165. forduló, 167. forduló, Bad G. összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. nov. 30. 9h:31'
EZ A 183. JÁTÉKHETED, 166. FORDULÓD
184. játékheted kezdete: dec. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4515

BAD G. KALANDJAI


9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [105,80] koordinátán.
A Trikornis Futárszolgálat egyik nap küldeményt hoz. High Density adta fel, és a következőt tartalmazza: 1 illatos rózsaszált.
A táborozás 1. napján összeakadsz Debbie O'Connorral. Dornodon eljövendő papja. Egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy sárga erőövet és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy dehidrátor trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy epokitféreg trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy sullár! Tisztán érzed auráját: jelleme gonosz, akárcsak Neked. Kedvesen, de sután meghajolsz, dicséred a szemét, a haját, az illatát. A lány tűri, sőt elmosolyodik, amikor megsimogatod! Ujjé! Felbátorodva simogatod tovább. Ő a mellkasodat birizgálja. Aztán az első, érzékeny csók következik. Ahogy összefonódtok, a két test egy fantasztikus, csak a ti fületek által hallható zenére kezd táncolni. Amikor eltűntök a magas aljnövényzetben, már tudjátok, hogy mit kell tennetek, az ösztöneitek vezetnek a gyönyör felé... [Ez az akció 5 TVP-be került.]
A 3. napon összeakadsz egy vörös, kontyos hajú, szürke szemű alakváltó férfival. Körszakálla és bajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr püspöke. Egy arany masszariasztót, egy arany papi karkötőt, egy csontamulettet, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy élőholt quwarg trófea, egy szutykos remák trófea és egy hadroszaurusz trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: kaleidoszkóp. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Thuravindol. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Megszólal: " Nem vagyok friss porszem, rég volt már, hogy újjászülettem." Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább. Geldor Mortalis, amikor összefutottatok, adott neked 2 gyógykenőcsöt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+121 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+21 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod a 65. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 326.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 321.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 193 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 318.]

* 4. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 313.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 313.]

a 415 4295 3 átadod a 415. tárgyat a 4295. kalandozónak (3 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 aranypikkelyt Morehin részére. [5 pontot használtál fel, van még 308.]

v 6 9 elmormolod a 6. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 303.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
19 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 298.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] A befejezéshez még 627 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 278.]

m 4 mozogsz délre
[105,81] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Látsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfival. Bőre színe zöld. Chara-din követője. Egy cetbőr válltömést, egy káosz szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy ryuku köpenyt, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy varkaudar bajnok trófea, egy varkaudar kósza trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. {támadása: 18.} Mentális auráját felismered, éjfekete, akárcsak a Tiéd. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Draddagh. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. 3 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Tudod miért Tőle akarunk tanulni? Tudása bámulatos, felülmúlja a kolostorok valamennyi nagymesteréét! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[10 pontot használtál fel, van még 268.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod az oltár eltörlése varázslatot! Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől. [10 pontot használtál fel, van még 258.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[106,80] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy evaporőr. {max. életpontja: 29-32.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az evaporőr hengertestét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az evaporőr testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az evaporőr csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [107,79] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Tetszik neked az árnymanó ötlete, ezért gyorsan lekapod a manólány sapkáját, és bedobod az odúba. Mivel nincs a lányon sapka, gyorsan őt is betuszkolod a nyíláson. Fütyörészve indulsz tovább. (+2 gonoszság.)
Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.

(Továbbmész...) [107,78] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy erszényes elkarog. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 19 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az erszényes elkarog testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 12, gyógyulás: 18, összesen: +6 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [45 pontot használtál fel, van még 213.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Odalent félhomály van. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 6 sünmedve tüskét. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 199.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[107,77] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sullár. {támadása: 11.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a sullár farkát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sullár jobb oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a sullár hatalmas testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Húsodat át- meg átjárja a sullár szarva. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a sullár patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sullár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 8, gyógyulás: 10, összesen: +2 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy ragyás burástya közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (13 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ragyás burástya bal lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a ragyás burástya testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Csápjával megérint a ragyás burástya. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 21, gyógyulás: 15, összesen: -6 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 tüskét. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [107,76] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 172.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve DEM kreálása. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű! 2.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! 3.) Mostanra már hihetetlen vagyont rabolhattál össze. Csekélység lenne ebből 300 arany feláldozása. [30 pontot használtál fel, van még 142.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[108,76] A bozótost dombság váltja fel. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ilkin ércet! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Hirtelen mozogni kezd a föld! Felismered a közeledőt. Csak egy mélységi grittang. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a mélységi grittang testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A mélységi grittang belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 6, gyógyulás: 13, összesen: +7 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 9 nyílpuska lövedéket. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [109,76] Továbbra is dombság. Észreveszel egy vaskohót. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ne várja senki tőled, hogy az agyoncsapáson kívül máskor foglalkozz egy ilyen undorító jószággal. "A tudománynak fejlődnie kell!" - mondod, miközben a kis gnómot fejjel előre belenyomod a görénylyukba. Sikít a szerencsétlen, dehát ő akart megismerkedni vele. Te fülig érő szájjal indulsz tovább és csak arra gondolsz, hol lehetne kezet mosni. (+2 gonoszság.)
Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. [61 pontot használtál fel, van még 81.]

v 7 193 4 elmormolod a 7. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 48 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 78.]

v 7 225 3 elmormolod a 7. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik - egy marék homokká! A fenébe! Hallottál már valami olyasmit, hogy az alkímia nagy ritkán kudarcot vall, de hogy ez pont veled forduljon elő... [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 75.]

