163. forduló, 165. forduló, WA Schuppanzigh összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. márc. 31. 12h:19'
EZ A 184. JÁTÉKHETED, 164. FORDULÓD
185. játékheted kezdete: ápr. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4680
SZÁMLA : XXXX

WA SCHUPPANZIGH KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [80,66] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy barna, copfos hajú, zöld szemű árnymanó férfival. Sheran hűséges követője. Egy bakkura csizmát, egy bíbor erőövet, egy harci maszkot, egy rőtmanó kacagányt, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy láplidérc trófea, egy élőholt mágus trófea és egy autentikus vámpír trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy vaskardot, bal kezében egy kőkést tart. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges. Összeismerkedtek. Az ő neve Széltoló Komisz. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Ebenezer Scrooge, amikor összefutottatok, adott neked 2 fűszertartót. Nocsak, kaptál egy sötét tekercset! (ld. enc.) Varázserőd regenerálódik. (+71 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy dűnekukac fészket vagy búvóhelyet. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 296.]

* 1. KP: v 6 4 9 elmormolod a 6. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 291.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Well, úgy tűnik, most nem volt szerencséd. Lehet, hogy a terület kajapotenciálja nagyon alacsony? [1 pontot használtál fel, van még 290.]

* 3. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Well, úgy tűnik, most nem volt szerencséd. Lehet, hogy a terület kajapotenciálja nagyon alacsony? [1 pontot használtál fel, van még 289.]

* 4. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Egy kiszáradt kaktuszhoz tapadva próbálsz eltűnni szem elől. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy tormikus egér. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

[1 pontot használtál fel, van még 288.]

* 5. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 283.]

ek 116 35 1 t. energia kisütése: 116 35 1
Tudati vitalizáció varázslatot fogsz használni, ha életerőd 35 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

ek 302 5 t. energia kisütése: 302 5
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 233.]

be 170 bemész a 170. titkos labirintusba
Egy hatalmas lyuk tátong a homokdűnék között. Ha nem törne fel belőle ez az iszonyatos bűz, azt hihetnéd, hogy egy kiszáradt kút. Szerencsére nem kell mászóeszköz, a lyuk oldalfala enyhén lejtős. Valami ragacsos, nyúlós anyag borítja a homokfalat. Odabent sötét van. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. A járat folyamatosan lejt, és nem látni a végét. [5 pontot használtál fel, van még 228.]

lm 3 6 11 mozogsz 3 6 11
Hangtalan léptekkel osonsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [2. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy gigaféreg lárva. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gigaféreg lárva bal vállát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 434 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy gigaféreg lárva. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Elfehéredsz: a birtokodban levő 10 vasérc annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gigaféreg lárva testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a gigaféreg lárva farkát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gigaféreg lárva száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 434 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


A fenébe! Egy zsákutca. [3. PONT.]
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.]
Úgy suhansz, mint az árnyék. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [4. PONT.]
Egy szerencsétlenül járt troll zsoldos fekszik a járatban. Alig maradt belőle valami. [5. PONT] Hirtelen egy gigaféreg lárvát veszel észre magad előtt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a gigaféreg lárva testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a gigaféreg lárva fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 434 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Megbotlasz valamiben: 1 ásó, 1 fűszertartó és 1 sáfránypor. Felpakolsz.
Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [6. PONT.]
Egy szerencsétlenül járt troll zsoldos fekszik a járatban. Alig maradt belőle valami. [5. PONT]
Úgy suhansz, mint az árnyék. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [4. PONT.]
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kanyarodik a járat. [7. PONT.] Hirtelen megindul alattad a talaj! Szerencsére azonban nem vagy túl nehéz, fürgén kiugrasz a futóhomok-csapdából, mielőtt teljesen elsüllyednél.
Mész tovább, előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [8. PONT.]
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [9. PONT.]
Haladsz előre. Az út itt elkanyarodik. [10. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy csupasz gigaféreg lakik itt. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a csupasz gigaféreg testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a csupasz gigaféreg ízelt testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A csupasz gigaféreg a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 13 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. 614 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy csupasz gigaféreg. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a csupasz gigaféreg testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A csupasz gigaféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csupasz gigaféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. 614 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Brrr. Ez a holttest félig a falba préselve, félig szétszakítva hever előtted. Hátborzongató halála volt a szerencsétlennek! [11. PONT] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 kígyóbőr öv (ld. enc.) és 1 bakkura csizma. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[78 pontot használtál fel, van még 150.]

