166. forduló, 168. forduló, Aurora Borealis összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. júl. 6. 12h:23'
EZ A 185. JÁTÉKHETED, 167. FORDULÓD
186. játékheted kezdete: júl. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2339
SZÁMLA : XXXX

AURORA BOREALIS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [195,101] koordinátán.
Ezüst Sólyom átadott neked a 1. napon 30 MXTU-t. Ezüst Sólyom átadott neked a 1. napon 9 MXTU-t.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+67 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+30 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+77 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy kultúrmasztodon fészket vagy búvóhelyet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 334.]

* 1. KP: vv 71 224 26 elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Öregedtél 1 évet. Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 332.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-32 varázspont.] [+5% tau] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 332.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+6% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 330.]

* 2. KP: vv 165 59 12 elmormolod a 165. varázslatot az 59. varázslatot a 12. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [+6% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 328.]
Szupersebesen mormolsz. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [+6% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 326.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+2% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 324.]

tno 6 4 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

h 392 használod a 392. tárgyat
Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík kristályfalon. A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Felérve, detektálsz egy csapóajtót, amelyen keresztül bemászhatsz a palota belsejébe. Nagyon izgulsz! Ahhh! Hiszen ez meseszép! Egy gigantikus, kristályból kifaragott terembe lépsz, benne csodaszép szobrok, bútorok, mind-mind kristályból. MÖAH! - hallod oldalról. A palota lakója! Mindjárt ismerteted vele a likviditási problémáit. Ah, már látod is, mi jön! Egy aurapollátor!

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 44 életpontot sebeztél. [+5% tau] A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az aurapollátor testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Pásztorbottal megütöd az aurapollátor farkát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megütöd az aurapollátor nyakát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az aurapollátor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Az aurapollátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. [remák szív ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 045 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Micsoda? Teljesen szokatlan az ilyen másznivaló táphelyektől, hogy még egy szörny legyen. Pedig van, és közeleg! Egy nanda!

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. [+5% tau] Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a nanda testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a nanda farkát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával eltalálod a nanda testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 109 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nanda, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A nanda összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 771 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 427, sebződés: 23, gyógyulás: 2, összesen: -21 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy kronokukac!

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 50 életpontot sebeztél. [+5% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a kronokukac gumiszerű testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Meglengetve a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kronokukac testét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 35 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával gyengén megütöd a kronokukac jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 416 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy Mnebolath!

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. [+5% tau] A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a Mnebolath testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (24 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 41 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával eltalálod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 115 életpontot sebeztél. A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 3 007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 420, sebződés: 59, gyógyulás: 5, összesen: -54 ÉP}

Egy pillanatig sem késlekedve, nekilátsz a kristálypalota átkutatásának. Végre megtalálod a csinosan berendezett kincseskamrát. Ez az! Szereztél 1 pszi követ. Leveted magad a palota tetejéről, de félúton a falhoz nyomod a tapadókorongot, és ott maradsz függve! Micsoda artistamutatvány! Elégedetten mászol le a palota aljáig. [40 pontot használtál fel, van még 284.]

a 467 3397 1 átadod a 467. tárgyat a 3397. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 gyémántsisakot Xantax részére. [5 pontot használtál fel, van még 279.]

t 7621 1 támadod a 7621. szörnyet
FT 7621 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

t 7626 1 támadod a 7626. szörnyet
FT 7626 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[194,102] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csodabazárt. Megtudod, hogyan szerezhetsz reflexélesítőt. (ld. enc.) Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Carou hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő Raia szent lovagja mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Elsőnek egy éltető morf száll szembe veled.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 24 életpontot sebeztél. [+5% tau] Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az éltető morf testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (63 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Pásztorbottal néhányszor megcsapod az éltető morf testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 18 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod az éltető morf karmával. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Az éltető morf leken néhány pofont. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Pásztorbottal többször eltalálod az éltető morf testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 39 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával gyengén megütögeted az éltető morf karmával. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 110 életpontot sebeztél. Az éltető morf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 613, sebződés: 225, gyógyulás: 34, összesen: -191 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +106 életerő.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy lomha morf.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. [+5% tau] Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal néhányszor súrolod a lomha morf testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 19 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával gyengén megütögeted a lomha morf testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) A lomha morf a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Pásztorbottal gyengén megütögeted a lomha morf testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 24 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával párszor megpöccinted a lomha morf testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a lomha morf kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 132, gyógyulás: 27, összesen: -105 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +81 életerő.)

