163. forduló, 165. forduló, Dundi-dió-mogyoró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. jún. 6. 11h:44'
EZ A 1150. JÁTÉKHETED, 164. FORDULÓD
1151. játékheted kezdete: jún. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3332
SZÁMLA : XXXX

DUNDI-DIÓ-MOGYORÓ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [133,-19] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+12 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+15 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+12 pszi pont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy színes dözmöng nyomára bukkansz. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány színes dözmöng nyomokat fedezel fel! Gyorsan előveszed a dobóhálót, a lény keresésére indulsz. Hamarosan meg is találod! Megpróbálod a hálót rádobni. Tökéletesen belegabalyodik az ügyesen dobott hálóba a színes dözmöng. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. Érdekes, a normál kaja iránt nem mutat érdeklődést. Semmi értelmes ötleted nincs, hogy mire lehetne ezt a szörnyet idomítani. Büszkén indulsz tovább. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[18 pontot használtál fel, van még 282.]

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz energiával. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 277.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 272.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 267.]

* 4. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 262.]

* 5. KP: v 5 0 0 elmormolod az 5. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

dd 651 657 212 eldobod a 651. tárgyat a 657. tárgyat a 212. tárgyat
Elhajítasz 1 rinóbőrt. Elhajítasz 3 aurach fogat. Elhajítasz 1 dorony tüdőt. [0 pontot használtál fel, van még 262.]
(Feltételes gyógyítás:) A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+99 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 222.]

dd 540 665 267 eldobod az 540. tárgyat a 665. tárgyat a 267. tárgyat
Elhajítasz 1 eknozolt. Na, ezt senki sem fogja tudni már felvenni. Elhajítasz 7 elkarog szőrt. Elhajítasz 4 fülemüle agyart. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

dd 268 114 103 eldobod a 268. tárgyat a 114. tárgyat a 103. tárgyat
Elhajítasz 5 gromak bőrt. Elhajítasz 9 kaktusztüskét. Elhajítasz 8 magszim belet. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

dd 214 667 269 eldobod a 214. tárgyat a 667. tárgyat a 269. tárgyat
Elhajítasz 2 manifeszt.nyúlványt. Elhajítasz 2 nektoraf faggyút. Elhajítasz 5 purifikátor hájat. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

dd 360 264 198 eldobod a 360. tárgyat a 264. tárgyat a 198. tárgyat
Elhajítasz 7 quwarg tojást. Elhajítasz 3 remák szivet. Elhajítasz 4 trikornis szarvat. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

dd 102 eldobod a 102. tárgyat
Elhajítasz 5 vízionár szemet. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

d 2 30 eldobod a 2. tárgyat (30 darabot)
Elhajítasz 30 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

d 237 2 eldobod a 237. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 tankány karmot. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

d 9 3 eldobod a 9. tárgyat (3 darabot)
Elhajítasz 3 bunkósbotot. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

d 4 1 eldobod a 4. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 botot. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

dd 225 11 eldobod a 225. tárgyat a 11. tárgyat
Elhajítasz 1 orgyilkos tőrt. Elhajítasz 1 csontkést. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

tno 6 1 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[132,-19] A terep továbbra is sűrű erdő. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy bandita nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. {GYD:} Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bandita bal lábát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a bandita testét. Kritikus ütés! (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a bandita sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) {GYD:} Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a bandita bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a bandita bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A bandita megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bandita száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő. Szereztél 11 aranyat. 740 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [131,-19] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy quwarg királynő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő torát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő jobb oldalát. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Találsz egy álomvirágot. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Emella a Bombázó formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy tavacskát. Nyugatra egy friss csatamező van. Északnyugatra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [130,-19] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy friss csatamezőt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északról folyik délre. Feltöltöd a vizestömlőt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délre látsz egy tavacskát. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg harcos. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos torát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 22 életpontot vesztettél. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megbököd a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 18 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 186.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[129,-19] Még mindig füves síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Nyugatra egy friss csatamező van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg királynő. Itt csata lesz.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő bal oldalát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a quwarg királynő bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [128,-19] Még mindig füves síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kérődző etra. Itt csata lesz.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kérődző etra testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kérődző etra foltos testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a kérődző etra bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Patájával a kérődző etra többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a kérődző etra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy friss csatamezőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy templomot. Tharr híveié. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.

