159. forduló, 161. forduló, Sendiel, a dalnok összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. júl. 14. 9h:24'
EZ A 202. JÁTÉKHETED, 160. FORDULÓD
203. játékheted kezdete: júl. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4848
SZÁMLA : XXXX

SENDIEL, A DALNOK KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [135,111] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű elf férfival. Bőre bronzként csillog. Raia felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy csontamulettet, egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy vadász quwarg trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Jean-Michel. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+16 tvp ). Ostorcsapásként ér az elmédben felbukkanó gondolat: Lázadni az Örökkévalók ellen? Elpusztítani azt, ki ily tökéletest tudott alkotni?
Egy díszes teremben állsz, fényes páncélban, fehér ruhában, mikor egy apród szólít, és szélesre tárja előtted a hatalmas ajtót. Mikor belépsz a zsúfolásig telt terembe, első pillantásod a trónra, és a rajta ülő koronás férfira esik. Mindenki tapssal üdvözöl, és a király is feláll tiszteletedre. Az elejtett megjegyzésekből tudod meg, hogy megöltél egy sárkányt, és kiszabadítottad a király leányát. Igen, most már te is emlékszel! De aztán eszedbe jutnak a sárkány szinte még vak kicsinyei, s az a két őrszem, akiket a kapunál lesből kellett levágjál, hogy észrevétlenül tudj belopódzni. Hát igen, róluk nem meséltél ezeknek az embereknek... Lelkiismereted furdalására ébredsz, s még sokáig töprengsz azon, mikor mi a helyes és mi a helytelen.
Az aranytermő erszény 26 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 csontkulcsot. A teremtés zsákja létrehozott 1 rézdarabot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+19 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+96 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Nagy eseményt ünnepelhetsz ma: most van 4 éve, hogy megérkeztél a Túlélők Földjére! Azonnal tapasztalod a dolog pozitív hatását: eloszthatsz egy tulajdonság és két képesség pontot!
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy erszényes elkarog nyomára vezet. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 314.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 309.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 309.]

* 3. KP: használod az 1100. tárgyat az 1269. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 308.]
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Különös dimenziókban jársz, és egy lenyűgöző élményvilág tárul fel előtted. 1740 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 304.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 302.]

* 4. KP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (9 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 9 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 297.]

ef 5 502 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 262.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 306 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 259.]

m 8 mozogsz északra
[135,110] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy trappoló dinymák. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Látsz egy vaskohót. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy friss csatamező van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 250.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +10 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve szörnyészlelés I. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! 2.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! 3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] [30 pontot használtál fel, van még 220.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[134,111] Továbbra is dombság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy ősi csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy tímárkunyhó van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [133,112] Továbbra is dombság. Itt kezdődik a Fairlight-hegység. A monda szerint Fairlight itt győzte le egyik legnagyobb vetélytársát, amikor még halandó volt. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Északra nézve látsz egy tímárkunyhót. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő ekharion bébi mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 43 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az ekharion bébi testét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csontpálcával néhányszor megcsapod az ekharion bébi testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy megvágod az ekharion bébi lába tövét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Az ekharion bébi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1665 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 30, gyógyulás: 6, összesen: -24 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [132,113] Még mindig dombos terepen vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kardszárnyú pocok. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 33 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a kardszárnyú pocok bal oldalát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1083 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; 766% esély:+1; össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy krómkaktuszt. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy phua-kúpot. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elrakod a távcsövet. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Friss elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 193.]

m 6 mozogsz nyugatra
[131,113] Amerre csak a szem ellát, dombok. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy phua-kúpot. Nyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Elteszed a látcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összefutsz Lilenda ával . Sheran kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy igazgy. fülbevalót, egy Khór maszkját, egy kreiton fókuszt, egy olimpiai rézmedált, egy örökkéval.smaragdját, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy velociraptor trófea, egy csontváz lord trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy spagulár! Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[9 pontot használtál fel, van még 184.]

be 66 bemész a 66. titkos labirintusba
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. Bepillantasz: teljes a sötétség. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Nincs értelme tovább habozni: bátran belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 179.]

lm 12 17 mozogsz 12 17
Továbbsuhansz a folyosón. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [3. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [12. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [13. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [15. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 5 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [16. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Nem hatástalanítottad a védőrúnát - a hatás nem marad el. Bummm! (-11 életpont). A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [17. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
[36 pontot használtál fel, van még 143.]

kpcs 3 17 kapcsoló 3
Hosszas kutatásba, vizsgálódásba kezdesz: valahol itt lennie kell egy titkos kallantyúnak! Sikerrel jársz! Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 123.]