(Továbbmész...) [193,103] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Raia szent lovagja került az utadba. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy brutális morf. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Látsz egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete lótuszt. Látsz egy gyilkos csalánt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Longnower formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.

(Továbbmész...) [192,103] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kristálypalotát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Nem igazán érted, hogy mi olyan sürgős, átadod a kért tárgyat. A gnóm bekapja és fejest ugrik a legközelebbi bozótba. Pár perc múlva megkönnyebbülten kijön. Elmeséli, hogy majdnem kikelt belőle egy púpos burástya, de az utolsó pillanatban megakadályoztad. (+2 jóság.)
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Sardullah Sharpa vigyorog kajánul.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Felérve, detektálsz egy csapóajtót, amelyen keresztül bemászhatsz a palota belsejébe. Nagyon izgulsz! Csodaszép a palota belseje! Minden csillog-villog, és minden kristályból van! Mesés! Remélhetőleg van valami kincs is. MÖAH! - hallod oldalról. A palota lakója! Mindjárt ismerteted vele a likviditási problémáit. Ah, már látod is, mi jön! Egy gránitelementál!

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 42 életpontot sebeztél. [+5% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a gránitelementál nyakát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gránitelementál fejét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megcsapod a gránitelementál testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Mancsával a gránitelementál megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

Döbbenten konstatálod, hogy újabb alak közeledik feléd. Egy halálosztó kain!

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. [+5% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 46 életpontot vesztettél. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a halálosztó kain testét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Elszántan a másikra rontasz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a halálosztó kain nyakát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 40 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megcsapod a halálosztó kain jobb lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A halálosztó kain karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A halálosztó kain fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A halálosztó kain farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A halálosztó kain még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 1 955 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 62, gyógyulás: 4, összesen: -58 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy varkaudar varázsló!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 41 életpontot sebeztél. [+5% tau] Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Meglengetve a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar varázsló bal lábát. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megcsapod a varkaudar varázsló fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 45 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy kronokukac!

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 52 életpontot sebeztél. [+5% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a kronokukac gumiszerű testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a kronokukac fejét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával gyengén megütöd a kronokukac testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A kronokukac melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 416 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Egy pillanatig sem késlekedve, nekilátsz a kristálypalota átkutatásának. Végre megtalálod a csinosan berendezett kincseskamrát. Ez az! Szereztél 1 roxati zárfalót. Lassan, vigyázva ereszkedsz le a kristálypalota oldalán. Micsoda élmény volt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő Raia szent lovagja nem jelenthet komoly veszélyt. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy roguena. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 50 életpontot sebeztél. [+5% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a roguena jobb első lábát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a roguena malacfejét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megcsapod a roguena malacfejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A roguena karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A roguena most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 2 398 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

[58 pontot használtál fel, van még 221.]

v 198 153 90 elmormolod a 198. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

191 192 193 194 195 196
100
101
102
103
104
(192,103) kristálypalota (#401), 40. jellempróba, Raia oltár, művészi porolit (#720), gránitelementál (#205), halálosztó kain (#168), varkaudar varázsló (#271), kronokukac (#285), Raia szent lovagja (#239), roguena (#779)
(193,103) Raia szent lovagja (#239), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), oltár, fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720)
(194,102) Raia oltár, csodabazár (#1404), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Raia szent lovagja (#239), éltető morf (#7625), lomha morf (#7621)
(195,101) aurapollátor (#222), nanda (#224), kronokukac (#285), Mnebolath (#237)

