Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. ápr. 30. 16h:28' EZ A 174. JÁTÉKHETED, 162. FORDULÓD 175. játékheted kezdete: máj. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3934 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
vv 363 57 79 | elmormolod a 363. varázslatot az 57. varázslatot a 79. varázslatot |
vv 26 182 224 | elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
vv 8 78 364 | elmormolod a 8. varázslatot a 78. varázslatot a 364. varázslatot |
hh 1100 1618 1629 | használod az 1100. tárgyat az 1618. tárgyat az 1629. tárgyat |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
kf 441 1628 1943 | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat az 1628. tárggyal az 1943. tárgyat |
h 949 10 0 | használod a 949. tárgyat |
hh 1225 313 1154 | használod az 1225. tárgyat a 313. tárgyat az 1154. tárgyat |
p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
e 16 0 0 | élelemszerzés 16 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy sötét halál varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Máris repül feléd néhány sallank nyíl. A becsapódástól 99 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a kentaurusz szügyét. (5 támadással 398 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Angolna szálkával jól megszurkálod a kentaurusz izmos karját. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Fegyvered 65 ép-t sebzett rajtad. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! A kentaurusz szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 77 életpontot vesztettél. Vámpírölővel megdöföd a kentaurusz szügyét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Angolna szálkával megérinted a kentaurusz testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Fegyvered 36 ép-t sebzett rajtad. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. A lény immúnis erre a varázslatra! Patájával a kentaurusz többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 64 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. 4 494 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 937, sebződés: 432, gyógyulás: 281, összesen: -151 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy sötét halál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a kentaurusz jobb hátsó lábát. (7 támadással 222 életpontot sebezve.) A lény néhány sallank nyilat lő feléd. 100 életpontot sebződsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a kentaurusz nyakát. (5 támadással 369 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Angolna szálkával megdöfködöd a kentaurusz izmos karját. (3 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Fegyvered 23 ép-t sebzett rajtad. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. A lény immúnis erre a varázslatra! A kentaurusz szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 71 életpontot vesztettél. A kentaurusz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. 4 494 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 837, sebződés: 238, gyógyulás: 207, összesen: -31 ÉP}
* 2. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 3. KP: im 3 0 0 | imádkozol |
* 4. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
ek 40 10 | t. energia kisütése: 40 10 |
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
t 7618 1 | támadod a 7618. szörnyet |
t 7619 1 | támadod a 7619. szörnyet |
t 7620 1 | támadod a 7620. szörnyet |
t 7621 1 | támadod a 7621. szörnyet |
t 7622 1 | támadod a 7622. szörnyet |
t 7623 1 | támadod a 7623. szörnyet |
t 7624 1 | támadod a 7624. szörnyet |
t 7625 1 | támadod a 7625. szörnyet |
t 7626 1 | támadod a 7626. szörnyet |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 93 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ekharion szőrös kezét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 34 aranyat. 2 082 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 97 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg torát. (7 támadással 96 életpontot sebezve.) A vadász quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 1 869 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Egy sötét halál varázslatot dobsz ellenfeledre. 89 életpontot sebeztél. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az óriásféreg testét. (3 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Angolna szálkával megdöföd az óriásféreg testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Fegyvered 41 ép-t sebzett rajtad. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 118 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az óriásféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az óriásféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hasznavehetetlenné vált az angolna szálka. 2 295 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 561, sebződés: 65, gyógyulás: 146, összesen: +81 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath testét. (7 támadással 203 életpontot sebezve.) A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő és egy ezüst nyaklánc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy sötét halál. 107 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon ormányát. (7 támadással 220 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 22 kaját. 2 540 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Egy sötét halál varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a massza páncélos vállát. (7 támadással 224 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (8 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírölővel megdöföd a massza páncélos vállát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 77 életpontot sebeztél. 51 életpontot gyógyultál. Angolna szálkával eltalálod a massza rengő gezemicéjét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Fegyvered 65 ép-t sebzett rajtad. Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 99 életpontot sebeztél. A massza sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A massza agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Nem vagy felkészülve a massza gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 26 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Elvesztette a varázserejét az angolna szálka. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 131 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 538, sebződés: 123, gyógyulás: 86, összesen: -37 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. 336 életpontot sebeztél. Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 100 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a harcias morf nyakát. (5 támadással 532 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. 60 életpontot gyógyultál. Angolna szálkával épp hogy megszúrod a harcias morf testét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Fegyvered 34 ép-t sebzett rajtad. Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 70 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a harcias morf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 48 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 7 890 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1114, sebződés: 262, gyógyulás: 215, összesen: -47 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Távolról sötét halál varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 78 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mágiamorfáló jobb szárnyát. (5 támadással 533 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 75 életpontot sebeztél. Angolna szálkával megdöfködöd a mágiamorfáló testét. (4 támadással 288 életpontot sebezve.) Fegyvered 45 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 34 életpontot vesztettél. A mágiamorfáló megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 49 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a mágiamorfáló jobb szárnyát. (5 támadással 529 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 86 életpontot sebeztél. Angolna szálkával kicsit megsebzed a mágiamorfáló fejét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvered 28 ép-t sebzett rajtad. Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 57 életpontot sebeztél. A mágiamorfáló többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 34 életpontot vesztettél. A mágiamorfáló harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 47 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 7 888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1727, sebződés: 488, gyógyulás: 0, összesen: -488 ÉP}
kt 1167 | elkészíted az 1167. tárgyat |
v 163 364 67 | elmormolod a 163. varázslatot |
190 | 191 | 192 | 193 | 194 | |
103 | |
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
[364,67] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ráismersz a távolodóra. Egy lidércúr. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
m 2 4 | mozogsz keletre, délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az ősquwarg gigantikus potrohát. (7 támadással 204 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ősquwarg bal vállát. (5 támadással 341 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Angolna szálkával megérinted az ősquwarg testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fegyvered 20 ép-t sebzett rajtad. Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 106 életpontot sebeztél. Az ősquwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Az ősquwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hasznavehetetlenné vált az angolna szálka. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 15 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 15 ugh mérget.) 5 768 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 777, sebződés: 118, gyógyulás: 174, összesen: +56 ÉP}
(Továbbmész...) [365,68] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy Suhanó Árny. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy sötét halál. 219 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 83 életpontot vesztettél. (-14 védekezés.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Suhanó Árny testét. (7 támadással 222 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagy erővel hozzád vág néhány ében dobónyilat. A becsapódástól 79 életpontot vesztettél. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Suhanó Árny jobb oldalát. (3 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 69 életpontot sebeztél. 69 életpontot gyógyultál. Angolna szálkával megkarcolod a Suhanó Árny jobb oldalát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Fegyvered 28 ép-t sebzett rajtad. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 102 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a Suhanó Árny nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 109 életpontot vesztesz.) Ha nincs ekkora szerencséd, a szörny támadása már megfosztotta volna testedet a fejedtől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 koponya gyűrű (ld. enc.). 7 439 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 920, sebződés: 299, gyógyulás: 147, összesen: -152 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a védelmező morf jobb oldalát. (7 támadással 422 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a védelmező morf jobb oldalát. (5 támadással 506 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Angolna szálkával megbököd a védelmező morf jobb karját. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Fegyvered 75 ép-t sebzett rajtad. Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) A védelmező morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 631 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1011, sebződés: 155, gyógyulás: 148, összesen: -7 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy sötét halál varázslattal köszöntöd a másikat. 336 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 90 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a harcias morf testét. (7 támadással 447 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírölővel megdöföd a harcias morf testét. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Angolna szálkával meghorzsolod a harcias morf testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Fegyvered 72 ép-t sebzett rajtad. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 51 életpontot sebeztél. A harcias morf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 108 életpontot vesztettél. A harcias morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 890 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1098, sebződés: 334, gyógyulás: 136, összesen: -198 ÉP}
