Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. júl. 27. 15h:02' EZ A 204. JÁTÉKHETED, 165. FORDULÓD 205. játékheted kezdete: júl. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4848 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1100. tárgyat az 1269. tárgyat az 1546. tárgyat |
* 4. KP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (9 darabot) |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
ef 2 502 | energia fejlesztése 2 |
ef 3 503 | energia fejlesztése 3 |
p 112 | használod a 112. pszi képességet |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 57 | elmormolod az 57. varázslatot |
kpk 4 | kezd. parancs kivétele: 4 |
m 7 1 8 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar felderítő bal vállát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rövid íj. 1753 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [119,99] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy mérges nyukmár!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a mérges nyukmár fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 124 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a rájanyék testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 148 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [119,98] Még mindig füves síkságon vagy.
h 238 30 | használod a 238. tárgyat |
Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a szürke rinocérosz jobb vállát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rinóbőr. 742 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 42 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc jobb oldalát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken. 1284 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [119,96] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy élőholt quwarg. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 44 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1590 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [120,95] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy phua-kúpot. Északnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Elteszed a látcsövet.
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [118,93] A síkságot ritka erdő váltja fel. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés.
(Továbbmész...) [118,92] Fák, mindenütt csak fák. Egy csapat apró quwarg indul feléd - fel akarnak falni! Kétségbeesetten ugrálsz rajtuk, és ezzel sikerül is elijesztened őket. Nini, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.
kb 651 1 | kiveszel a bankból a 651. tárgyat (1 darabot) |
kt 683 | elkészíted a 683. tárgyat |
kt 707 | elkészíted a 707. tárgyat |
kf 707 | kézbeveszed/felveszed a 707. tárgyat |
h 238 30 | használod a 238. tárgyat |
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a lajhárlord bal karját. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 lajhár csontot. 706 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
szk 355 | keresed a 355. szörnyet |
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
id 350 25 | idomítod a 350. szörnyet 25 pontért |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 78. varázslatot |
* 4. BP: | imádkozol |
* 5. BP: | használod a 238. tárgyat |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 69 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor szürke hengertestét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) A purifikátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1132 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 2 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 2 pontért |
AURAERŐSÍTÉS (502. TUDATI KÉPESSÉG) Az entitással folytatott gigászi küzdelem nem csak a nehézségei miatt vált emlékezetessé a számotokra, de számos, nem várt felfedezéshez is elvezetett. Kiderült például, hogy a kasztroplanáris tér tökéletesen végtelen. Kiterjedésére nem is használható a hétköznapi értelemben vett "tér" kifejezés, hiszen ezen a síkon nincsenek sem irányok, sem pedig mennyiségek, sőt, itt még az "idő" is elveszíti jelentőségét. Az általatok eddig birtokba vett aprócska terület, mintha csak egyetlen homokszemcse volna egy irdatlan sivatagban! Ha nem állna a hátad mögött ilyen sok évnyi kalandozó tapasztalat, talán bele is őrülnél a váratlanul feltárult lehetőségek megismerésébe! Szerencsére ehelyett inkább a felfedezés gyakorlati haszna felé irányult a Közös Tudatotok figyelme, és hamar rátaláltatok az egyik alapvető újításra: a tudati erődítményre. Hogy ezzel a vadonatúj tudati technikával formálni tudjátok a kasztroplanáris anyagot, és abból falak, tornyok emelhetők. Nos, innen már csak egy kurta lépés, hogy magatokba szíva a nyers tudati energiát, azt a saját, személyes aurátok erősítésére használjátok fel. Minél tapasztaltabb vagy, annál hatékonyabban tudod ezt megtenni. Ha az auraerősítés képességét kifejlesztettétek, támadásodra a tapasztalati szinted tizedének megfelelő, míg a védekezésedre ennek a dupláját, a tapasztalati szinted egyötödének megfelelő bonuszt kapsz. (A képesség aktiválás nélkül, állandóan működik, és mindkét érték számolásánál felfelé kerekítünk.) |
Erő: | 26 (31) | Szint: | 20 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 30 (34) | Támadás: | 23 (25) | Agresszió: | 2 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 26 (30) | Védekezés: | 46 (50) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 5/6 év |
Egészség: | 27 (29) | Életpont: | 268/204 | Jellem: | jó (363) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 27 (33) | Varázspont: | 472/248 | Pénz: | 11150 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 28/2 | Pszi pont: | 121/22 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/0 | ökölvívás: | 1/52 | szúrófegyverek: | 11/90 |
vágófegyverek: | 20/40 | ütőfegyverek: | 8/46 | lőfegyverek: | 23/77 (+6%) |
dobófegyverek: | 15/88 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329) (140%) << vashegyű lándzsa (#182) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -19.); ezüsttollú nyíl (#363) (20 -); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/71 | 2. nyomkövetés: | 30/90 | 3. lopás: | 2/0 |
4. mászás: | 9/86 (+2%) | 5. csapdakészítés: | 16/17 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/62 |
7. gyógyítás: | 10/35 | 8. titkosírás: | 2/47 | 9. felderítés: | 11/78 |
10. szörnyidomítás: | 11/63 (+29%) | 11. teológia: | 19/15 (+21%) | 12. taumaturgia: | 30/13 (+10%) |
13. szerencsejáték: | 4/88 | 14. versengés: | 13/23 | 15. harcművészetek: | 1/0 |
16. zene: | 63/6 (+102%) | 17. szörnyismeret: | 20/76 | 18. pszi: | 21/3 (+3%) |
19. zárnyitás: | 1/0 | 20. vadászat: | 9/16 | 21. bányászat: | 16/75 |
22. úszás: | 1/0 | 23. főzés: | 8/62 | 24. csapatmunka: | 2/31 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 45 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 5 darabot ), acéltűt (#334) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot, csak egyszer) |
elfogod drasmólymot (#60) szuper hálócsapdával (#274), szeppent rákfattyat (#186) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 44 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
manaelementál (#290), agglomerátor (#138), autentikus vámpír (#154), élőholt mirg (#135), fémbontó szójer (#150) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 12) |
Kripta Gitta (#3454), Halatir Maurloth (#5484), elf (#2), Dulmina (#3676), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | bűvölés (#20) (56,1) | bűvölés (#20) (312,5) | bűvölés (#20) (655,1) |
bűvölés (#20) (667,5) | bűvölés (#20) (665,5) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
tulajdonságpajzs (#26) | a lélek védelme (#57) | szörnycsábítás (#83) | láth. észlelése (#78) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), oldás (#372), tompítás (#40), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | útonálló (#130) | vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | Fairlight hívők (#997) | varázsvédelem (#34) | >> | élőholt mágus (#175) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Pszinapszis (#974) | varázsvédelem (#34) | >> | xirnox (#122) | |
varázsvédelem (#34) | >> | vortexmágus (#418) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
északi aurach (#350) (őrzi a holmidat: +17 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
2.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) illúzió trófea (137) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) mágikus dallamok (254) a butaság ára (273) díszes hangszer (280) concerto grosso (308) bárdhírnév (335) isteni muzsika (348) kötélbűvölés (381) a zene ereje (396) hárítás művészete (404) célzott lövés (408) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 3 TU. szükséges még: 22 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 382 TU szükséges.) tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 498. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | mocsári penke (#148) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
26 | arany (#50) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 3 | kaja (#2) | |||
5 | kaktusztüske (#114) | 2 | lajhár csont (#236) | 3 | óndarab (#85) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 2 | rinóbőr (#651) | 1 | rövid íj (#107) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) |