[153,90] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Elkapod a cicát, és rávicsorogsz a tigroszlánra. Úgy látszik, a hangja nagyobb, mint a bátorsága, ugyanis elfut. A cica hálából fog neked egy egeret, majd hálásan hozzád dörgöli a fejét, és továbbáll. Sajnos az egér fél fogadra sem elég (+0 kaja, azaz semmi). (+2 jóság.)
Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Killer vigyorog kajánul. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy lomha morf száll szembe veled.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. [+5% tau] Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a pásztorbotot a másikra támadsz. Pásztorbottal párszor keményen megütöd a lomha morf testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával meghorzsolod a lomha morf testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Pásztorbottal párszor súrolva eltalálod a lomha morf testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a lomha morf testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a lomha morf kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 169, gyógyulás: 35, összesen: -134 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +92 életerő.)
[-100 varázspont.] [+5% tau] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 211.]

h 500 használod az 500. tárgyat
Felhasználod egy manakristály varázserejét. (+669 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 211.]

be 75 bemész a 75. titkos labirintusba
Hosszan keresgélsz, és már majdnem feladod a reményt, amikor végre sikerül a bejáratot megtalálni. Odabent sötét van. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. Nagyon óvatosan, fegyveredet erősen markolva indulsz befelé. [5 pontot használtál fel, van még 206.]

lm 3 7 7 mozogsz 3 7 7
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [3. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [6. PONTRA.] (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [7. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [17. PONTON.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[15 pontot használtál fel, van még 191.]

lm 7 7 7 mozogsz 7 7 7
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 191.]

lm 7 7 18 mozogsz 7 7 18
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [18. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 19. PONTRA. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [5 pontot használtál fel, van még 186.]

lm 22 26 32 mozogsz 22 26 32
Az út véget ér - egy zsákutca! [22. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 24. PONTRA. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [26. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [31. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Folytatod az utat. Innen csak egy út van: előre! [32. PONT.] Egy lebegő szellemalak materializálódik előtted! Ijedten hátralépsz, de a szellem megnyugtat: csak egy varázslatot akar neked megtanítani, melynek neve kényszerport. Mágikus úton elsajátítod. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 171.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-32 varázspont.] [+5% tau] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 169.]

be 75 bemész a 75. titkos labirintusba
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. A járatban sötétség van. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. Kissé félve az ismeretlentől indulsz meg befelé a folyosón. [5 pontot használtál fel, van még 164.]

lm 2 100 100 mozogsz 2 100 100
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [2. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [10. PONTON vagy.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [LM 11:] A fenébe! Egy zsákutca. [11. PONT.] Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] [+2% teo] Erőd TF-elődött. Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [29. PONTRA.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [LM 30:] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [30. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [41. PONTON vagy.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [20 pontot használtál fel, van még 144.]

lm 100 47 49 mozogsz 100 47 49
[LM 42:] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [42. PONT.] Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] [+3% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [45. PONTON vagy.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [48. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. [49. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [20 pontot használtál fel, van még 124.]

lm 52 55 55 mozogsz 52 55 55
Egy nagyobb terembe érkezel. [51. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy gránitelementál. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 42 életpontot sebeztél. [+5% tau] A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a gránitelementál testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a gránitelementál testét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megütöd a gránitelementál testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A gránitelementál meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A gránitelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [52. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [54. PONT.] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 240 arany, 2 varázskő, 1 szent jogar, 1 szent kehely, 1 moa gyémánt (ld. enc.) és 10 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (143,61)-> 80 arany, -2 ÉP]. Gyorsan kiüríted a ládát. És nicsak! Van még itt valami igen-igen fontos: a második darabja a varázsbotnak! Izgatottan rakod el. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Visszatérve a bejárathoz, magad mögött hagyod a labirintusrendszert. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [20 pontot használtál fel, van még 104.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 104.]

szk 159 keresed a 159. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ongóliantot. [0 pontot használtál fel, van még 104.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 103.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 63.]

tf 1 33 fejleszted az 1. tulajdonságodat 33 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [33 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 13, 29.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 308 pontot. A következő körben tehát 338 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


