161. forduló, 163. forduló, Ezüst Larian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. szept. 3. 12h:20'
EZ A 229. JÁTÉKHETED, 162. FORDULÓD
230. játékheted kezdete: szept. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5001
SZÁMLA : XXXX

EZÜST LARIAN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,98] koordinátán.
A távolban porfelhőt pillantasz meg: lovasok közelednek, lándzsáik végén Tharr keresztbe rakott kardja. Bőrpáncél és bőrsisak van rajtuk, kezükben kőhegyű lándzsát szorongatnak. Ahogy közelebb érnek, hirtelen megnyílik előttük a föld, lángnyelvek csapnak elő, és a következő pillanatban a harcosok hamuvá égnek. A nyílásból lassan egy hatalmas, fekete denevér kezd előemelkedni...
Verejtékben úszva térsz magadhoz a rémálomból.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+15 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+23 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A plusz TU-kat 10 TVP-re váltod. A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+3 kaja.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy drótszőrű pincsi fészket vagy búvóhelyet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 308.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 308.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
10 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 308.]

* 3. KP: v 4 0 0 elmormolod a 4. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 303.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 298.]

* 5. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve mentális pajzs. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.) IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 293.]

kf 2084 1 kézbeveszed/felveszed a 2084. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a vaskardot. [0 pontot használtál fel, van még 293.]

kf 157 kézbeveszed/felveszed a 157. tárgyat
Előkészíted a nyu-shurikent. [0 pontot használtál fel, van még 293.]

ef 10 504 energia fejlesztése 10
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 223.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 213.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[105,97] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Qulli Brann orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Észreveszel egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy királyi őrsáncot. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Áldozd fel ezt a virágot! - mondod neki, és átnyújtod a mocsári penkét. Az öreg hálálkodik. Elmeséli, hogy most orkokat fog keresni, mert náluk van csontszablya, és úgy tudja, hogy következő küldetésként csontszablyákat kell feláldozni. (+2 jóság.)
Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy pattanóböde közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 130-141.} Itt csata lesz.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pattanóböde hólyag testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (16 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a pattanóböde testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a pattanóböde testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A pattanóböde belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vaskarddal végigvagdosod a pattanóböde tüskés bőrét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A pattanóböde összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 967 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [104,97] Vált a terep: dombság után ritka erdő. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy varkaudar mágus volt. {max. életpontja: 44-49.} Amikor elhal a zaj, előmászol.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Elenios híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. [26 pontot használtál fel, van még 187.]

im 0 2 imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Buzgón imádkozni kezdesz. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+44 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 157.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Buzgón imádkozni kezdesz. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+45 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 127.]

m 4 mozogsz délre
[104,98] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy varkaudar bajnok. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 24 szúró, 24 vágó, 24 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 23 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar bajnok fejét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a varkaudar bajnok jobb karját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 137 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kazmárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (vasérc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 vasércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 111.]

kt 205 1 elkészíted a 205. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 kazmár gyökeret. IQ-d TF-elődött. [6 pontot használtál fel, van még 105.]

m 3 5 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra
[105,99] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy varkaudar behemót. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar behemót bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar behemót nyakát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a varkaudar behemót bal oldalát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 72 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 99, gyógyulás: 0, összesen: -99 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+19 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+20 életerő.) Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kihúzod a tüskét a talpából. Az ormánygőte vidáman elszalad. (+2 jóság.)
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy halálhozó. {védettsége: 23 szúró, 23 vágó, 23 ütő ellen.}
- Ó, ezt nem! - kiáltod, és kirohansz a teremből. Az óriás arcán széles vigyor terül szét, amikor újra meglát, majd kedvesen megjegyzi: - Sebaj, majd legközelebb!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [104,100] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Észreveszel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Elrejtőzöl egy megfeketedett cserjében. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy varkaudar behemót. {támadása: 38.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.


(Továbbmész...) [103,101] Változik a terep: sűrű erdőben vagy. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. Gyanús mozgást látsz a fák között. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy vadász varkaudar ijesztett meg. {támadása: 18.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [77 pontot használtál fel, van még 28.]

m 5 6 1 mozogsz délnyugatra, nyugatra, északkeletre
[102,102] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy khór darázs. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 21.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a khór darázs testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a khór darázs csíkos potrohát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A khór darázs farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely keletről folyik nyugatra. Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

(Továbbmész...) [101,102] Továbbra is síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexből. " Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Felfedeztél egy királyi őrsáncot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Hayamu Oyabura egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy piromenyét. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (12 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a piromenyét testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a piromenyét farkát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A piromenyét szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 228 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [102,101] A síkságot ritka erdő váltja fel. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy varkaudar behemót nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 nyu-shuriken. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót bal vállát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a varkaudar behemót bikafejét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Túl erős az ellenfeled. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Sheran hite segít a varkaudarok eleni harcban. Fekete Druidák KT " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy varkaudar falut. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Napsugár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy alku varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [24 pontot használtál fel, van még 4.]

szk 50 99 22 keresed az 50. szörnyet a 99. szörnyet a 22. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy technokolint. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 1.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a törpemammut. 2 kaját fal föl a spagulár. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 303 pontot. A következő körben tehát 304 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MENTÁLIS PAJZS (72. PSZI KÉPESSÉG)
A pszi világában élő kalandozónak fel kell rá készülnie, hogy előbb-utóbb más pszi-használók rajta is kipróbálhatják trükkjeiket. Kiváló védelem ez ellen a mentális pajzs, amely megjavítja egészen a következő forduló elejéig a mentális mentődobásodat (szerencsédet mentális támadások ellen) néggyel. Felrakása a P 72 paranccsal, 5 TVP-ért és 9 pszi pontért történik.

KARAKTERLAP

Ezüst Larian, egy copfos ezüsthajú, kék szemű elf nő vagy. Elenios tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 162. fordulód.

Erő: 21 (23) Szint: 19 Merészség: 6/3 Magasság: 143 cm
IQ: 25 (27) Támadás: 18 (19) Agresszió: 5 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 24 (27) Védekezés: 29 (32) Menekülés: 40 % Életkor: 145/145 év
Egészség: 19 (21) Életpont: 292/123 Jellem: jó (374) Tul. pont: 1
Szerencse: 23 (25) Varázspont: 242/2 Pénz: 110 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 26/16 Pszi pont: 51/2
Eddig összesen 1026 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 332 TP-t kaptál. Jelenleg 397 715 TP-d van. A következő szinthez még 52 285 TP szükséges. Trófeáid: bányarém, varkaudar behemót, élőholt quwarg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/1 szúrófegyverek: 22/72 (+8%) vágófegyverek: 20/50 (+6%)
ütőfegyverek: 15/42 (+6%) lőfegyverek: 19/18 (+9%) dobófegyverek: 6/87 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) << vashegyű lándzsa (#182) << göcsörtös bunkó (#123)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 30 százalék;
102,101 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 114
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 35 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1402 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/19 (+36%) 2. nyomkövetés: 44/56 (+36%) 3. mászás: 10/99
4. csapdakészítés: 12/78 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/0 6. gyógyítás: 18/73 (+50%)
7. titkosírás: 9/81 8. felderítés: 7/30 9. szörnyidomítás: 7/41
10. teológia: 11/88 (+2%) 11. taumaturgia: 18/53 (+3%) 12. versengés: 4/79 (+10%)
13. zene: 7/69 14. szörnyismeret: 26/8 (+20%) 15. pszi: 7/8 (+18%)
16. zárnyitás: 6/33 17. vadászat: 18/38 18. bányászat: 29/78 (+36%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz mérleget (#81) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), nyu-shurikent (#157) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), borkonyó cserjét (#311) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot )
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
sóhajtó dorony (#112)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
manifesztátor (#124), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (104) pszi-ernyő (#64) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
gyóntatás (#56), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), gigaököl (#49)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), tompítás (#40)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Három arany nyaklánc legyen a következő áldozat.
3.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 31, 32, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 53, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9, 16, 17, 45.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 5 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 905 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 76.59 kg Megterheltség: 99%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 39 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 3 kaja (#2)
2 nyu-shuriken (#157)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 kaktusztüske (#114) 1 kazmár gyökér (#205) 10 mákrózsa virág (#56)
2 pirkit (#153) 1 rézdarab (#70) 1 szögletes kő (#17)
2 vasérc (#152) 19 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

100 101 102 103 104 105 106 107
96
97
98
99
100
101
102
103
(101,102) tavacska, királyi őrsánc (#1140), Tharr oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), piromenyétek (#99)
(102,101) varkaudar behemót (#189), varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), oltár, Chara-din rúnaköve, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), barátság szent tüze (#484), nekrofun (#173), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)
(102,102) khór darázs (#348), patak, Tharr oltár
(103,101) vadász varkaudar (#108), oltár
(104,97) varkaudar mágus (#128), oltár, Elenios oltár
(104,98) varkaudar bajnok (#190), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), vaskohó (#155), oltár, érclelőhely
(104,100) tavacska, Chara-din rúnaköve, oltár, varkaudar behemót (#189)
(105,97) művészi porolit (#720), vaskohó (#155), Leah oltár, királyi őrsánc (#1140), 37. jellempróba, érclelőhely, pattanóböde (#145)
(105,99) varkaudar behemót (#189), 29. jellempróba, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Dornodon oltár

Üzenet küldése a karakternek