Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 16. 9h:35' EZ A 176. JÁTÉKHETED, 161. FORDULÓD 177. játékheted kezdete: okt. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5703 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 5. KP: | használod az 1167. tárgyat |
v 24 | elmormolod a 24. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
kpk 5 | kezd. parancs kivétele: 5 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával végigmetszed a kavadu bal szárnyát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a kavadu hosszú nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csőrével a kavadu nem tudott megsebezni. A kavadu összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kavadu lebenyt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [61,85] Síkság, továbbra is csak síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Quwarg szagot érzel! Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy quwarg királynő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a quwarg királynő jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő nyakát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1256 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
(Továbbmész...) [62,86] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy púpos burástya lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a púpos burástya bal karját. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a púpos burástya testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
253 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a légirozmár testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Agyarával a légirozmár felkarcolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. A légirozmár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 178 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [64,86] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy százfogú!
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a százfogú testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A százfogú fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a százfogú száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 13 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a szürke rinocérosz fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a szürke rinocérosz bal első lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 rinóbőr. 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [65,85] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy királygyík nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával végigmetszed a királygyík fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A királygyík nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A királygyík szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed az acéldarázs torát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az acéldarázs jobb hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával az acéldarázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 acélpengőkét. 124 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos torát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos torát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a quwarg harcos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 14 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) [67,84] Továbbra is síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délre látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [68,83] A sík vidék mocsarassá válik. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy épületet. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elrakod a távcsövet. Quwarg szagot érzel! A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Egy quwarg harcos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a quwarg harcos torát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 18 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval megcsapod a quwarg harcos testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A piromenyét még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
be 552 | bemész az 552. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elbúcsúzol a csupa izom fegyverforgatótól. [5 pontot használtál fel, van még 40.]
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 10. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 9 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 9 pontért |
Erő: | 23 (29) | Szint: | 17 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 24 | Támadás: | 16 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 98 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 24 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/25 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 265/136 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 21 (25) | Varázspont: | 143/1 | Pénz: | 853 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 14/1 | Pszi pont: | 57/6 | EFejl: | 8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 4/38 | szúrófegyverek: | 16/26 (+3%) | vágófegyverek: | 16/54 (+15%) |
ütőfegyverek: | 19/18 (+8%) | lőfegyverek: | 8/57 | dobófegyverek: | 14/58 (+16%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << mandibulakasza (#127) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
Eltaposott quwargok: össz.: 165 időszaki: 89 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/4 | 2. nyomkövetés: | 26/24 (+37%) | 3. mászás: | 8/76 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 10/38 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/30 | 6. gyógyítás: | 55/39 (+28%) |
7. titkosírás: | 4/83 | 8. felderítés: | 4/2 | 9. szörnyidomítás: | 6/40 |
10. teológia: | 13/2 (+7%) | 11. taumaturgia: | 10/68 (+5%) | 12. versengés: | 4/18 (+18%) |
13. harcművészetek: | 2/14 | 14. zene: | 9/71 | 15. szörnyismeret: | 9/42 (+20%) |
16. pszi: | 10/57 (+9%) | 17. zárnyitás: | 1/12 | 18. vadászat: | 18/24 |
19. bányászat: | 17/96 | 20. főzés: | 5/18 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 20 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), álomport (#396) (max. 6 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot, csak egyszer), vapár cserjét (#109) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba, labirintus (18) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
vadász tatu (#10), ormánygőte (#18), gyilkos sallank (#85), sóhajtó dorony (#112), szőrlajhár (#141), homokvarány (#16) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), quwarg szabotőr (#301), élőholt quwarg (#202) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1) |
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 3) |
3.) Fontos feladatunk az ocsmány varázskomponensek pusztítása. Áldozz fel három dorony tüdőt. |
Összsúly: 118.90 kg | Megterheltség: 116% |
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 47 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | madártoll (#112) | 2 | sünmedve tüske (#14) | |||
2 | ubuk tüske (#131) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
49 | arany (#50) | 1 | acélpengőke (#231) | 1 | álompor (#396) | |||
1 | aurach fog (#657) | 1 | bőrsisak (#57) | 9 | kaja (#2) | |||
2 | kaktusztüske (#114) | 1 | kavadu lebeny (#24) | 1 | királygyík bőr (#44) | |||
2 | pirkit (#153) | 1 | rézdarab (#70) | 1 | rézkulcs (#75) | |||
1 | rinóbőr (#651) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) |