REFLEXÉLESÍTŐ KENŐCS (1407. TÁRGY)
A többi csodakencéjéhez képest kicsiny, zöld tégely, még lezárva is erős árvacsalán-szagot áraszt. A dilinyós feltaláló szerint ez ér a legtöbbet mind között, de te nem vagy meggyőződve erről. Az ezüstszínű, apró rúnák szerint: "Erősen mérgező, használata a csuklón és a bokán javallott!" Ha a fura, zselészerű anyagot magadra kened a H 1407 paranccsal, 3 TVP-ért, a végtagjaid mintha önálló akarattal rendelkeznének, tenni fogják a dolguk, mielőtt te magad a tudatára ébrednél, mit is akarsz csinálni. [Ügyességed az alap ügyességed értékével nő; és eme érték felével nő meg a támadásod és a védekezésed!] Ha vérbeli harcos vagy, ezt a lehetőséget nem hagyhatod ki! Adj át Niximilitinek valamelyik csodabazárban 3 halálhozó talizmánt a KT (Küldetés Teljesítése) 1407 paranccsal, 5 TVP-ért, és máris a birtokába kerülsz egy adagnak! Persze a hatása nem permanens, csak a forduló végéig tart, és az olimpián is tiltott szernek számít. Egy második adag már semmilyen plusz hatást nem vált ki, ezért fordulónként csak egy csodakenőcsöt kensz majd magadra. A reflexélesítő a legféltettebb szerzeményeid egyike, sosem fogsz önként megválni tőle!

LABIRINTUS TELEPORT
A labirintusokban levő teleportok már alapban igencsak zavarók lennének, de ha némelyik teleporter véletlenszerű, hogy hová küld, az már igazán pokoli. Különösen egy levelezős játékban, amikor a teljes fordulót előre tervezed. Másrészről viszont, vérbeli kalandozó lévén, nyilván nem szívesen mondanál le a teleportokkal teli labirintus térképezésének öröméről. Következzék tehát néhány stratégiai tanács, ami remélhetőleg sok szenvedést spórol meg. Először is, a véletlenszerű teleportok sem teljesen kiszámíthatatlanok, hanem mindig ugyanaz a 2-4 referenciapont közül kerül kiválasztásra, hová repülsz. Mivel sokszor nem tudod, hogy egy LM parancs után hol állsz, a hatékonyabb térképezés érdekében az LM paramétereként megadhatsz 100-at is, ilyenkor nem a 100-as referenciapontra próbálsz mozogni, hanem az eggyel nagyobb sorszámúra, mint ahol állsz. Például, ha a 10. ponton állsz, és kiadod az LM 100 parancsot, akkor a 11. referenciapontra próbálsz mozogni. Ez már csak azért is különösen hatékony, mert a teleporterek érkezőhelye szokott a legkisebb sorszámú lenni, így az LM 100 szinte mindig továbbmozgat. (Ha a legnagyobb sorszámú referenciaponton állsz, akkor az LM 100 a 2. pontra fog mozgatni.) A másik trükk a többszöri LM parancs használat. Tegyük fel, hogy a 2. ponton állsz. A 3. pont teleportere vagy visszavisz a 2. ponthoz, vagy továbbrepít a 4. pontra. Ekkor kiadsz egy LM 3 3 3 parancsot, így előbb-utóbb csak sikerül túljutni. A harmadik trükk, hogy ne a teljes fordulót a labirintusban töltsd: pl. a forduló végén menj be, lépj néhányat, és ha jó helyre jutottál, a következő forduló elején térképezhetsz tovább valamennyit. A másik megoldás, ha mindig forduló elején bemész a labirintusba, lépsz néhányat, majd a felszínre teleportálsz. No igen, a felszínre ugrás varázslat nélkül nem nagyon érdemes egy ilyen labirintusba merészkedni. Végezetül: néhány helyen el lehet sajátítani egy varázslatot, amely a véletlenszerű teleportáláskor automatikusan aktiválódik, és a véletlen választás helyett mindig a legoptimálisabb helyre repít...