(Továbbmész...) [127,-19] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Földrengető. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Földrengető ragyás bőrét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Megindulsz, mint egy acélkolosszus, hogy megvalósítsd a Kos Csapását. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Földrengető bal lábát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a Földrengető ragyás bőrét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A Földrengető csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A Földrengető harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-33 életerő). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 monstrum vállvédő (ld. enc.). 1 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 120, gyógyulás: 0, összesen: -120 ÉP}

Észreveszel egy kazmárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Észreveszel egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 150.]

vd 10 m 10
Tapasztalt szörnyvadász vagy, így pontosan tudod, merre találhatsz a környéken megvadult szörnyeket. Egyelőre nincs időd gondolkozni a szörnyek megvadulásának okán, mert máris rábukkantál egy ellenfélre, ami egy kardszárnyú pocok. {egyik sebzési módja: 1x 4d8+4.}

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kardszárnyú pocok testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardszárnyú pocok testét. Kritikus ütés! (3 támadással 140 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a kardszárnyú pocok ollója a jobb karodat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A kardszárnyú pocok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 258 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy kardszárnyú pocok támad rád.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kardszárnyú pocok farkát. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a kardszárnyú pocok végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A kardszárnyú pocok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 258 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Találsz nála 1 megsemmisítőt. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy trappoló dinymák.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a trappoló dinymák bal hátsó lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a trappoló dinymák jobb oldalát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a trappoló dinymák bal vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a trappoló dinymák szarva. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy varkaudar felderítő!

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 18 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar felderítő bal lábát. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 038 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 89, gyógyulás: 0, összesen: -89 ÉP}

Találsz nála 2 szvó-ektoplazmát. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy pattanóböde! {max. életpontja: 138-149.}

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Nincs időd félrehajolni. (22 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval többször eltalálod a pattanóböde hólyag testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Szerencsére sikerült lelépned a megvadult szörnyek elől. Legközelebb óvatosabb leszel! (-5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) [5 pontot használtál fel, van még 145.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 137.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 129.]

m 4 mozogsz délre
[127,-18] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Találsz egy mákrózsa bokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.

[12 pontot használtál fel, van még 117.]

vd 10 m 10
Kincsekre vágysz, így ideje némi szörnyvadászatnak! Szerencsére van elég rutinod benne, így nem okoz nehézséget, hogy találj néhány ellenfelet! Közülük az első egy epokitféreg

Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az epokitféreg testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd az epokitféreg testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az epokitféreg farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az epokitféreg egyik ízületét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megérinted az epokitféreg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb pszi elementál támad meg. {egyik sebzési módja: 4x 1d4+5.}

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. Semmi hatás! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. Semmi eredménye! Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsttőrt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Ezüsttőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pszi elementál testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a pszi elementál egyik csápját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A pszi elementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-5 pszi pont.) Ezüsttőrrel teljesen átszúrod a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-2 pszi pont.) Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Szerencsére sikerült lelépned a megvadult szörnyek elől. Legközelebb óvatosabb leszel! (-5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) [5 pontot használtál fel, van még 112.]

m 6 mozogsz nyugatra
[126,-18] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.

Találsz egy ovimon-bokrot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. [12 pontot használtál fel, van még 100.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 97.]

* 2. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 96.]

* 3. BP: szk 78 0 0 keresed a 78. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy színes dözmöngöt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 96.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+51 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [30 pontot használtál fel, van még 66.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevő eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre őrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+50 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 36.]

gy 6 gyógyítás 6 pontért
Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+6 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-58 életerő.) A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 66 arany vérdíjat. Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 305 pontot. A következő körben tehát 335 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BANDITA (758. SZÖRNY)
Doohnibor, a legendás bandavezér emberei mindenütt ott vannak. Ő volt az, aki az első rablószervezetet alapította, kezdetben csupán a rabolj a gazdagoktól, adj a szegényeknek szellemben. Később azonban Dornodon hite megkísértette, és a banditák csapata átalakult egy gonosztevő társasággá, akik mindenhol-mindenkit kifosztanak. Lehetsz te a legjobb tolvaj vagy Raia legelső bíborosa, a banditák szemében teljesen mindegy, alkunak helye nincs, ők csak az értékeidre hajtanak, és nem tűrnek ellentmondást.

