Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. febr. 9. 12h:17' EZ A 1064. JÁTÉKHETED, 165. FORDULÓD 1065. játékheted kezdete: febr. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 13 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3820 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 3. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
hh 1133 1100 745 | használod az 1133. tárgyat az 1100. tárgyat a 745. tárgyat |
kf 1527 441 1527 | kézbeveszed/felveszed az 1527. tárgyat a 441. tárggyal az 1527. tárgyat |
v 58 0 0 | elmormolod az 58. varázslatot |
kb 313 20 0 | kiveszel a bankból a 313. tárgyat (20 darabot) |
h 697 1200 0 | használod a 697. tárgyat |
h 313 20 0 | használod a 313. tárgyat |
v 88 5 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 4. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 5. KP: kb 504 1 518 | kiveszel a bankból az 504. tárgyat (1 darabot) |
bb 313 70 | beraksz a bankba a 313. tárgyat (70 darabot) |
v 263 | elmormolod a 263. varázslatot |
mak 1 | makró 1 |
hh 1133 1100 745 | használod az 1133. tárgyat az 1100. tárgyat a 745. tárgyat |
kf 1527 441 1527 | kézbeveszed/felveszed az 1527. tárgyat a 441. tárggyal az 1527. tárgyat |
v 58 0 0 | elmormolod az 58. varázslatot |
kb 313 20 0 | kiveszel a bankból a 313. tárgyat (20 darabot) |
h 697 1200 0 | használod a 697. tárgyat |
h 313 20 0 | használod a 313. tárgyat |
v 88 5 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
ek 7 12 5 | t. energia kisütése: 7 12 5 |
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 28 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az arató csattanat testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod az arató csattanat testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
m 3 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 30 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán csontos karját. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a zoloboo sámán testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a zoloboo sámán testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] Szűnni nem akar a zöld síkság. Látsz egy manilla-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy borzalmas varkaudar jön feléd.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 31 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 13 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar jobb vállát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fekete gyöngy és egy aranytű. 1 853 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 20 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával eltalálod a varkaudar hírnök jobb vállát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar hírnök fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 686 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 30 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász bal lábát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1 620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 28 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 14 életpontot sebződsz. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a varkaudar íjász meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1 620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 27 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök jobb karját. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar hírnök fejét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 686 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hadúr fejét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar hadúr testét. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar hadúr jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar hadúr nehezen védhető csapásait. (5 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken és egy vas dobónyíl. 2 954 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
ff 696 127 | felt. fegyverváltás: 696 127 |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [201,117] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy megsebesített varkaudar katona ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) [202,117] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy borzalmas varkaudar. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 26 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy agyroppantás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű és 2 arany. 1 853 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 17 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar íjász testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1 620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar jobb karját. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a borzalmas varkaudar jobb karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst kulcs. 1 853 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök bal karját. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök jobb karját. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a varkaudar hírnök jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök melléd csap a farkával! A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 686 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar bal oldalát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy arany, egy ezüst gyűrű és egy aranytű, ezenkívül 1 varkaudar látógömb. 1 853 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök nyakát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hírnök jobb lábát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar hírnök bal vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 686 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nőstény varkaudar jobb vállát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a nőstény varkaudar bal karját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-8 varázspont.) A nőstény varkaudar csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nőstény varkaudar nyakát. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a nőstény varkaudar fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 893 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}
fog 184 219 | elfogod a 184. szörnyet a 219. tárggyal |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 469, sebződés: 132, gyógyulás: 0, összesen: -132 ÉP}
ff 127 696 | felt. fegyverváltás: 127 696 |
m 2 3 4 | mozogsz keletre, délkeletre, délre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a szintszívó ködös testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd az óriás csontváz jobb oldalát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod az óriás csontváz testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmaival az óriás csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az óriás csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd az óriás csontváz testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! Ryuku buzogánnyal megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted az óriás csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmaival az óriás csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az óriás csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 15 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt mágus testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az élőholt mágus bal karját. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az élőholt mágus testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az élőholt mágus csapása elől. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 016 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [205,117] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Délre egy ősi csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ezoterikus mardel. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod az ezoterikus mardel bal vállát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod az ezoterikus mardel jobb vállát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Mandibulakaszával megcsapod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az ezoterikus mardel fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki az ezoterikus mardel száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. 1 430 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [40 pontot használtál fel, van még 1.]