KÉNYSZERÍTETT TELEPORT (183. VARÁZSLAT)
A kényszerített teleport, népszerűbb nevén kényszerport, egy igen speciális varázslat. Nem csoda, hogy az istenek nem bíbelődnek vele, hogy hívüknek megtanítsák ezt az egyszerű papi mágiát, inkább rábízzák, szerezze meg magának. A kényszerített teleportot olyan labirintusban tudod használni, ahol teleporterek - méghozzá véletlenszerű helyekre küldő teleporterek vannak. Ha ezt a varázslatot ismered, és rálépsz egy véletlenszerű helyre küldő teleporterre, akkor a varázslatot automatikusan használod, és arra kényszeríted a teleport-csatornát, hogy a legoptimálisabb helyre repítsen. A varázslat használata tehát automatikus, 8 VP-t igényel, TVP ill. komponens költsége nincs.

MOA GYÉMÁNT (385. TÁRGY)
A Moa gyémánt egyike a legértékesebb és egyben legritkább Moa ékköveknek. Gyűjtsd össze az összes Moa ékszert - és kész leszel arra, hogy egy fantasztikus rítust hajtsál végre, melynek eredményeként egy igen értékes és csodálatos kristályt hozz létre.

KARAKTERLAP

Aurora Borealis, egy szőke hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Raia fanatikusa vagy. Papi hited: 177. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 167. fordulód.

Erő: 32 (46) Szint: 29 Merészség: 5/5 Magasság: 174 cm
IQ: 27 (36) Támadás: 56 (58) Agresszió: 5 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 31 (50) Védekezés: 86 (91) Menekülés: 15 % Életkor: 40/42 év
Egészség: 23 (32) Életpont: 542/524 Jellem: jó (404) Tul. pont: 0
Szerencse: 33 (72) Varázspont: 890/749 Pénz: 21516 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 71/12 Pszi pont: 159/256 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2442 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 31 098 TP-t kaptál. Jelenleg 2 670 746 TP-d van. A következő szinthez még 329 254 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, Kitaszított, őrjáratozó katona. A 158. fordulódban 312314 arany került a bankszámládra. 315437 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/84 ökölvívás: 1/9 vágófegyverek: 16/89
ütőfegyverek: 33/75 (+20%) lőfegyverek: 27/84 (+6%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); nyílvessző (#108) (11 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
153,90 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 195
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 59, 60, 82, 83, 85, 86

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 190 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 064 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/53 (+12%) 2. nyomkövetés: 27/22 3. mászás: 21/78 (+12%)
4. csapdakészítés: 12/49 (+7%) 5. csapdaészlelés: 5/60 6. gyógyítás: 34/24
7. titkosírás: 4/6 8. felderítés: 21/29 9. szörnyidomítás: 14/15
10. teológia: 18/1 (+25%) 11. taumaturgia: 41/39 (+80%) 12. szerencsejáték: 14/76
13. versengés: 11/75 14. zene: 14/54 15. szörnyismeret: 18/58 (+22%)
16. pszi: *22/100 (+1%) 17. vadászat: 5/55 18. bányászat: 30/32 (+1%)
19. úszás: 4/96 20. főzés: 15/63