v 7 168 2 elmormolod a 7. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 14 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 72.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Egy bonyolultabb nótával próbálkozol, és sikerül is néhány hibával lejátszani! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [10 pontot használtál fel, van még 62.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 59.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 29 fejleszted a 2. tulajdonságodat 29 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 37 TVP-t kell elköltened.] [29 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 168 arany fejpénzt kaptál. Minden új nap egy új megpróbáltatás, s talán még nehezebb, mint az előző; de kiképzésednek hála, te felkészülten fogsz szembenézni a következőkkel. (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a garokk. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a pszi-ernyő hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 307 pontot. A következő körben tehát 337 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁKRÓZSA BOKOR (55. NÖVÉNY)
A legsűrűbb bozótosban nő ez a fekete, rózsaszerű virágokat bontó bokor. Tömény, fűszeres illatát már messziről meg lehet érezni. Sokak szerint, aki sok mákrózsát szagol, örökre elalszik, mások szerint kiváló komponens szerelmi bájital készítéséhez. Hogy kinek van igaza ezzel kapcsolatban, nem lehet tudni. Ha nagyon óvatos vagy, akkor levághatod a mákrózsa virágát, a KT 56 paranccsal, 3 pontért.

DEUS EX MACHINA KREÁLÁSA (95. VARÁZSLAT)
Végre, istened megtanította, hogy hogyan kreálhatsz deus ex machinát! Először is a kőkalapácsoddal ketté kell roppantani egy pular kristályt, és beleönteni egy remák szívét. Ekkor mondod el a varázslat első részét, amely visszahívja az elpusztult remák lelkét, és megköti. Ezután 3 vasérc és 6 pirkit felhasználásával kikovácsolod a d.e.m. burkát (vaskohó nem szükséges, elegendő a varázslat által fejlesztett hő), hogy tartós és elpusztíthatatlan legyen. Végül elmondod a varázslat második felét, amely megalkotja, és véglegessé formálja a tárgyban rejlő nagyhatalmú varázserőt. A varázslat elmondása összesen 50 VP-t igényel, és 10 TVP-nyi koncentrációt. A fent felsoroltakon kívül még 10 isteni könnycsepp az anyagi komponens.

KARAKTERLAP

Bad G., egy vörös, tüsi hajú, zöld szemű gnóm férfi vagy. Bőröd babarózsaszín. Dornodon felszentelt papja vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: őr (56). Ez a 166. fordulód.

Erő: 26 (28) Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 120 cm
IQ: 27 (29) Támadás: 20 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 22 (23) Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 112/112 év
Egészség: 21 Életpont: 339/345 Jellem: gonosz (160) Tul. pont: 1
Szerencse: 20 Varázspont: 416/217 Pénz: 1243 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 11/0 Pszi pont: 38/13 EFejl: 22
Eddig összesen 690 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2388 TP-t kaptál. Jelenleg 246587 TP-d van. A következő szinthez még 13413 TP szükséges. Trófeáid: szutykos remák, élőholt quwarg, Földrengető. A 162. fordulódban 354 arany került a bankszámládra. 375 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4 szúrófegyverek: 23 vágófegyverek: 8
ütőfegyverek: 2 lőfegyverek: 20 dobófegyverek: 6

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -11.); nyílpuska lövedék (#547) (12 -); nyílpuska lövedék (#547) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9 2. nyomkövetés: 33 (+1) 3. lopás: 12
4. mászás: 5 5. csapdakészítés: 12 6. csapdaészlelés: 9
7. gyógyítás: 33 8. titkosírás: 4 9. felderítés: 3
10. szörnyidomítás: 3 11. teológia: 22 (+1) 12. taumaturgia: 16
13. versengés: 1 14. zene: 8 (+1) 15. szörnyismeret: 7
16. pszi: 6 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 13
19. bányászat: 16 20. főzés: 9 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 15 darabot ), kavadu iszákot (#25) (max. 4 darabot, csak egyszer)
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
woor-antilop (#31) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> trikornis (#104) méregfelhő (#37) >> varkaudar behemót (#189)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> varkaudar bajnok (#190)
tűzeső (#61) >> nők (#999) tűzeső (#61) >> férfiak (#998)
tűzeső (#61) >> ryuku futárbérenc (#765) tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> varkaudar bajnok (#190) elektromos pajzs (#51) >> trikornis (#104)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű!
2.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! (számláló: 0)
3.) Mostanra már hihetetlen vagyont rabolhattál össze. Csekélység lenne ebből 300 arany feláldozása.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 aranygyűrű (#193) 1 drótszőr (#37) 1 kaja (#2)
3 orgyilkos tőr (#225) 9 pirkit (#153) 1 sullár hólyag (#168)
9 vasérc (#152) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
230 arany (#50) 1 elkarog szőr (#665) 1 evaporőr háj (#105)
1 ilkin érc (#232) 8 nyílpuska lövedék (#547) 3 spiritusz (#170)
6 sünmedve tüske (#14) 3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(105,81) Raia rúnaköve, Raia oltár, Draddagh (2721. kalandozó)
(106,80) Leah rúnaköve, Leah oltár, evaporőrök (#69)
(107,76) Dornodon oltár, phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534)
(107,77) sullárok (#101), Fairlight oltár, ragyás burástya (#111)
(107,78) mély kút (#93), művészi porolit (#720), oltár, erszényes elkarog (#354)
(107,79) oltár, 21. jellempróba, művészi porolit (#720)
(108,76) vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, mélységi grittangok (#103)
(109,76) vaskohó (#155), 48. jellempróba, érclelőhely

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2005.11.21 15:03 Változások a számládon! 84 zseton átutalása a(z) 8089. számlára!
˙

Üzenet küldése a karakternek