160. forduló, 162. forduló, Risara összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. máj. 27. 9h:26'
EZ A 165. JÁTÉKHETED, 161. FORDULÓD
166. játékheted kezdete: máj. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1529
SZÁMLA : XXXX

RISARA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,26] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+11 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+10 varázspont.)

v 15 92 2 elmormolod a 15. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új kötél. [-14 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 321.]

kt 221 elkészíted a 221. tárgyat
Nincs elegendő alapanyagod ahhoz, hogy akár egyetlen dobóhálót is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 316.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[98,26] Még mindig füves síkságon vagy.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen törpemammut nyomokra bukkansz! Gyorsan előveszed az ásódat, és ásni kezdesz. Amikor a luk elég széles és mély, betakarod néhány ággal és levéllel. Nagy zajt csapva rohanni kezdesz a csapdád felé. Előbukkan a szörny is, előtted rohanva. Csak sikerüljön! Haha, már kacagsz, amikor döbbenten látod, hogy a törpemammut sértetlenül odébbáll! Hogyan úszhatta meg? Hogyan kerülhette ki? Sejtelmed sincs. Talán csak nem a csapdakészítésben való járatlanságod volt az oka? Talán a szörny volt túlontúl ravasz? Na mindegy. Szétszereled a csapdát, és továbbmész. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Találsz egy gyöngymangó bokrot.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy halálhozó.

A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó bőrszárnyát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Eláraszt a sav. (13 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a halálhozó testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 14 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 18 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 halálhozó talizmán (ld. enc.). 1 060 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}


Az egyik sátor előtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyőzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni.
- Van elég pénzed? - méreget gyanús tekintettel ellenfeled, így kénytelen vagy megnyugtatni csilingelő aranyérméid látványával. 100 darabot belőlük magad elé raksz az asztalra. 1. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Influenza, 1 Illúziósárkány, 1 Orzag bilincse, 1 Piromenyét. Ez egy pár! Kis téttel emeled a licitet, és meg sem lepődsz, hogy az árnymanó tartja az összeget, viszont nem hajlandó rálicitálni.
- Rendben - gondolod, majd hagyod, hogy a lapcsere következzen. 3 lapot cserélsz. Izgatottan megnézed mi van most a kezedben: 2 Influenza, 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Mákrózsa főzet, 1 Sötét motyogó. Semmi változás. Egyszerre rakjátok az asztalra a lapjaitokat. Az árnymanó előtt a következő hever: 1 Sötét halál, 1 Sötét motyogó, 1 Kaszabolósáska, 1 Temető, 1 Illúziósárkány. Nyertél. 2. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Szerencsejáték, 1 Temető, 1 Influenza, 1 Orbitális mackósajt. Ez egy pár! Az árnymanó rövid tétovázás után emel a téten. Biztos vagy benne, hogy határozatlansága is csak a színjáték része lehetett, úgyhogy inkább hagyod, hogy kevesebb pénzt nyerjen, eldobod lapjaidat. 288 tapasztalati pontot kaptál. Az árnymanó nevetve söpri be a 77 aranyad, ami most már az övé.
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Északra nézve látsz egy márványtornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

(Továbbmész...) [99,26] Még mindig füves síkságon vagy. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy márványtornyot. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő kérődző etra mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a kérődző etra farkát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A lény bűzfelhőt lő rád! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kérődző etra testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Véres nyál csordul ki a kérődző etra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [100,26] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Fehér mandula illatát hozza a szél. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sörényes ubuk. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sörényes ubuk tüskés hátát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sörényes ubuk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 7 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) [89 pontot használtál fel, van még 227.]

m 8 6 mozogsz északra, nyugatra
[100,25] Szűnni nem akar a zöld síkság. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy Sheran oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: karmos tankány szagot érzel! Gyorsan előveszed az ásódat, és ásni kezdesz. Amikor a luk elég széles és mély, betakarod néhány ággal és levéllel. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. Teljes a siker - a karmos tankány belepottyant a gödörbe. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. Kellő idomítással megfelelő málhásállat válhatna belőle. Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,25] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy manifesztátor. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A manifesztátor Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A manifesztátor Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: -2, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [54 pontot használtál fel, van még 173.]

be bemész
Sajnos itt nincs semmilyen épület. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

m 6 mozogsz nyugatra
[98,25] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy szürke rinocérosz. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a szürke rinocérosz testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szürke rinocérosz bal első lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rinóbőr (ld. enc.). 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Északra fekszik egy helytartói város. " Találsz egy márványtornyot. (ld. enc.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 158.]

be bemész
Sajnos itt nincs semmilyen épület. [0 pontot használtál fel, van még 158.]

m 6 8 2 mozogsz nyugatra, északra, keletre
[97,25] Dombos terepre érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy elhagyott bánya van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy trappoló dinymák. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a trappoló dinymák farkát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a trappoló dinymák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 5 tintát.) 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [97,24] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy márványtorony van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy elhagyott bánya van. Északra egy phua-kúp van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss törpe nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [98,24] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Látsz egy nekrofunt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 vasércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy márványtorony van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. [61 pontot használtál fel, van még 97.]