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 400

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
segítesz max. 29 TVP-ért
kutatsz max. 600 TVP-ért
mászol max. 600 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50)
szintszívó lények (#9097), kputtyintó szörnyek (#9088), öregedést okozó lények (#9095), őrjáratozó katona (#274), élőholt ősmágus (#179), éltető morf (#7625), harcias morf (#7619), halálos morf (#7618), lomha morf (#7621), változatos morf (#7626)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
zafír sárkány (#329), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 32 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165)
hadiszerencse III (#59) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> kisebb quwarg isten (#213) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat! (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 7, 21, 22, 24, 32, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 59, 60, 67, 68, 70, 71, 72, 74, 75, 82, 83, 85, 86, 99, 170, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 11, 16, 34, 44, 47, 49.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 918, az összesen kapott pontszám: 112490. (összesen ölhető: 942 ) Eddig 1 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 18 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
isteni közbeavatk. (205)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
magiometer (314)
harci mágia (334)
vadászidény (351)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 59 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5327 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) $1 vashegyű lándzsa ($182)
Vágófegyverek
1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 * Din cséphadarója (#840) 1 kőkalapács (#13) 1 * pásztorbot (#513)
Lőfegyverek
1 hosszú íj (#111) 5 * rövid íj (#107)
Lövedékek
7 mérgezett vasnyíl (#187) 21 nyílvessző (#108) 6 vashegyű nyíl (#176)
1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
4 esszenciakristály (#350)
Páncélok
1 * tükörpáncél (#519)
Sisakok
1 * rémbőr tarkóvédő (#737) 2 ryuku sisak (#688)
Köpenyek
1 Amélia köpenye (#1542) 1 * merénylő köpenye (#1728) $3 rejtőköpeny ($277)
1 ryuku vadászing (#1158)
Vállvédők
3 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
$1 * grifftoll kesztyű ($1578) 3 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
Övek
$1 bíbor erőöv ($291) $1 * zafír erőöv ($397)
Nadrágok
1 * hoarián bőrnadrág (#1345)
Csizmák
1 * értépő sarkantyú (#1482) 2 ryuku csizma (#692) 1 * ryuku futárcsizma (#1530)
1 törpe bakancs (#475)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 muzsikus füles (#1657) 1 * ősmágus fülbevalója (#608)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 Amélia nyaklánca (#1538) 15 ezüst nyaklánc (#117) 3 * gólem talizmán (#811)
2 korinthai talizmán (#814) 2 * nap szimbólum (#141) 1 rothasztó talizmán (#815)
1 * szerencsetalizmán (#366) 1 trófea nyaklánc (#196) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
2 vortex amulettje (#607) 2 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 mászó-karperec (#392) $1 * umbatari karkötő ($278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 Blounther gyűrűje (#1548) 1 * gyémánt védőgyűrű (#726) 1 * kráken gyűrű (#1165)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+2)
1 * mind. tűzopálja (#2380) 1 * q. demoralizátor (#2067)
Nyergek
1 hoarián nyereg (#1336)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 13 csepp tinta (#101), fér még: 37]
61 fűszertartó (#210) [bennük 97 csepp sáfránypor (#211), fér még: 208]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
10 sullár hólyag (#168) [bennük 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 197]
6 szent kehely (#257) [bennük 11 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 49]
6 uzbány csőr (#169) [bennük 59 csepp ugh méreg (#166), fér még: 13]
4 vizestömlő (#3) [bennük 56 korty víz (#27), fér még: 24]