lm 17 mozogsz 17
Mész tovább, előre. A folyosó kanyarodik. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy kereszteződéshez érkeztél. [12. PONT.] Megbotlasz valamiben: 1 szent kehely. Felpakolsz. Hamarosan egy csupasz gigaférget pillantasz meg. {támadása: 21.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csupasz gigaféreg testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a csupasz gigaféreg testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A csupasz gigaféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. 614 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Mész tovább, előre. Az út itt elkanyarodik. [16. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy gigaféreg lárva van előtted! {max. életpontja: 51-56.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a gigaféreg lárva testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a gigaféreg lárva fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A gigaféreg lárva összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 434 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 varázskő (ld. enc.). Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [14. PONT.] Hirtelen süllyedni kezdesz, bokád már el is tűnt a helyiség homokpadlójában! Sajnos már nincs időd elugrani, súlyod menthetetlenül lehúz. Próbálsz evickélni kicsit, de csak annál jobban elnyel a futóhomok. Inkább nem mozdulsz, és úgy ötleteled ki, mi legyen (-5 TVP). Miután ez megvan, módszeresen széles karmozdulatokkal feltornászod minden testrészed a felszínre. Huh, ezt most megúsztad!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A járat itt olyannyira összeszukül, hogy képtelen vagy átpréselni magad rajta. Nincs más lehetoséged, mint visszafordulni. [17. PONT] Ah! Egy totemoszlop! Ahogy közelebb lépsz, furcsa bizsergés fog el: egy varázslat megértésére van itt lehetőséged, melynek neve oldás. Némi időt szánsz rá, és sikerrel megtanulod a varázslatot! (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[42 pontot használtál fel, van még 103.]

tv 372 támadó/véd. varázslat a 372. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: oldás. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

lm 15 13 19 mozogsz 15 13 19
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
A járat itt olyannyira összeszukül, hogy képtelen vagy átpréselni magad rajta. Nincs más lehetoséged, mint visszafordulni. [15. PONT]
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [14. PONT.]
Folytatod az utat. Megtorpansz: kanyarodik az út! [16. PONT.]
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [12. PONT.]
A járat itt olyannyira összeszukül, hogy képtelen vagy átpréselni magad rajta. Nincs más lehetoséged, mint visszafordulni. [13. PONT]
Mész tovább, előre. Egy kereszteződéshez érkeztél. [12. PONT.]
Folytatod az utat. Kanyarodik a járat. [16. PONT.]
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [18. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy homokféreg van előtted! (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 1x 4d8+4.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a homokféreg testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a homokféreg ízelt testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}


A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A folyosó kanyarodik. [19. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy dűnekukac lakik itt. {max. életpontja: 58-63.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a dűnekukac testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a dűnekukac testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A dűnekukac megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A dűnekukac összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


[60 pontot használtál fel, van még 43.]

lm 24 28 30 mozogsz 24 28 30
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [18. PONT.]
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [20. PONT.]
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [21. PONT.]
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [22. PONT.] Hirtelen megindul alattad a talaj! Sajnos már nincs időd elugrani, súlyod menthetetlenül lehúz. Próbálsz evickélni kicsit, de csak annál jobban elnyel a futóhomok. Inkább nem mozdulsz, és úgy ötleteled ki, mi legyen (-1 TVP). Miután ez megvan, módszeresen széles karmozdulatokkal feltornászod minden testrészed a felszínre. Huh, ezt most megúsztad!
Találkozol Széltoló Komisszal. Sheran hűséges követője. Egy bakkura csizmát, egy bíbor erőövet, egy harci maszkot, egy rőtmanó kacagányt, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy rücskös gigaféreg trófea, egy élőholt mágus trófea és egy autentikus vámpír trófea színesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy vaskardot, bal kezében egy kőkést tart. {legmagasabb egyéb szakértelme: gyógyítás (23).} Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [24. PONT.]
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [22. PONT.]
Haladsz az ellenséges labirintusban. Az egyenes folyosó közepén vagy. [27. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [42 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 42 25 40 mozogsz 42 25 40
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 43 45 49 mozogsz 43 45 49
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 50 1 mozogsz 50 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 1 1 1 mozogsz az 1. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 1 4 5 mozogsz az 5. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 5 5 6 mozogsz a 6. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 357 keresed a 357. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a sullár. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 305 pontot. A következő körben tehát 304 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÖTÉT TEKERCS (535. TÁRGY)
A kezedbe nyomnak egy Sötét Inkvizíció pecsétjével ellátott ébenfekete csontberakásos pergament. Elolvasod és megborzongsz a szentségtelen igék láttán. Mégsem tudod eldobni, inkább úgy döntesz, ez a tárgy érdemes arra, hogy később is tanulmányozd. Boldogan elteszed, és reménykedsz, hogy kíváncsiságod nem sodor megint bajba.

