Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 4. 15h:05' EZ A 1225. JÁTÉKHETED, 164. FORDULÓD 1226. játékheted kezdete: okt. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 23 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1854 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 443 0 0 | elmormolod a 443. varázslatot |
* 2. KP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 3. KP: p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 4. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
h 313 2 | használod a 313. tárgyat |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [187,103] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy smirglibokrot. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy kputtyintó csalán. {max. életpontja: 341-390.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [186,104] Lakott területre érkeztél. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy őrült varázsló. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 90 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló nyakát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ryuku rövidkarddal kicsit megvágod az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 csuklyavirág és 8 madártoll. 2 651 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 92, gyógyulás: 20, összesen: -72 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 88 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a részeg kalandozó jobb oldalát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ryuku rövidkarddal megcsapod a részeg kalandozó jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Nem sikerült a részeg kalandozó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 7, gyógyulás: 11, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [186,106] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy részeg kalandozó közeledik. {egyik sebzési módja: 3x 3d6+9.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 88 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a részeg kalandozó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a részeg kalandozó jobb lábát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ryuku rövidkarddal megcsapod a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy vaskulcs. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 5, gyógyulás: 9, összesen: +4 ÉP}
ve 310 3 | megveszed a 310. tárgyat 3 |
ve 451 1 | megveszed a 451. tárgyat 1 |
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 14 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ryuku rövidkarddal megcsapod a részeg kalandozó bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Nem sikerült a részeg kalandozó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy arany és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 22, gyógyulás: 10, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [186,104] Folytatod sétádat a házak közt. Látsz egy nekrofunt. A füstös lebuj közelébe érve, felötlik emlékeidből a fickó, aki tolvajokat keresett egy titokzatos munkához. Talán mégis el kéne vállalni? (34. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.)
(Továbbmész...) [187,103] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy szubreális vámpír. {egyik sebzési módja: 1x 2d4+4.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy smirglibokrot. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [21 pontot használtál fel, van még 260. Kapsz 8 VP-t.]
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi mester bal lábát. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ryuku rövidkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 6, gyógyulás: 24, összesen: +18 ÉP}
(Továbbmész...) [189,101] Az erdőt bozótos vidék váltja fel.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! (elektromos pajzs van rajta.) Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 100 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt ősmágus bal lábát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Marokra fogva a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal néhányszor megcsapod az élőholt ősmágus bal karját. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Ryuku rövidkarddal párszor súrolva eltalálod az élőholt ősmágus testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-58 varázspont.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled regenerálódik! Vámpírkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt ősmágus jobb oldalát. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor meglegyinted az élőholt ősmágus jobb lábát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-43 varázspont.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 150, gyógyulás: 45, összesen: -105 ÉP}
be 668 | bemész a 668. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 226. Kapsz 2 VP-t.]
* 1. BP: h 238 20 0 | használod a 238. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 4. BP: h 892 5 0 | használod a 892. tárgyat |
* 5. BP: bb 248 305 500 | beraksz a bankba a 248. tárgyat (305 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 13 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 13 pontért |
ZANGROZI CSIZMA (451. TÁRGY) A zangrozi csizmát állítólag fiatal tyrex bőréből varrják, speciális anyagokkal cserzik, és bizonyos mágikus rítusok során teszik tökéletesen ellenállóvá. Nem csoda, hogy ez a sokak által kedvelt, elegáns harci viselet csak komoly áron szerezhető be a nagyobb városokban. Használatához a KF 451 parancsot kell kiadnod. Védettségedet néggyel növeli! |
Erő: | 20 (27) | Szint: | 26 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 20 (28) | Támadás: | 45 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 15 (47) | Védekezés: | 52 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 71/74 év |
Egészség: | 14 (22) | Életpont: | 501/404 | Jellem: | gonosz (201) | Tul. pont: | 38 |
Szerencse: | 21 (45) | Varázspont: | 468/312 | Pénz: | 8727 arany | Kép. pont: | 10 |
Pszi pont: | 125/7 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6 | ökölvívás: | 6 | vágófegyverek: | 30 |
dobófegyverek: | 26 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
189,101 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 202 |
JLKzott minoszkúpok: 83, 92, 85, 88, 84 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 655 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17 | 2. nyomkövetés: | 20 | 3. mászás: | 9 |
4. csapdakészítés: | 16 | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 42 |
7. titkosírás: | 7 | 8. felderítés: | 26 | 9. szörnyidomítás: | 5 |
10. taumaturgia: | 41 | 11. szerencsejáték: | 2 | 12. versengés: | 11 |
13. harcművészetek: | 8 | 14. zene: | 20 | 15. szörnyismeret: | 11 |
16. pszi: | 18 | 17. zárnyitás: | 1 | 18. vadászat: | 8 |
19. bányászat: | 10 | 20. úszás: | 7 | 21. főzés: | 14 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
6. regeneráció: 4 | 10. vp regeneráció: 2 | 11. kincskeresés: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 60 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot ) |
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220) |
gonoszkodsz max. 40 TVP-ért |
mászol max. 60 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
Raia szent lovagja (#239), átokosztó (#372), oglyth (#374), élőholt hadúr (#371) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
purifikátor (#157), bűbájlidérc (#761), varkaudar hírnök (#686) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
méregfelhő II (#193, 20 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
harci induló (#443) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
oldás (#372), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. erdei bölcs háza (666): 74. labirintus (182,8). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
66, 68, 70, 71, 74, 83, 84, 85, 88, 92, 99, 170, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 8, 11, 16, 34, 44, 47, 49. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 2 (limit: 1305), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 200. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1096 | arany (#50) | 1 | deus ex machina (#1) | 6 | drótszőr (#37) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 4 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | csuklyavirág (#133) | 8 | madártoll (#112) | 1 | nagy vaskulcs (#186) |
185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | |
100 | |
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|