Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. nov. 10. 9h:11' EZ A 180. JÁTÉKHETED, 165. FORDULÓD 181. játékheted kezdete: nov. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5703 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 5. KP: | használod az 1253. tárgyat |
v 21 10 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 24 | elmormolod a 24. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
fku 20 | felt. kutatás 20 |
fkt 36 2 | felt. készítesz a 36. tárgyat (2 darabot) |
fkt 69 100 | felt. készítesz a 69. tárgyat (100 darabot) |
m 6 5 7 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, északnyugatra |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a nektoraf jobb vállát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a nektoraf testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a nektoraf fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A nektoraf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 615 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [60,90] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.
(Feltételes támadás:) Egy sóhajtó dorony! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a sóhajtó dorony taraját. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a sóhajtó dorony jobb első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 410 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [59,89] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Nocsak, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)
be 40 | bemész a 40. titkos labirintusba |
lm 4 7 9 | mozogsz 4 7 9 |
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 17 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar mágus testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a varkaudar mágus testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
223 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a vérszomjas csüldő jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
540 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a technokolin bal hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a technokolin köpőszervét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A technokolin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 1 | mozogsz 1 |
m 1 1 3 | mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [61,87] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Utad során felfedezel egy oltárt. Chara-din híveié. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy mély kutat. Nyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [62,88] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy topránypolip!
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a topránypolip puha testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a topránypolip puha testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A topránypolip összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 204 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
jlk 1318 | jelszó kimondása 1318 |
Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a massza nyakát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a massza duzzadt hólyagját. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a massza karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A massza meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A massza nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 ormánygőte csontot. 642 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 3 4 3 | mozogsz délkeletre, délre, délkeletre |
(Továbbmész...) [64,89] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy vadász quwarg volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a bundás csirmáz jobb első lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a bundás csirmáz bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bundás csirmáz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [65,90] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Utad során felfedezel egy vapár cserjét. A földön meglátsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sebesült liumbe. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a liumbe jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a liumbe vaskos szárát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A liumbe csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A liumbe elhibázza az ütést csápjával. A liumbe nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a liumbe száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 liumbe bimbó (ld. enc.). Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 liumbe hajtást. 309 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 10. szörnyet |
LIUMBE BIMBÓ (656. TÁRGY) Néha sikerül elkapni a ritka pillanatot, amikor a liumbe épp szaporodásra készül. Ha ilyenkor legyőzöd, hozzájuthatsz egy szépséges, és önmagában veszélytelen liumbe bimbóhoz. |
Erő: | 23 (29) | Szint: | 17 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 26 | Támadás: | 16 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 98 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 24 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/25 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 265/127 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 (25) | Varázspont: | 153/12 | Pénz: | 897 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/5 | Pszi pont: | 57/21 | EFejl: | 15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 4/38 | szúrófegyverek: | 16/32 (+3%) | vágófegyverek: | 17/26 (+24%) |
ütőfegyverek: | 19/32 (+4%) | lőfegyverek: | 8/57 | dobófegyverek: | 14/90 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << mandibulakasza (#127) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
Eltaposott quwargok: össz.: 189 időszaki: 113 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/70 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 26/78 (+18%) | 3. mászás: | 8/96 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 10/62 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/54 (+12%) | 6. gyógyítás: | 56/7 (+11%) |
7. titkosírás: | 5/5 (+11%) | 8. felderítés: | 4/16 | 9. szörnyidomítás: | 6/40 |
10. teológia: | 13/42 (+21%) | 11. taumaturgia: | 12/87 (+4%) | 12. versengés: | 4/54 (+18%) |
13. harcművészetek: | 2/14 | 14. zene: | 9/82 | 15. szörnyismeret: | 9/82 (+20%) |
16. pszi: | 10/93 (+9%) | 17. zárnyitás: | 1/12 | 18. vadászat: | 18/46 (+11%) |
19. bányászat: | 18/35 (+11%) | 20. főzés: | 5/90 (+18%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot, csak egyszer), vapár cserjét (#109) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba, labirintus (18) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12) |
vadász tatu (#10), ormánygőte (#18), gyilkos sallank (#85), sóhajtó dorony (#112), szőrlajhár (#141), homokvarány (#16) (csak egyszer), móleon (#68) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), quwarg szabotőr (#301), élőholt quwarg (#202) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (teljesítve) |
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 3) |
3.) Fontos feladatunk az ocsmány varázskomponensek pusztítása. Áldozz fel három dorony tüdőt. |
Összsúly: 131.35 kg | Megterheltség: 128% |
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 39 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
13 | arany (#50) | 1 | kaktusztüske (#114) | 1 | sallank karom (#128) | |||
3 | spiritusz (#170) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bordacsont (#16) | 1 | bumeráng (#249) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
1 | dorony tüdő (#212) | 2 | dözmöng szív (#122) | 13 | kaja (#2) | |||
1 | liumbe bimbó (#656) | 1 | liumbe hajtás (#655) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 3 | ragasztó (#83) | 2 | rézdarab (#70) | |||
1 | zöld üveg (#82) |