GIGAFÉREG LÁRVA (7037. SZÖRNY)
Nyilván hallottál már a tüskés gigaférgekről, netán pontos leírást is kaptál már róluk, ezért biztosan nem fogsz csodálkozni, hogy ezeknek a tényleg gigantikus szörnyeknek a lárvái is hatalmasak. Ha egy dűnekukac elegendő táplálékhoz jut, és megéri a bebábozódást, homokféreggé válik, ezt minden zöldfülű kalandozó tudja. A baj akkor van, ha a körülmények túlságosan is kedvezőek, és a kukacok százai egy helyre gyűlnek, és a sivatag homokja mélyén fészket alkotva, együtt bábozódnak be! Ilyenkor a bábokból - ki érti, hogyan? - nem homokférgek, hanem gigaféreg lárvák bújnak elő! Bár ezek nem tüskések, és mind szemük, mind szájszervük igen fejletlen, azért ne légy felelőtlen! Hiába lárva, mégiscsak egy gigaféreggel van dolgod, nem holmi nagyra nőtt földigilisztával! Ha sikerül elkerülnöd ragacsos váladékát, amivel a föld alatti járatok oldalfalát szilárdítja, már nem sok kárt tud tenni benned. Csapkodd fel apró szeletkékre bátran egy jóféle vágófegyverrel!

CSUPASZ GIGAFÉREG (7038. SZÖRNY)
Most, hogy kezdenek teljessé válni előtted a gigaférgek kifejlődésének fázisai, nemhogy megnyugodni nincs okod, de én a helyedben csak most kezdenék idegeskedni igazán! Ezek az óriási, csupasz egyedek tulajdonképpen csak degeszre hízott lárvák. Semmivel sem okosabbak, vagy agresszívebbek fejletlen testvéreiknél, inkább csak méretükben múlják felül azokat. Azért jobb, ha tudod: ha megjelennek valahol, szinte biztos, hogy a sivatag pár éven belül teljesen elnéptelenedik majd! Ez a szörnyeteg ugyanis már csak néhány apróságban különbözik a tüskés változattól, és falánkság dolgában nyugodtan versenyezhetnének! Szerencsére viszonylag vékony bőréből még nem merednek elő alkarnyi tüskék, így vágó és szúrófegyverrel is könnyedén felnyársálhatod. Izmos, nyálkás testét ütőfegyverrel támadni merő esztelenség.

KÍGYÓBŐR ÖV (410. TÁRGY)
Ha sikerül 4 surranó kígyót kitessékelned a bőréből, majd azokat 8 csepp spiritusz segítségével kicserzed, remek mívű, és felettébb díszes övet készíthetsz. A kikészítés 35 TVP-t emészt fel, de azon kívül, hogy öltözékedet igencsak feldobja e kiegészítő, még kisebb tárgyaidat is rá tudod akasztani, így azokat kisebb eséllyel tudják ellopni. (Mostantól eggyel több tárgyadra adhatod ki a KF <tárgy> 3 parancsot.) Ráadásul ez a könnyű öv nem foglal helyet más övek elől.

