Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. febr. 10. 9h:17' EZ A 1064. JÁTÉKHETED, 166. FORDULÓD 1065. játékheted kezdete: febr. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3820 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 3. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
hh 1133 1100 745 | használod az 1133. tárgyat az 1100. tárgyat a 745. tárgyat |
kf 1527 441 1527 | kézbeveszed/felveszed az 1527. tárgyat a 441. tárggyal az 1527. tárgyat |
v 58 0 0 | elmormolod az 58. varázslatot |
kb 313 20 0 | kiveszel a bankból a 313. tárgyat (20 darabot) |
h 697 1200 0 | használod a 697. tárgyat |
h 313 20 0 | használod a 313. tárgyat |
v 88 5 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 4. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 5. KP: kb 504 1 518 | kiveszel a bankból az 504. tárgyat (1 darabot) |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
hu 343 351 451 | hulladék: 343 351 451 |
hu 184 147 | hulladék: 184 147 |
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
m 4 7 8 | mozogsz délre, északnyugatra, északra |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 36 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontváz testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a csontváz jobb lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a csontváz lord testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a csontváz lord zörgő csontját. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Méregfoggal eltalálod a csontváz lord bal karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A csontváz lord fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 Trákin csákánya (ld. enc.). 1 479 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 3, gyógyulás: 15, összesen: +12 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 26 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a magger fejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a magger fejét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Méregfoggal kicsit megbökdösöd a magger fejét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a magger testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Méregfoggal megkarcolod a magger bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a magger száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 129 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 74, gyógyulás: 40, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [204,117] Még mindig füves síkságon vagy. Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy ősdentor. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 54 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ezüstshuriken. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ősdentor ragyás testét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted az ősdentor testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A seb azonnal beforr! Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 58 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Méregfoggal néhányszor megkarcolod az ősdentor jobb vállát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A seb azonnal beforr! Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 55 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 210, gyógyulás: 98, összesen: -112 ÉP}
(Továbbmész...) [204,116] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Észreveszel egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva az ősi csatamező síri hangulatával, ásni kezdesz. Hideg szél borzolja a hátadat. A föld itt különösen kemény, lassan haladsz. Fütyörészni próbálsz munka közben, de igen ijesztően hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy csontváz intéz feléd kihívást.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 27 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a csontváz jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 13 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az orgoró bal vállát. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Megmarkolva a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgoró jobb oldalát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Méregfoggal megérinted az orgoró sziklatestét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az orgoró állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az orgoró ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1 060 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 145 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ében dobónyíl. Nem találtad el. A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Megmarkolva a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal párszor keményen megütöd a csápos otagi farkát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 43 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 25 életpontot vesztettél. Ryuku buzogánnyal többször eltalálod a csápos otagi nyakát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 45 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 356, gyógyulás: 37, összesen: -319 ÉP}
ff 696 127 | felt. fegyverváltás: 696 127 |
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 56 életpontot vesztettél. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ezüstshuriken. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja az ősdentor bal lábát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor testét. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Méregfoggal néhányszor megkarcolod az ősdentor jobb oldalát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A seb azonnal beforr! Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 63 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősdentor fejét. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Méregfoggal néhányszor megkarcolod az ősdentor tüskés hátát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 51 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 478, sebződés: 213, gyógyulás: 101, összesen: -112 ÉP}
(Továbbmész...) [202,117] A síkságot ritka erdő váltja fel. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Utad során felfedezel egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy varkaudar hírnök intéz feléd kihívást.
