Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 24. 9h:30' EZ A 178. JÁTÉKHETED, 166. FORDULÓD 179. játékheted kezdete: ápr. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5787 SZÁMLA : XXXX |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 50 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc bal vállát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A ryuku futárbérenc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fekete gyöngy és 4 arany. 1055 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 70. pszi képességet |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
at 5703 4 | TU-t adsz át az 5703. kalandozónak 4 |
a 249 5703 3 | átadod a 249. tárgyat az 5703. kalandozónak (3 darabot) |
a 138 5703 7 | átadod a 138. tárgyat az 5703. kalandozónak (7 darabot) |
a 128 5703 4 | átadod a 128. tárgyat az 5703. kalandozónak (4 darabot) |
kb 305 3 | kiveszel a bankból a 305. tárgyat (3 darabot) |
gyj 0 224 1 | felt. gyűjtés 224 1 |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
kno 11 6 | képesség-növelés 11 |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
m 4 3 4 | mozogsz délre, délkeletre, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Földrengető ragyás bőrét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Földrengető testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Harci kalapáccsal csak érinted a Földrengető ragyás bőrét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A Földrengető többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-39 életerő). A Földrengető most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 monstrum vállvédő. 1398 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 99, gyógyulás: 12, összesen: -87 ÉP}
(Továbbmész...) [120,63] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.
(Továbbmész...) [120,64] Dombos terepre érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kazmárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Kalahan irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy trappoló dinymák. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a trappoló dinymák jobb középső lábát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a trappoló dinymák testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a trappoló dinymák fekete testét. Kritikus ütés! (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A trappoló dinymák szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 6, gyógyulás: 1, összesen: -5 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 58 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg torát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Harci kalapáccsal megpöccinted az élőholt quwarg torát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 6, gyógyulás: 23, összesen: +17 ÉP}
(Továbbmész...) [122,66] Még mindig füves síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy quwarg bolyt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon híveié.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Hosszas szenvedés árán felkínlódod magad a boly tetejére. Egy szabályos alakú üreg vezet a mélybe. Leereszkedsz. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-10 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg nagymester!
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Elszántan a másikra rohansz. Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester torát. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 32 életpontot vesztettél. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csontpálcával megütöd a quwarg nagymester testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg nagymester potrohát. Kritikus ütés! (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 29 életpontot vesztettél. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 117, gyógyulás: 67, összesen: -50 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 72 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal súrolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 6, gyógyulás: 21, összesen: +15 ÉP}
(Továbbmész...) [123,67] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll.
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bibircsók-óriás fejét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a bibircsók-óriás jobb oldalát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a bibircsók-óriás fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A bibircsók-óriás lendületes ütése célt téveszt. A bibircsók-óriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a griffőniksz jobb szárnyát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával végigmetszed a griffőniksz fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a griffőniksz testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A griffőniksz megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A griffőniksz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 pirkitet. 350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 17, gyógyulás: 1, összesen: -16 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranygriff testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az aranygriff testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod az aranygriff testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az aranygriff többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az aranygriff belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az aranygriff most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranytollat. 625 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 14, gyógyulás: 23, összesen: +9 ÉP}