VARÁZSKŐ (305. TÁRGY)
Ez az apró, szürke kőgolyó a szivárvány minden színében kezd villogni és melegedni, ha varázslat használatára képes személy fogja a kezébe. Nagy mennyiségű varázsenergia van benne tárolva, amely a kő összetörésével szabadítható fel. Ehhez a H 305 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Ekkor a varázspontjaid száma megnő 100-al! (De a maximális érték fölé nem megy. Az ősi birodalmak területén 150 VP-t ad, a Ryuku szigeteken 200-at, a Kiégett Földeken 400-at.) Megadhatsz egy 2. paramétert is a H parancshoz, ha esetleg egyszerre több varázskövet akarnál összetörni. A varázskövet automatikusan is használni fogod, ha úgy próbálsz varázsolni (V parancs), hogy nincs elég varázspontod a varázslat elmondásához. A varázskövet sem automatikusan, sem H paranccsal nem fogod használni, ha 20-nál kevesebb VP-d hiányzik, mert ez csak pazarlás lenne. Harcban nincs idő a varázskő automatikus használatára.
[Megjegyzés: Felbőszülve a kalandozók lázadásán az alanori hódítás ellen, a Zaks család udvari mágusa megátkozta a Ghallán fellelhető és valaha elkészülő összes varázskövet. Egy körben max. 2 varázskövet használhatsz fel. (Ilyen szempontból következő köröd elejéig lezajló események is ide tartoznak.)
A varázskővel együtt egy új parancsot is megismersz, az FVK-t. Az FVK (százalék) parancs hatására, ha a szörnyekkel vívott csata elején a karakter aktuális varázspontja a maximális varázspontjánaknak a parancsban megadott %-a alatt van, akkor a csata kezdetén feltöri a varázskövet, vagy más hasonló, VP-t adó tárgyát.]

OLDÁS (372. VARÁZSLÓI VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Bosszantó dolog látni, ha egy nehezen beszerzett, fontos tárgyad megy tönkre egy kóbor technokolin vagy náthás rákfatty orrváladékától. Még bosszantóbb, hogy erre eddig nem is volt orvosságod - de immár van! Harcban FTV vagy TV paranccsal, 1 spiritusz és 15 VP árán olyan oldószeres varázspajzsot húzhatsz magad köré, ami az ilyen köpetek kártékony hatása ellen garantált védelmet nyújt!

HOMOKFÉREG (121. SZÖRNY)
A sivatagok mélyén közlekednek az öt-hat méter hosszú homokférgek, a shai-hulud távoli unokaöccsei. Váratlanul, a homok alól támadnak, megérezve a rezgéseket maguk fölött. Bár nem képesek egy felnőtt embert egyetlen harapással elnyelni, de három-négy jól irányzott harapás után már igen. Legyőzéséhez az ütőfegyverek ill. ökölvívás a legkevésbé hatékony módszer.

KARAKTERLAP

WA Schuppanzigh, egy barna, göndör hajú, kék szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 164. fordulód.

Erő: 25 (26) Szint: 19 Merészség: 4/1 Magasság: 168 cm
IQ: 33 Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 92 kg
Ügyesség: 21 Védekezés: 24 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 18 Életpont: 281/281 Jellem: jó (328) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 Varázspont: 332/46 Pénz: 275 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 18/4 Pszi pont: 7/1
Eddig összesen 1166 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 418 TP-t kaptál. Jelenleg 421 485 TP-d van. A következő szinthez még 28 515 TP szükséges. Trófeáid: szutykos remák, élőholt quwarg, dermesztő lidérc. A 145. fordulódban 206 arany került a bankszámládra. 218 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 22/82 (+16%) vágófegyverek: 8/65 ütőfegyverek: 22/17 (+3%)
lőfegyverek: 23/3 (+3%) dobófegyverek: 1/10