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 30 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök jobb karját. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal megdöföd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 686 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 6, gyógyulás: 23, összesen: +17 ÉP}
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 28 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 13 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász bal vállát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar íjász bal karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1 620 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 43, gyógyulás: 16, összesen: -27 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 30 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Méregfoggal megdöföd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 686 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 17, gyógyulás: 21, összesen: +4 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar fejét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 6 arany és egy ezüst karkötő. 1 853 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 31 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász bal karját. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 19 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal megcsapod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1 620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 35 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 65 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (41 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar iszákos fejét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a varkaudar iszákos testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a varkaudar iszákos fejét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a varkaudar iszákos fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 477, sebződés: 193, gyógyulás: 0, összesen: -193 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 29 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 63 életpontot vesztettél. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos jobb lábát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (38 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar iszákos jobb lábát. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a varkaudar iszákos nyakát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar iszákos testét. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 varkaudar pálinka. 2 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 201, gyógyulás: 0, összesen: -201 ÉP}
(Továbbmész...) [201,118] Az erdőt síkság váltja fel. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Látsz egy fekete lótuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy varkaudar hadúr! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 29 életpontot vesztettél. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hadúr testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a varkaudar hadúr bal oldalát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (5 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst gyűrű és 2 ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 24 arany, -2 ÉP]. 2 954 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 25 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: természet haragja varázslatot lő rád. 20 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán bal vállát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a zoloboo sámán fekete testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a zoloboo sámán csontos karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a zoloboo sámán nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] Szűnni nem akar a zöld síkság. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy manilla-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy varkaudar hírnök intéz feléd kihívást.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 31 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök bal oldalát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 686 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 34 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 12 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar bal vállát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl. 1 853 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 33 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök nyakát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 686 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 30 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök jobb oldalát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 686 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök fejét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 686 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Tharr haragja. 32 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hadúr bal oldalát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hadúr bal vállát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a varkaudar hadúr nyakát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A varkaudar hadúr fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (5 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP] és 3 arany. 2 954 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}
