TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2012. nov. 30. 12h:10'
EZ A 758. JÁTÉKHETED, 164. FORDULÓD
759. játékheted kezdete: dec. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1629
SZÁMLA : XXXX
|
GRIFFHOR SIEFU KALANDJAI
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,87] koordinátán.
Egy nap egyszercsak odasétál hozzád egy fekete köpenyes, kopasz, kék szemű fickó. Egy hosszú bot van a kezében, valamilyen szerzetesfélének néz ki. Nem szól semmit, csak meghajol előtted, és kezét üdvözlésre emeli. Viszonzod a köszönést. A pasas még mindig mosolyog, amikor kinyitja a száját, és ragadós, fehér lét köp elő! A savas anyag a testedre fröccsen, és iszonyodva látod, ahogy hatalmas luk keletkezik a mellkasodban... Verítékben fürödve ébredsz fel a rémálomból.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+26 varázspont.)
* 1. KP: |
elmormolod a 12. varázslatot |
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 318.]
* 2. KP: |
elmormolod a 24. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 313.]
szm 88 |
megölöd a 88. szörnyet |
Nem hajt elég hasznot a kaffogó hebrencs: leölöd. Úgy látszik azonban, hogy érzi a vesztét, mert védi magát!
Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kaffogó hebrencs jobb vállát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a kaffogó hebrencs bal hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. A kaffogó hebrencs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
[0 pontot használtál fel, van még 313.]
kpb |
kezd. parancs berakása: |
v 6 3 |
elmormolod a 6. varázslatot |
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 308.]
[A parancs tárolásra került.]
tf 3 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat |
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 308.]
m 8 8 8 |
mozogsz északra, északra, északra |
[99,86] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Északra fekszik egy helytartói város. " Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Chara-din híveié.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy arató csattanat közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted az arató csattanat zöld masszáját. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az arató csattanat beleharap a kezedbe. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 845 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [99,85] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy trikornis közeledik. Itt csata lesz.
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tisztítótűz varázslatot. 20 életpontot vesztettél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a trikornis testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a trikornis testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A trikornis többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a trikornis patájától. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trikornis összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 trikornis szarvat. 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [99,84] A sík vidéket bozótos váltja fel.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Északra fekszik egy helytartói város. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 9 tüskét. [39 pontot használtál fel, van még 269.]
gy 30 |
gyógyítás 30 pontért |
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 269.]
fog 74 274 |
elfogod a 74. szörnyet a 274. tárggyal |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 269.]
m 8 1 8 |
mozogsz északra, északkeletre, északra |
[99,83] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A látszat néha illúzió. S mégis milyen valóságosnak tűnik. <Az Illúzió Mesterei> " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [100,82] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy púpos burástya nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a púpos burástya jobb karját. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a púpos burástya jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 246 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy móricserjét. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Köveket gyűjtesz, és a verembe dobálod. Lentről morgás hallatszik, ahogy az odalent lakó Valami felébred. A lélegzeted is eláll - minden vérszomjas csüldők ősapja kezd a föld alól előbukkanni! Csápjait a ketrec köré fonja, a mutáns rémült visítozása közepette. A ketrec tojáshéjként roppan össze, a mutáns pedig egyenesen az óriáscsüldő pofájába zuhan. Csámcsogás, böfögés, majd néhány mutáns csont repül elő. Egyet magadhoz veszel. Igazán fantasztikus élményben volt részed! Kipirult arccal állsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mutáns csontot.
Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Felismered. Ez egy tetemember. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [100,81] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kitartás + Tehetség + Hivatástudat = ÁRNYMENŐK!!! " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt erődítményt. Felfedeztél egy pusztulás sírjait. Jártadban-keltedben megpillantasz egy ismerős fickót. Ő az, nem is lehet vitás, Kolohado Bugar! Mikor feléje indulsz, látványosan eljátssza, hogy nem ismer téged. Ahá! Biztosan figyelik. Jól van. Majd találkoztok a találkahelyen. (14. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 24 mérföldre teljesítheted.)
Találsz néhány eldobott tárgyat: 4 mákrózsa virág. Elteszed őket. [45 pontot használtál fel, van még 224.]
gy 30 |
gyógyítás 30 pontért |
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 224.]
[100,80] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sötét gnóm. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sötét gnóm jobb karját. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a sötét gnóm jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elhajolsz a sötét gnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. 11 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [10 pontot használtál fel, van még 214.]
ve 326 1 |
megveszed a 326. tárgyat 1 |
Vásároltál 1 ezüstdarabot. 8 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 214.]
ea 90 1 |
eladod a 90. tárgyat 1 |
Eladtál 1 bronzpáncélt. 32 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 214.]
ea 104 5 |
eladod a 104. tárgyat 5 |
Eladtál 5 fémrudat. 40 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 214.]
ea 198 1 |
eladod a 198. tárgyat 1 |
Eladtál 1 trikornis szarvat. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 214.]
ea 64 1 |
eladod a 64. tárgyat 1 |
Eladtál 1 csontszablyát. 2 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 214.]
ve 170 31 |
megveszed a 170. tárgyat 31 |
Vásároltál 31 spirituszt. 62 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 214.]
ea 225 2 |
eladod a 225. tárgyat 2 |
Eladtál 2 orgyilkos tőrt. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 214.]
m 7 |
mozogsz északnyugatra |
[99,79] Még mindig a városban vagy. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. "
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " Van itt egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.).
