325) (max. 1 darabot ), amnioszt (#203) (max. 6 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12) |
autentikus vámpír (#154), kputtyintó csalán (#247), szintszívó (#96), nyuhaj karbin (#110), Orkhan Thai (#238), noth szellem (#250), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
szintszívó (#96), trikornis (#104), Ninett Mada (#4647), noth szellem (#250), szubreális vámpír (#223), Orkhan Thai (#238), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 6 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), agykorbács (#97), tűzeső (#61) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 32, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | sírlidérc (#172) | tűzeső (#61) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | vakító fény (#43) | >> | mosolygó rettenet (#97) | |
vakító fény (#43) | >> | fekete griff (#107) | tűzeső (#61) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | |
vakító fény (#43) | >> | láncravert quwarg (#744) | tisztítótűz (#44) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
tűzeső (#61) | >> | Rodrig (#7126) | vakító fény (#43) | >> | vörös rakolits (#356) | |
vakító fény (#43) | >> | Thargodan csontváz (#297) | tisztítótűz (#44) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
villámcsapás (#50) | >> | agyagelementál (#203) | villámcsapás (#50) | >> | káoszteknőc (#235) | |
vakító fény (#43) | >> | 18. szintű lényekre | vakító fény (#43) | >> | 17. szintű lényekre | |
agykorbács (#97) | >> | 22000. szintű lényekre | tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | |
tisztítótűz (#44) | >> | Mnebolath (#237) | tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
vakító fény (#43) | >> | nyuhaj karbin (#110) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 32, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | elektromos pajzs (#51) | >> | máguskobold (#7044) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | tüskepajzs (#30) | >> | vörös rakolits (#356) | |
tüskepajzs (#30) | >> | Rodrig (#7126) | elektromos pajzs (#51) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar behemót (#189) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Áldozz fel oltáromon három xirnox szívet. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XL. olimpián. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 225, a megölt vezérek száma: 2, a pontszámod: 26 905. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
a Mester hívása (143) |
kasztropl. trafó (145) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
gyalog-galopp (169) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 25 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2068 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | amniosz (#203) | 3 | aranylánc (#191) | |||
1 | fáklya (#36) | 2 | fülemüle agyar (#267) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | pirkit (#153) | |||
2 | rakolits por (#669) | 14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
119 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 1 | jégcsákány (#1574) | 8 | madártoll (#112) | |||
1 | sünmedve tüske (#14) | 1 | tüskecsapda (#242) |
115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | |
84 | |
|
|
|
|
|
|
|
85 | |
|
|
|
|
|
|
|
86 | |
|
|
|
|
|
|
|
87 | |
|
|
|
|
|
|
|
88 | |
|
|
|
|
|
|
|
89 | |
|
|
|
|
|
|
|
90 | |
|
|
|
|
|
|
|
91 | |
|
|
|
|
|
|
|
92 | |
|
|
|
|
|
|
|
93 | |
|
|
|
|
|
|
|
94 | |
|
|
|
|
|
|
|