be bemész
Sajnos itt nincs semmilyen épület. [0 pontot használtál fel, van még 97.]

m 2 mozogsz keletre
[99,24] Még mindig dombos terepen vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 82.]

be bemész
Sajnos itt nincs semmilyen épület. [0 pontot használtál fel, van még 82.]

f 95 kísérletezel a 95. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Telik múlik az idő... Semmi újra nem jöttél rá. [10 pontot használtál fel, van még 72.]

h 163 használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 67.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 37 fejleszted a 4. tulajdonságodat 37 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [37 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 302 pontot. A következő körben tehát 332 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HALÁLHOZÓ TALIZMÁN (813. TÁRGY)
Ez az apró, kerek szimbólum szinte hívogatóan arra kér, hogy akaszd a nyakadba. Ha megteszed, rögtön megérzed hatását: végtagjaid könnyedebben engedelmeskednek utasításaidnak, koordinációjuk magabiztosabbá válik. Ügyességed kettővel nő. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható.

RINÓBŐR (651. TÁRGY)
Néha, ha elejtesz egy rinocéroszt, elég ép és jó állapotban marad a bőre a csata után ahhoz, hogy le tudd nyúzni, és félre tudd tenni későbbi felhasználásra.

MÁRVÁNYTORONY (175. TEREPTÁRGY)
A sík vidék közepén egy sudár, fehér torony emelkedik ki. Mintegy húsz méter magas lehet, és egyetlen ajtót sem látsz rajta, ablakot is csak nagyon magasan. A fala csiszolt márványból készült, és, bár vannak itt-ott kiálló kövek, a felmászás gyakorlatilag lehetetlennek tűnik. Ha mégis megpróbálod, szükséged van egy mászókampóra, amit használsz (28 TVP-ért), és legalább 8-as mászás szakértelemre. Ekkor a kampót addig dobálod, amíg beakad az ablakba, és ezután felkapaszkodsz a falon, akárcsak Fekete Tulipán. Felmerül benned az a gondolat is, hogy utat törsz magadnak a falon keresztül, de ez még lehetetlenebb feladatnak tűnik... Vajon milyen kincsek rejtőzhetnek odabent?

KARAKTERLAP

Risara, egy szőke, göndör hajú, zöld szemű elf nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. Ez a 161. fordulód.

Erő: 23 (25) Szint: 16 Merészség: 7/7 Magasság: 141 cm
IQ: 26 (32) Támadás: 15 Agresszió: 5 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 18 (20) Védekezés: 27 Menekülés: 35 % Életkor: 167/167 év
Egészség: 16 (20) Életpont: 254/210 Jellem: semleges (+16) Tul. pont: 1
Szerencse: 20 (24) Varázspont: 111/87 Pénz: 175 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 1090 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 432 TP-t kaptál. Jelenleg 161 738 TP-d van. A következő szinthez még 18 262 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, pattanóböde, troll ritualista.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: * 19 ütőfegyverek: 18 lőfegyverek: * 19
dobófegyverek: 2

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
99,24 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1230 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8 2. nyomkövetés: 31 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 12 5. csapdaészlelés: 7 6. gyógyítás: 16
7. titkosírás: 4 8. felderítés: 8 9. szörnyidomítás: 3
10. teológia: 7 11. versengés: 5 12. zene: 6
13. szörnyismeret: 4 14. zárnyitás: 6 15. vadászat: 8
16. bányászat: 13 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 29 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 45 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk tüskét (#137) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot )
elfogod érző szívű dromedárt (#753) háló-csapdával (#220), kavadut (#19) háló-csapdával (#220), tigroszlánt (#43) háló-csapdával (#220), gitongát (#76) háló-csapdával (#220), trikornist (#104) háló-csapdával (#220), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), sünmedvét (#33) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), piromenyétet (#99) fedett veremmel (#219), tintacsigát (#74) háló-csapdával (#220)
mászol max. 70 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Thompson99 (#1042)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sóhajtó dorony (#112) (málhás: +10 kg teher) státusz: éhes
karmos tankány (#137) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 2)
3.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!

Összsúly: 110.68 kg Megterheltség: 158%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 14 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
120 arany (#50) 8 kaja (#2) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 halálhozó talizmán (#813) 2 kötél (#92) 1 rézdarab (#70)
1 rinóbőr (#651) 7 ubuk tüske (#131) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

96 97 98 99 100 101
23
24
25
26
27
(97,24) Leah rúnaköve, vaskohó (#155), érclelőhely
(97,25) Fairlight oltár, trappoló dinymák (#118)
(98,24) Tharr oltár, vaskohó (#155), nekrofun (#173), 22. jellempróba, érclelőhely
(98,25) szürke rinocérosz (#346), márványtorony (#175), Raia oltár
(98,26) törpemammut (#115), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), halálhozó (#419)
(99,24) vaskohó (#155)
(99,25) manifesztátor (#124)
(99,26) kérődző etra (#368)
(100,25) karmos tankány (#137)
(100,26) sörényes ubuk (#89)

Üzenet küldése a karakternek