ff | felt. fegyverváltás: |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | |
115 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
116 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
117 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
118 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
119 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
120 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Látsz egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Arénagödröt. Találsz egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
be 497 7 | bemész a 497. épületbe |
m 6 | mozogsz nyugatra |
ve 191 2 | megveszed a 191. tárgyat 2 |
ve 179 4 | megveszed a 179. tárgyat 4 |
ve 849 4 | megveszed a 849. tárgyat 4 |
ve 104 3 | megveszed a 104. tárgyat 3 |
ve 1325 1 | megveszed az 1325. tárgyat 1 |
be 702 2 | bemész a 702. épületbe |
be 702 6 | bemész a 702. épületbe |
cir 15 | vándorcirkusz látogatása 15 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1576 0 0 | használod az 1576. tárgyat |
* 3. BP: kb 347 1 0 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 4. BP: bb 504 1 518 | beraksz a bankba az 504. tárgyat (1 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 2 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 2 pontért |
A HATALOM KARKÖTŐJE (1210. TÁRGY) Ez az ősi relikvia még az első istenek korából maradt fent. Valamilyen ismeretlen, elpusztíthatatlan anyagból készült. Viselőjét emberfeletti képességekkel ruházza fel: max. ÉP-d és max. VP-d 100-zal, támadásod, védekezésed és szerencséd 5-tel, MXTU-dat eggyel növeli meg. Azonban a tárgy erejéhez méltónak kell lenned ahhoz, hogy viselhesd - legalább 45. szintűnek kell lenned. A Hatalom Karkötője természetesen nem ellopható. |
CSODÁLATOS NYAKLÁNC (1211. TÁRGY) A legendák szerint az ősi idők egy hőse, Naripumotelész hordta ezt a csodálatos nyakláncot. Az aranyból készült láncra 9 drágakövet illesztett az ősi mester, mindegyik más: van itt gyémánt, rubin, zafír, smaragd. Minden drágakő más bűbájt hordoz magában, így összességében a nyaklánc félelmetes hatalmat garantál viselőjének: max. ÉP-d és max. VP-d 65-tel, támadásod, sebzésed és egészséged 4-gyel nő meg. A tárgy ugyan átadható, de viseletéhez legalább 35. szintűnek kell lenned. |
SZENT KÉZIGRÁNÁT (1761. TÁRGY) Fegyverek kézikönyve 9-től 21-ig:"S a magasba emelé Szent Attila a kézigránátot és mondá: Ó, Uram, add áldásodat a te kézigránátodra, mellyel ellenségeidet ficlikké tépheted nagy kegyelmedben. És elégedett vala az Úr és ők lakmározának bárányt és lajhárt és málét és sós ringlit babbal és orángutánt és zsenge gyökereket és gyönge szekereket... És szólt az Úr, mondván: Húzd ki a Szent Biztosítószeget, majd ezután számolj el háromig. Se többet, se kevesebbet. Három legyen ameddig számolsz, s ameddig számolsz, az háromig legyen. Négyig ne számolj hát ezért, sem pedig kettőig. Hacsak nem folytatod a te számolásod háromig. Az ötöst szádra ne vedd. Midőn a hármashoz érsz, mely sorrendben a harmadik leszen, eldobandod te az Antiochiai Szent Kézigránátot a te ellened felé, ki, mivel nem kedves nekem, megdöglend." |
HŐSI BABÉROK (263. VARÁZSLAT) Eljött az idő, hogy istened méltóképp megjutalmazzon eddigi áldozatos munkádért. A hősi babérok varázslatot potom 500 varázspontért és 50 TVP árán elmondva, maximális életpontod megnő 50-nel! Nagy kár, hogy ezt a varázslatot csak egyszer alkalmazhatod, és utána elillan fejedből... |
FEKETE CSUHA (375. TÁRGY) A fekete csuha viseletének joga már régen is csak a híres varázslóknak, magas rangú papoknak adatott meg. A Tűzvihar óta azonban még az egyszerű, hétköznapi vászon is nagy kincsnek számít, hát még az egykori díszes öltözetek! Most azonban itt a remek alkalom, hogy te is szert tehess egy ilyen nemes ruhadarabra (és ezt mindössze 20 TVP árán). Szabás-varrás tudásodat helyettesíti a mágikus tű, neked csupán az alapanyagot, az öt grákóbőrt kell beszerezned. S ha fejedre hajtod a köpeny csuklyáját (a KF 375 paranccsal), biztos lehetsz benne, hogy senki se fog felismerni, még ha eddig százszor is találkoztatok - kivéve persze akiknek felfeded kiléted (ezt csak azok előtt teszed meg, akikkel amúgy is jó viszonyban van, - tehát bemutatkoznátok). Mások - akiktől lopni próbálsz, vagy akikkel harcolsz - nem látnak egyebet egy fekete csuhás alaknál. |
TRÁKIN CSÁKÁNYA (367. TÁRGY) E nemes szerszám nevét Aranymarkú Trákinról, a legendás törp bányászról kapta. S hogy miért? Nos ezen eszköznek köszönhette Trákin is a hírét, mivel akárhol vájt is vele a földbe, szinte mindig talált valami érdekeset. Nem csoda, hogy Trákin volt a valaha élt leggazdagabb törpe, s élete végéig megbecsülés övezte. A csákányt te a H 367 paranccsal használhatod, 12 TVP-ért. Ezenkívül nem árt, ha tudod, hogy a csákány remek ütőfegyver - ha jobb kezedbe veszed, sebzése 3D6+3, és képes mágikus lényeket is megsebezni (de használatához min. 10-es ütőfegyver szakértelem szükséges). Megjegyzés: ha nincs a birtokodban ásó, de nálad van Trákin csákánya, akkor azt fogod feltételes ásásnál használni. |