lm 20 29 mozogsz 20 29
Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kanyarhoz érkeztél. [19. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [20. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [21. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. [22. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Megtorpansz: kanyarodik az út! [23. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 11 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [24. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, gránitból készült ajtóba ütközöl. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! (-12 életpont). Haladsz az ellenséges labirintusban. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [26. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Innen csak egy út van: előre! [29. PONT.] [48 pontot használtál fel, van még 75.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+60 varázspont.) Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [30 pontot használtál fel, van még 45.]

lm 32 32 32 mozogsz 32 32 32
Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [32. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Zinthurg. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 29 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Marokra fogva a csontpálcát ellenfeledre támadsz. Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Csontpálcával eltalálod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod a Zinthurg bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Zinthurg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A Zinthurg csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranygyűrű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1211 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 57, gyógyulás: 14, összesen: -43 ÉP}

Füstölögve, gőzölögve távozik a Zinthurg sötét lelke a Sötét Földre. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[6 pontot használtál fel, van még 39.]

lm 24 39 mozogsz 24 39
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [29. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [26. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [24. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [25. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Fellélegezve, hogy végre ideértél, elhagyod a járatokat. [30 pontot használtál fel, van még 9.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ügyességed TF-elődött. [9 pontot használtál fel, van még 0.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 180 keresed a 180. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy Zinthurgot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

f 179 kísérletezel a 179. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat a 396. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [4 pontot használtál fel, van még -4.]
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: használod az 1602. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: elmormolod a 78. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 4. BP: imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 5. BP: használod a 238. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 15, 17.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be az északi aurach. Egy kaját nyel le a szőrös bozsó. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. Egy kaját habzsol be a kaffogó hebrencs. 2 kaját habzsol be a spagulár. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 301 pontot. A következő körben tehát 296 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI GYORSÍTÁS (506. TUDATI KÉPESSÉG)
A közös tudatok első, és legfontosabb képessége egymás gondolatainak érzékelése. Ezúton tudtok egymásnak üzeneteket, instrukciókat és kéréseket küldeni, amelyek - legyetek akár a világmindenség két egymáshoz képest legtávolabbi pontján is - azonnal célba érnek. Ezt a különleges kapcsolatot a Tűzvihar előtt létező lovagrendek már-már a tökéletességig fejlesztették. Sajnos azonban a félszigeten senki sem maradt, aki ezt a tudást megoszthatná veletek, így nem marad más, mint a kísérletezgetés. Az alapelvekre már ti is rájöttetek, de még csak most kezditek kapizsgálni a lényeget! Ha sikerül a közös tudatod energiáit a saját harci képességeid javítására fordítanod, előbb-utóbb legyőzhetetlenné válsz! Ez a képesség a legalsó foka ennek a különleges hatalomnak. (Eztán közelharcban, balkézzel eggyel több támadást adsz majd le, mint eddig. A képesség hatása permanens, energia kisütést nem igényel.)

SZÖRNYÉSZLELÉS I. (82. VARÁZSLAT)
Ezt a varázslatot elmormolva, megállapíthatod, hogy a környéken (azaz 9 mérföld sugarú körön belül) tartózkodik-e egy adott szörny, sőt, még pontos koordinátáit is megtudod (relatívan ahhoz a mezőhöz képest, ahol állsz). A varázslat elmondása a V 82 <szörny1> [<szörny2>] paranccsal történik, 5 TVP-ért és 8 VP-ért. Ha megadsz 3. paramétert, akkor egyszerre kétféle szörny jelenlétét érzékeled.

KARAKTERLAP

Sendiel, a dalnok , egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Elenios kisebb papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 160. fordulód.

Erő: 25 (30) Szint: 20 Merészség: 6/5 Magasság: 162 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 23 Agresszió: 2 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 26 (30) Védekezés: 46 Menekülés: 30 % Életkor: 5/5 év
Egészség: 27 (29) Életpont: 268/133 Jellem: jó (329) Tul. pont: 5
Szerencse: 27 (33) Varázspont: 466/380 Pénz: 12887 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 28/9 Pszi pont: 117/331 EFejl: 30
Eddig összesen 873 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6006 TP-t kaptál. Jelenleg 505032 TP-d van. A következő szinthez még 94968 TP szükséges. Trófeáid: Poomr Ko, borzalmas varkaudar, óriásféreg. A 133. fordulódban 16807 arany került a bankszámládra. 19075 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 1/52 szúrófegyverek: 11/90
vágófegyverek: 20/39 (+1%) ütőfegyverek: 8/17 (+10%) lőfegyverek: 23/37 (+4%)
dobófegyverek: 15/52

Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329) (140%) << vashegyű lándzsa (#182) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -19.); ezüsttollú nyíl (#363) (20 -); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/71 2. nyomkövetés: 30/30 (+30%) 3. lopás: 2/0
4. mászás: 9/77 5. csapdakészítés: 15/87 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/62 (+24%)
7. gyógyítás: 10/35 8. titkosírás: 2/47 9. felderítés: 11/4 (+11%)
10. szörnyidomítás: 11/11 11. teológia: 18/35 (+6%) 12. taumaturgia: 29/29 (+8%)
13. szerencsejáték: 4/88 14. versengés: 13/23 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 59/65 (+44%) 17. szörnyismeret: 19/88 (+20%) 18. pszi: 20/85 (+2%)
19. zárnyitás: 1/0 20. vadászat: 9/16 21. bányászat: 16/53 (+55%)
22. főzés: 8/40 (+11%) 23. csapatmunka: 2/31

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 45 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 5 darabot ), acéltűt (#334) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot, csak egyszer)
elfogod drasmólymot (#60) szuper hálócsapdával (#274), szeppent rákfattyat (#186) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 44 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
manaelementál (#290), agglomerátor (#138), autentikus vámpír (#154), élőholt mirg (#135), fémbontó szójer (#150)
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
Kripta Gitta (#3454), Halatir Maurloth (#5484), elf (#2), Dulmina (#3676), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
tompítás (#40, 8 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) bűvölés (#20) (56,1) bűvölés (#20) (312,5) bűvölés (#20) (655,1)
bűvölés (#20) (667,5) bűvölés (#20) (665,5) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), oldás (#372), tompítás (#40), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> útonálló (#130) vakító fény (#43) >> nők (#999)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> Fairlight hívők (#997) varázsvédelem (#34) >> élőholt mágus (#175)
pszi-acéltorony (#98) >> Pszinapszis (#974) varázsvédelem (#34) >> xirnox (#122)
varázsvédelem (#34) >> vortexmágus (#418) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
kaffogó hebrencs (#88) (őrzi a holmidat: +6 lopás ellen) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
szőrös bozsó (#149) (építő: +40% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK
északi aurach (#350) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúzió trófea (137)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
díszes hangszer (280)
concerto grosso (308)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a zene ereje (396)
hárítás művészete (404)
célzott lövés (408)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 28 TU. szükséges még: 22 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség parancsal.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 898.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 4 spiritusz (#170) 14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
26 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 1 csontkulcs (#74)
1 rézdarab (#70) 1 Thargodan esszencia (#328)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(131,113) a 66. labirintus bejárata, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), Tharr oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, Lilenda (5688. kalandozó), Zinthurg (#180)
(132,113) kardszárnyú pocok (#152), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), érclelőhely
(133,112) érclelőhely, ekharion bébi (#768)
(134,111) Chara-din monolitja (#534), olvasztókemence (#86), Sheran oltár, érclelőhely
(135,110) trappoló dinymákok (#118), Elenios oltár, vaskohó (#155), 47. jellempróba, érclelőhely

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Sendiel, a dalnok 160. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) öreg varázsló (#23) gazda (#24)
grákó denevér (#25) királygyík (#26) óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29)
surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) gnóm boltos (#32) sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34)
acélkolosszus (#35) manó (#36) sötét motyogó (#37) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39)
hamupók (#40) görgőte (#41) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44)
Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) harcos (#47) csontváz (#48) zombi (#49)
technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54)
rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59)
drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kőevő (#62) umor-pióca (#63) varkaudar (#64)
goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69)
vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74)
mirg (#75) gitonga (#76) zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) bombagoly (#79)
trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84)
gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) árnyékrája (#87) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89)
törpe kovács (#90) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94)
mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99)
szőrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104)
óriás griff (#105) griffőniksz (#106) fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108) kőkorszaki szaki (#109)
nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114)
törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119)
bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121) xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124)
büntető praglonc (#125) miksziszi húsgólem (#126) Morbid (#127) varkaudar mágus (#128) Lord Kovács József (#129)
útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) elit palotaőr (#133) palotaőr (#134)
élőholt mirg (#135) sötét főgnóm (#136) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139)
acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141) udvari mágus (#142) vadászkutya (#143) arató csattanat (#144)
pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdető magszim (#148) szőrös bozsó (#149)
fémbontó szójer (#150) dehidrátor (#151) kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynő (#153) autentikus vámpír (#154)
nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157) nómenklatúra (#158) ongóliant (#159)
tyrannoszaurusz rex (#160) velociraptor (#161) hadroszaurusz (#162) kétfejű troll (#163) jégtroll (#164)
bávatag golombár (#165) borzalmas varkaudar (#166) kvazár kovács (#167) halálosztó kain (#168) orgoró (#170)
óriásféreg (#171) sírlidérc (#172) vark. nekromanta (#173) dögkeselyű (#174) élőholt mágus (#175)
óriás csontváz (#176) csontváz lord (#177) ongóliant hadúr (#178) élőholt ősmágus (#179) Zinthurg (#180)
gnóm szolgáló (#181) pöfögő kregon (#182) elf mesterharcos (#183) ezoterikus mardel (#184) karmazsin huhogó (#185)
szeppent rákfatty (#186) részeg kalandozó (#187) kocsmai verekedő (#188) varkaudar behemót (#189) varkaudar bajnok (#190)
szutykos remák (#191) trosnyogó szakóca (#192) vércápa (#193) hínárevő piranha (#194) opati polip (#195)
elektromos angolna (#196) étkezési homár (#197) moszatrája (#198) mélység fattya (#199) magnetikus praglonc (#200)
quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202) agyagelementál (#203) bazaltelementál (#204) gránitelementál (#205)
kacagó szépia (#206) diuretikus kráken (#207) drónkeselyű (#208) kneopatikus mollusk (#209) degradátor (#210)
joviális m.szockó (#211) Tguarkhan (#212) kisebb quwarg isten (#213) quwarg nagymester (#214) tűzfőnix (#215)
élőholt sullár (#216) massza (#217) tormikus egér (#218) északi tűzsárkány (#219) királyi palotaőr (#220)
pszi elementál (#221) aurapollátor (#222) szubreális vámpír (#223) nanda (#224) átokmurgattyú (#225)
norpadolótika (#226) kultúrmasztodon (#227) éjkornis (#228) orbitális mackósajt (#229) zoloboo sámán (#230)
woorgard (#231) ekharion (#232) alanori csatamén (#233) adószedő (#234) káoszteknőc (#235)
Chara-din fattya (#236) Mnebolath (#237) Orkhan Thai (#238) Raia szent lovagja (#239) sivatagi doareg (#240)
vadász quwarg (#241) qwarg rohamosztagos (#242) áeratikus hasnyák (#243) hegyi góliát (#244) Rughar familiárisa (#245)
nagyobb vércápa (#246) kputtyintó csalán (#247) quwarg parafenomén (#248) taalru (#249) noth szellem (#250)
zombi mester (#251) lidércúr (#252) pordémon (#253) hordóagyú mameluk (#254) őrült varázsló (#255)
tüskés gigaféreg (#256) Notermanthi (#257) pszi őselementál (#258) holle anyó (#259) kőtipró (#260)
trikornis herceg (#261) zsoldoskatona (#262) bérmágus (#263) páncélos lovag (#264) harci mágus (#265)
elit gárdista (#266) mestervarázsló (#267) zoloboo törzsfő (#268) quwarg anyakirálynő (#269) varkaudar hadúr (#270)
varkaudar varázsló (#271) pszi elementál lord (#272) Főmágus (#273) őrjáratozó katona (#274) triklem drakolder (#275)
tűzelementál (#276) jégelementál (#277) viharóriás (#278) halálelementál (#279) Védőnővér (#280)
vércápa sámán (#281) ősdentor (#282) aranyfecske (#283) molgan (#284) kronokukac (#285)
kronotapír (#286) kronoelementál (#287) ezerszemű bestia (#288) titánkolosszus (#289) manaelementál (#290)
Ekhnagorhu (#291) ragadozó (#292) káoszbajnok (#293) ében hadúr (#294) ében halálhajcsár (#295)
Sötétség Hercege (#296) Thargodan csontváz (#297) Maffiózó (#298) quwarg felderítő (#299) ősquwarg (#300)
óriáspók (#303) aranygriff (#304) Banyapók (#305) talriai behemót (#312) ében sárkány (#327)
zafír sárkány (#329) Sir Rasolphius (#334) smaragd őrsárkány (#344) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346)
varkaudar kósza (#347) khór darázs (#348) liumbe (#349) északi aurach (#350) halálmadár (#351)
láplidérc (#352) tesh alligátor (#353) erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355) vörös rakolits (#356)
dűnekukac (#357) bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361)
ryuku ostromteknős (#362) fekete amőba (#364) troll ritualista (#365) dombi yeti (#366) kérődző etra (#368)
rőtmanó berzerker (#369) bolyongó lidérc (#388) purifikátor császár (#393) csápos otagi (#395) bunthar (#396)
erdei rém (#399) smaragdgólem (#417) vortexmágus (#418) halálhozó (#419) korinthai amőba (#420)
kék rothasztó (#421) ro'galhal kísértet (#463) hótarantula (#464) pikkelyes ptog (#470) sarki róka (#636)
jegesmedve (#637) veszett rozmár (#639) fagyféreg (#640) ulkor jéglény (#641) hópárduc (#642)
rozmárember (#643) fagyelementál (#644) dermesztő lidérc (#645) sarki óriásteknős (#646) lábascet (#647)
eszkimó óriás (#648) jégzabáló (#649) fagymágus (#650) jégdémon (#652) mouthlan (#665)
agyfröccsentő (#666) varkaudar kölyök (#685) varkaudar íjász (#687) csontlepke (#746) pacaszúnyog (#751)
érző szívű dromedár (#753) csodabogár (#755) alattomos manó (#756) lajhárlord (#757) bandita (#758)
burástya királynő (#759) kentaurusz (#762) ryuku futárbérenc (#765) élőholt tigris (#766) ekharion bébi (#768)
mantikór (#769) proteinsólyom (#771) köpködő bruhatag (#773) mocsári ácsorgó (#774) hattyúkirály (#776)
ryuku csapásvezető (#778) hidra (#780) ork bérgyilász (#781) szőrös azuka (#903) ködsárkány (#947)
Jerome (#956) Poomr Ko (#957) Yurk, a profi (#958) Shandul (#959) Mallon (#960)
Ayagira Tanaka (#965) Pszinapszis (#974) Quirov (#975) Métely (#7000) Öregsámán Krough (#7008)
Pikoló (#7010) Zuramagor (#7012) tyrex egyeduralkodó (#7031) gigaféreg lárva (#7037) csupasz gigaféreg (#7038)
rücskös gigaféreg (#7039) máguskobold (#7044) koboldkirály (#7045) bányarém (#7083) hegymélyi lidérc (#7084)
renegát törpe (#7085) varkaudar felderítő (#7133) mocsárivérc (#7143) hegyi szamár (#7168)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) $bot (#4) $bunkó (#5)
$kőkés (#6) $kőhegyű lándzsa (#7) $szöges bunkó (#8) $bunkósbot (#9) $dárda (#10)
$csontkés (#11) $csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) $vadász tatu bőr (#15)
$bordacsont (#16) szögletes kő (#17) $parittya (#18) kerek kő (#19) $fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) $varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
$fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
$grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) $királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) $surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
$bőrpáncél (#51) patak (#52) tavacska (#53) szökőkút (#54) mákrózsa bokor (#55)
mákrózsa virág (#56) $bőrsisak (#57) ködmangó cserje (#58) ködmangó (#59) ködkapu (#60)
árnyéksár (#61) ködcsillag (#62) $tigroszlán fog (#63) $csontszablya (#64) $szöges páncél (#65)
szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) $rézdarab (#70)
$rézpáncél (#71) $rézsisak (#72) $rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75)
bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) $lapkorong (#80)
mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) $díszes rézpajzs (#84) $óndarab (#85)
olvasztókemence (#86) $bronzhegyű lándzsa (#87) $bronzsisak (#88) $bronzpajzs (#89) $bronzpáncél (#90)
manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) $bronzhegyű nyíl (#94) $bakkura bőr (#95)
$bakkura csizma (#96) $rákpáncél (#97) $rákpajzs (#98) $fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100)
tinta (#101) vízionár szem (#102) $magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporőr háj (#105)
fabontó (#106) $rövid íj (#107) $nyílvessző (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110)
hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115)
$móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119) tábla (#120)
jellempróba (#121) $dözmöng szív (#122) $göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125)
bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127) sallank karom (#128) sallank nyíl (#129) $hebrencs állkapocs (#130)
ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135)
rúnakő (#136) mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138) koponya szimbólum (#139) denevér szimbólum (#140)
nap szimbólum (#141) szem szimbólum (#142) virág szimbólum (#143) két kard szimbólum (#144) villám szimbólum (#145)
oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149) szent jogar (#150)
szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155)
világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157) ezüst karkötő (#158) $kis vaspajzs (#159) vassisak (#160)
nagy vaspajzs (#161) borostyán függő (#162) karócsapda (#163) vasvért (#164) mászókampó (#165)
ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170)
rövid kard (#171) téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175)
vashegyű nyíl (#176) szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) ezüst gyűrű (#180)
vasalt bunkó (#181) vashegyű lándzsa (#182) vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185)
nagy vaskulcs (#186) mérgezett vasnyíl (#187) mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190)
aranylánc (#191) gyöngysor (#192) aranygyűrű (#193) arany karperec (#194) obszidián függő (#195)
trófea nyaklánc (#196) igazgy. fülbevaló (#197) trikornis szarv (#198) karbin plazma (#199) gyíkfű csomó (#200)
gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205)
ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fűszertartó (#210)
sáfránypor (#211) dorony tüdő (#212) xirnox szív (#213) manifeszt.nyúlvány (#214) praglonc hártya (#215)
ketrec (#216) hurokcsapda (#217) ketrec-csapda (#218) fedett verem (#219) háló-csapda (#220)
dobóháló (#221) láncing (#222) smaragd védőgyűrű (#223) varkaudar lándzsa (#224) $orgyilkos tőr (#225)
ramit kő (#226) helytartói jogar (#228) obszidián karkötő (#229) lánckesztyű (#230) $acélpengőke (#231)
ilkin érc (#232) furulya (#233) tatu dob (#234) dorony duda (#235) $lajhár csont (#236)
$tankány karom (#237) lant (#238) pular kristály (#239) kis aranykulcs (#240) smaragd kulcs (#241)
tüskecsapda (#242) nyílcsapda (#243) kvazár (#244) márványkulcs (#245) nagy aranykulcs (#246)
fekete bőrcsizma (#247) pszi kő (#248) bumeráng (#249) kvazár páncél (#251) smaragd koszorú (#252)
nekrofun medál (#253) regeneráló gyűrű (#254) tatu ködmön (#255) templom (#256) szent kehely (#257)
nehezék (#258) szopókő (#259) isteni könnycsepp (#260) bájital (#261) friss csatamező (#262)
ősi csatamező (#263) remák szív (#264) kristálygömb (#265) kvazár sisak (#266) fülemüle agyar (#267)
gromak bőr (#268) purifikátor háj (#269) gromak páncél (#270) szürke bőrkesztyű (#271) aranytű (#272)
szuper dobóháló (#273) szuper hálócsapda (#274) ametiszt medál (#275) sárga erőöv (#276) rejtőköpeny (#277)
umbatari karkötő (#278) Mágikus Koponya (#279) tyrex csont (#280) raptor karom (#281) jégszív (#282)
Fekete Kehely (#283) sötét ital (#284) Szent Kulacs (#285) Sheran főzete (#286) Tharr Keresztje (#287)
zan indukátor (#288) sárkányölő kard (#289) energiapajzs (#290) bíbor erőöv (#291) sárkánypikkely (#292)
drako pikkelyvért (#293) $varkaudar páncél (#294) elit csatavért (#295) kvazár pajzs (#296) kvazár kard (#297)
