Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jan. 26. 9h:24' EZ A 323. JÁTÉKHETED, 161. FORDULÓD 324. játékheted kezdete: jan. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4527 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | TVP spórolása: 5 pontért |
* 5. KP: | használod az 1167. tárgyat |
ba 146 989 990 | nem támadod a 146. szörnyet a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
ff 696 182 695 | felt. fegyverváltás: 696 182 695 |
bpk 4 | bef. parancs kivétele: 4 |
kf 160 249 317 | kézbeveszed/felveszed a 160. tárgyat a 249. tárggyal a 317. tárgyat |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 77 | elmormolod a 77. varázslatot |
m 2 | mozogsz keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
vtn 36 | varázslat tanulás: a 36. varázslatot |
vtn 184 | varázslat tanulás: a 184. varázslatot |
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a goldugar csáprágóját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A goldugar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 95 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [79,67] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. A távolban felsejlik egy oázis délibábja. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy goldugar közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Megmarkolva a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a goldugar testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 95 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [80,68] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy dűnekukac közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a dűnekukac fejét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A dűnekukac feléd harap, de sikertelenül. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dűnekukac bal oldalát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a dűnekukac, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az evaporőr testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Az evaporőr elhibázza az ütést csápjával. Véres nyál csordul ki az evaporőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [82,70] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő arató csattanat mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 23 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat zöld masszáját. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal többször eltalálod az arató csattanat fejét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 885 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [83,71] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A Rin völgy nyugati határánál jársz.
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [85,73] A sík vidéket bozótos váltja fel. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívői építették.
kt 138 7 | elkészíted a 138. tárgyat (7 darabot) |
m 4 | mozogsz délre |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az uzbány bal oldalát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ek 227 116 29 | t. energia kisütése: 227 116 29 |
[116,29] Szűnni nem akar a zöld síkság.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a halálhozó testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (7 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a halálhozó hosszú csőrét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 22 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a halálhozó jobb szárnyát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 25 életpontot vesztettél. A halálhozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}
h 1602 27 12 | használod az 1602. tárgyat |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
f 1073 | kísérletezel az 1073. tárggyal |
kt 1118 | elkészíted az 1118. tárgyat |
szk 22 | keresed a 22. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 336. tárgyat |
VÉDELEM A SAV ELLEN (36. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Elmormolva ezt a szürkés színben vibráló pajzsot, részleges (erősebb támadásoknál) vagy teljes immunitást kapsz a mágikus savtámadások és a savas köpetek ellen. Ezenkívül, ha sebződsz is a savtól, a varázslat időtartama alatt semmiképp sem marhatja szét a sav tárgyaidat. Elmondása 12 VP-be kerül, anyagi komponense egy fekete gyöngy. |
VARÁZSSZEM (184. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Egy igazán nagyhatalmú varázslónak nem okozhat gondot ellenfele szánalmas kis védekező varázslata. Ha használod ezt a varázslatot 9 VP-ért, és birtokodban van egy varányszem, a következő forduló elejéig képessé válsz a szembenálló ellenfél láthatatlan varázslatainak észlelésére, s így támadó varázslataidat ésszerűen alkalmazhatod. A gyengébb mágusok varázslatait száz százalékos eséllyel leleplezed, arról azonban ne is álmodj, hogy egy nálad hatalmasabb varázsló (ha van ilyen) furfangos praktikáit teljes bizonyossággal felfogd! Persze minimális esély mindig lesz, de minél nagyobb az eltérés, annál kevesebb esélyed van ellenfeled kijátszására... |
