164. forduló, 166. forduló, Ezüst Larian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. szept. 10. 12h:09'
EZ A 230. JÁTÉKHETED, 165. FORDULÓD
231. játékheted kezdete: szept. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5001
SZÁMLA : XXXX

EZÜST LARIAN KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [104,97] koordinátán. Istened templomában pihented ki magad.
Könnyűkéz Ssiqua, amikor összefutottatok, adott neked 15 drótszőrt.
Kova, amikor találkoztál vele, adott neked 15 kaját.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+23 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+70 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+25 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Elhagyod a templomot. A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+1 kaja.)

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 331.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 326.]

* 3. KP: v 4 0 0 elmormolod a 4. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 321.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 316.]

* 5. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 311.]

kt 313 4 elkészíted a 313. tárgyat (4 darabot)
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a varázsital főzése varázslatot! Együtt van minden a kotyvasztáshoz, ezért rögvest hozzálátsz. Lassan mormolod a varázsigéket, és közben a főzetbe szórod a komponenseket. Hmmm, finom lötty lesz belőle! Kimondod az utolsó szót, mire a főzet nagyot buggyan. Elkészültél! [-30 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Legyártottál 4 gyógykenőcsöt. IQ-d TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 291.]

ek 116 50 313 t. energia kisütése: 116 50 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 50 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
V 4 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 286.]
[A parancs tárolásra került.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
8 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 286.]

ba 221 nem támadod a 221. szörnyet
BA 221 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 286.]

a 172 3411 1 átadod a 172. tárgyat a 3411. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 téfea-agyat Könnyűkéz Ssiqua részére. [5 pontot használtál fel, van még 281.]

m 4 mozogsz délre
[104,98] Az erdőt dombvidék váltja fel. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. Látsz egy kazmárt. Utad során felfedezel egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Már vár itt rád valami. Egy korinthai amőba. {egyik sebzési módja: 2x 3d6+7.}

Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 nyu-shuriken. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a korinthai amőba testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a korinthai amőba testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 13 életpontot vesztettél. Vaskarddal végigvágod a korinthai amőba testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a korinthai amőba testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 974 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy varkaudar mágus. {védettsége: 7 szúró, 7 vágó, 7 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 12 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar mágus testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a varkaudar mágus fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 3 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 254.]

kt 205 1 elkészíted a 205. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 kazmár gyökeret. IQ-d TF-elődött. [6 pontot használtál fel, van még 248.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[103,98] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy varkaudar behemót. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [102,98] Dombos terepre érkeztél. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy északi aurach. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az északi aurach testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az északi aurach tömpe orrát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az északi aurach, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 13 életpontot vesztettél. Az északi aurach most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 aurach fogat. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy krómkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran híveié. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [101,99] A dombság átmegy hegységbe. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy fémbontó szójer. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 nyu-shuriken. Nem találtad el. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a fémbontó szójer testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a fémbontó szójer fejét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a fémbontó szójer csáprágójával. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vassisak felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Vasalt bunkóval megütöd a fémbontó szójer testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a fémbontó szójer jobb középső lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vasérc felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A fémbontó szójer még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 842 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Utad során felfedezel egy mély szakadékot. Látsz egy világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy téfea magoflux!

Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a téfea magoflux testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a téfea magoflux jobb karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A téfea magoflux még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy ragyás burástya!

A szörny savat lehel! Telibe kapod a savadagot. (18 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Csápjával megérint a ragyás burástya. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a ragyás burástya fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 777 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 1 bronzkulcsot. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [55 pontot használtál fel, van még 193.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[100,98] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Észreveszel egy asztrális vortexet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vadtroll lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadtroll testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a vadtroll bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-8 életpont). A vadtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 184.]

kt 2320 elkészíted a 2320. tárgyat
Legyártottál 1 A Végzet kulcsát. IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 174.]

h 2320 használod a 2320. tárgyat
Eljött a nagy pillanat! Kezedbe fogod a Végzet Kulcsát. Egy kékesen vibráló kapu kezd vibrálni előtted. Tétován megérinted, mire kirajzolódik előtted az első szint térképe. Ahhoz, hogy belépj, add ki ismét a H 2320 parancsot!

1 29 36
8 22
15 43
2 30
9 23 37
16 44
3 31
10 24 38
17 45
4 32
11 25 39
18 46
5 33
12 26 40
19 47
6 34
13 27 41
20 48
7 35
14 28 42
21 49

Ez a Végzet Vermének 1. szintje. [10 pontot használtál fel, van még 164.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[100,99] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vadtroll lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Meglengetve a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadtroll testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a vadtroll nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-2 életpont)! A vadtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Bundás Süsin, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [100,100] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Találsz egy világítótornyot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [100,101] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy mélységi grittang. {egyik sebzési módja: 1x 4d6.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a mélységi grittang testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a mélységi grittang testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Észreveszel egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívei emelték. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy rőtmanó berzerker. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megmarkolva a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a rőtmanó berzerker testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rőtmanó berzerker száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 berzerker tüske és 1 rőtmanó kacagány. 766 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 bronzhegyű nyilat. IQ-d TF-elődött. [57 pontot használtál fel, van még 107.]