arx formázó minta (#298) bev formázó minta (#299) cru formázó minta (#300) din formázó minta (#301) Fairlight köpenye (#303)
kőszem (#304) varázskő (#305) adamantit kesztyű (#306) réz papi karkötő (#307) ezüst papi karkötő (#308)
arany papi karkötő (#309) galachmit (#310) borkonyó cserje (#311) borkonyó bibe (#312) gyógykenőcs (#313)
roxati zárfaló (#314) optiri agysisak (#315) Pusztítás Botja (#316) $varkaudar csizma (#317) taposó tappancs (#318)
ködkard (#319) kregon zúzmó (#320) plazmacsillag (#321) ezüsttőr (#322) ezüsthegyű nyíl (#323)
ezüsthegyű lándzsa (#324) ezüstkard (#325) ezüstdarab (#326) ezüstshuriken (#327) Thargodan esszencia (#328)
csontpálca (#329) mirtuszkoszorú (#330) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333)
acéltű (#334) olló (#335) pukkanó tűcsapda (#336) piranha zsákvédő (#337) királyi korona (#338)
hadilobogó (#340) alkímiázó üst (#341) fagyöngy füzér (#342) rézgolyó (#343) kincs (#344)
viharfelhő (#345) rózsaszín bugyogó (#346) súlyzó (#347) shinai gömb (#348) lovagi tabard (#349)
esszenciakristály (#350) tolmokov-koktél (#351) mithril (#352) molluszk ház (#353) degradátor váladék (#354)
szockó hólyag (#355) Tguarkhan-csapda (#356) Baghar korbácsa (#357) vámpírkard (#358) quwarg boly (#359)
quwarg tojás (#360) káosz szimbólum (#361) árnyékköpeny (#362) ezüsttollú nyíl (#363) vámpírtőr (#364)
tyrkiai mászógép (#365) szerencsetalizmán (#366) Trákin csákánya (#367) kinemfogyó tegez (#368) gránit őrszobor (#369)
vascarai csizma (#370) Raia papi palástja (#371) phua-kúp (#372) Eldaran karkötője (#373) fekete tű (#374)
fekete csuha (#375) fény szentélye (#376) moa smaragd (#377) moa gyöngy (#378) moa rubin (#379)
moa obszidián (#380) moa zafír (#381) moa jádekő (#382) moa üveggömb (#383) moa burát (#384)
moa gyémánt (#385) moa katalizátor (#386) ónix piramis (#387) natali kő (#388) szigony (#389)
halcsont (#390) polip szívóka (#391) mászó-karperec (#392) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395)
álompor (#396) zafír erőöv (#397) városépítkezés (#398) főutca (#399) ház (#400)
morgud hagymatő (#402) fokhagyma (#403) rájabőr (#404) rájabőr úszógatya (#405) réz fejpánt (#406)
bronz fejpánt (#407) vas fejpánt (#408) árnyékharcos gyűrű (#409) kígyóbőr öv (#410) királyi emlékmű (#411)
vérvörös köpeny (#412) moa stuki (#413) stukilövedék (#414) aranypikkely (#415) teknőcteknő (#416)
teknőcpajzs (#417) era formázó minta (#418) fpi formázó minta (#419) agyartőr (#420) tyrex bunkó (#421)
mágusölő (#422) szívkereső (#423) csontpozdorja (#424) pengepajzs (#425) Raia pallosa (#426)
őstroll agyaló (#427) gránátkaktusz (#428) kaktuszbogyó (#429) bogyógránát (#430) gránátcsapda (#431)
Vlagyimir szobra (#433) bányászcsákány (#434) törpe bánya (#435) réz masszariasztó (#436) arany masszariasztó (#437)
ónix masszavadító (#438) szent liget (#439) láthatatlan köpeny (#441) Muezli aranykeze (#442) lótuszfőzet (#448)
kristályfolyadék (#449) feketekard nyaklánc (#450) zangrozi csizma (#451) térkapu (#452) mágusköpeny (#453)
krapixlon fürdőruha (#454) kampós acélszigony (#455) mithril láncing (#457) Urgod kesztyűje (#462) fiatalság itala (#473)
cápaölő tőr (#480) raptor szablya (#482) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) erődítmény (#488)
pusztulás sírjai (#489) sárkánytanya (#492) manakristály (#500) kihívás tornya (#502) bűvös lant (#509)
ostromlétra (#510) varkaudar szablya (#516) Chara-din ékköve (#517) tudás gyöngye (#522) Chara-din monolitja (#534)
sötét tekercs (#535) tünde íj (#553) tünde nyíl (#554) árnyéktőr (#557) főnixtoll (#563)
mithril kard (#575) vörös zyel (#606) adamantit (#627) arkog kő (#632) Halálpöröly (#635)
Fortuna szentélye (#645) kulcskarika (#648) sámán erszény (#650) rinóbőr (#651) darázsszárny (#652)
varkaudar tekercs (#653) darázsfarok (#654) liumbe hajtás (#655) aurach fog (#657) aurach bőr (#658)
Morgan kristálya (#659) Tiume batyuja (#660) alligátorbőr (#661) alligátorbőr cipő (#662) alligátorfog (#663)
elf csont (#664) elkarog szőr (#665) $nektoraf faggyú (#667) sáska amulett (#668) rakolits por (#669)
lápi hajlék (#670) nyomkereső talizmán (#671) szulfin (#676) szulfagor agyar (#677) smaragdkő (#678)
hibátlan gyémánt (#680) elf kósza háza (#681) orvosságos zacskó (#682) elf tekercs (#683) tímárkunyhó (#684)
rinóbőr öv (#685) tűzfény (#686) ryuku mellvért (#689) ryuku kesztyű (#690) ryuku csizma (#692)
ryuku szablya (#695) Ezüstmágus kürt (#697) manóodú (#698) sötét kámzsa (#699) teknősesszencia (#702)