h 1755 400 | használod az 1755. tárgyat |
m 6 8 | mozogsz nyugatra, északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy sötét halál varázslat. 211 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 62 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd drakón jobb hátsó lábát. (7 támadással 212 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (30 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragd drakón jobb hátsó lábát. (4 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Angolna szálkával meghorzsolod a smaragd drakón testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 91 életpontot sebeztél. A smaragd drakón belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farkával megérint. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a smaragd drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hasznavehetetlenné vált az angolna szálka. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. (ld. enc.) 7 004 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 904, sebződés: 154, gyógyulás: 152, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [364,67] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy térkaput. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mocsári penkét. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy viharóriás barlangot. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy mópat boly van. Északnyugatra egy gyilkos csalán van. Északra egy ősvortex van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
v 163 191 105 | elmormolod a 163. varázslatot |
363 | 364 | 365 | 366 | |
66 | |
|
|
|
67 | |
|
|
|
68 | |
|
|
|
69 | |
|
|
|
[191,105] Változik a terep: sűrű erdőben vagy. Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy lomha morf. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ovimon-bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Észreveszel egy térkaput. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Találsz egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gránátkaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzrakó helyet. Az apró alak a tűz körül gyanúsan méreget, láthatóan nem szívlel. Nincs kedved harcolni, de jól megjegyezted a képét: egyszer majd visszatérsz elagyabugyálni. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre.
[-55 varázspont.] Erőd TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 11.]
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [6 pontot használtál fel, van még 5.]
id 227 100 | idomítod a 227. szörnyet 5 pontért |
d 4 6 | eldobod a 4. tárgyat (6 darabot) |
szk 201 | keresed a 201. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: e 16 0 0 | élelemszerzés -3 pontért |
LEAH AVATÁRJA (380. LÉNY) Az árnyas csuklya alól elővillanó beesett arc, az ölni tudó tekintet (ez szó szerint értendő, épp emiatt van FT parancsra szükség e lény megtámadásához), az élesre fent vágófegyver, melyen még a Halál Istenével szembeszállt utolsó test véres lenyomata csillog, és az azt fogó megfeketedett kéz, melynek már megpillantása elképesztő látomásokat szül: egy csata képét, melyben a hozzátartozó görcsös kar előkelő precízséggel osztja a halált, ellenfelek dőlnek el holtan jobbra és balra, akiknek már nem adatott meg az élet további élvezetének lehetősége. Ahol Leah avatárja sötét fellegekkel kísérve megjelenik, nincs olyan halandó, akinek szívébe rettegés ne költözne... ilyenkor csak egyetlen esély marad a túlélésre: a remény, hogy az avatár nem a te likvidálásod érdekében érkezett e létsíkra... |
DORNODON AVATÁRJA (381. LÉNY) A legkalandosabb módon isteni rangra emelkedett Dornodon leghűségesebb követői ritkán avatkoznak a halandók dolgaiba, de ha mégis megteszik, és bosszújuk kiteljesedik megidézésük evilági célpontján, az akár a legváratlanabb és legszörnyűbb következményekkel is járhat. Előfordult már, hogy falvak és erdők égtek rommá a végső leszámolás helyszínén, mert mi sem nyilvánvalóbb, mint hogy egy gonosz isten halhatatlanná vált segédjei cseppet sem rendelkeznek együttérzéssel az áldozattá minősített ártatlan lelkek iránt. Csak egyetlen megoldás létezik arra, hogy elkerüld a Dornodon avatárok által okozott gyilkos tűzijátékokat, ez pedig a menekülés. Amíg direkt FT parancsra nem vállalkozol, mindig ezt fogod gyakorolni. |
RAIA AVATÁRJA (382. LÉNY) A jóság istenének avatárjai már megjelenésükben is a földöntúli tisztességesség és a becsületesség szimbólumai, legalábbis öltözékükből, a makulátlanul fehér reverendából ez az első dolog, amire következtetni lehet. És mivel ennyi még nem elég, az őket glóriaként körüllengő fényaura könnyed szárnyakként követi őket mindenhova, hogy minden cseppnyi gonoszságot kiűzzön Ghalla sötét tanok követésére kész népéből. Ezeken kívül még egy dolog biztos: ha egy gonosz isten papjának fenyegetése miatt idézték erre a létsíkra, nem fog addig nyugodni, míg a gonosztevő minden ateista bűnét megbánva, porban nem esdeklik előtte. |
ELENIOS AVATÁRJA (383. LÉNY) Amikor egy elbűvölő szépségű Elenios avatár megjelenik a szemünk előtt, el sem tudjuk képzelni, hogy e kecses lény bárkinek is ártani tudna. Pedig tudhatnánk, hiszen e lény kezét nem fogta senki, és nagy valószínűséggel áldozatra kész rabszolgák sem sorakoztak a háta mögött, amíg végigvergődött a halhatatlanságig vezető veszélyes és rendkívül hosszú úton. Márpedig ez eddig csupán néhány kiválasztottnak - a legjobbaknak - sikerült. Ennek ellenére, vagy talán pont ezekre az időkre emlékezve, ha egy hívő társa bajba kerülne Ghalla gonoszoktól hemzsegő világában, ő hajlandó a segítségére sietni, és hidd el, tökéletesen el is fogja látni a fenyegetés likvidálását célzó feladatát. Ha szükséges, ehhez csupán egyetlen pillantásával több évnyi öregedést okoz ellenségeinek (emiatt csak FT paranccsal támadhatod meg - már ha vagy annyira elvetemült...) |