m 3 mozogsz délkeletre
[101,102] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő piromenyét nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (12 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a piromenyét izzó bundáját. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a piromenyét fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexből. " Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Utad során felfedezel egy királyi őrsáncot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Észreveszel egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Hayamu Oyabura lábát masszírozza. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 98.]

ef 10 507 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 28.]

szk 22 99 50 keresed a 22. szörnyet a 99. szörnyet az 50. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 25.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a törpemammut. 2 kaját nyel le a spagulár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása.
Ebben a körben 25 pontod maradt, ebből a következő körre 25 pontot vihetsz át. Kapsz még 306 pontot. A következő körben tehát 331 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ezüst Larian, egy copfos ezüsthajú, kék szemű elf nő vagy. Elenios tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 165. fordulód.

Erő: 21 (23) Szint: 19 Merészség: 6/3 Magasság: 143 cm
IQ: 26 (28) Támadás: 18 (19) Agresszió: 5 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 24 (27) Védekezés: 29 (32) Menekülés: 40 % Életkor: 145/145 év
Egészség: 19 (21) Életpont: 293/186 Jellem: jó (377) Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (27) Varázspont: 249/2 Pénz: 50 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 26/9 Pszi pont: 51/8
Eddig összesen 1051 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 158 TP-t kaptál. Jelenleg 410 815 TP-d van. A következő szinthez még 39 185 TP szükséges. Trófeáid: bányarém, varkaudar behemót, élőholt quwarg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/1 szúrófegyverek: 22/82 (+2%) vágófegyverek: 20/88 (+14%)
ütőfegyverek: 15/75 (+14%) lőfegyverek: 19/21 dobófegyverek: 7/10 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) << vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 30 százalék;
101,102 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 114
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 35 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1402 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/31 (+12%) 2. nyomkövetés: 45/56 (+42%) 3. mászás: 11/10 (+4%)
4. csapdakészítés: 12/96 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/0 6. gyógyítás: 19/43
7. titkosírás: 9/81 8. felderítés: 7/30 9. szörnyidomítás: 7/41
10. teológia: 12/11 (+9%) 11. taumaturgia: 18/83 (+10%) 12. versengés: 5/8 (+10%)
13. zene: 7/69 14. szörnyismeret: 26/45 15. pszi: 7/40 (+12%)
16. zárnyitás: 6/33 17. vadászat: 18/38 18. bányászat: 30/31 (+13%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz mérleget (#81) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), nyu-shurikent (#157) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot )
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
sóhajtó dorony (#112), vadász varkaudar (#108)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), varkaudar behemót (#189)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (104) tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
gyóntatás (#56), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), gigaököl (#49)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), tompítás (#40)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Három arany nyaklánc legyen a következő áldozat.
3.) Parányi, mégis igen értékes a következő áldozat: egy csepp sáfránypor.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 31, 32, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 53, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9, 16, 17, 45.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 55 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 744 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 83.09 kg Megterheltség: 107%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 34 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 4 borkonyó bibe (#312) 5 csuklyavirág (#133)
1 deus ex machina (#1) 3 kaja (#2) 4 kazmár gyökér (#205)
3 madártoll (#112) 5 móri gyümölcs (#116) 5 ovimon-bogyó (#207)
2 rézdarab (#70) 4 szárnyas hernyó (#69)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 A Végzet kulcsa (#2320) 3 aurach fog (#657) 1 berzerker tüske (#713)
3 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bronzkulcs (#76) 4 gyógykenőcs (#313)
5 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 2 pirkit (#153)
1 rőtmanó kacagány (#714) 1 spiritusz (#170) 3 ugh méreg (#166)
2 vasérc (#152) 8 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

99 100 101 102 103 104 105
96
97
98
99
100
101
102
103
(100,98) asztrális vortex (#2324), vadtrollok (#70)
(100,99) vadtrollok (#70), világítótorony (#156), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(100,100) vaskohó (#155), világítótorony (#156), oltár, érclelőhely
(100,101) mélységi grittangok (#103), vaskohó (#155), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), Chara-din rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369)
(101,99) fémbontó szójer (#150), mély szakadék (#154), világítótorony (#156), vaskohó (#155), téfea magoflux (#98), ragyás burástya (#111), érclelőhely
(101,102) piromenyétek (#99), tavacska, királyi őrsánc (#1140), Tharr oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720)
(102,98) északi aurach (#350), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), Sheran oltár, érclelőhely
(103,98) varkaudar behemót (#189), Chara-din monolitja (#534), Chara-din rúnaköve
(104,98) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), vaskohó (#155), oltár, korinthai amőba (#420), érclelőhely, varkaudar mágus (#128)

Üzenet küldése a karakternek