Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. júl. 16. 9h:35' EZ A 203. JÁTÉKHETED, 161. FORDULÓD 204. játékheted kezdete: júl. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4848 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1100. tárgyat az 1269. tárgyat az 1546. tárgyat |
* 4. KP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (9 darabot) |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
ef 5 502 | energia fejlesztése 5 |
kb 17 14 | kiveszel a bankból a 17. tárgyat (14 darabot) |
bb 305 1 | beraksz a bankba a 305. tárgyat (1 darabot) |
d 17 18 | eldobod a 17. tárgyat (18 darabot) |
h 1271 312 | használod az 1271. tárgyat |
bb 260 5 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (5 darabot) |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 35 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az arató csattanat egyik lábát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 980 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; 766% esély:+1; össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szürke rinocérosz bal első lábát. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a szürke rinocérosz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rinóbőr. 742 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [133,111] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.
(Továbbmész...) [134,110] Síkság, továbbra is csak síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északnyugatról folyik délkeletre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy ősi csatamező van. Délre egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy friss csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
m 2 | mozogsz keletre |
im | imádkozol |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 48 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog bal karját. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1053 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [137,110] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy nukleáris cickány. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a nukleáris cickány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 873 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [138,110] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő varkaudar felderítő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 72 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1753 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 37 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1590 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 76 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az erszényes elkarog farkát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1053 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [140,110] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
be 604 | bemész a 604. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 133.]
h 238 30 | használod a 238. tárgyat |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a pordémon testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 992 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 313 | használod a 313. tárgyat |
ftv 33 181 | felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 181. szörnyet |
be 68 | bemész a 68. titkos labirintusba |
lm 4 3 1 | mozogsz 4 3 1 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tükörpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 33 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a gnóm szolgáló törékeny testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. A védekező varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csontpálcával megütöd a gnóm szolgáló karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolod a gnóm szolgáló bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A gnóm szolgáló ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (3 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A gnóm szolgáló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1980 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; 766% esély:+1; össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 80, gyógyulás: 10, összesen: -70 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nektoraf testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Marokra fogva a csontpálcát a másikra ugrasz. Csontpálcával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nektoraf viaszos testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod a nektoraf testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsával oldalba lök. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Véres nyál csordul ki a nektoraf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 693 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
szk 355 | keresed a 355. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 78. varázslatot |
* 4. BP: | imádkozol |
* 5. BP: | használod a 238. tárgyat |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védelmez.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a pszi elementál testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát a másikra rontasz. Csontpálcával gyilkos csapást mérve bezúzod a pszi elementál testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kilukasztod a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-10 pszi pont.) Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 682 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Erő: | 25 (30) | Szint: | 20 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 30 (34) | Támadás: | 23 | Agresszió: | 2 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 26 (30) | Védekezés: | 46 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 5/5 év |
Egészség: | 27 (29) | Életpont: | 268/186 | Jellem: | jó (336) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 27 (33) | Varázspont: | 466/369 | Pénz: | 12308 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 28/8 | Pszi pont: | 117/313 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/0 | ökölvívás: | 1/52 | szúrófegyverek: | 11/90 |
vágófegyverek: | 20/40 (+1%) | ütőfegyverek: | 8/36 (+19%) | lőfegyverek: | 23/48 (+11%) |
dobófegyverek: | 15/60 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329) (140%) << vashegyű lándzsa (#182) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -19.); ezüsttollú nyíl (#363) (20 -); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/71 | 2. nyomkövetés: | 30/84 (+54%) | 3. lopás: | 2/0 |
4. mászás: | 9/77 | 5. csapdakészítés: | 15/93 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/62 |
7. gyógyítás: | 10/35 | 8. titkosírás: | 2/47 | 9. felderítés: | 11/4 |
10. szörnyidomítás: | 11/11 | 11. teológia: | 18/44 (+9%) | 12. taumaturgia: | 29/47 (+18%) |
13. szerencsejáték: | 4/88 | 14. versengés: | 13/23 | 15. harcművészetek: | 1/0 |
16. zene: | 60/33 (+68%) | 17. szörnyismeret: | 19/88 | 18. pszi: | 20/87 (+2%) |
19. zárnyitás: | 1/0 | 20. vadászat: | 9/16 | 21. bányászat: | 16/64 (+11%) |
22. főzés: | 8/40 | 23. csapatmunka: | 2/31 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 45 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 5 darabot ), acéltűt (#334) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot, csak egyszer) |
elfogod drasmólymot (#60) szuper hálócsapdával (#274), szeppent rákfattyat (#186) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 44 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
manaelementál (#290), agglomerátor (#138), autentikus vámpír (#154), élőholt mirg (#135), fémbontó szójer (#150) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 12) |
Kripta Gitta (#3454), Halatir Maurloth (#5484), elf (#2), Dulmina (#3676), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | bűvölés (#20) (56,1) | bűvölés (#20) (312,5) | bűvölés (#20) (655,1) |
bűvölés (#20) (667,5) | bűvölés (#20) (665,5) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
tulajdonságpajzs (#26) | láth. észlelése (#78) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), oldás (#372), tompítás (#40), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | útonálló (#130) | vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | Fairlight hívők (#997) | varázsvédelem (#34) | >> | élőholt mágus (#175) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Pszinapszis (#974) | varázsvédelem (#34) | >> | xirnox (#122) | |
varázsvédelem (#34) | >> | vortexmágus (#418) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
kaffogó hebrencs (#88) (őrzi a holmidat: +6 lopás ellen) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
szőrös bozsó (#149) (építő: +40% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
északi aurach (#350) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
2.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) illúzió trófea (137) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) mágikus dallamok (254) a butaság ára (273) díszes hangszer (280) concerto grosso (308) bárdhírnév (335) isteni muzsika (348) kötélbűvölés (381) a zene ereje (396) hárítás művészete (404) célzott lövés (408) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 33 TU. szükséges még: 17 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség parancsal. Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 898. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 1 | kőszem (#304) | |||
3 | szögletes kő (#17) | 1 | tükör (#43) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
26 | arany (#50) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 2 | elkarog szőr (#665) | |||
22 | kaja (#2) | 1 | mákrózsa virág (#56) | 5 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nektoraf faggyú (#667) | 1 | nyílvessző (#108) | 2 | pirkit (#153) | |||
1 | rinóbőr (#651) | 1 | rövid íj (#107) | 14 | víz (#27) |