TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. nov. 6. 16h:02'
EZ A 179. JÁTÉKHETED, 164. FORDULÓD
180. játékheted kezdete: nov. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #5703
SZÁMLA : XXXX
|
DÁNIEL KALANDJAI
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [64,92] koordinátán.
A teremtés zsákja létrehozott 1 bumerángot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+23 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+32 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-9 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy vadász tatu nyomára bukkanj. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [8 pontot használtál fel, van még 336.]
* 1. KP: |
elmormolod a 224. varázslatot |
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 336.]
* 2. KP: |
elmormolod a 12. varázslatot |
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 331.]
* 3. KP: |
használod a 71. pszi képességet |
Lemész alfába. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 326.]
* 4. KP: |
energia fejlesztése 1 |
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] A befejezéshez még 625 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 316.]
* 5. KP: |
használod az 1253. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 316.]
v 24 |
elmormolod a 24. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 311.]
v 28 |
elmormolod a 28. varázslatot |
8 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 311.]
v 53 |
elmormolod az 53. varázslatot |
8 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 24 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 311.]
h 1167 1 |
használod az 1167. tárgyat |
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 173 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 308.]
gy 40 |
gyógyítás 40 pontért |
Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+73 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 268.]
m 6 6 7 |
mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
[63,92] Még mindig bozótos. Találsz egy oltárt. Sheran híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy tetemember. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [62,92] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély szakadékot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Felfedeztél egy olvasztókemencét.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet!
(Továbbmész...) [61,91] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át. Quwarg szagot érzel! Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy élőholt quwarg ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ovimon-bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.)
Összefutsz egy fekete, copfos hajú, kék szemű, rövid bajszú ember férfival. Fekete a bőre. Leah hűséges követője. Egy szöges páncélt, egy bőrsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy koponya szimbólumot visel. Felszerelését egy alpesi tehén trófea, egy sörényes ubuk trófea és egy mutáns pók trófea színesíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy dárda. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, mert gonosz. Nem látszik valami barátságosnak. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
[55 pontot használtál fel, van még 213.]
be 43 |
bemész a 43. titkos labirintusba |
A bejárat megtalálása nem okoz komoly nehézséget a magadfajta tapasztalt kalandozónak. Odabent sötét honol. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Nincs értelme tovább habozni: bátran belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 208.]
Bátran haladsz tovább. Egy sima, fából készült ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [2. PONT.] Elszántan mész előre. Egy régi, rozsdás ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [3. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy topránypolip. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a topránypolip testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A topránypolip most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 204 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [4. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy téfea magoflux van előtted! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a téfea magoflux testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 264 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 ezüst nyakláncot. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy kemény tölgyből készült ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Egy széles, magas terembe érsz. [5. PONT.] Egy téfea magofluxot pillantasz meg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a téfea magoflux testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a téfea magoflux bal vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A téfea magoflux összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 264 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 dözmöng szivet. A téfea oldalán ott lóg a precíziós mérleg. Magadhoz veszed. (tárgylistádon nem fog szerepelni.) Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [4. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A folyosó kanyarodik. [10. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó! Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [9. PONT.] Rálépve egy billegő kőlapra, dübörgést hallasz, a fejed fölül! Szerencsédnek köszönhetően csak 4 életpontot vesztettél. Iszonyatos ütést érzel, ahogy a lecsapó kőfal-csapda telibe talál.
Rövid körbevizsgálódás után találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Egy parányi kígyó is volt a ládában. Azonnal belemar a kezedbe. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 rézkulcs, 2 arany és 1 borostyán függő. Gyorsan kiüríted a ládát. [42 pontot használtál fel, van még 166.]
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [10. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Egy széles, magas terembe érsz. [11. PONT.] Egy téfea magoflux lakik itt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a téfea magoflux embriószerű testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 264 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 arany karperecet. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [10. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [4. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Bekukkantasz a kis terembe. [7. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 3 sünmedve tüske [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [4. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [2. PONT.] Visszamész a bejárati lépcsőhöz, és elhagyod a labirintust. [48 pontot használtál fel, van még 118.]
m 2 1 1 |
mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
[62,91] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy trikornis közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Itt nyugszik Sir Kris a Raia pap, s öklén a gonosz vére VOLT! Szemfényvesztő " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A sötét erőknek is szükségük van az összefogásra a sikerhez - Ördögi Kör " A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő csodabogár nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával végigmetszed a csodabogár testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a csodabogár testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
25 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [63,90] Az erdőt dombvidék váltja fel. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy mélységi grittang közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a mélységi grittang testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 187 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [64,89] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel. Quwarg szagot érzel! Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ez nem lehet más, mint egy vadász quwarg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy grok-képződményt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívői építették.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy bundás csirmáz!
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a bundás csirmáz testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bundás csirmáz testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A bundás csirmáz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)
Összefutsz egy copfos ősz hajú, barna szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy mászókarmot, egy rézsisakot és egy szöges páncélt visel. Fegyverzetét egy alpesi tehén trófea és egy sörényes ubuk trófea díszíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Összeismerkedtek. Az ő neve Al Rahedli. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Így szólsz: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+6 varázspont). Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[43 pontot használtál fel, van még 75.]
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 75.]
m 7 8 5 |
mozogsz északnyugatra, északra, délnyugatra |
[63,88] Még mindig bozótos. Észreveszel egy ovimon-bokrot. Quwarg szagot érzel! Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő quwarg felderítő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 15 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg felderítő potrohát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg felderítő torát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg felderítő. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 631 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [63,87] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Százrétegű káposzta,
Benne tömérdek hangya.
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [62,88] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.
Látsz egy mély kutat. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy százfogú!
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a százfogú szivacsos testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A százfogú fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
58 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 kis bőrpajzsot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy Chara-din oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [46 pontot használtál fel, van még 29.]
[62,89] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű elf nővel. Bőre teljesen fehér! Elenios hűséges követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy lánckesztyűt, egy sárga erőövet, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy mutáns pók trófea, egy halálmadár trófea és egy trappoló dinymák trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy parittya. Érzékeled auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Holdfény Éjvirág. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Odaveted: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+7 varázspont). Aztán elköszöntök egymástól.
[9 pontot használtál fel, van még 20.]
* 1. BP: |
használod a 242. tárgyat |
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 19.]
* 2. BP: |
keresed a 10. szörnyet |
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy vadász tatut. [0 pontot használtál fel, van még 19.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! A szervezetedet méreg pusztítja (-9 életerő.) A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 18 arany vérdíjat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a quwarg királynő. 2 kaját fal föl a quwarg harcos. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 19 pontod maradt, ebből a következő körre 19 pontot vihetsz át. Kapsz még 305 pontot. A következő körben tehát 324 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Dániel, egy szőke hajú, kék szemű ember férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr hittérítője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 164. fordulód.
Erő: |
23 (26) |
Szint: |
17 |
Merészség: |
5/1 |
Magasság: |
176 cm |
IQ: |
26 |
Támadás: |
16 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
98 kg |
Ügyesség: |
17 |
Védekezés: |
24 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
25/25 év |
Egészség: |
18 |
Életpont: |
265/173 |
Jellem: |
semleges (+4) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
21 (25) |
Varázspont: |
153/15 |
Pénz: |
910 arany |
Kép. pont: |
0 |
Tudatpont: |
14/4 |
Pszi pont: |
57/17 |
|
|
EFejl: |
14 |
Eddig összesen 867 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2181 TP-t kaptál. Jelenleg 215021 TP-d van. A következő szinthez még 44979 TP szükséges. Trófeáid:
quwarg harcos,
quwarg királynő,
vérfürdető magszim. A 132. fordulódban 548 arany került a bankszámládra. 811 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
4/38 |
szúrófegyverek: |
16/29 |
vágófegyverek: |
17/2 (+27%) |
ütőfegyverek: |
19/28 (+2%) |
lőfegyverek: |
8/57 |
dobófegyverek: |
14/82 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << mandibulakasza (#127) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
Eltaposott quwargok: össz.: 182 időszaki: 106 |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
12/59 (+33%) |
2. nyomkövetés: |
26/60 (+5%) |
3. mászás: |
8/90 (+12%) |
4. csapdakészítés: |
10/56 (+6%) |
5. csapdaészlelés: |
3/42 (+12%) |
6. gyógyítás: |
55/96 (+23%) |
7. titkosírás: |
4/94 |
8. felderítés: |
4/16 (+7%) |
9. szörnyidomítás: |
6/40 |
10. teológia: |
13/21 (+4%) |
11. taumaturgia: |
12/83 (+4%) |
12. versengés: |
4/36 |
13. harcművészetek: |
2/14 |
14. zene: |
9/82 |
15. szörnyismeret: |
9/62 (+20%) |
16. pszi: |
10/84 (+9%) |
17. zárnyitás: |
1/12 |
18. vadászat: |
18/35 |
19. bányászat: |
18/24 (+17%) |
20. főzés: |
5/72 (+18%) |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 20 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot, csak egyszer), vapár cserjét (#109) (max. 1 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba, labirintus (18) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12) |
vadász tatu (#10), ormánygőte (#18), gyilkos sallank (#85), sóhajtó dorony (#112), szőrlajhár (#141), homokvarány (#16) (csak egyszer), móleon (#68) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), quwarg szabotőr (#301), élőholt quwarg (#202) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
|
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
10. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
energiatüskék (#29) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1) |
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 3) |
3.) Fontos feladatunk az ocsmány varázskomponensek pusztítása. Áldozz fel három dorony tüdőt. |
Összsúly: 125.67 kg |
Megterheltség: 130% |
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. |
Még 42 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(61,91) élőholt quwarg (#202), a 43. labirintus bejárata, ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Fairlight oltár, 23. jellempróba, egy ember férfi, topránypolip (#86), téfea magoflux (#98)
(62,88) mély kút (#93), Fairlight oltár, 34. jellempróba, százfogú (#53)
(62,89) nekrofun (#173), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 24. jellempróba, Holdfény Éjvirág (1602. kalandozó)
(62,91) trikornisok (#104), csodabogár (#755)
(62,92) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(63,87) 42. jellempróba, phua-kúp (#372)
(63,88) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), quwarg felderítő (#299)
(63,90) mélységi grittang (#103), vaskohó (#155)
(63,92) Sheran oltár, szent tölgyfa (#393), 27. jellempróba, tetemember (#123)
(64,89) vadász quwarg (#241), Dornodon oltár, grok-képződmény (#149), Elenios oltár, bundás csirmáz (#93), Al Rahedli (3093. kalandozó)