Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 19. 9h:44' EZ A 177. JÁTÉKHETED, 164. FORDULÓD 178. játékheted kezdete: ápr. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5787 SZÁMLA : XXXX |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Marokra fogva a csontpálcát a másikra rontasz. Csontpálcával néhányszor megcsapod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a ryuku csapásvezető testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku csapásvezető nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a ryuku csapásvezető bal karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy arany és egy vas dobónyíl. 1452 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 45, gyógyulás: 10, összesen: -35 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 70. pszi képességet |
dd 4 90 651 | eldobod a 4. tárgyat a 90. tárgyat a 651. tárgyat |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
tps 30 | TVP spórolása: 30 pontért |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
tv 47 | támadó/véd. varázslat a 47. varázslatot |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a trikornis fehér hátát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kilukasztod a trikornis jobb oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a trikornis jobb vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A trikornis sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A trikornis szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 22, gyógyulás: 3, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [104,65] Fák, mindenütt csak fák. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kardfogú fülemüle. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a kardfogú fülemüle testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mellkasodba bök a kardfogú fülemüle néhányszor agyarával! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 9, gyógyulás: 21, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [105,64] Az erdőt bozótos vidék váltja fel.
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [107,62] Még mindig bozótos. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délnyugatról folyik északkeletre. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ragyás burástya. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya nyakát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a ragyás burástya testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Csápjával megérint a ragyás burástya. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 17, gyógyulás: 2, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [108,62] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku gárdista. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku gárdista testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a ryuku gárdista fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Előrehajolva csap a ryuku gárdista, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ryuku gárdista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
tim 45 | titkosírás megfejtése 45 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a massza testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (3 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a massza testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a massza lebernyegét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Nyelvével a massza úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-14 pszi pont.) (-3 TU.) A massza megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Vasalt bunkóval eltalálod a massza testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a massza bal első lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Érdes nyelvével a massza néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) (-2 TU.) A massza kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 1900 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 72, gyógyulás: 45, összesen: -27 ÉP}
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [110,61] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy ragyás burástya. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya fejét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával megcsapod a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a ragyás burástya farkát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 18, gyógyulás: 1, összesen: -17 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 54 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt quwarg potrohát. Kritikus ütés! (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az élőholt quwarg jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 18 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 26, gyógyulás: 22, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [111,61] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Látsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sóhajtó dorony közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a sóhajtó dorony pofáját. Kritikus ütés! (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 380 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}
kt 39 1 | elkészíted a 39. tárgyat (1 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 51 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász quwarg torát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a vadász quwarg testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 23, gyógyulás: 38, összesen: +15 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vérszomjas csüldő csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A vérszomjas csüldő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
500 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 2, gyógyulás: 27, összesen: +25 ÉP}
h 1602 152 14 | használod az 1602. tárgyat |
in 5033 287 422 | leírod az 5033. kalandozónak a 287. szörnyet a 422. tárgyat |
in 5033 303 1271 | leírod az 5033. kalandozónak a 303. szörnyet az 1271. tárgyat |
kut 8 | kutatsz 8 pontért |
szk 778 | keresed a 778. szörnyet |
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
ef 7 | energia fejlesztése 7 |
* 1. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 5. BP: | imádkozol |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kérődző etra testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a kérődző etra testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a kérődző etra testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 13, gyógyulás: 2, összesen: -11 ÉP}
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 3 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 3 pontért |
ZÁRNYITÁS A földalatti labirintusokban gyakran találsz ládákat, ajtókat, amelyeket trükkös zárak védenek. Persze, a legegyszerűbb megoldás a kulcsot a zárba illeszteni és elfordítani. Igen, de mi van, ha nincs kulcs? Az igazi tolvaj ilyenkor előkapja a zárnyitó készletét, és pillanatok alatt kinyitja a zárat. Az, hogy sikerrel jársz-e, nemcsak a zárnyitás képességedtől függ, hanem attól is, hogy mennyire jó a zár. |
FÉREGBÉL (1071. TÁRGY) A fagyféreg és egyéb férgek bele nagyon nehezen távolítható el tulajdonosa testéből, sokkal nehezebben, mint amilyen a lény legyőzése volt. A fagyféreg esetében talán azért, mert odafagyott. Ezért van az, hogy ha sikerül szerezned egyet e tárgyból, már szerencsésnek is mondhatod magad. Na igen, főleg, ha tudsz vele kezdeni valamit. |
Erő: | 20 (34) | Szint: | 20 | Merészség: | 9/4 | Magasság: | 259 cm |
IQ: | 28 (32) | Támadás: | 28 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 459 kg |
Ügyesség: | 18 (23) | Védekezés: | 38 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 20/20 év |
Egészség: | 23 (25) | Életpont: | 387/373 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 23 (27) | Varázspont: | 358/87 | Pénz: | 5396 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 90/0 | EFejl: | 19 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 7/11 | szúrófegyverek: | 16/5 | vágófegyverek: | *19/102 (+12%) |
ütőfegyverek: | *23/100 (+8%) | lőfegyverek: | 20/39 (+9%) | dobófegyverek: | 18/33 (+18%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (150%) << vashegyű lándzsa (#182) (190%) << csontpálca (#329) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -8.); vas dobónyíl (#189) (9 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/85 | 2. nyomkövetés: | 37/78 (+8%) | 3. mászás: | 15/79 |
4. csapdakészítés: | 12/84 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 4/94 | 6. gyógyítás: | 17/13 |
7. titkosírás: | 6/71 (+19%) | 8. felderítés: | 14/60 (+21%) | 9. szörnyidomítás: | 4/34 |
10. teológia: | 28/99 (+72%) | 11. taumaturgia: | 17/69 (+29%) | 12. szerencsejáték: | 2/52 |
13. versengés: | 9/23 | 14. harcművészetek: | 5/9 | 15. zene: | 7/20 |
16. szörnyismeret: | 14/94 (+30%) | 17. pszi: | 14/16 (+13%) | 18. zárnyitás: | 1/0 (+100%) |
19. vadászat: | 4/89 | 20. bányászat: | 12/48 | 21. főzés: | 11/90 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 95 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ) |
mászol max. 90 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
trikornis (#104), szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), érző szívű dromedár (#753) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
9302. szövetség (#9302), áeratikus hasnyák (#243), Etorlán (#5033), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +13 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +13 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | felejtés (#68) (987) | áldomás (#6) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
tűzeső (#61), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
2.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál. |
3.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 1 | bot (#4) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | bronzpáncél (#90) | 10 | drótszőr (#37) | 1 | kaja (#2) | |||
4 | pirkit (#153) | 1 | rinóbőr (#651) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | sallank karom (#128) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
1 | varázskő (#305) | 14 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
42 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
2 | fülemüle agyar (#267) | 2 | gyíkfű (#201) | 11 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kavadu iszák (#25) | 1 | kőszem (#304) | 1 | magszim bél (#103) | |||
1 | moa üveggömb (#383) | 1 | trikornis szarv (#198) | 6 | ugh méreg (#166) | |||
53 | víz (#27) | 1 | zárnyitó készlet (#39) |