Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 8. 9h:12' EZ A 1225. JÁTÉKHETED, 167. FORDULÓD 1226. játékheted kezdete: okt. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 17 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1854 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 443 0 0 | elmormolod a 443. varázslatot |
* 2. KP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 3. KP: p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 4. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 95 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a kardfogú fülemüle jobb szárnyát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. [fülemüle agyar ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
m 2 8 6 | mozogsz keletre, északra, nyugatra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 103 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [172,104] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kristálypalotát. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Miféle isten az, amelyiknek a papjai virágszedéssel töltik az idejüket?! Ez tűrhetetlen! Miután könnyedén végeztél az öreggel, átkutatod a holmiját. Csupán egy mocsári penke van nála és egy szem szimbólum, de az megégeti a kezedet, amikor megérinted, sajnos azt itt kell hagynod. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mocsári penkét. [mocsári penke ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy arató csattanat közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 1x 6d8+3.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 83 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal felnyitod az arató csattanat bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ryuku rövidkarddal megcsapod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az arató csattanat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [171,104] Síkság, továbbra is csak síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy ezoterikus mardel. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 1x 5d10+8.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 100 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Megmarkolva a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod az ezoterikus mardel jobb oldalát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ryuku rövidkarddal felnyitod az ezoterikus mardel farkát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. 1 702 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 4, gyógyulás: 11, összesen: +7 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt hadúr testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt hadúr bal lábát. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ryuku rövidkarddal végigvagdosod az élőholt hadúr bal oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az élőholt hadúr, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 27 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 38, gyógyulás: 25, összesen: -13 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 67 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt ősmágus törékeny testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal néhányszor megcsapod az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor meglegyinted az élőholt ősmágus törékeny testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-5 varázspont.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. 215 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírkarddal végigvagdosod az élőholt ősmágus jobb lábát. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor súrolod az élőholt ősmágus bal karját. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 48 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 416, sebződés: 384, gyógyulás: 47, összesen: -337 ÉP}
m 6 4 4 | mozogsz nyugatra, délre, délre |
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a korinthai amőba testét. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ryuku rövidkarddal megvagdalod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 23 életpontot vesztettél. Vámpírkarddal néhányszor megcsapod a korinthai amőba testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ryuku rövidkarddal megkarcolod a korinthai amőba testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 712 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 590, sebződés: 46, gyógyulás: 38, összesen: -8 ÉP}
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 43 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ryuku rövidkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a tyrannoszaurusz rex jobb oldalát. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ryuku rövidkarddal megkarcolod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> 30 arany, -2 ÉP] 3 368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 566, sebződés: 102, gyógyulás: 40, összesen: -62 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 84 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich csontos vázát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (24 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a drakolich testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal épp hogy eltalálod a drakolich testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt hadúr testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod az élőholt hadúr fejét. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ryuku rövidkarddal kicsit megvágod az élőholt hadúr jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élőholt hadúr karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az élőholt hadúr, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 27 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 38, gyógyulás: 25, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [170,105] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy noth szellem. {támadása: 29.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...) [170,106] Az erdőt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku ostromteknős közeledik. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős farkát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku ostromteknős testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ryuku rövidkarddal megvagdalod a ryuku ostromteknős jobb első lábát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 3, gyógyulás: 13, összesen: +10 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ryuku rövidkarddal végigvagdosod a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) A zombi mester karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 4, gyógyulás: 26, összesen: +22 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 45 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szellem ködlő potrohát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (28 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a quwarg szellem jobb oldalát. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Ryuku rövidkarddal végigvagdosod a quwarg szellem jobb vállát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg szellem testét. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ryuku rövidkarddal megvagdalod a quwarg szellem fejét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 45 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 175, gyógyulás: 47, összesen: -128 ÉP}
m 2 2 5 | mozogsz keletre, keletre, délnyugatra |
* 1. BP: h 238 20 0 | használod a 238. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 4. BP: h 892 5 0 | használod a 892. tárgyat |
* 5. BP: bb 248 305 500 | beraksz a bankba a 248. tárgyat (305 darabot) |
Erő: | 20 (27) | Szint: | 26 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 20 (28) | Támadás: | 45 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 15 (47) | Védekezés: | 52 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 71/74 év |
Egészség: | 10 (18) | Életpont: | 504/295 | Jellem: | gonosz (214) | Tul. pont: | 38 |
Szerencse: | 21 (45) | Varázspont: | 474/53 | Pénz: | 8874 arany | Kép. pont: | 10 |
Pszi pont: | 125/27 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6 | ökölvívás: | 6 | vágófegyverek: | * 30 |
dobófegyverek: | 26 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
170,106 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 202 |
JLKzott minoszkúpok: 83, 92, 85, 88, 84 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 655 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19 (+1) | 2. nyomkövetés: | 20 | 3. mászás: | 9 |
4. csapdakészítés: | 16 | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 46 (+1) |
7. titkosírás: | 7 | 8. felderítés: | 26 | 9. szörnyidomítás: | 5 |
10. taumaturgia: | 42 | 11. szerencsejáték: | 3 (+1) | 12. versengés: | 11 |
13. harcművészetek: | 8 | 14. zene: | 20 | 15. szörnyismeret: | 11 |
16. pszi: | 18 | 17. zárnyitás: | 1 | 18. vadászat: | 8 |
19. bányászat: | 11 | 20. úszás: | 7 | 21. főzés: | 14 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
6. regeneráció: 4 | 10. vp regeneráció: 2 | 11. kincskeresés: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 60 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot ) |
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220) |
gonoszkodsz max. 40 TVP-ért |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
Raia szent lovagja (#239), átokosztó (#372), oglyth (#374), élőholt hadúr (#371) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
purifikátor (#157), bűbájlidérc (#761), varkaudar hírnök (#686) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
méregfelhő II (#193, 20 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
harci induló (#443) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
oldás (#372), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. erdei bölcs háza (666): 74. labirintus (182,8). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). bányászház (700): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
66, 68, 70, 71, 74, 83, 84, 85, 88, 92, 99, 170, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 8, 11, 16, 34, 44, 47, 49. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 16 (limit: 1325), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1600. |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | arany (#50) | 8 | acélpengőke (#231) | 15 | kerek kő (#19) | |||
2 | moa üveggömb (#383) | 2 | rakolits por (#669) | 5 | vas dobónyíl (#189) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | drótszőr (#37) | 6 | madártoll (#112) | 1 | teremtés zsákja (#818) | |||
1 | titanitdukát (#1480) |
169 | 170 | 171 | 172 | 173 | |
103 | |
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|