Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. márc. 28. 20h:28' EZ A 64. JÁTÉKHETED, 16. FORDULÓD 65. játékheted kezdete: ápr. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5063 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
fkt 22 10 | felt. készítesz a 22. tárgyat (10 darabot) |
be 532 | bemész az 532. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Beszélgettek még egy darabig, aztán újból kezet ráztok, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 172.]
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
f 44 | kísérletezel a 44. tárggyal |
f 47 | kísérletezel a 47. tárggyal |
d 44 2 | eldobod a 44. tárgyat (2 darabot) |
m 8 | mozogsz északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval megütöd a mélységi grittang testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a mélységi grittang testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a mélységi grittang kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a bo-skorpió bal középső lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a bo-skorpió csáprágóját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A bo-skorpió belecsíp a derekadba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 52 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [27,-11] Továbbra is síkságon vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy evaporőr nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod az evaporőr hengertestét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd az evaporőr hengertestét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Csontszuronnyal eltalálod az evaporőr testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd az evaporőr testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az evaporőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [28,-12] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy evaporőr. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az evaporőr hengertestét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod az evaporőr testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed az evaporőr hengertestét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Csontszuronnyal megdöföd az evaporőr testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod az evaporőr testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az evaporőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a rájanyék testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a rájanyék nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A rájanyék csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a rájanyék testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a rájanyék nyakát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rájanyék száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [28,-14] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Felfedeztél egy krómkaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy homokvarány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a homokvarány bal vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a homokvarány fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A homokvarány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
KIS BŐRPAJZS (45. TÁRGY) Kemény munkával ugyan, de hozzájuthatsz a legegyszerűbb (és leghagyományosabb) védőeszközhöz, amelyet már ősapáid ük-nagy-dédatyjai is használtak. Egy kerek falapra két királygyík bőrt erősítesz, és már kész is a kis bőrpajzs. Ha a bal kezedbe veszed, egyet ad a Védekezésedhez. Készítéséhez a KT 45 parancsot kell kiadnod, 25 pontért. Ez a tárgy eggyel javítja a védettségedet. |
BŐRSISAK (57. TÁRGY) Wow! Végre kiókumuláltad, hogy hogyan védhetnéd a kopasz kobakodat attól, hogy keménymancsú szörnyek és még keményebb bunkójú kalandozók beverjék. A megoldás természetesen egy sityak. Addig is, amíg nem találsz ki valami jobbat, be kell érned a két surranó kígyó bőréből készíthető bőrsisakkal. Készítése 16 pontba kerül. Ha viseled, eggyel jobb lesz a védettséged. |
MÉLYSÉGI GRITTANG (103. SZÖRNY) A dombok mélyén az ősi mesék szerint több méteres, lomhán mozgó, szőrös testű férgek élnek. Nagyon ritkán esznek csak, de akkor kiadósan. Elrejtőznek ilyenkor egy gyakran használt ösvény alatt, és amikor elhalad valaki felettük, akkor hirtelen kitörnek, óriásira tátva hatalmas pofájukat, és egybe lenyelik az áldozatot. Alkoholos tartalmú nyálukkal képesek tartósítani is az áldozatot, későbbi, szűkösebb időkre. Ezért az alkimisták vadásszák is őket: a speciális eljárással kinyert nyálat spiritusznak hívják. Ha biztosan el akarod kerülni őket, két dolog tehetsz: 1.) szárnyakat növesztesz, 2.) nem jársz dombság felé. A mélységi grittang ellen egyformán jó mindenfajta fegyver. |
Erő: | 18 | Szint: | 7 | Merészség: | 3/5 | Magasság: | 249 cm |
IQ: | 8 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 500 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 2 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 16/16 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 107/36 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 7 | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 4 |
lőfegyverek: | 2 (+1) |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << csontszurony (#12) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) max. 1 db (3 -4.); mérgezett tüske (#23) (5 -); |
28,61 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 36 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 64 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 10 | 3. gyógyítás: | 7 |
4. vadászat: | 1 | 5. bányászat: | 4 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Papi varázslataid | ||
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. törpe házikó (532): 16. labirintus (30,61). kobudera lak (533): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 15, 16. |
Összsúly: 33.98 kg | Megterheltség: 73% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 116 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | királygyík bőr (#44) | 4 | tüske (#22) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | evaporőr háj (#105) | 2 | varányszem (#30) | 40 | víz (#27) |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | |
-15 | |
|
|
|
|
|
-14 | |
|
|
|
|
|
-13 | |
|
|
|
|
|
-12 | |
|
|
|
|
|
-11 | |
|
|
|
|
|
-10 | |
|
|
|
|
|
-9 | |
|
|
|
|
|
-8 | |
|
|
|
|
|