SHERAN AVATÁRJA (384. LÉNY) Ha egy Sheran avatár érkezik Ghalla halandó világába, minden levél, minden tó vize, és minden vadon élő állat a megtiszteltetéstől áthatva egyszerre, egy ütemre rezdül egyet, ezzel is bizonyítva, hogy bármikor készen állnak életüket adni ezért az univerzum felsőbb régióiba emelkedett lényért. Erre persze nincs gyakran szükség: Sheran igazságot osztó hírnökei maguk is tökéletesen el tudják végezni dolgukat... megoldani a feladatot, felkutatni és meggyőzni szándékainak értelmetlenségéről azt, aki miatt e földre hívták őket. |
THARR AVATÁRJA (385. LÉNY) Ahol Tharr pompás páncélokba öltöztetett, fényesre élesített kardot szorongató avatárja megjelenik, a közeljövőben olyan harc fog kibontakozni, melyet még egy árnyat adó bokor biztonságot jelentő mélyéről figyelemmel kísérni is életveszélyes. Hát még annak a csatapartnernek lenni, aki miatt Tharr avatárját erre a síkra idézték - ezt a halálnemet senki nem kívánhatja magának. |
FAIRLIGHT AVATÁRJA (386. LÉNY) Egyes híresztelések szerint sokan léteznek, akik Fairlightot tartják a leggyengébbnek, legtehetetlenebbnek a Ghalla népe által követett istenek közül. Na, valószínűleg pont egy ilyen pletykafészek miatt idézték Fairlight avatárját e létsíkra, hogy kiköszörülje az istenének hírnevén esett csorbát... Többnyire elég két-három parádés villámcsapás, ami a nagyhangú áldozatból pörköltet csinál, ahhoz, hogy földrésznyi tömegek másítsák meg hibásan elhamarkodott véleményüket. Na vajon maradt még valaki, aki nyíltan Fairlight ellenségének vallja magát? |
CHARA-DIN AVATÁRJA (387. LÉNY) Mióta Chara-din az istenek közötti helyét követelve visszatért Ghalla hétköznapi életébe, számtalan hívőre és követőre talált a jelenkor nagyjai közül. Azok a kitüntetettek pedig, akik tőle kapták meg a halhatatlanságra emelkedés kiváltságát, hirtelen elérhetetlenek lettek; már csupán a legmegoldhatatlanabb helyzetekben avatkoznak az anyagi síkon történt csip-csup történésekbe - például ha egy Chara-din hívő a halandók közül, jogosan a segítségüket kéri. Ilyenkor azonban kínos precizitással számolnak le vallásuk ellenségeivel, gonosz jellemükhöz hűen, feldúlt földeket hagyva hátra emlékeztetőül. |
VÉDŐNŐVÉR (280. LÉNY) A védőnővér közel négy méter magas arkangyal, fejéről hatalmas szőke hajkorona bomlik vállaira, hátán hatalmas fesztávolsággal rendelkező fehér tollazatú szárnyak. Testét fehér lepel fedi, mint az angyalokét általában. Az angyalok az isteni síkok lakói, ahol a jó jellemű isteneket szolgálják, hogy ezt szabad akaratukból teszik vagy kényszerből, senki sem tudja, mint azt sem, hogy honnan származnak. Egyes feltételezések szerint szent életet élt apácák reinkarnálódnak angyallá, mások szerint pozitív energia manifesztációi. Életüket a jó harcának szentelték, ami által lelküket teljesen átitatja a jóság vakító fényével világító aura, ami olyan erős, hogy az angyalnak elég csak megjelennie bizonyos gonosz teremtmények között, akik szemhunyásnyi idő alatt lehelik ki átkos lelküket. Kivétel az anyagi sík lakói, akik csak egy erősen világító aurát látnak az angyal körül, nem úgy a Thargodanok, akik az angyalok esküdt ellenségei. Mivel az angyalok nem az anyagi sík lakói, csak mágiával vagy mágikus fegyverrel lehet megsebezni. Megölni őket csakis az isteni síkon lehetséges, ha erre máshol kerülne sor, akkor visszakerülnek saját síkjukra. Végezni velük csak nagyhatalmú Thargodanok vagy félistenek képesek, mivel "beépített" deus ex machinával rendelkeznek. A védőnővérrel csak akkor fogsz "találkozni" - és akkor mindig - ha ártatlanokat szeretnél lemészárolni. Ebből kifolyólag BA parancsot nem is érdemes rá kiadni. Ez a nemes angyal mindennél többre becsüli az élet szépségét, annak védelmére is esküdött fel, így ha teheti se fog veled végezni, nem célja az esztelen gyilkolászás. Fegyvere is csak egy gyenge purifikátor kard ami inkább használatos védekezésre, mint támadásra. A védőnővér magától nem jön az anyagi síkra, csak akkor, ha megidézik (pl. egy KT tagjai). |
MAFFIÓZÓ (298. SZÖRNY) Ennek a teremtménynek a láttán az első kérdés, ami megfogalmazódik benned: hogyan kerülhetett egy "békés" városba egy ilyen förtelmesen gonosz teremtmény? Mialatt ez a gondolat végigfut az agyadon, alaposabban is szemügyre veszed, miközben lassan-lassan rettegés költözik a szívedbe. A lény egész testét árnyékköpenybe burkolja, ez alól csak néhol tűnik ki egy-egy forradás. Fegyvere egy nagyhatalmú purifikálókard, az övéből egy moa stuki kandikál ki. Csak úgy árad felőle a színtiszta gonoszság. Ez a lény csakis a pokol lakója lehet, s szabad akaratából nem is jöhetett Ghallára, csak ha valaki megidézte (pl. egy KT). Emiatt csak mágikus fegyverrel sebezhető, s mint magát a megtestesült gonoszt, antimágikus aura övezi. Végezni velük ezen a síkon szinte lehetetlen, ha fizikai testük megsemmisülne, visszakerülnek saját síkjukra. A MAFFIÓZÓ holmi kalandozókkal vagy szörnyekkel nem foglalkozik, ezen a világon számára csak egyetlen méltó ellenfél akad, a védőnővér. Emiatt a lényre kiadott BA parancsnak semmi értelme, a T paranccsal esetleg megtámadhatod, de ebben az esetben mindenképpen legyen nálad egy deus ex machina! |
DANTOR VÉRTJE (469. TÁRGY) Szinte hihetetlennek tűnik, de Dantor, a nagy kalandozó, aki legyőzte Xswytyyzlidjxatot, az őrült quwarg félistent, ezt a rozoga, szakadt páncélt viselte. A páncél hajdani égszínkék festéséből, rajta az aprólékosan kidolgozott királyi címerből mára már csak valami szürke kosz maradt. A vért belsejét megszáradt quwarg ürülék borítja. Ha mégis felveszed, páncélként öltheted magadra. Dantor vértje a védettségedet kettővel növeli. |