(Továbbmész...) [123,69] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Továbbmész...) [122,70] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. Itt csata lesz.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 12 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a bávatag golombár jobb oldalát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (4 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a bávatag golombár szőrös kezét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a bávatag golombár bal karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A bávatag golombár egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Legnagyobb meglepetésedre legyőzött ellenfeled darabokra hullik... Apró, pici szárnyas darabokra... Te jó ég, hiszen ezek darazsak! A rovarok rád rontanak. Csípnek, harapnak, ahol csak érnek. Mire a megvadult raj odébb áll te is ráeszmélsz, hogy Sheran állt bosszút kedvence gyilkosán... (37 életpontot vesztettél) A bávatag golombár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 84, gyógyulás: 7, összesen: -77 ÉP}
tv 32 47 32 | támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot a 47. varázslatot a 32. varázslatot |
kf 1068 | kézbeveszed/felveszed az 1068. tárgyat |
be 124 | bemész a 124. titkos labirintusba |
lm 10 7 1 | mozogsz 10 7 1 |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a rozmárember bal karját. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a rozmárember rozmárbőrét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megütöd a rozmárember rozmárbőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A rozmárember megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A rozmárember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rozmárfogat. 620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hópárduc bal első lábát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a hópárduc fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megcsapod a hópárduc testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A hópárduc belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A hópárduc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A hópárduc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 párducszem (ld. enc.). Felhasználva a kőkést, szereztél 1 párducbőrt. (ld. enc.) 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a jegesmedve fejét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kilukasztod a jegesmedve testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a jegesmedve bundás testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Mancsával a jegesmedve megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A jegesmedve megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A jegesmedve összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 jegesmedve bundát. 213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a rozmárember bal karját. Kritikus ütés! (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával végigmetszed a rozmárember testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod a rozmárember testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a rozmárember gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rozmárfogat. 620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
kf 820 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
bb 260 1067 57 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (1067 darabot) |
* 1. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 5. BP: | imádkozol |
FÖLDRENGETŐ (7011. SZÖRNY) Először óriásnak nézed Földrengetőt, pedig ennek a hatalmas, kétfejű vadtrollnak semmi köze az óriásokhoz. Ereje vetekszik ugyan egy ongóliantéval, de az intelligenciája inkább a homokvarányéhoz mérhető. Ha szembejön veled, jobb, ha világgá szaladsz, minthogy apró cafatokká szaggasson! Úgy beszélik a hegyi népek, Földrengető onnan kapta a nevét, hogy ha dühében bunkójával a földre sújt, a föld remegését még mérföldekre is lehet érezni! Ha sikerrel akarsz szembeszállni vele, mind közül talán az ütőfegyver a legelveszettebb választás. |
ROZMÁREMBER (643. SZÖRNY) Biztos, hogy abban a pillanatban, amikor ez a humanoid testalkatú, rozmárfejű torzszülött a világra jött, az univerzum összes istene hátat fordított a világnak, az örök jég és fagy birodalmának, ahol ez a lény született. Borzasztó még ránézni is, két karjainak hosszúságát meghaladó méretű szemfogát alig bírja megtartani, ezért állandóan görnyedten jár. Persze a szomorú tekintetében ülő kínok ellenére nem a sajnálat a helyén való érzés, ami egy kalandozót elönthet a vele való találkozáskor, hiszen aki elérzékenyül, könnyen egy lándzsával átdöfve találhatja magát, mélyen eltemetve a hó alatt. A rozmárember vérszomjassága nem ismer könyörületet, minden mozdulatát az életben maradás vezérli, bármilyen nyomorúságos is az. Lehet, hogy a legemberségesebb az ettől való megfosztás lenne? |
HÓPÁRDUC (642. SZÖRNY) A hópárduc puha, nagymacska-mancsain közlekedve még a friss, ropogós hóval borított mezőkön is abszolút hangtalan lopakodásra képes. Ráadásul vakítóan fehér bőre úgy simul bele környezetébe, mintha egy lenne azzal, és ez többnyire így is van. Hogy a jég létsíkján bebörtönözve mi szolgált neki táplálékul, nem tudni, de az egyes szemtanúk állításai szerint nincs olyan élőlény, aminek Ghallán ne támadna neki: látták már trikornist szétmarcangolni, sallankokkal acsarkodni egy dögletes sünmedve teteme felett, de már olyan is előfordult, hogy egy bibircsók-óriás rohant lélekszakadva, nyomában a hópárducok egy megtermett példányával. |
PÁRDUCSZEM (1073. TÁRGY) A párducok szemében mérhetetlen mértékű agresszió és eltökéltség rejlik, de valójában mégiscsak egy csupán azon undorító tárgyak sorában, amihez a szörnyek kizsigerelésével lehet hozzájutni (de csak akkor, ha nem éppen a párduc szemét nyomtad ki a harcban). A golyóbis alakú testrészt nem árt, ha óvatosan kezeled, hiszen könnyen előfordulhat, hogy szétnyomódik hátizsákod oldalán. |
PÁRDUCBŐR (1066. TÁRGY) A hópárduc hófehér bőre még a legdrágább selyemruhákénál is puhább. Egy igazi kalandozó mégsem használná fel ruhadarabként, hiszen színe (hófehér) túlságosan feltűnő, amikor nem esik, és nem borítja a tájat hó. Márpedig a Ghallán uralkodó időjárás nem éppen a hóesésről híres. |
JEGESMEDVE (637. SZÖRNY) A jegesmedve akkor a legfélelmetesebb, amikor két hátsó lábára emelkedve megmutatja valódi méretét, ami még a legtermetesebb kalandozókén is túltesz. Na de félelmetes akkor is, ha fogainak kivicsorításával próbálja halálra rémiszteni az útjába került szerencsétlen áldozatot, hogy miután mancsával az eszméletlenség állapotába juttatta, kedvére lakmározhasson belőle. Na persze egy határozott kalandozónak nem okozhat nagyobb fejtörést egy ilyen állattal való találkozás, csupán egy kis szieszta előtti testedzést. Ráadásul a jegesmedve meleg bundája bármilyen hidegnek ellenáll, és ha már így van, nem lenne rossz ki is aknázni bőrének ezt a remek tulajdonságát. |
Erő: | 20 (34) | Szint: | 20 | Merészség: | 9/4 | Magasság: | 259 cm |
IQ: | 28 (47) | Támadás: | 28 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 459 kg |
Ügyesség: | 18 (23) | Védekezés: | 38 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 20/20 év |
Egészség: | 23 (25) | Életpont: | 389/254 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 23 (27) | Varázspont: | 393/2 | Pénz: | 510 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 90/3 | EFejl: | 19 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 7/11 | szúrófegyverek: | 16/5 | vágófegyverek: | 20/51 (+39%) |
ütőfegyverek: | 24/14 (+6%) | lőfegyverek: | 20/69 (+18%) | dobófegyverek: | 18/72 (+27%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (150%) << vashegyű lándzsa (#182) (190%) << csontpálca (#329) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -8.); vas dobónyíl (#189) (9 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/85 | 2. nyomkövetés: | 38/24 (+28%) | 3. mászás: | 15/98 (+11%) |
4. csapdakészítés: | 12/96 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 5/12 (+18%) | 6. gyógyítás: | 17/13 |
7. titkosírás: | 6/82 | 8. felderítés: | 14/60 | 9. szörnyidomítás: | 4/34 |
10. teológia: | 30/27 (+77%) | 11. taumaturgia: | 24/28 (+622%) | 12. szerencsejáték: | 2/52 |
13. versengés: | 9/32 | 14. harcművészetek: | 5/9 | 15. zene: | 7/20 |
16. szörnyismeret: | 15/42 (+30%) | 17. pszi: | 14/44 (+15%) | 18. zárnyitás: | 1/0 |
19. vadászat: | 4/89 | 20. bányászat: | 12/75 (+22%) | 21. főzés: | 12/10 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 95 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ) |
mászol max. 90 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
trikornis (#104), szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), érző szívű dromedár (#753) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
9302. szövetség (#9302), áeratikus hasnyák (#243), Etorlán (#5033), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +13 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +13 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | felejtés (#68) (987) | áldomás (#6) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
tűzeső (#61), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
fehér glóbusz (#47), hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
2.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál. |
3.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | bőrsisak (#57) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
3 | bumeráng (#249) | 1 | fáklya (#36) | 2 | gyógykenőcs (#313) | |||
6 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | pirkit (#153) | 1 | rókafarok (#124) | |||
5 | sallank karom (#128) | 7 | ubuk dobónyíl (#138) | 25 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
69 | arany (#50) | 1 | aranytoll (#572) | 1 | csontpálca (#329) | |||
1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | grifftojás (#179) | |||
6 | gyöngymangó (#135) | 1 | hebrencs csapda (#147) | 1 | kis ónixkulcs (#1110) | |||
1 | monstrum vállvédő (#1577) | 1 | párducbőr (#1066) | 1 | párducszem (#1073) | |||
2 | rozmárfog (#1069) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
10 | szárnyas hernyó (#69) | 3 | szögletes kő (#17) | 6 | tinta (#101) | |||
1 | varázskő (#305) | 1 | vasalt bunkó (#181) |