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [10 pontot használtál fel, van még 204.]
be 573 1 |
bemész az 573. épületbe |
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy nagyon kezdő vagy ökölvívás szakértelemben, és tanulni szeretnél. Megkezdődik az oktatás! A tapasztalt oktató keze alatt sokkal könnyebben megy a tanulás, mintha élesben, egy borzalmas vadász tatuval vagy iszonyatos szárnyas gömböccel szemben kellene a technikára rájönni. (+1 ökölvívás.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 50 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 154.]
be 573 3 |
bemész az 573. épületbe |
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy nagyon kezdő vagy vágófegyverek szakértelemben, és tanulni szeretnél. Megkezdődik az oktatás! A tapasztalt oktató keze alatt sokkal könnyebben megy a tanulás, mintha élesben, egy borzalmas vadász tatuval vagy iszonyatos szárnyas gömböccel szemben kellene a technikára rájönni. (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 30 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 104.]
* 1. BP: |
használod a 147. tárgyat |
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 101.]
* 2. BP: |
gyakorolsz a 6. tárggyal 50 pontért |
Fürgén ugrándozva, tökéletesen koreografált csatát vívsz egy képzeletbeli ellenféllel. Még sokat kell gyakorolnod. [50 pontot használtál fel, van még 51.]
* 3. BP: |
gyakorolsz a 6. tárggyal 50 pontért |
A levegőben suhogtatva edzed magad. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [50 pontot használtál fel, van még 1.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 305 pontot. A következő körben tehát 306 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Griffhor siefu, egy copfos ősz hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon hittérítője vagy. Ez a 164. fordulód.
Erő: |
26 (27) |
Szint: |
16 |
Merészség: |
6/3 |
Magasság: |
145 cm |
IQ: |
30 (32) |
Támadás: |
15 |
Agresszió: |
6 |
Testsúly: |
51 kg |
Ügyesség: |
24 |
Védekezés: |
23 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
31/31 év |
Egészség: |
29 |
Életpont: |
265/265 |
Jellem: |
gonosz (145) |
Tul. pont: |
3 |
Szerencse: |
15 (17) |
Varázspont: |
296/264 |
Pénz: |
95 arany |
Kép. pont: |
0 |
Eddig összesen 506 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2401 TP-t kaptál. Jelenleg 154574 TP-d van. A következő szinthez még 25426 TP szükséges. Trófeáid:
földsárkány,
élőholt quwarg,
purifikátor.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
6 (+1) |
szúrófegyverek: |
20 |
vágófegyverek: |
4 (+1) |
ütőfegyverek: |
1 |
lőfegyverek: |
18 |
|
|
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tüske (#22) (11 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
99,79 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
23 |
2. nyomkövetés: |
33 |
3. lopás: |
15 |
4. mászás: |
2 |
5. csapdakészítés: |
6 |
6. csapdaészlelés: |
3 |
7. gyógyítás: |
70 |
8. titkosírás: |
1 |
9. szörnyidomítás: |
1 |
10. teológia: |
7 |
11. taumaturgia: |
11 |
12. harcművészetek: |
1 |
13. zene: |
1 |
14. szörnyismeret: |
3 |
15. vadászat: |
14 |
16. bányászat: |
13 |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 5 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
elfogod tintacsigát (#74) szuper hálócsapdával (#274) |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
ormánygőte (#18), woor-antilop (#31), drótszőrű pincsi (#22), királygyík (#26), sötét motyogó (#37), jók (#990) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 12) |
fabontó szójer (#71), szeppent rákfatty (#186), vízionár (#66), nukleáris cickány (#155), ragyás burástya (#111), nektoraf (#355), fémbontó szójer (#150), Métely (#7000), Silverlard (#5750), Yoro Okiyi (#2826) |
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
Papi varázslataid |
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
tolvajszem (#2, 8 VP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) |
puha ütés (#60, 18 VP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
13. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) |
lángcsóva (#31), méregfelhő (#37), energiatüskék (#29) |
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) |
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Készülsz már a varázskomponensek gyűjtésére? Igen? Akkor áldozz 21 csepp spirituszt! |
3.) Öld meg valamelyik gnóm boltost az egyik városban. |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 3, pontszámod: 45. |
Összsúly: 44.50 kg |
Megterheltség: 69% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 92 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(99,79) fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598)
(99,83) Dornodon oltár
(99,84) oltár, Chara-din monolitja (#534)
(99,85) trikornisok (#104), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár
(99,86) Dornodon rúnaköve, oltár, arató csattanat (#144)
(99,87) kaffogó hebrencs (#88)
(100,80) sötét gnóm (#132), fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594)
(100,81) oltár, erődítmény (#488), pusztulás sírjai (#489), 14. többszemélyes kaland
(100,82) púpos burástyák (#92), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Fairlight oltár, 43. jellempróba, tetemember (#123)