m 3 | mozogsz délkeletre |
id 184 20 | idomítod a 184. szörnyet 1 pontért |
bb 260 30 518 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (30 darabot) |
kb 260 31 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (31 darabot) |
bb 2 6 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (6 darabot) |
kb 642 5 | kiveszel a bankból a 642. tárgyat (5 darabot) |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1576 0 0 | használod az 1576. tárgyat |
* 3. BP: kb 347 1 0 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 4. BP: bb 504 1 518 | beraksz a bankba az 504. tárgyat (1 darabot) |
RYUKU HÜVELYKGYŰRŰ (1321. TÁRGY) A ryuku hüvelykgyűrű attól lesz különleges, hogy olyan ujjadra húzhatod, amelyre amúgy eszedbe sem jutott volna gyűrűt húzni (ezáltal nem foglalja a helyet más gyűrűk elől). De hát ha a ryukuk ott hordják, és oda tervezték, miért ne vehetnéd fel te is. Ha megteszed, +1 támadást, +1 védekezést, +1 sebzést kapsz. A hüvelykgyűrű viseléséhez legalább 25. tapasztalati szintűnek kell lenned. |
JÉGCSÁKÁNY (1574. TÁRGY) Ez a fura alakú csákány teljes egészében jégből van, mégsem olvad el még a legnagyobb melegben sem. Nyilván valamiféle mágia, vagy talán egy kisebb csoda segítségével készülhetett. Hihetetlenül hegyes, ezért a meredekebb, de nem túl meredek terepen könnyebben boldogulsz majd vele (vagyis a magashegységben való mozgás eggyel kevesebb TVP-be kerül - 5 TVP alá így nem mehet a mozgás költsége). Sajnos a másznivalóknál nem mész sokra a jégcsákánnyal, ott továbbra is a mászáshoz szükséges eszközök használatára kényszerülsz. Bár a jégcsákány vége hegyes, technikailag ütőfegyverként kell azt forgatni, vagyis ha kezedbe veszed, ütőfegyverként üzemel, illetve a szörnyellenfeleidnek az ütő elleni védettségét vesszük alapul. A jégcsákány forgatásához 12-es szinten kell birtokolnod az ütőfegyver szakértelmet (ha még nincs annyi, hegyvidéket mászni akkor is tudsz a csákánnyal). Sebzése nem mágikus, 5D4+8. |
PÓKKARMOK (886. TÁRGY) Eszedbe jut a pillanat, amikor egy pókot egy teljesen sima, függőleges felületen láttál kapaszkodni. Amikor közelebb léptél, a kis állat, nem törődve a gravitációval, pillanatok alatt elmászott a szemed elől. Nos, igen, ha te is ilyen póklábakkal rendelkeznél, nem lenne az a meredek felület, amin ne tudnál felmászni. Már csak egy megfelelő pókot kellene keresni... Micsoda felfedezés! A hótarantulák fehér lábainak végén apró karmok meredeznek, melyek pont megfelelőek lennének e célra. Ha három karmot két csepp ragasztóval összeillesztesz, remek mászóeszközt kapsz. Ha mind a négy végtagodra ilyet helyezel, (tehát 12 tarantulakarom, 8 csepp ragasztó) szinte a legmeredekebb falfelületen is tesztelheted mászótudásodat. A pókkarmok elkészítése aprólékos munka, így elkészítéséhez kell némi idő: a KT 886 paranccsal 40 TVP-be kerül. |
RÚNAPUKKASZTÁS (94. VARÁZSLAT) Gyakran találkozhatsz mágikus védőrúnákkal, bűvös falakkal, pezsegve izzó protektív aurákkal. Ezek célja általában a valahová való bejutás, valami felfedezésének a megakadályozása. Sokszor még mágiatöréssel sem lehet ezeket eltávolítani, de Rúnapukkassztással minden esetben igen. A varázslat elmondásához soha nem kell parancsot kiadnod, használata mindig automatikus, ha karakterednek szüksége van rá. TVP-be nem kerül, varázspontba viszont igen: a rúna erősségétől függően ez változhat 10 és 200 varázspont között. |
SÁMÁN GYÓGYKENŐCS (1139. TÁRGY) A varkaudar sámánok által készített gyógykenőcs jóval gyanúsabb és büdösebb kotyvalék, mint amit a gyakorló kalandozók készítenek. De valljuk be, jóval hatékonyabb is! A sámán gyógykenőcsöt a H 1139 paranccsal használhatod, ez TVP-be nem kerül. Maximum 300 ÉP-t fogsz visszanyerni, de így nem gyógyulhatsz max. ÉP fölé. A sámán gyógykenőcs megadható paraméterként a totemes gyógyításnál is. Labirintusban automatikusan gyógyítani fogsz vele, ha más módon már nem megy. |
Erő: | 32 (46) | Szint: | 22 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 22 (42) | Támadás: | 42 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 91 kg |
Ügyesség: | 18 (28) | Védekezés: | 77 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/25 év |
Egészség: | 28 (40) | Életpont: | 643/560 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 28 (53) | Varázspont: | 562/0 | Pénz: | 4041 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 38/20 | Pszi pont: | 103/43 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/64 | ökölvívás: | 8/18 | szúrófegyverek: | *24/100 |
vágófegyverek: | 7/56 (+12%) | ütőfegyverek: | 16/91 (+34%) | lőfegyverek: | 12/95 |
dobófegyverek: | *24/100 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << ryuku buzogány (#696) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); bumeráng (#249) (3 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -19.); ében dobónyíl (#849) (20 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
205,117 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 199,112 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 91 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/69 (+24%) | 2. nyomkövetés: | 37/58 (+29%) | 3. mászás: | 16/66 |
4. csapdakészítés: | 24/60 (+20%) | 5. csapdaészlelés: | 5/65 | 6. gyógyítás: | 9/45 |
7. titkosírás: | 2/20 | 8. felderítés: | 18/34 (+73%) | 9. szörnyidomítás: | 2/48 |
10. teológia: | 23/26 (+20%) | 11. taumaturgia: | 18/78 (+36%) | 12. szerencsejáték: | 8/99 (+500%) |
13. versengés: | 3/28 | 14. harcművészetek: | 8/16 | 15. zene: | 1/60 |
16. szörnyismeret: | 5/71 | 17. pszi: | 12/32 (+33%) | 18. zárnyitás: | 1/10 |
19. vadászat: | 7/69 | 20. bányászat: | 15/24 | 21. testépítés: | 6/23 |
22. úszás: | 1/88 | 23. főzés: | 6/58 (+17%) | 24. csapatmunka: | 1/98 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 25% életerő alatt 20 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 60 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), 9907. szövetség (#9907) (csak egyszer), degradátor (#210) (csak egyszer), varkaudar iszákos (#688), varkaudar hadúr (#270), nőstény varkaudar (#689) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | massza (#217) | energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | |
energiatüskék (#29) | >> | szintszívó (#96) | energiatüskék (#29) | >> | 9907. szövetség (#9907) | |
energiatüskék (#29) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | degradátor (#210) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | áldott okerón (#336) | tüskepajzs (#30) | >> | varkaudar mágus (#128) | |
tüskepajzs (#30) | >> | vörös rakolits (#356) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
3.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: hh 1133 1100 745, kf 1527 441 1527, v 58, kb 313 20, h 697 1200, h 313 20, v 88 5, v 28, v 53, p 73. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
átcsoportosítás (189) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
harci mágia (334) |
új remény, új élet (369) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 54 TU. szükséges még: 16 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 782 TU szükséges.) |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
24 | gyógykenőcs (#313) | 2 | gyöngymangó (#135) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) | |||
8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
114 | arany (#50) | 5 | áldott kő (#642) | 1 | álompor (#396) | |||
3 | aranytű (#272) | 10 | drótszőr (#37) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | ezüst kulcs (#184) | 2 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 30 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 3 | nyílvessző (#108) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) | |||
1 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | zangrozi csizma (#451) |
198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | |
115 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
116 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
117 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
118 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
119 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
120 | |
|
|
|
|
|
|
|
|