PÁRDUCBŐR PÉNZTÁRCA (1118. TÁRGY) Már sokszor töprengtél rajta, hogyan tárolhatnád optimálisabb módon az aranyérméidet ahelyett, hogy mindig a hátizsákod belsejébe ömleszted? Ahol mindig megtalálhatod (csak te, a tolvajok nem - ha ők aranylopással próbálkoznak, kevesebb pénzt fognak találni), ha szükség van rájuk, és összekuporgatott vagyonod bármikor könnyen megszámolható. Nos, a párducbőr pénztárca lesz a megoldás számodra. Fogj egy párducbőrt, és az ollóval vágd doboz formájúra, majd miután a kinézete már eléggé hasonlít a kincsesládák kicsinyített mására, a doboz egyik oldalát az ollóval szabd felnyithatóra. Már csak egy kis díszítés kellene, hogy szépérzéked is kellően kielégíthesd, így hát egy aranyérme méretű párducszemet még rögzíts a doboz elejére. Az imént leírt folyamat a kalandozók többségénél 25 TVP-nyi időt vesz igénybe. Az elkészült tárgyat elég a hátizsákodban tartani, és a nukleárisan sugárzó szörnyek aranyromboló képessége máris hatástalan marad veled szemben (sebződni azonban továbbra is fogsz tőlük). A tolvajok -10-et kapnak lopásukra, ha aranyat próbálnak lopni tőled. |
Erő: | 20 (25) | Szint: | 16 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 26 (32) | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 94 kg |
Ügyesség: | 19 (23) | Védekezés: | 41 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 22/22 év |
Egészség: | 16 (20) | Életpont: | 312/232 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 26 (32) | Varázspont: | 327/237 | Pénz: | 605 arany | Kép. pont: | 12 |
Tudatpont: | 21/6 | Pszi pont: | 104/74 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 22/2 (+2%) | vágófegyverek: | 13/9 |
ütőfegyverek: | 11/47 (+20%) | lőfegyverek: | 8/28 | dobófegyverek: | 23/2 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: ryuku buzogány (#696) (110%) << vashegyű lándzsa (#182) (110%) << ryuku szablya (#695) (110%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -15.); bumeráng (#249) (16 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/3 | 2. nyomkövetés: | 20/56 (+43%) | 3. lopás: | 2/49 |
4. mászás: | 9/20 | 5. csapdakészítés: | 14/17 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 5/87 |
7. gyógyítás: | 25/57 | 8. titkosírás: | 4/83 | 9. felderítés: | 12/63 |
10. szörnyidomítás: | 8/50 | 11. teológia: | 20/31 (+11%) | 12. taumaturgia: | 20/85 (+15%) |
13. szerencsejáték: | 1/36 | 14. versengés: | 8/96 (+9%) | 15. zene: | 6/6 |
16. szörnyismeret: | 15/31 | 17. pszi: | 17/41 (+7%) | 18. zárnyitás: | 1/33 |
19. vadászat: | 7/46 | 20. bányászat: | 16/95 | 21. főzés: | 10/80 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 55% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 63 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), trikornis (#104), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), fabontó szójer (#71), Zinthurg (#180), ryuku ostromteknős (#362) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | khór darázs (#348) | villámcsapás (#50) | >> | nektoraf (#355) | |
izomernyesztés (#33) | >> | halálhozó (#419) | villámcsapás (#50) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | |
villámcsapás (#50) | >> | vérfürdető magszim (#148) | tűzeső (#61) | >> | orgoró (#170) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | 14. szintű lényekre | |
villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | villámcsapás (#50) | >> | epokitféreg (#147) | |
tűzeső (#61) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | vörös rakolits (#356) | |
tűzeső (#61) | >> | hadroszaurusz (#162) | tűzeső (#61) | >> | degradátor (#210) | |
tűzeső (#61) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | tűzeső (#61) | >> | pszi elementál (#221) | |
tűzeső (#61) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | izomernyesztés (#33) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
energiatüskék (#29) | >> | homokféreg (#121) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | varázsvédelem (#34) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar bajnok (#190) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
varázsvédelem (#34) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes |
nektoraf (#355) (málhás: +25 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét! |
2.) Az én híveim gyakran fordulnak meg a városban, ezért nem lehet számodra komoly nehézség hét orgyilkos lemészárlása. (számláló: 3) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
170 | arany (#50) | 1 | ilkin érc (#232) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | kaktusztüske (#114) | 7 | madártoll (#112) | 1 | párducbőr (#1066) | |||
1 | párducszem (#1073) | 1 | pular kristály (#239) | 1 | ramit kő (#226) | |||
7 | sünmedve tüske (#14) | 7 | ubuk tüske (#131) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 2 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | evaporőr háj (#105) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | kvazár (#244) | 1 | párducbőr pénztárca (#1118) | |||
6 | pirkit (#153) | 2 | spiritusz (#170) | 1 | tükör (#43) | |||
7 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | uzbány csőr (#169) |