162. forduló, 164. forduló, Ezüst Larian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. szept. 4. 9h:12'
EZ A 229. JÁTÉKHETED, 163. FORDULÓD
230. játékheted kezdete: szept. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5001
SZÁMLA : XXXX

EZÜST LARIAN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,101] koordinátán.
Könnyűkéz Ssiqua, amikor összefutottatok, adott neked 20 pirkitet és 2 nyu-shurikent.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+60 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+24 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+1 kaja.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy technokolin fészket vagy búvóhelyet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal végigmetszed a technokolin köpőszervét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a technokolin jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A technokolin feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [7 pontot használtál fel, van még 297.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 297.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 292.]

* 3. KP: v 4 0 0 elmormolod a 4. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 287.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 282.]

* 5. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 277.]

tno 5 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 277.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 275.]

ek 6 5001 t. energia kisütése: 6 5001
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 62 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 275.]

t 108 1 támadod a 108. szörnyet
FT 108 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

fgy 40 30 felt. gyógyítás 40 30
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

kt 312 2 elkészíted a 312. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 borkonyó bibét. IQ-d TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 255.]

fkt 311 5 1 felt. készítesz a 311. tárgyat (5 darabot)
fkt 311 5 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

ef 5 504 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [35 pontot használtál fel, van még 220.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
0 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

a 148 3906 4 átadod a 148. tárgyat a 3906. kalandozónak (4 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Már túl sok tárgy van nála, ezt nem adhatod neki oda. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

dd 56 eldobod az 56. tárgyat
Elhajítasz 16 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[102,100] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy.
(Feltételes támadás:) Egy vadász varkaudar! Ezt kerested. {max. életpontja: 67-71.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megmarkolva a vaskardot a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a vadász varkaudar bal lábát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a vadász varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 437 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Látsz egy oltárt. Leah híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

(Továbbmész...) [102,99] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy trappoló dinymák. Itt csata lesz.

Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a trappoló dinymák fejét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a trappoló dinymák öklelő szarvai elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 446 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Vemhes Guppi egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 bronzhegyű nyilat. IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [54 pontot használtál fel, van még 166.]

kt 181 1 elkészíted a 181. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 vasalt bunkót. IQ-d TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 116.]

ff 2084 182 181 felt. fegyverváltás: 2084 182 181
Felt. fegyverváltás: << vaskard << vashegyű lándzsa << vasalt bunkó. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[103,99] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Fehér mandula illatát hozza a szél. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy varkaudar nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megmarkolva a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar fejét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [104,99] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak.
(Feltételes támadás:) Egy vadász varkaudar! Ezt kerested. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadász varkaudar jobb lábát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a vadász varkaudar nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Találsz egy tűzbokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [105,99] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar behemót nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról gigaököl varázslatot lősz a másikra. 15 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 136 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 157, gyógyulás: 0, összesen: -157 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Találsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. [24 pontot használtál fel, van még 92.]

kt 69 2 elkészíted a 69. tárgyat (2 darabot)
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Begyűjtöttél 2 szárnyas hernyót. IQ-d TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 72.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[104,98] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt?
(Feltételes támadás:) Egy vadász varkaudar! Ezt kerested. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Meglengetve a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadász varkaudar testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a vadász varkaudar bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 444 tapasztalati pontot kaptál. Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Találsz egy kazmárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kihúzod a tüskét a talpából. Az ormánygőte vidáman elszalad. (+2 jóság.)
Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. A kék rothasztó csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 nyu-shuriken. Pár lövedéked átjárja a kék rothasztó kocsonyás testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a kék rothasztó bal oldalát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a kék rothasztó jobb oldalát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Vaskarddal megvágod a kék rothasztó testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a kék rothasztó kocsonyás testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
(Feltételes gyógyítás:) Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+33 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ilkin érc) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. IQ-d TF-elődött. [61 pontot használtál fel, van még 11.]

kt 205 1 elkészíted a 205. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 kazmár gyökeret. IQ-d TF-elődött. [6 pontot használtál fel, van még 5.]

m 8 mozogsz északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

im imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

be 256 bemész a templomba
Ezen a mezőn nem áll felépített és felszentelt templom. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 2.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. 2 kaját habzsol be a spagulár. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 304 pontot. A következő körben tehát 306 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELMETÁGÍTÁS (504. TUDATI KÉPESSÉG)
Közismert tény, hogy a tudati energiák sok mindenben hasonlítanak az elmédben termelődő pszi-hez. Hasonló alapelveket követve működik, és hasonlóan irányítható mindkettő. Számos pszi-technika ki is használja ezt a hasonlóságot, talán nem kell ezekre külön kitérnem. A tudati entitással kapcsolatos erőfeszítésetek még inkább megmutatta, hogy ez az alaptézis mennyire helytálló! A siker, és ahogy a lehetőségek megnyíltak előttetek, felnyitotta a szemeteket. Te és tudattársaid rájöttetek, hogy amit eddig tudtatok a pszi-ről az csak a jéghegy csúcsa. Olyan perspektíva tárult fel előttetek, amiről eddig még csak álmodni sem mertetek! Elmétek mindeddig nem volt képes tökéletesen befogadni a végtelent, hiszen félő volt, hogy ebbe beleőrülnétek! Most azonban, mintha egy láthatatlan gát szakadt volna át, az elmétek kitágult, felszabadult, és ezzel együtt a pszi-energia befogadására szolgáló kapacitása is megnövekedett. (Ha már birtokában vagy a pszi-gyűjtés metódusának, akkor a maximális pszi pontjaid ötszörösét (de minimum 500 pszi pontot) leszel képes elmédben egyszerre befogadni, és amíg a maximális pszi pontod háromszorosánál kevesebb z aktuális pszi pontjaid száma, addig maximális lesz a kör eleji regenerációd.)

KARAKTERLAP

Ezüst Larian, egy copfos ezüsthajú, kék szemű elf nő vagy. Elenios tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 163. fordulód.

Erő: 21 (23) Szint: 19 Merészség: 6/3 Magasság: 143 cm
IQ: 26 (28) Támadás: 18 (19) Agresszió: 5 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 24 (27) Védekezés: 29 (32) Menekülés: 40 % Életkor: 145/145 év
Egészség: 19 (21) Életpont: 292/153 Jellem: jó (376) Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (26) Varázspont: 242/0 Pénz: 90 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 26/14 Pszi pont: 51/0
Eddig összesen 1033 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 153 TP-t kaptál. Jelenleg 400 868 TP-d van. A következő szinthez még 49 132 TP szükséges. Trófeáid: bányarém, varkaudar behemót, élőholt quwarg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/1 szúrófegyverek: 22/76 (+4%) vágófegyverek: 20/62 (+12%)
ütőfegyverek: 15/50 (+8%) lőfegyverek: 19/21 (+3%) dobófegyverek: 6/95 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) << vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 30 százalék;
104,98 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 114
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 35 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1402 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/19 2. nyomkövetés: 44/86 (+30%) 3. mászás: 11/0 (+1%)
4. csapdakészítés: 12/84 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/0 6. gyógyítás: 19/10 (+37%)
7. titkosírás: 9/81 8. felderítés: 7/30 9. szörnyidomítás: 7/41
10. teológia: 11/97 (+9%) 11. taumaturgia: 18/65 (+12%) 12. versengés: 4/89 (+10%)
13. zene: 7/69 14. szörnyismeret: 26/45 (+37%) 15. pszi: 7/20 (+12%)
16. zárnyitás: 6/33 17. vadászat: 18/38 18. bányászat: 30/14 (+36%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz mérleget (#81) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), nyu-shurikent (#157) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot )
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
sóhajtó dorony (#112), vadász varkaudar (#108)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
manifesztátor (#124), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (104) tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
gyóntatás (#56), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), gigaököl (#49)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), tompítás (#40)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Három arany nyaklánc legyen a következő áldozat.
3.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 31, 32, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 53, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9, 16, 17, 45.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 905 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 71.21 kg Megterheltség: 92%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 40 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 göcsörtös bunkó (#123) 4 kaja (#2)
3 madártoll (#112) 16 mákrózsa virág (#56) 1 nyu-shuriken (#157)
3 óndarab (#85) 20 pirkit (#153) 1 rézdarab (#70)
10 vasérc (#152) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 borkonyó bibe (#312) 1 ilkin érc (#232) 1 kazmár gyökér (#205)
4 ragasztó (#83) 2 szárnyas hernyó (#69) 6 tinta (#101)
1 varkaudar csont (#1113) 1 vasalt bunkó (#181)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

101 102 103 104 105 106
97
98
99
100
101
102
(102,99) trappoló dinymák (#118), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely
(102,100) vadász varkaudar (#108), 47. jellempróba, Leah oltár
(102,101) technokolin (#50)
(103,99) varkaudar (#64), oltár
(104,98) vadász varkaudar (#108), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), vaskohó (#155), 29. jellempróba, oltár, kék rothasztó (#421), érclelőhely
(104,99) vadász varkaudar (#108), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(105,99) varkaudar behemót (#189), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Dornodon oltár

Üzenet küldése a karakternek