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -15.); vashegyű nyíl (#176) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
80,66 mezőn táborozol, a 170. labirintusban, 1. szinten, 27. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 81 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 42/87 (+11%) 2. nyomkövetés: 32/73 3. mászás: 9/44
4. csapdakészítés: 12/28 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/31 (+17%) 6. gyógyítás: 28/7
7. titkosírás: 3/49 8. felderítés: 5/9 9. szörnyidomítás: 3/89
10. teológia: 13/19 (+6%) 11. taumaturgia: 21/28 12. szörnyismeret: 18/81 (+20%)
13. pszi: 1/34 (+5%) 14. zárnyitás: 1/5 15. vadászat: 16/25 (+3%)
16. bányászat: 27/46 17. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 50 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), gyíkfüvet (#201) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124), hegymélyi lidérc (#7084)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) (0,9) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
oldás (#372)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 13, 14, 19, 27, 28, 29, 32, 33, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 49, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 38 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 370 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
1 * harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13) 1 vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
11 bronzhegyű nyíl (#94) 2 mérgezett tüske (#23) 9 tüske (#22)
23 ubuk tüske (#131) 7 * vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 ubuk dobónyíl (#138) 7 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis vaspajzs (#159)
Páncélok
1 * gromak páncél (#270) 1 láncing (#222)
Sisakok
3 * vassisak (#160)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271) 1 tankány karom (#237)
Övek
1 kígyóbőr öv (#410) 1 * sárga erőöv (#276)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
2 * bakkura csizma (#96)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 aranylánc (#191) 1 * nap szimbólum (#141)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * obszidián karkötő (#229) 1 * smaragd karkötő (#707)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 ezüst gyűrű (#180) 1 * regeneráló gyűrű (#254)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 24 csepp tinta (#101), fér még: 16]
1 éjurna (#2368) [benne 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 0]
3 fűszertartó (#210) [bennük 12 csepp sáfránypor (#211), fér még: 3]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 21 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 15]
4 sullár hólyag (#168) [bennük 12 csepp spiritusz (#170), fér még: 68]
3 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10]
12 uzbány csőr (#169) [bennük 47 csepp ugh méreg (#166), fér még: 97]
1 vizestömlő (#3) [benne 16 korty víz (#27), fér még: 4]
6 zöld üveg (#82) [bennük 12 csepp ragasztó (#83), fér még: 108]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 2 ásó (#34) 2 csontkulcs (#74)
4 + deus ex machina (#1) 1 fáklya (#36) 1 furulya (#233)
1 hebrencs csapda (#147) 3 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40)
2 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 megsemmisítő (#1540) 3 nagy bronzkulcs (#185)
1 nyomkereső talizmán (#671) 4 ork csodaszer (#1228) 3 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 sötét tekercs (#535) 1 szeksztáns (#32)
1 szent jogar (#150) 3 + tüskecsapda (#242) 1 varázskő (#305)
1 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 1 alligátorbőr (#661) 25 álompor (#396)
26 aurach fog (#657) 1 berzerker tüske (#713) 1 bruhatagnyelv (#1230)
3 csillezsályalevél (#1253) 5 csuklyavirág (#133) 2 darázsszárny (#652)
3 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122) 25 drótszőr (#37)
1 elkarog szőr (#665) 1 evaporőr háj (#105) 3 fabontó (#106)
1 fekete gyöngy (#99) 3 grákóbőr (#41) 1 grifftojás (#179)
1 gyíkfű (#201) 15 gyöngymangó (#135) 2 hebrencs állkapocs (#130)
2 ilkin érc (#232) 37 kaktusztüske (#114) 6 karbin plazma (#199)
1 kazmár gyökér (#205) 4 kőszem (#304) 1 kvazár (#244)
1 lapockacsont (#33) 1 lidércesszencia (#1074) 73 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 1 mákrózsa virág (#56) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 moa obszidián (#380) 1 móri gyümölcs (#116) 1 mutáns csont (#331)
3 nektoraf faggyú (#667) 29 óndarab (#85) 2 pirkit (#153)
1 pular kristály (#239) 1 purifikátor háj (#269) 2 remák szív (#264)
23 rézdarab (#70) 6 rinóbőr (#651) 4 sámán erszény (#650)
7 smirglilevél (#29) 2 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529)
1 szulfagor agyar (#677) 1 szvó-ektoplazma (#151) 2 téfea-agy (#172)
1 vapár ág (#110) 6 varányszem (#30) 1 varkaudar csont (#1113)
3 vasérc (#152) 2 vízionár szem (#102) 4 xirnox szív (#213)

Összsúly: 112.91 kg Megterheltség: 106%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 35 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2) 7 tüske (#22) 10 vasérc (#152)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ásó (#34) 1 bakkura csizma (#96) 1 fűszertartó (#210)
1 kígyóbőr öv (#410) 12 sáfránypor (#211) 2 spiritusz (#170)
1 szent kehely (#257) 1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

79 80 81
65
66
67
(80,66) a 170. labirintus bejárata, tormikus egér (#218), gigaféreg lárva (#7037), csupasz gigaféreg (#7038), homokféreg (#121), dűnekukac (#357), Széltoló Komisz (3140. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek