Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. ápr. 14. 13h:35' EZ A 864. JÁTÉKHETED, 162. FORDULÓD 865. játékheted kezdete: ápr. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5631 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
h 165 | használod a 165. tárgyat |
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 76 életpontot sebeztél. A nyuhaj karbin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a ragyás burástya jobb csápját. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel párszor keményen megütöd a ragyás burástya bal lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Méregtagadóval többször mélyen végigmetszed a ragyás burástya fejét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
fkt 17 5 1 | felt. készítesz a 17. tárgyat (5 darabot) |
fkt 17 10 1 | felt. készítesz a 17. tárgyat (10 darabot) |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [96,57] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Sheran hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy termikfészket. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy erszényes elkarog lehet. {támadása: 26.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod az erszényes elkarog jobb vállát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az erszényes elkarog bal lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Méregtagadóval többször mélyen végigmetszed az erszényes elkarog jobb lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
Tüzet köpsz. 34 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a velociraptor vastag bőrét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a velociraptor nyakát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Méregtagadóval mély sebeket nyitva megvagdosod a velociraptor fejét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a velociraptor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A velociraptor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a velociraptor bal lábát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy eltalálod a velociraptor farkát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A velociraptor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. 3 781 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 119, gyógyulás: 0, összesen: -119 ÉP}
Kitátod a szádat, és lehelsz. 87 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 lidércesszencia. 3 387 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 65 életpontot sebeztél. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák farkát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (14 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor megcsapod az áeratikus hasnyák bal csápját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Nyelvével az áeratikus hasnyák eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Siralmas támadást intéz farkával az áeratikus hasnyák, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az áeratikus hasnyák, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 18 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ököllel megpöccinted az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megkarcolod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Siralmas támadást intéz farkával az áeratikus hasnyák, épp csak megsuhint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 19 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 2 spirituszt.) 3 713 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 117, gyógyulás: 0, összesen: -117 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Tüzet köpsz. 144 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fagyelementál fejét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) A fagyelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 675 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Tüzet köpsz ellenfeledre. 71 életpontot sebeztél. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (védelem sav ellen védett meg.) Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mestervarázsló testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel néhányszor megcsapod a mestervarázsló fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod a mestervarázsló jobb vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A mestervarázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A mestervarázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 667 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
m 2 4 | mozogsz keletre, délre |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a trappoló dinymák fejét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Méregtagadóval egy irtózatos ütéssel felvágod a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák feléd rúg, de nem talál el. A trappoló dinymák megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A trappoló dinymák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [97,58] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy piromenyét lehet. {támadása: 7.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a piromenyét nyakát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a piromenyét jobb hátsó lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregtagadóval egy irtózatos ütéssel felvágod a piromenyét nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A piromenyét összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
Tüzet köpsz. 70 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a velociraptor bal lábát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a velociraptor testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvagdosod a velociraptor testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a velociraptor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A velociraptor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a velociraptor testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod a velociraptor vastag bőrét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A velociraptor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. 3 483 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 111, gyógyulás: 0, összesen: -111 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 33 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion ragyás testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (17 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ekharion testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Méregtagadóval mély sebeket nyitva megvagdosod az ekharion bal lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Az ekharion kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Az ekharion belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 27 életpontot vesztettél. Az ekharion most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 37 aranyat. 4 872 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 108, gyógyulás: 0, összesen: -108 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Tharr haragja varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (Kiválóan működik felrakott tompítás védelmed.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az elit gárdista jobb oldalát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az elit gárdista jobb vállát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Méregtagadóval mély sebeket nyitva megvagdosod az elit gárdista jobb oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja az elit gárdista nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd az elit gárdista fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolod az elit gárdista bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja az elit gárdista nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 102 életpontot vesztesz.) Az elit gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 200, gyógyulás: 0, összesen: -200 ÉP}
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel párszor megpöccinted a dermesztő lidérc áttetsző testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-6 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 lidércesszencia. 3 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod az óriásféreg jobb oldalát. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvagdalod az óriásféreg testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az óriásféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod az óriásféreg testét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy eltalálod az óriásféreg ízelt testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Az óriásféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 5 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 431, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos torát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy eltalálod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg harcos megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 668 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [95,59] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy trikornis közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {max. életpontja: 71-80.} A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.
kt 683 | elkészíted a 683. tárgyat |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [93,61] Növények jelennek meg a sziklák között, a talaj kezd süppedőssé válni: mocsárban vagy. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mocsári penkét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy lápi hajlékot. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
(Továbbmész...) [92,62] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy lápi hajlékot. Megtudod, hogyan szerezhetsz hibátlan gyémántot. (ld. enc.)
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
m 3 | mozogsz délkeletre |
Tüzet köpsz ellenfeledre. 63 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mocsárivérc testét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel csak érinted a mocsárivérc jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod a mocsárivérc testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A mocsárivérc vastag csápjai óriási ütéseket mérnek jobb karodra és kézfejedre. (4 támadástól 131 életpontot vesztesz.) Csápjaival a mocsárivérc lecsap a bal karodra. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 207, gyógyulás: 0, összesen: -207 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar jobb karját. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigmetszed a varkaudar bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
szk 7143 | keresed a 7143. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregtagadóval egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tf 2 13 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 13 pontért |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bal lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kilukasztod a varkaudar fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A varkaudar megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
ELIT GÁRDISTA (266. ELLENFÉL) A király szolgálatába álló kalandozók általában testőrök vagy az elit királyi gárdaalakulat tagjai lesznek. Tapasztalatuk és harcban való jártasságuk miatt értékük felbecsülhetetlen a csatamezőn, legalább húsz zsoldossal ér fel mindegyikük. Az elit gárda tagjaiból kerülnek ki a felderítők és a veszélyes bevetésekre induló alakulatok is. |
QUWARG HARCOS (201. SZÖRNY) A quwargok szaporodásának egyik példája ez a hatalmas, a királynőét megközelítő termetű lény, mellyel általában olyankor találkozhatsz, ha egy királynőt a közelben elpusztítottak, hiszen ilyenkor a harcosok bosszúhadjáratra indulnak, és elpusztítanak mindent és mindenkit, aki az útjukba kerül. Vastag kitinpáncélját érdemes egy ütőfegyverrel hamar bezúzni, mert különben hatalmas csáprágóival pillanatok alatt darabokra tép, és helyben bezabálja a húsodat. |
ARITMA VARÁZSGÖMBJE (2126. TÁRGY) Megpillantasz egy furcsa varázsgömböt az elf kószánál. Kérdésedre válaszolva az elf elmondja: az erdő mélyén találtam rá a rég elveszettnek hitt Aritma varázsgömbjére. Ez a tárgy segítette a híres druidát a szörnyek elfogásánál! Ha gondolod szívesen neked adom, cserébe pár apróságot szeretnék olyan szörnyekből, amikkel itt az erdőben nem találkozom: 1 alligátor bőr, 1 aurach bőr, 8 hattyútoll, és az elvesztett vadászkésem helyett is kellene egy új darab. A varázsgömb a következőt tudja: amint kalandozás közben egy olyan szörny jön szembe veled, ami bármi hasznos dologra beidomítható, a gömb fényesen felizzik. Sajnos azt, hogy mire idomítható és milyen csapdával elfogható, a gömb nem képes megállapítani, arra neked kell rájönnöd. A gömb átadható, de nem lopható. |
HIBÁTLAN GYÉMÁNT (680. TÁRGY) Egy tökéletesen csiszolt, a fényt a szivárvány ezer színében visszaverő gyémánt - csodálatos! Vajon honnan jutott hozzá a gnóm? Mohó tekintetedet látva, a gnómocska gyorsan visszasüllyeszti a gyémántot a zsebébe. - Ha meg akarod kapni, hozz el nekem néhány apróságot! Szükségem lenne egy darázsfarokra, egy aurach bőrre, és egy alligátor fogra! [Ha a szükséges tárgyakat megszerezted, a lápi hajlékon add ki a Küldetés Teljesítése: KT 680 parancsot, és a gnómtól megkapod a gyémántot.] De vajon mire lehet jó ez a csodálatos gyémánt azon kívül, hogy értékes? |
MOCSÁRIVÉRC (7143. SZÖRNY) A kükloptoid mocsárlakók csoportjába tartozó teremtmény a nevéből is adódóan, a mocsarak lakója, méghozzá ragadozó. Hosszú lábaival tapicskol az iszapban és ha egyetlen szemével észrevesz egy téfea-magofluxot, vagy akár egy humanoidot (mint te) aki a közelébe téved, akkor nyolc csápja valamelyikével próbálja szájszervéhez húzni. Puha testében és kapálózó csápjaiban ütő vagy szúrófegyverrel nehezebb kárt tenni mint vágóval, ezért az javallott ellene. |
Erő: | 28 (37) | Szint: | 24 | Merészség: | 6/1 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 37 (42) | Támadás: | 36 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 75 kg |
Ügyesség: | 29 (34) | Védekezés: | 41 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/40 év |
Egészség: | 40 (44) | Életpont: | 451/308 | Jellem: | semleges (-3) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 28 (35) | Varázspont: | 508/278 | Pénz: | 4455 arany | Kép. pont: | 8 |
Pszi pont: | 220/258 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 9 (+1) | szúrófegyverek: | 21 | vágófegyverek: | 23 |
ütőfegyverek: | 23 | lőfegyverek: | * 19 | dobófegyverek: | 25 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182) << mágusölő (#422) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 .); tüske (#22) (7 -11.); nyílvessző (#108) (12 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
93,63 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108 |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 182 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15 | 2. nyomkövetés: | 22 | 3. mászás: | 11 |
4. csapdakészítés: | 16 | 5. csapdaészlelés: | 3 | 6. gyógyítás: | 52 (+1) |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. szörnyidomítás: | 5 |
10. taumaturgia: | 22 | 11. zene: | 5 | 12. szörnyismeret: | 19 |
13. pszi: | 19 | 14. vadászat: | 5 | 15. bányászat: | 18 |
16. főzés: | 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 12 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 16 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 16 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó (#96), nyuhaj karbin (#110) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), oldás (#372), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | ragyás burástya (#111) | jégcsóva (#41) | >> | pszi elementál (#221) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | jégcsóva (#41) | >> | Pszinapszis (#974) | |
izomernyesztés (#33) | >> | burástya királynő (#759) | izomernyesztés (#33) | >> | Tguarkhan (#212) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | 19. szintű lényekre | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | 17. szintű lényekre | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | nyuhaj karbin (#110) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | tetemember (#123) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | tetemember (#123) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Harmincasok klubja (875): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Termikrajzás | ||
Megölt szörnyek: 267. Szerzett pont: 36781. Beállított erő: 45 Összpont: 36781 | ||
Sötét kor statisztikák | ||
Karakter csaták: 1. Monolit rombolás: 4. |
Összsúly: 213.25 kg | Megterheltség: 94% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 28 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | Morgan kristálya (#659) | 1 | rinóbőr (#651) | |||
1 | sáska amulett (#668) | 1 | sünmedve tüske (#14) | 9 | tüske (#22) | |||
1 | ubuk tüske (#131) | 3 | vas dobónyíl (#189) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
37 | arany (#50) | 1 | aenouth ködkürt (#1554) | 1 | álompor (#396) | |||
1 | elf tekercs (#683) | 1 | elkarog szőr (#665) | 2 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
4 | gernim balzsam (#1894) | 1 | karbin plazma (#199) | 2 | lidércesszencia (#1074) | |||
2 | manaszilánk (#2686) | 1 | megsemmisítő (#1540) | 7 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
2 | pirkit (#153) | 2 | raptor karom (#281) | 7 | rézgolyó (#343) | |||
1 | ryuku rúnatekercs (#1162) | 3 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 10 | szögletes kő (#17) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 6 | tinta (#101) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
3 | varkaudar csont (#1113) |
91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | |
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|