FÖLDRENGETŐ (7011. SZÖRNY)
Először óriásnak nézed Földrengetőt, pedig ennek a hatalmas, kétfejű vadtrollnak semmi köze az óriásokhoz. Ereje vetekszik ugyan egy ongóliantéval, de az intelligenciája inkább a homokvarányéhoz mérhető. Ha szembejön veled, jobb, ha világgá szaladsz, minthogy apró cafatokká szaggasson! Úgy beszélik a hegyi népek, Földrengető onnan kapta a nevét, hogy ha dühében bunkójával a földre sújt, a föld remegését még mérföldekre is lehet érezni! Ha sikerrel akarsz szembeszállni vele, mind közül talán az ütőfegyver a legelveszettebb választás.

MONSTRUM VÁLLVÉDŐ (1577. TÁRGY)
Igazi kincsre bukkansz, amikor átbogarászod Földrengető batyuját és ruházatát. Legelőször a vállvédőjén akad meg a pillantásod: talán azért, mert a csatorna nyugati oldalán oly ritka az igazán értékes vállvédő. Ez egy monstrumnagy, valódi, a trollok testére méretezett vállvédő, állapíthatod meg az alaposabb szemlélődés után a kopottas termékről. Ha te is troll vagy, megpróbálhatod magadra ölteni, s ha így teszel, max. ÉP-d 12-vel fog megnőni. Viseléséhez legalább 8. tapasztalati szintűnek kell lenned.

KARAKTERLAP

Dundi-dió-mogyoró, egy copfos ezüsthajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr hittérítője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 164. fordulód.

Erő: 32 (42) Szint: 21 Merészség: 6/3 Magasság: 141 cm
IQ: 21 Támadás: 24 Agresszió: 5 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 21 Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 22 Életpont: 309/223 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (26) Varázspont: 172/2 Pénz: 3437 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 5/-4 Pszi pont: 18/-2 EFejl: 6
Eddig összesen 1406 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12 753 TP-t kaptál. Jelenleg 772 957 TP-d van. A következő szinthez még 27 043 TP szükséges. Trófeáid: ryuku csapásvezető, Ayagira Tanaka, vadász quwarg.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/35 ökölvívás: *23/100 szúrófegyverek: 18/33 (+11%)
vágófegyverek: 10/47 (+4%) ütőfegyverek: 12/75 (+16%) lőfegyverek: 18/4
dobófegyverek: 14/87 (+40%)

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) << göcsörtös bunkó (#123) << ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
126,80 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Legfeljebb 5 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 93 időszaki: 93
JLKzott minoszkúpok: 61, 62, 57, 60, 58, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/25 2. nyomkövetés: 34/0 (+9%) 3. mászás: 7/40
4. csapdakészítés: 14/23 (+16%) 5. csapdaészlelés: 3/13 6. gyógyítás: 52/28 (+57%)
7. titkosírás: 4/67 8. felderítés: 12/69 9. szörnyidomítás: 2/33
10. teológia: 12/71 (+7%) 11. szerencsejáték: 1/32 12. versengés: 4/5
13. harcművészetek: 21/0 14. zene: 7/38 15. szörnyismeret: 4/91 (+33%)
16. pszi: 3/87 (+3%) 17. zárnyitás: 1/5 18. vadászat: 18/69
19. bányászat: 14/78 20. úszás: 8/8

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 6 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 300 TVP-ért
készítesz gumifát (#38) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
Barátságosság (aktív: 9, max: 50)
Bloodwitch (#4592), manaelementál (#290), trikornis (#104), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
színes dözmöng (#78) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Imádkozz úgy, hogy trófeáid összértéke legalább 5000 Tapasztalati Pont!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 9, 11, 12, 20, 41, 57, 58, 60, 61, 62, 63, 67, 68.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 17.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 461, az összesen kapott pontszám: 54775. (összesen ölhető: 546 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 7927 TU szükséges.)
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * ezüsttőr (#322) 1 * méregfog (#1553)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 kőkés (#6) 1 rövid kard (#171)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 2 csontpálca (#329) 1 göcsörtös bunkó (#123)
1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 hosszú íj (#111) 1 parittya (#18) 2 rövid íj (#107)
Lövedékek
3 ezüsttollú nyíl (#363) 10 kerek kő (#19) 3 nyílvessző (#108)
2 rézgolyó (#343) 25 ubuk tüske (#131) 5 vashegyű nyíl (#176)
3 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
1 esszenciakristály (#350) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 6 tolmokov-koktél (#351)
Páncélok
1 láncing (#222) 2 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * kvazár sisak (#266)
Köpenyek
3 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
1 * boszorkánykendő (#1697) 1 monstrum vállvédő (#1577)
Kesztyűk
2 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 1 tankány karom (#237)
Övek
2 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 fekete bőrcsizma (#247) 1 ryuku csizma (#692) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 borostyán függő (#162) 2 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 ametiszt medál (#275) 2 aranylánc (#191) 4 ezüst nyaklánc (#117)
3 * gólem talizmán (#811) 1 * két kard szimbólum (#144)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
4 ezüst karkötő (#158)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
17 * angyalok gyűrűje (#529) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 * koponya gyűrű (#1733)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1)
2 * nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
5 huhogó bibe (#332) [bennük 24 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 36]
8 sullár hólyag (#168) [bennük 62 csepp spiritusz (#170), fér még: 98]
4 szent kehely (#257) [bennük 40 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
11 uzbány csőr (#169) [bennük 132 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
2 vizestömlő (#3) [bennük 37 korty víz (#27), fér még: 3]
2 zöld üveg (#82) [bennük 12 csepp ragasztó (#83), fér még: 28]
Eszközök, használati tárgyak
2 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 3 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125) 1 bronzkulcs (#76)
1 csontkulcs (#74) 5 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
3 ezüst kulcs (#184) 5 fáklya (#36) 2 fenőkő (#1618)
1 furulya (#233) 28 gernim balzsam (#1894) 1 hebrencs csapda (#147)
17 kaja (#2) 3 keg gomba (#1615) 1 kis aranykulcs (#240)
2 kis vaskulcs (#40) 2 kötél (#92) 5 megsemmisítő (#1540)
1 nagy vaskulcs (#186) 12 ork csodaszer (#1228) 15 ősi rúna (#2520)
2 pszi kő (#248) 1 rézkulcs (#75) 1 rum (#1419)
21 sámán gyógykenőcs (#1139) 3 tapasztalatkő (#975) 1 távcső (#42)
3 titanitdukát (#1480) 2 + tüskecsapda (#242) 1 üllő (#1103)
1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
19 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713) 3 csuklyavirág (#133)
19 drótszőr (#37) 4 ezüstdarab (#326) 4 fekete gyöngy (#99)
16 gyöngymangó (#135) 2 hattyútoll (#1222) 2 hibátlan tűzopál (#1642)
6 ilkin érc (#232) 1 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205)
1 kék orchidea (#68) 21 madártoll (#112) 7 mákrózsa virág (#56)
27 óndarab (#85) 20 pirkit (#153) 3 polip szívóka (#391)
2 ramit kő (#226) 27 rézdarab (#70) 2 ryuku rúnatekercs (#1162)
4 sallank karom (#128) 2 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172)
1 Thargodan esszencia (#328) 26 vasérc (#152)

Összsúly: 107.73 kg Megterheltség: 114%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 31 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 aurach fog (#657) 1 bot (#4) 3 bunkósbot (#9)
1 csontkés (#11) 1 dorony tüdő (#212) 1 eknozol (#540)
7 elkarog szőr (#665) 4 fülemüle agyar (#267) 5 gromak bőr (#268)
26 kaja (#2) 9 kaktusztüske (#114) 8 magszim bél (#103)
2 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 nektoraf faggyú (#667) 1 orgyilkos tőr (#225)
5 purifikátor háj (#269) 7 quwarg tojás (#360) 3 remák szív (#264)
1 rinóbőr (#651) 2 tankány karom (#237) 4 trikornis szarv (#198)
4 vas dobónyíl (#189) 5 vízionár szem (#102)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
65 arany (#50) 1 ezüst karkötő (#158) 1 megsemmisítő (#1540)
1 monstrum vállvédő (#1577) 2 szvó-ektoplazma (#151) 1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

125 126 127 128 129 130 131 132 133 134
-20
-19
-18
-17
(126,-18) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), művészi porolit (#720), 21. jellempróba
(127,-19) Földrengető (#7011), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), oltár, kardszárnyú pocok (#152), trappoló dinymák (#118), varkaudar felderítő (#7133), pattanóböde (#145)
(127,-18) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), epokitféreg (#147), pszi elementál (#221)
(128,-19) kérődző etra (#368), friss csatamező (#262), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, Tharr oltár, 255. jellempróba, 36. jellempróba
(129,-19) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 35. jellempróba, oltár, quwarg királynő (#153)
(130,-19) friss csatamező (#262), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, patak, quwarg harcos (#201)
(131,-19) quwarg királynő (#153), 47. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dornodon oltár, művészi porolit (#720)
(132,-19) Elenios rúnaköve, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), bandita (#758)
(133,-19) színes dözmöng (#78)

Üzenet küldése a karakternek