9 zöld üveg (#82) [bennük 80 csepp ragasztó (#83), fér még: 100]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kulcsa (#2320) 1 acéltű (#334) 23 áldott kő (#642)
1 alkímiázó üst (#341) 1 aranyfaló ládikó (#1755) 1 aranytermő ládikó (#504)
12 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 5 csontkulcs (#74)
1 destabilizátor (#1275) 13 + deus ex machina (#1) 6 dizen kulcs (#472)
$5 ezüst kulcs ($184) 1 ezüstszelence (#1602) 7 Fairlight szütyője (#2108)
1 fekete könyv (#2234) 2 fiatalság itala (#473) 3 furulya (#233)
9 fűszerkeverék (#1170) 67 gyógykenőcs (#313) 39 kaja (#2)
1 keg gomba (#1615) 6 kholden kulcs (#470) 1 kis ónixkulcs (#1110)
1 kötél (#92) 8 kristályfolyadék (#449) 25 krónika (#1725)
1 kulcskarika (#648) 1 légiós hátizsák (#1560) 10 leviatángumó (#1757)
49 manakristály (#500) 1 márványszobor (#2232) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 4 megsemmisítő (#1540) 2 mérleg (#81)
1 moa varázsdoboz (#1133) 7 morf esszencia (#2452) 1 nagy aranykulcs (#246)
$8 nagy bronzkulcs ($185) 1 nyomkereső talizmán (#671) 1 olló (#335)
1 orvosságos zacskó (#682) 12 őskristály-szilánk (#1525) 1 párducbőr pénztárca (#1118)
1 plazmagömb (#2235) 88 pszi kő (#248) $2 rézkulcs ($75)
1 Rodger profi üstje (#1168) 2 roxati zárfaló (#314) 1 rúnakavics (#2233)
5 ryuku védőkenőcs (#1154) 3 sáfránykő (#979) 1 szeksztáns (#32)
4 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273) 2 tapasztalatkő (#975)
1 térhajlító kavics (#1539) 7 titanitdukát (#1480) 10 titkos teleportkő (#1387)
1 + tüskecsapda (#242) 21 varázskő (#305) $1 vaskulcs ($183)
10 védőkristály (#2240) 1 zeolitkristály (#2236)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 A Végzet dragnitja (#2307) 13 amniosz (#203) 75 átlátszó morfplazma (#2451)
76 bíbor morfplazma (#2450) 10 borkonyó bibe (#312) 6 csillezsályalevél (#1253)
2 eknozol (#540) 86 fehér morfplazma (#2445) 26 fekete gyöngy (#99)
86 fekete morfplazma (#2446) 9 fokhagyma (#403) 2 fpi formázó minta (#419)
$9 gyíkfű ($201) 13 gyöngymangó (#135) 14 halcsont (#390)
2 hibátlan tűzopál (#1642) 4 kaktuszbogyó (#429) 4 kazmár gyökér (#205)
81 kék morfplazma (#2442) 6 kék orchidea (#68) $1 küklopsz szem ($643)
14 kvazár (#244) 1 lélekesszencia (#619) 1 lidércesszencia (#1074)
75 lila morfplazma (#2448) 1 lótuszvirág (#447) 91 madártoll (#112)
1 moa gyémánt (#385) 10 mocsári penke (#148) 4 móri gyümölcs (#116)
77 narancs morfplazma (#2449) 5 óndarab (#85) 60 pirkit (#153)
5 púderkő (#119) 6 purifikátor háj (#269) 8 rézdarab (#70)
13 rókafarok (#124) 85 sárga morfplazma (#2447) 1 smaragdkő (#678)
11 Thargodan esszencia (#328) 152 vámpírfog (#1221) 4 varányszem (#30)
1 varkaudar tekercs (#653) 84 vörös morfplazma (#2443) 1 vörös zyel (#606)
$2 xirnox szív ($213) 97 zöld morfplazma (#2444)
Fókuszkristályok tárgyakban
A Végzet dragnitja (#2307) - a befoglaló tárgy: rémbőr tarkóvédő (#737)

Összsúly: 147.29 kg Megterheltség: 50%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 59 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 240 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 27)
3 aenouth ködkürt (#1554) 13 bunthar bőr (#733) 145 drótszőr (#37)
1156 gyógykenőcs (#313) 122 gyöngymangó (#135) 360 nyílvessző (#108)
40 quwarg kristály (#2238) 11 ryuku amfora (#1153) 5 ryuku köpeny (#693)
1 ryuku mellvért (#689) 19 Thargodan esszencia (#328) 3 vortexvessző (#2331)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyémántsisak (#467) 3 gyógykenőcs (#313) 1 isteni könnycsepp (#260)
1 manakristály (#500) 1 móri gyümölcs (#116) 15 nyílvessző (#108)
1 rókafarok (#124) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
357 arany (#50) 1 kaja (#2) 1 moa gyémánt (#385)
1 narancs morfplazma (#2449) 1 pszi kő (#248) 1 roxati zárfaló (#314)
2 sáfránypor (#211) 1 szent jogar (#150) 1 szent kehely (#257)
2 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

152 153 154
89
90
91
(153,90) a 75. labirintus bejárata, oltár, 26. jellempróba, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), érclelőhely, lomha morf (#7621), gránitelementál (#205)

Üzenet küldése a karakternek