CSÁPOS OTAGI (395. SZÖRNY) Egy pulzáló, csápoktól és egyéb ruganyos, nyálkás testrészektől nyüzsgő ocsmányság, a bozótok mélyén lapuló rém. Sokszor még észre sem veszed, és máris lesújt rád halálos erejű pszionikus támadásaival, és a következő pillanatban már irdatlan erejű csápjai fojtogatnak. És ha mindez még nem lenne elég, alakja és anyaga miatt szúrófegyverrel gyakorlatilag lehetetlen megsebezni! |
EZÜST PAPI KARKÖTŐ (308. TÁRGY) A jó és gonosz istenek követői varázslatainak erősségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen előnyt - amíg nem öltenek magukra egy ezüst papi karkötőt! E varázstárgy viselésekor (KF 308) a pap varázslatainak erőssége érezhetően nagyobb lesz. Az ezüst papi karkötő hatása nem adódik össze más, hasonló jellegű tárgyakéval. |
Erő: | 33 (47) | Szint: | 22 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 22 (42) | Támadás: | 42 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 91 kg |
Ügyesség: | 18 (28) | Védekezés: | 77 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/25 év |
Egészség: | 28 (40) | Életpont: | 642/621 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 28 (53) | Varázspont: | 568/52 | Pénz: | 4143 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 38/26 | Pszi pont: | 103/28 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/64 | ökölvívás: | 8/18 | szúrófegyverek: | *24/100 |
vágófegyverek: | 7/62 (+6%) | ütőfegyverek: | 17/60 (+69%) | lőfegyverek: | 12/95 |
dobófegyverek: | *24/100 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); bumeráng (#249) (3 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -19.); ében dobónyíl (#849) (20 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
144,61 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 199,119 |
Kedvenc táborhely: 199,112 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 91 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/80 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 37/87 (+29%) | 3. mászás: | 16/66 |
4. csapdakészítés: | 24/80 (+20%) | 5. csapdaészlelés: | 5/65 | 6. gyógyítás: | 9/45 |
7. titkosírás: | 2/20 | 8. felderítés: | 18/53 (+19%) | 9. szörnyidomítás: | 2/48 |
10. teológia: | 23/51 (+25%) | 11. taumaturgia: | 19/67 (+89%) | 12. szerencsejáték: | 3/99 (-500%) |
13. versengés: | 3/28 | 14. harcművészetek: | 8/16 | 15. zene: | 1/60 |
16. szörnyismeret: | 5/71 | 17. pszi: | 12/65 (+33%) | 18. zárnyitás: | 1/10 |
19. vadászat: | 7/69 | 20. bányászat: | 15/24 | 21. testépítés: | 6/25 (+2%) |
22. úszás: | 1/88 | 23. főzés: | 6/58 | 24. csapatmunka: | 1/98 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 25% életerő alatt 20 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang (15) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), 9907. szövetség (#9907) (csak egyszer), degradátor (#210) (csak egyszer), varkaudar iszákos (#688), varkaudar hadúr (#270), nőstény varkaudar (#689) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | massza (#217) | energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | |
energiatüskék (#29) | >> | szintszívó (#96) | energiatüskék (#29) | >> | 9907. szövetség (#9907) | |
energiatüskék (#29) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | degradátor (#210) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | áldott okerón (#336) | tüskepajzs (#30) | >> | varkaudar mágus (#128) | |
tüskepajzs (#30) | >> | vörös rakolits (#356) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
3.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: hh 1133 1100 745, kf 1527 441 1527, v 58, kb 313 20, h 697 1200, h 313 20, v 88 5, v 28, v 53, p 73. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
átcsoportosítás (189) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
harci mágia (334) |
új remény, új élet (369) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 54 TU. szükséges még: 16 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 671 TU szükséges.) |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | madártoll (#112) | 1 | sallank karom (#128) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
102 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst papi karkötő (#308) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
2 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | kőszem (#304) | 1 | mandibulakasza (#127) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 2 | nyílvessző (#108) | 1 | pular kristály (#239) | |||
1 | sárga erőöv (#276) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) | 1 | Trákin csákánya (#367) | |||
1 | umbatari karkötő (#278) | 2 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | vashegyű nyíl (#176) |
143 | 144 | 145 | |
60 | |
|
|
61 | |
|
|
62 | |
|
|