ALKÍMIÁZÓ ÜST (341. TÁRGY) Ebbe a nagyhatalmú varázstárgyba permanens alkímia varázslatot építettek. Ha egy tárgyat az alkímiázó üstbe dobsz, az alkímia varázslathoz hasonlóan, a tárgy arannyá változik. Az alkímiázó üst használata a H 341 <tárgy> <mennyiség> paranccsal történik, és nem kerül TVP-be. Az alkímiázó üsttel, ha akarsz, nem átadható tárgyakat is arannyá alakíthatsz (de átkozott tárgyat nem). Még egy nagy előnye az üstnek az alkímiával szemben, hogy nem hibázik, legfeljebb akkor, ha nem átadható tárgyat alakítasz arannyá. |
THARR KERESZTJE (287. TÁRGY) Ezt a gyönyörű, ezüst nyakláncot, melynek végén egy aranyozott kereszt lóg, kizárólag Tharr papjai akaszthatják a nyakukba, a KF 287 paranccsal. Előnyei főleg a harcban mutatkoznak meg, viselője ugyanis kap +1 szerencsét, +1 erőt és +1 támadást. Tharr Keresztjéből ugyan csak néhány létezik, de ha egyet megtalálnak és feláldozzák, visszatér valamilyen ősi labirintus mélyére, hogy egy újabb kalandozó ismét végrehajthassa a próbatételt. |
A BOLONDOK ARANYA (506. TÁRGY) A bolondok aranya nem más, mint egy mágikus érme, ami mindig visszakerül hozzád, ha fizetsz vele a boltban. Ez a gyakorlatban annyit jelent, hogy például a boltosnak eggyel kevesebb aranyat fizetsz. A csalásra nem jöhet rá, mert csak azután kerül vissza hozzád, hogy berakta a többi aranyhoz - ha fizetésedkor számolja meg, még minden stimmel. (De nem vásárolhatsz így meg 1 arany értékű tárgyat 0 aranyért.) A bolondok aranya az Illúzió Mesterei KT tárgya, amennyiben megszűnik a tagságod, az érme rejtélyes módon eltűnik. A bolondok aranyát akkor kapod meg, ha a KT tagja vagy, és nem ismered ezt a tárgyat. Ha már IN paranccsal átadták az információt, és úgy lépsz be a KT-ba, az aranyat nem kapod meg, ezért az INfót ne adogassátok át IN paranccsal az eljövendő KT tagoknak. |
KÁOSZ SZIMBÓLUM (361. TÁRGY) A káosz szimbólum Chara-din híveinek szent szimbóluma. Mielőtt Chara-din hívei kapcsolatba léptek volna istenükkel, a szimbólumot bárki hordhatta és használhatta gyógyításra. Jelenleg a káosz szimbólumot csak Chara-din hívei hordhatják, és külön gyógyításra nem használható. A káosz szimbólum használójának ad +2 támadást és +1 védettséget. A káosz szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is. |
PÁSZTORBOT (513. TÁRGY) A pásztorbot egyben egy mágikus fegyver, amelyet csak a legkiválóbb, legnehezebb próbákat is kiálló mesebeli pásztorok kaphatnak meg. Amikor kezedben van, 4-gyel megnöveli szörnyidomítás szakértelmedet (de jól vigyázz, nehogy a bot lerakásakor egy szörnyed emiatt elszeleljen). Emellett egy 3D6+6 sebzésű mágikus ütőfegyver, amely lángcsóvát képes kilőni minden harci körben ellenfeledre. Használatához legalább 12-es szintű ütőfegyver szakértelemre lesz szükséged. |
A SZIRÉN KÖPENYE (820. TÁRGY) Ez az átlátszó, halványkék színben úszó, bokáig érő köpeny nem csupán a kinézete miatt vált a szirének kedvenc ruhadarabjává. A méltóságteljesség és szépségérzet mellett, ami viselőjét övezi, a következő előnyökkel jár magadra ölteni: +5 védettséget, +2 teológiát (de csak ha már legalább 1), +2 intelligenciát ad. Ezenkívül lesz +2% esélyed, hogy egy ritka tárgyat találj egy szörnyben. A tárgy nem átadható. |
KENTAURUSZ (762. SZÖRNY) Legendák szólnak a kentaurokról, de még soha senki nem látott belőlük. Eddig. Legalábbis most látsz egy lényt, ami rájuk hasonlít, izmos ember felsőtesttel és a lovakéhoz hasonlító altesttel. Kezében íj, hátán egy tegez, valószínűleg tud is bánni vele. Mi sem utal erre jobban, mint hogy még az erdő fái között is képes a lőfegyverhasználatra, pedig a sűrűn növő fák ezt számodra mindig megakadályozzák. Vajon mi a titka tudásának? És milyen idős lehet? Talán hosszú évszázadok tapasztalata van a háta mögött, mint a legendák kentaurjainak? És itt van még egy kézenfekvő kérdés: vajon azért tesz meg mindent a likvidálásod érdekében, hogy legendás fajuk létezése továbbra is titok maradhasson a világ előtt? |
TILTOTT TELEPORT (198. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Igeeeen! Szenzációs!!! Végre! A tiltott teleport! A varázslói pályafutás egyik mérföldkövét jelenti a tiltott teleport megszerzése. A varázslat sokban hasonlít a városi teleportokhoz, sőt azok a varázslatok a tiltott teleport leegyszerűsített változatai. A teleport a tűzvihar előtt sok országban tiltottnak számított, mivel könnyű vele megsérteni a személyi jogokat, és nagy visszaélésekre ad lehetőséget. Manapság, bár a GH.1670 II/4-es alanori rendelet továbbra is tiltja, ritkán büntetik a használatát. Sokkal jobban korlátozza az, hogy csak keveseknek adatik meg a lehetőség, hogy megtanulják ezt a nagyerejű varázslatot. A tiltott teleport a korlátlan teleporttal ellentétben csak korlátozott használatra ad lehetőséget, mivel egy fordulóban csak egyszer használhatod. A városi teleporttól eltérően azonban nem csak lakott területre, hanem bármilyen tereptípusra működik, ahová hagyományos módon te is el tudnál gyalogolni (tehát nem működik a csatornán keresztül, nem lehet tenger mezőre teleportálni stb.). A teleport végrehajtása után véglegesen a kívánt helyre kerülsz, nincs automatikus visszatérés, mint ahogyan a városi teleportoknál megszokhattad. A sok előny mellett a varázslatnak két hátrányát is meg kell említeni: maximum taumaturgia erősség mezőt tudsz teleportálni, és a varázslat a 10 TVP mellett 100 VP-be kerül. Használatához a V 198, <abszolút X koordináta>, <abszolút Y koordináta> paranccsal történik, és feltétele, hogy legyen a birtokodban egy szeksztáns. (Taumaturgia erősség = taumaturgia/2, 250-es taumaturgiáig. Utána 50-enként nő eggyel.) A tiltott teleportot nem használhatod, ha éppen valamilyen más teleport hatása alatt állsz. A tiltott teleport használatához szükséges minimális taumaturgia szint 26. |
SUHANÓ ÁRNY (7616. SZÖRNY) Ezt félelmetes árnymanó orgyilkost a yaurr birodalom lakói csak a körözési plakátokról ismerik. Nincs olyan élő személy, aki találkozott volna vele. Te most megtudtad a rejtekhelyét, de légy óvatos! Nem véletlenül halott mindenki, aki látta őt! |
KOPONYA GYŰRŰ (1733. TÁRGY) Egy pecsétgyűrűt tartasz a kezedben, melyet áldozatod ujjáról húztál le. A gyűrűn egy vicsorgó, szárnyas koponya látszik, annak a szektának vagy KT-nek a jelképe, amelybe ez a kalandozó is tartozott. De érzed, hogy ez nem pusztán egy jelkép, mágikus kisugárzása is van. Kíváncsian felhúzod és észreveszed, hogy... olyan érzés mintha ott se lenne. Különös, nyugodtan felhúzhatsz melléje még egy másikat is (KF esetén nem foglal slotot). Azt is érzed, hogy némileg könnyebben forog kezedben tőle a fegyver (+2 támadás). Nem átadható tárgy. |
SMARAGD DRAKÓN (321. SZÖRNY) A smaragd drakónok, más néven sárkányfattyak nem mások, mint még kifejletlen, fiatal sárkányok. A Thargodan hercegek "háziállatként" tartják őket, remélve, hogy ha megnő a drakón, akkor is őket fogja szolgálni. Ez azonban általában hiú ábránd marad, a kifejlett sárkány, amint elég erősnek érzi magát, elsőként egykori gazdáját falja fel. Mindenesetre, a drakónok egy, a Sötét Földre merészkedő kalandozó számára eléggé ártalmatlanok, nincs különösebb félnivalód, hacsak az nem, hogy a mérges gázt lehelő fattyat legfeljebb szúrófegyverrel lehet megsebezni. |
SÁRKÁNYFOG (617. TÁRGY) A sárkányfattyak pikkelye túl puha és apró, viszont foguk már elég nagy ahhoz, hogy esetleg valamire később felhasználd. Ha igazi sárkányt ölsz, annak úgyis túl nagy a foga ahhoz, hogy magaddal cipeld... Éles, hegyes, és nagyon kemény - nyilvánvalóan valamilyen fegyvert érdemes belőle csinálni. |
Erő: | 58 (67) | Szint: | 32 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 175 cm |
IQ: | 27 (34) | Támadás: | 58 (61) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 100 kg |
Ügyesség: | 22 (32) | Védekezés: | 70 (76) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/218 év |
Egészség: | 18 (26) | Életpont: | 1114/872 | Jellem: | gonosz (329) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 25 (56) | Varázspont: | 796/486 | Pénz: | 42600 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 79/0 | Pszi pont: | 122/164 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/56 | ökölvívás: | 5/25 | szúrófegyverek: | 35/20 (+11%) |
vágófegyverek: | 2/0 | ütőfegyverek: | 1/78 | lőfegyverek: | 29/90 (+8%) |
dobófegyverek: | 9/68 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -5.); ubuk tüske (#131) (6 .); vashegyű nyíl (#176) (7 -19.); ezüsttollú nyíl (#363) (20 -); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
192,106 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 366 |
Legfeljebb 16 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 65 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1405 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 2, 5. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/30 (+84%) | 2. nyomkövetés: | 20/67 (+20%) | 3. mászás: | 12/51 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 14/92 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 16/82 | 6. gyógyítás: | 11/84 |
7. titkosírás: | 2/74 (+9%) | 8. felderítés: | 24/15 | 9. szörnyidomítás: | 4/75 (+5%) |
10. teológia: | 45/28 (+48%) | 11. taumaturgia: | 45/72 (+21%) | 12. szerencsejáték: | 2/10 |
13. versengés: | 9/72 | 14. zene: | 5/22 (+15%) | 15. szörnyismeret: | 14/79 |
16. pszi: | *19/100 (+2%) | 17. zárnyitás: | 14/26 (+6%) | 18. vadászat: | 10/49 (+16%) |
19. bányászat: | 13/99 (+25%) | 20. testépítés: | 45/62 | 21. úszás: | 2/24 |
22. csapatmunka: | 1/90 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 400 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
ásol max. 8 TVP-ért |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod éjkornist (#228) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
mászol max. 70 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba, kártyabarlang, labirintus (26) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), kronokukac (#285), purifikátor császár (#393), csápos otagi (#395), trikornis herceg (#261), Napsörény (#7004), tollaskígyó (#635) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 10 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (9958,10) | feltámadás (#168) | Morgan rúnája (#363) | a lélek védelme (#57) |
tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) | láth. észlelése (#78) | tolvajvér (#364) |
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | csábmosoly (#16) | láthatatlanság (#76) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), agykorbács (#97), mágiatörés (#35), vérbeli borzongás (#46), tudatrombolás (#111) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
sötét halál (#45) | >> | 22. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +12 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
kultúrmasztodon (#227) (idomítás alatt) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. Toborzóiroda (762): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 7, 15, 16, 21, 50, 53, 65, 67, 68, 72, 73, 193, 277. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 11, 12, 20, 26, 33, 34, 35, 36, 42, 43, 44, 46, 49, 52. |
Kész: 16, 47. |
HŐSTETTEID |
A harmadik morf invázióban megölt morfok száma: 223, az összesen kapott pontszám: 24600. (összesen ölhető: 468 ) Eddig 1 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 11 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
2023. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 71174 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: vv 363 57 79, vv 26 182 224, vv 8 78 364, hh 1100 1618 1629, h 211, kf 441 1628 1943, h 949 10, hh 1225 313 1154, p 65 2, e 16. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
a halál érintése (136) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
kasztrop.kitágulás (197) |
kihívás (206) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
sötét rúna (297) |
pszionikus védelem (307) |
sötét rúna II. (359) |
élőholt kísérők (360) |
tudati feketemágia (390) |
a mágia szeretete (393) |
szórd két kézzel (397) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4952 TU szükséges.) |
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
15 | * | angolna szálka (#1465) | 5 | ezüsttőr (#322) | 1 | * | vámpírölő (#951) | |
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | vadászkés (#1264) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
2 | bot (#4) | 1 | kőkalapács (#13) | 7 | szögletes kő (#17) | |||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | szigony (#389) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | hosszú íj (#111) | 1 | moa stuki (#413) | 1 | parittya (#18) | ||
1 | rövid íj (#107) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
2 | ében nyílvessző (#848) | 13 | ezüsttollú nyíl (#363) | 13 | mérgezett tüske (#23) | |||
5 | mihlanil nyíl (#597) | 6 | sallank nyíl (#129) | 36 | vashegyű nyíl (#176) | |||
1 | vortexvessző (#2331) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
11 | bogyógránát (#430) | 5 | esszenciakristály (#350) | 3 | ezüstshuriken (#327) | |||
2 | jégpasztilla (#1566) | 10 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 3 | mihlanil dobótőr (#599) | |||
21 | tolmokov-koktél (#351) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) | 3 | vas dobónyíl (#189) | |||
Páncélok | ||||||||
1 | * | díszes tunika (#1488) | 1 | tükörpáncél (#519) | ||||
Sisakok | ||||||||
3 | * | bozontfonat (#1563) | 1 | * | Khór maszkja (#1138) | 2 | királyi korona (#338) | |
1 | * | Krough fejdísze (#1570) | 1 | lidérckorona (#531) | 1 | Mágikus Koponya (#279) | ||
4 | mentát korona (#1559) | 1 | pszi katalizátor (#610) | 1 | * | ryuku kalózkendő (#1157) | ||
1 | ryuku sisak (#688) | |||||||
Köpenyek | ||||||||
2 | Jerome köpenye (#1527) | 1 | láthatatlan köpeny (#441) | 1 | * | nekromanta csuha (#1628) | ||
1 | ryuku köpeny (#693) | |||||||
Vállvédők | ||||||||
2 | * | boszorkánykendő (#1697) | 1 | * | ryuku vállvédő (#1323) | 1 | * | tőrvető vállszíj (#1943) |
Kesztyűk | ||||||||
4 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | ||
1 | tankány karom (#237) | |||||||
Övek | ||||||||
1 | * | fattylord deréköv (#1564) | ||||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | Dühöngő nadrágja (#1565) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | értépő sarkantyú (#1482) | 2 | * | ryuku futárcsizma (#1530) | |||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
10 | borostyán függő (#162) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | mópat token (#585) | |||
7 | obszidián függő (#195) | 1 | * | ősplazma (#839) | 1 | * | rubin fülbevaló (#673) | |
1 | saválló fülbevaló (#1552) | 1 | tűztagadó (#1979) | |||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
3 | ametiszt medál (#275) | 4 | aranylánc (#191) | 1 | csontamulett (#711) | |||
16 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | gólem talizmán (#811) | 1 | gyöngysor (#192) | |||
3 | hősiesítő medál (#1558) | 2 | * | koponya szimbólum (#139) | 1 | korinthai talizmán (#814) | ||
1 | * | nekrofun medál (#253) | 1 | * | Ovgun nyaklánca (#615) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | |
6 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | 3 | vortex amulettje (#607) | ||
2 | vortex talizmán (#812) | |||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
5 | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | 6 | ezüst karkötő (#158) | |||
2 | ezüst papi karkötő (#308) | 1 | * | halálhozó karkötője (#816) | 2 | Huddens alkarvédője (#1550) | ||
1 | mászó-karperec (#392) | 2 | mentát karkötő (#1551) | 4 | obszidián karkötő (#229) | |||
2 | réz papi karkötő (#307) | 1 | * | smaragd karkötő (#707) | 2 | umbatari karkötő (#278) | ||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
46 | angyalok gyűrűje (#529) | 18 | aranygyűrű (#193) | 3 | balkezes gyűrű (#1549) | |||
10 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | * | háború gyűrűje (#722) | 1 | hoarián ujjkarika (#1347) | ||
1 | koponya gyűrű (#1733) | 1 | * | kráken gyűrű (#1165) | 2 | smaragd védőgyűrű (#223) | ||
1 | zafír védőgyűrű (#532) | |||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 2+2) | ||||||||
1 | * | ezüst emlékérem (#2736) | 1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | nodonrod kitűző (#1533) |
1 | * | örökkévaló holdkő (#1830) | ||||||
Nyergek | ||||||||
1 | * | hoarián nyereg (#1336) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
7 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 70] | ||||||
16 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 80] | ||||||
2 | huhogó bibe (#332) | [bennük 22 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 2] | ||||||
7 | kavadu iszák (#25) | [bennük 30 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 40] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
4 | sólyomcsőr (#1223) | [bennük 5 pondróvér (#1232), fér még: 43] | ||||||
11 | sullár hólyag (#168) | [bennük 114 csepp spiritusz (#170), fér még: 106] | ||||||
10 | szent kehely (#257) | [bennük 100 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
7 | térdeplő tülök (#1440) | [bennük 10 korty életvíz (#1500), fér még: 32] | ||||||
7 | uzbány csőr (#169) | [bennük 84 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 16 korty víz (#27), fér még: 24] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [bennük 40 csepp ragasztó (#83), fér még: 0] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | A Végzet erszénye (#2308) | 1 | A Végzet kulcsa (#2320) | 1 | acéltű (#334) | |||
2 | aenouth ködkürt (#1554) | 33 | áldott kő (#642) | 1 | aranyfaló ládikó (#1755) | |||
9 | aranytű (#272) | 1 | Aritma varázsgömbje (#2126) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | berzerker rablánc (#1865) | 1 | bőrkantár (#1125) | 3 | bronzkulcs (#76) | |||
3 | célzóvíz (#1945) | 6 | csontkulcs (#74) | 3 | destabilizátor (#1275) | |||
6 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | ||
6 | ezüst kulcs (#184) | 6 | Fairlight szütyője (#2108) | 2 | fáklya (#36) | |||
10 | fenőkő (#1618) | 9 | fiatalság itala (#473) | 1 | fülemüle síp (#1576) | |||
3 | furulya (#233) | 41 | gyakorlómedál (#2729) | 65 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 6 | íjászkence (#1225) | 36 | kaja (#2) | ||
1 | Kalmárok Kémgömbje (#1589) | 1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | kis vaskulcs (#40) | |||
1 | koboldkorona (#1629) | 3 | kötél (#92) | 1 | Kragoru iszákja (#2058) | |||
10 | kristályfolyadék (#449) | 3 | kristálygömb (#265) | 9 | krónika (#1725) | |||
1 | kronokristály (#1636) | 1 | Leah tekercse (#1258) | 1 | légiós hátizsák (#1560) | |||
4 | leviatán hólyag (#2182) | 1 | Ma'yia furulyája (#949) | 1 | mágikus hátizsák (#735) | |||
1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 17 | megsemmisítő (#1540) | |||
13 | morf esszencia (#2452) | 2 | nagy aranykulcs (#246) | 4 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
5 | nagy vaskulcs (#186) | 2 | nerub gyógyital (#1873) | 2 | nyomkereső talizmán (#671) | |||
9 | ork csodaszer (#1228) | 5 | őskristály-szilánk (#1525) | 11 | + | pszi kő (#248) | ||
1 | pszi kristály (#618) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 15 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
3 | shinai gömb (#348) | 1 | súlyzó (#347) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
3 | szent jogar (#150) | 1 | tatu dob (#234) | 1 | távcső (#42) | |||
1 | teremtés zsákja (#818) | 19 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
3 | vaskulcs (#183) | 4 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | adamantit (#627) | 9 | álompor (#396) | |||
6 | aranytoll (#572) | 1 | arx formázó minta (#298) | 6 | átlátszó morfplazma (#2451) | |||
9 | aurach fog (#657) | 7 | bakkura bőr (#95) | 8 | bíbor morfplazma (#2450) | |||
6 | bordacsont (#16) | 12 | borkonyó bibe (#312) | 23 | csuklyavirág (#133) | |||
2 | darázsfarok (#654) | 18 | darázsszárny (#652) | 4 | dentor bőr (#551) | |||
3 | dorony tüdő (#212) | 2 | dözmöng szív (#122) | 4 | drótszőr (#37) | |||
3 | eknozol (#540) | 7 | elkarog szőr (#665) | 1 | etra hályog (#712) | |||
14 | fabontó (#106) | 13 | fehér morfplazma (#2445) | 71 | fekete gyöngy (#99) | |||
3 | fekete morfplazma (#2446) | 1 | fémrúd (#104) | 7 | fokhagyma (#403) | |||
1 | Földanya gyümölcse (#1690) | 6 | főnixtoll (#563) | 8 | fülemüle agyar (#267) | |||
4 | galachmit (#310) | 9 | grákóbőr (#41) | 2 | grifftojás (#179) | |||
14 | gyíkfű (#201) | 33 | gyöngymangó (#135) | 3 | hibátlan tűzopál (#1642) | |||
1 | iknegurin (#541) | 1 | ilkin érc (#232) | 2 | jégszív (#282) | |||
4 | kaktuszbogyó (#429) | 13 | kaktusztüske (#114) | 12 | karbin plazma (#199) | |||
1 | kavadu lebeny (#24) | 3 | kék orchidea (#68) | 1 | kobudera csont (#705) | |||
17 | kőszem (#304) | 7 | küklopsz szem (#643) | 5 | kvazár (#244) | |||
1 | lapkorong (#80) | 9 | lidércesszencia (#1074) | 11 | lila morfplazma (#2448) | |||
204 | madártoll (#112) | 16 | magszim bél (#103) | 37 | mákrózsa virág (#56) | |||
14 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | moa obszidián (#380) | 1 | moa rubin (#379) | |||
18 | mocsári penke (#148) | 1 | móri gyümölcs (#116) | 6 | mutáns csont (#331) | |||
8 | narancs morfplazma (#2449) | 11 | óndarab (#85) | 2 | ormánygőte csont (#21) | |||
58 | pirkit (#153) | 17 | púderkő (#119) | 4 | pular kristály (#239) | |||
19 | purifikátor háj (#269) | 32 | quwarg tojás (#360) | 7 | rájabőr (#404) | |||
4 | rakolits por (#669) | 3 | raptor karom (#281) | 17 | remák szív (#264) | |||
13 | rézdarab (#70) | 8 | rókafarok (#124) | 1 | ryuku rúnatekercs (#1162) | |||
1 | Salamon esszenciája (#952) | 9 | sallank karom (#128) | 1 | sámán erszény (#650) | |||
2 | sárga morfplazma (#2447) | 1 | sárkányfog (#617) | 5 | sárkánypikkely (#292) | |||
10 | smirglilevél (#29) | 1 | Ssszissszenő bőre (#953) | 43 | sünmedve tüske (#14) | |||
7 | surranó kígyó bőr (#47) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szockó hólyag (#355) | |||
1 | szuperkötél (#209) | 19 | szvó-ektoplazma (#151) | 6 | téfea-agy (#172) | |||
1 | teknőcteknő (#416) | 1 | teknősesszencia (#702) | 16 | Thargodan esszencia (#328) | |||
13 | tigroszlán fog (#63) | 2 | Tiume batyuja (#660) | 22 | trikornis szarv (#198) | |||
1 | troll csont (#704) | 4 | vadász tatu bőr (#15) | 141 | vámpírfog (#1221) | |||
49 | varányszem (#30) | 33 | vasérc (#152) | 15 | vízionár szem (#102) | |||
2 | vörös morfplazma (#2443) | 21 | xirnox szív (#213) | 8 | zöld morfplazma (#2444) |
Összsúly: 291.90 kg | Megterheltség: 120% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 15 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 319 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (10 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 45 | ezüstdarab (#326) | 32 | grifftojás (#179) | 370 | gyógykenőcs (#313) | 17 | kreiton esszencia (#892) | 2 | Napsörény szarva (#1569) | 97 | pirkit (#153) | 14 | rókafarok (#124) | 3 | tapasztalatkő (#975) | 10 | titanitdukát (#1480) | 19 | varkaudar csont (#1113) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
774 | arany (#50) | 4 | angolna szálka (#1465) | 6 | bot (#4) | |||
3 | drótszőr (#37) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 7 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 4 | spiritusz (#170) | 3 | tinta (#101) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | bogyógránát (#430) | 1 | célzóvíz (#1945) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 2 | fehér morfplazma (#2445) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 1 | íjászkence (#1225) | 26 | kaja (#2) | |||
2 | kék orchidea (#68) | 1 | koponya gyűrű (#1733) | 1 | lila morfplazma (#2448) | |||
30 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | 3 | rézdarab (#70) | |||
6 | sallank nyíl (#129) | 1 | sárkányfog (#617) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | vasérc (#152) | 1 | zöld morfplazma (#2444) |
190 | 191 | 192 | 193 | |
104 | |
|
|
|
105 | |
|
|
|
106 | |
|
|
|
107 | |
|
|
|