troll csont (#704) kobudera csont (#705) gnóm csont (#706) smaragd karkötő (#707) ritualista amulett (#708)
csontamulett (#711) etra hályog (#712) berzerker tüske (#713) rőtmanó kacagány (#714) művészi porolit (#720)
császári kesztyű (#723) gyémánt karperec (#728) rubin fejék (#729) bunthar bőr (#733) bunthar zsák (#734)
mágikus hátizsák (#735) jegygyűrű (#736) gólem talizmán (#811) vortex talizmán (#812) halálhozó talizmán (#813)
korinthai talizmán (#814) rothasztó talizmán (#815) halálhozó karkötője (#816) hatalom fülbevalója (#817) teremtés zsákja (#818)
aranytermő erszény (#819) szirén köpenye (#820) ében nyílvessző (#848) ősi rúnatorony (#852) örökkéval. rubinja (#900)
örökkéval.gyémántja (#1065) párducbőr (#1066) féregbél (#1071) ulkor gyöngy (#1072) párducszem (#1073)
lidércesszencia (#1074) cetuszony (#1075) hibátlan cetbőr (#1090) cetbőr válltömés (#1091) csodák kútja (#1096)
Éjmágus tükre (#1100) varkaudar látógömb (#1107) varkaudar falu (#1109) varkaudar csont (#1113) örökkéval.smaragdja (#1115)
párducbőr övtáska (#1117) moa varázsdoboz (#1133) varkaudar pálinka (#1137) sámán gyógykenőcs (#1139) királyi őrsánc (#1140)
hűségérme (#1141) Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169) fűszerkeverék (#1170) vark. pecsétgyűrű (#1171)
malom (#1204) régészeti lelőhely (#1208) szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218) kir.érd.műv. kitűző (#1220)
hattyútoll (#1222) sólyomcsőr (#1223) hattyútoll vánkos (#1226) ork csodaszer (#1228) pondróvér (#1232)
cirkuszi pergamen (#1233) fejsze (#1240) vaspánt (#1241) csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253)
Leah tekercse (#1258) viharmadár totem (#1260) Halatir kalapja (#1262) tünde tegez (#1263) vadászkés (#1264)
kis mágneses bigyó (#1266) kaleidoszkóp (#1269) gyémánt okuláré (#1270) Sheran cserepe (#1271) Kaldor varázspora (#1272)
extra takarmány (#1360) csodabazár (#1404) agyértágító (#1406) reflexélesítő (#1407) sejtfiatalító (#1408)
esélynövelő (#1409) papagájsíp (#1415) Mallon botja (#1526) varkaudar szimbólum (#1528) méregtagadó (#1531)
nodonrod kitűző (#1533) térhajlító kavics (#1539) megsemmisítő (#1540) varázskorsó (#1546) mentát karkötő (#1551)
saválló fülbevaló (#1552) méregfog (#1553) Métely páncélja (#1562) fülemüle síp (#1576) grifftoll kesztyű (#1578)
griff nyakék (#1579) tündöklő szobor (#1587) Kalmárok Kémgömbje (#1589) illatos rózsaszál (#1595) ezüstszelence (#1602)
mágusok itala (#1610) fenőkő (#1618) vérvörös rózsa (#1622) koboldkorona (#1629) díszes nyereg (#1645)
bátorság medálja (#1653) vérpettyes gyűrű (#1659) ork kunyhó (#1683) elhagyott bánya (#1685) szerencsekocka (#1693)
boszorkánykendő (#1697) ork sör (#1701) krónika (#1725) kétfejű csatabárd (#1754) olimpiai fáklya (#1823)
lánghordozó gyűrű (#1832)

Receptek

főtt étel (#1) buggyantott tojás (#2) istenek eledele (#7) bátrak eledele (#11) mákrózsafőzet (#14)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
EXT                                   -  játékhét visszadátumozási kérelem
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FA   tárgy     kalandozó darab        3  futárpostának átad
FAA  tárgy     [tárgy]   [tárgy]  par*3  futárpostának átad
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért
FELV KT/szövetség                     -  szövetségi felvétel
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGO  TVP                            TVP  feltételes gonoszkodás
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FSE  TVP                            TVP  feltételes segítség
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HH   tárgy [tárgy] [tárgy]    par*(?+1)  gyors tárgyhasználat
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPCS [1-3]                         0/20  kapcsoló állítása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból
RM   fegyver   mit        TVP       TVP  növény/épület rombolása
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TAN  tippszám  [tárgy]               10  tanulás bölcstől
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TK   kaland kalandozó                 ?  többszemélyes kalandra indulás
TKB  beállítás beállítás              -  többszemélyes kaland beállítása
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TRO  [szörny]  [szörny]  [szörny]    10  trófea beállítása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek