Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 18. 9h:24' EZ A 178. JÁTÉKHETED, 165. FORDULÓD 179. játékheted kezdete: okt. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1100 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod az 5. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
fgy 30 40 | felt. gyógyítás 30 40 |
ek 116 40 5 | t. energia kisütése: 116 40 5 |
l 5504 50 | lopsz az 5504. kalandozótól az 50. tárgyat |
v 96 73 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[73,59] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fény szentélyét. Utad során felfedezel egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Teleiszod magad a hűsítően hideg, tiszta vízzel. Feltöltöd a vizestömlőt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "
m 6 | mozogsz nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 21 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a manaelementál testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 60 életpontot sebeztél. Méregfoggal meghorzsolod a manaelementál testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Mallon botjával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 50 életpontot sebeztél. Méregfoggal megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 28 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét gnóm testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 475 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
a 333 5504 5 | átadod a 333. tárgyat az 5504. kalandozónak (5 darabot) |
pki 100 | kiveszel a bankból 100 aranyat |
ve 152 7 | megveszed a 152. tárgyat 7 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [108,52] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ork sámán közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 28 életpontot sebeztél. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 8 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ork sámán bal oldalát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 437 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [109,53] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy márványtorony van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kérődző etra közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kérődző etra testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kérődző etra bal első lábát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a kérődző etra jobb vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A kérődző etra szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 756 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
kt 69 5 | elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot) |
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 27 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut jobb hátsó lábát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a törpemammut testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a törpemammut testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a törpemammut agyarával a testeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. Véres nyál csordul ki a törpemammut száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [111,53] Még mindig füves síkságon vagy. Utad során felfedezel egy mély kutat. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy szürke rinocérosz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a szürke rinocérosz bal oldalát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szürke rinocérosz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [112,54] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Hirtelen mozogni kezd a föld! Úgy gondolod, hogy a közeledő mélységi grittang nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mélységi grittang testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 187 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 176 7 | elkészíted a 176. tárgyat (7 darabot) |
m 2 | mozogsz keletre |
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a trollfa vastag törzsét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a trollfa bal oldalát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a trollfa testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A trollfa lendületes ütése célt téveszt. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-13 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. (ld. enc.) 309 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a khór darázs csíkos potrohát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a khór darázs nyakát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a khór darázs jobb szárnyát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A khór darázs farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A khór darázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
kt 313 5 | elkészíted a 313. tárgyat (5 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
szk 124 | keresed a 124. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
LOPÁS Lopni nem igazán etikus dolog egy kultúrált társadalomban, de a vadonban a vadon törvényei uralkodnak. Valamit ellopni pedig mindenképpen szolidabb, mint elvenni... A lopás sikere nem csak ettől a tulajdonságodtól függ, hanem az áldozat szintjétől is: egy profi kalandozótól nehezebb lopni, mint egy zöldfülűtől. Minél magasabb ez a képességed, annál sikeresebbek lesznek a L és FL feltételes parancsok. |
TROLLFA (80. SZÖRNY) Belépni egy sűrű erdőbe már eleve azt jelenti, hogy készülj fel a legrosszabbra. Aztán amikor egy vastag, erős fa megmozdul melletted, már késő az utolsó imát elrebegni: alighanem egy trollfa döntött úgy, hogy véget vet az életednek. Ezek az akár száz évig is elélő, háromméteres monstrumok csak kisöccsei a gyilkos enteknek, de félelmetes regenerálódó képességük így is kemény próba elé állítja azt a kalandozót, aki a valós világot preferálja az árnyékvilág könnyed semmittevéséhez képest. A trollfák ellen ütőfegyvert alkalmazni esztelenség, és a szúrófegyvereknek sem sok esélye van. Mivel a sűrű erdőben nem használhatsz lő- és dobófegyvert, nem sok választási lehetőséged marad... Szerencsére, a trollfák nem tudnak gyorsan mozogni - ha a dolgok rosszra fordulnak, még mindig marad a futás! A trollfa fegyverként egy kicsavart fatörzset használ. |
GÖCSÖRTÖS BUNKÓ (123. TÁRGY) A trollfa egy nagyobb ágát lemetszve, egy könnyű, ámde nagyon kemény bunkóhoz jutsz. Mivel elég göcsörtös, komoly jártasságot igényel (legalább 5-ös ütőfegyver szakértelem), hogy megfelelő hatékonysággal forgatni tudd. A göcsörtös bunkó egy 2d8+4 sebzésű ütőfegyver. |
MESTERI SZÖRNYISMERET Elég tudásra tettél szert a szörnyismeretben (elérted a 21. szintet) ahhoz, hogy mostantól az SZK parancsnak kiadhass egy második, illetve egy harmadik paramétert. Amennyiben az elsőként megjelölt szörny nem él azon a tereptípuson, amin éppen akkor tartózkodsz, amikor kiadod a parancsot, a második paraméterként megadott szörnyet, ha az sem él ott, akkor a harmadik paraméterként megadott szörnyet fogod keresni. Amennyiben olyan szörnyet adsz meg második vagy harmadik paraméterként, amelyet nem ismersz, még ha a tereptípus feltételeknek meg is felel, nem fogod azt a szörnyet választani a szörnykeresés célpontjának. (Döntés szempontjából mindig az SZK kiadásakori állapot számít, ha a következő köröd elejéig megváltozik a mező típusa, amin éppen táborozol, attól még a korábban kijelölt szörnyet fogod keresni.) A parancs minden egyébben a SZÖRNYISMERET enciklopédiában leírtak szerint működik. |
Erő: | 23 (25) | Szint: | 17 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 169 cm |
IQ: | 26 (27) | Támadás: | 18 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 93 kg |
Ügyesség: | 25 (27) | Védekezés: | 36 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/25 év |
Egészség: | 21 | Életpont: | 300/173 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 19 (21) | Varázspont: | 287/94 | Pénz: | 63 arany | Kép. pont: | 20 |
Tudatpont: | 15/15 | EFejl: | 22 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 15/48 (+22%) | vágófegyverek: | 3/13 | ütőfegyverek: | 22/68 (+2%) |
lőfegyverek: | 23/22 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) << vashegyű lándzsa (#182) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/98 | 2. nyomkövetés: | 29/90 (+8%) | 3. lopás: | 1/7 (+107%) |
4. mászás: | 5/82 (+3%) | 5. csapdakészítés: | 12/41 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 2/14 (+5%) |
7. gyógyítás: | 59/77 | 8. titkosírás: | 1/55 | 9. felderítés: | 5/67 |
10. szörnyidomítás: | 6/17 | 11. teológia: | 10/40 (+20%) | 12. taumaturgia: | 24/50 (+13%) |
13. zene: | 4/51 | 14. szörnyismeret: | 21/4 (+18%) | 15. zárnyitás: | 1/0 |
16. vadászat: | 12/23 | 17. bányászat: | 8/68 (+16%) | 18. csapatmunka: | 1/29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 20 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ) |
elfogod sünmedvét (#33) háló-csapdával (#220), kardfogú fülemülét (#146) hurokcsapdával (#217), sünmedvét (#33) fedett veremmel (#219), kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
sünmedve (#33) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | 12. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | 12. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fontos feladatunk a konkurrencia ritkítása. Végezz két varkaudar mágussal. (számláló: 1) |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét! |
Összsúly: 74.20 kg | Megterheltség: 97% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 42 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | kaktusztüske (#114) | 6 | madártoll (#112) | 12 | pirkit (#153) | |||
5 | rákfatty váladék (#333) | 1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
63 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 6 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | darázsszárny (#652) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 5 | kaja (#2) | |||
6 | spiritusz (#170) | 5 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | vasérc (#152) | |||
1 | vashegyű nyíl (#176) | 38 | víz (#27) |