Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 5. 9h:00' EZ A 16. JÁTÉKHETED, 16. FORDULÓD 17. játékheted kezdete: jan. 12. A következő fordulódat legkorábbana 17. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4398 SZÁMLA : XXXX |
tno 1 | növeled az 1. tulajdonságodat |
kno 8 | képesség-növelés 8 |
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [43,-21] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal rájössz, hogy egy legyengült sóhajtó dorony ijesztett meg. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
m 8 6 6 | mozogsz északra, nyugatra, nyugatra |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos sallank bal első lábát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gyilkos sallank megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gyilkos sallank megcsapja a fejedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner goldugar trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő gyilkos sallank trófeát. 156 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [42,-22] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tintacsiga. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a tintacsiga testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tintacsiga vékony szarvát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ököllel megcsapod a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. Eldobod az értéktelenné vált rájanyék trófeát, és diadalmasan beszerzel egy tintacsiga trófeát. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [41,-22] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Ez a keskeny erdősáv jelzi Nimeron földjének északnyugati határát.
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Nem akarsz kinyúlni. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [39,-22] Szűnni nem akar a zöld síkság.
(Továbbmész...) [38,-22] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Észreveszel egy rát-fát. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délről folyik északra. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy kavadu. Amikor elhal a zaj, előmászol.
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
h 242 | használod a 242. tárgyat |
FELEJTÉS (68. PSZI KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet a P 68 <kalandozó/faj/vallás/KT> paranccsal, 5 TVP-ért és 5 pszi pontért használhatod. (Vallásnál 991: Leah, 992: Dornodon, 993: Raia, 994: Elenios, 995: Sheran, 996: Tharr, 997: Fairlight.) A felejtés inaktívan lapul mindaddig, amíg a megadott kalandozóval/fajjal össze nem futsz. Ekkor a pszi működésbe lép, és ellenfeled elfelejti 1.) hogyan nézel ki te (vagyis kalandozószámodat nem használhatja parancsainak paramétereként), 2.) törlődnek feltételes parancsai (azok, amelyek a Feltételes Parancsok alatt vannak felsorolva, tehát nem tartozik ide pl. a Feltételes Lőfegyverhasználat). A támadás nem sikerül, ha ellenfeled megdobja mentális mentődobását. Mivel egyszerre csak egy mentális trükk alkalmazható egy találkozás folyamán, ha ellenfeledre egy másik inaktív pszi/varázslat is aktiválódik előbb, akkor a felejtés nem hajtódik végre. Mivel a felejtés némi mentális előkészületet igényel, csak akkor tudod alkalmazni, ha te lépsz rá egy kalandozó táborára, fordítva nem. |
SÓHAJTÓ DORONY (112. SZÖRNY) A sóhajtó dorony bivaly méretű, recés tüskéjű óriásgyík. Gyűlöli, ha lőfegyvert vagy dobófegyvert használnak ellene, ezért, ha ilyet lát meg ellenfelénél, gyorsan fúj egyet, és így eltéríti a lövedéket. Támadásnál hatalmas fogakkal teli állkapcsát használja. Leghatékonyabb fegyver egy doronnyal szemben egy szúrófegyver lehet. |
GYILKOS SALLANK (85. SZÖRNY) A sík vidékek medve nagyságú, szőrös testű cammogó ragadozója nem fél úgyszólván senkitől és semmitől. Lapos, macskaszerű fejét ha kitátja, láthatóvá válnak hegyes fogai, a mészárlást azonban általában nem ezekkel, hanem tűhegyes karmaival végzi. A testét eltalálni nem nehéz feladat, de rengeteg sikeres csapást igényel, hogy kimúljon. És közben... hát igen, nem csak nézelődik ez az izé. |
SALLANK KAROM (128. TÁRGY) Leölve a gyilkos sallankot, lemetszheted azokat a karmait, amelyek elég egyenesek, hegyesek és épek ahhoz, hogy később felhasználhasd. |
TINTACSIGA (74. SZÖRNY) Ez az óriásira megnőtt csiga lehet, hogy a tintahal szárazföldi rokona. Ugyanis képes igen nagy távolságra is fekete, nyúlós folyadékot köpni, ezzel nem ritkán elvakítva ellenfelét. A "befeketített" ellenfelet ezután meglepően éles zúzófogaival aprítja szét. Puha testét jól fogják az éles és szúrófegyverek, de ahhoz, hogy a tintacsiga elpusztuljon, nagyon sok pontosan bevitt csapás szükséges. |
MANAELEMENTÁL (290. SZÖRNY) Gigantikus méretű, tömény mágikus esszenciából álló entitások, amelyek valamilyen dimenziótörésnek köszönhetően átkerültek a mi világunkra. Ártalmatlan teremtmények, amelyek jelenlétének a varázslók még örülnek is, hiszen fokozzák a világ mágikus potenciálját. Sajnos, minden bizonnyal lesznek olyan barbár kalandozók, akik nekilátnak a manaelementálok kiirtásának, csak azért, hogy lássák, "hogy néz ki belülről". Persze, a több tonnányi fénylő esszencia, annak ellenére, hogy ezen a létsíkon normál fegyverekkel is megsebezhető, nem olyan könnyen elpusztítható, mint sokan gondolják. |
Erő: | 18 | Szint: | 7 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 132 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 9 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 14 (16) | Életpont: | 109/32 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 35/24 | Pénz: | 76 arany | Kép. pont: | 0 |
Pszi pont: | 22/22 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 5 | szúrófegyverek: | 1 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 5 | dobófegyverek: | 1 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 .); mérgezett tüske (#23) (2 -); |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 1 |
4. csapdakészítés: | 2 (+1) | 5. gyógyítás: | 2 | 6. teológia: | 1 |
7. harcművészetek: | 4 | 8. pszi: | 3 (+1) | 9. vadászat: | 1 |
10. bányászat: | 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet) |
deus ex machinád 5 mezőre repítsen |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Én a béke híve vagyok - céljaink szimbolizálására semmisíts meg egy mandibulakaszát oltáromnál. |
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény! |
3.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót. |
Összsúly: 26.70 kg | Megterheltség: 58% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 112 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | tüske (#22) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | sallank karom (#128) | 4 | szárnyas hernyó (#69) | 4 | tinta (#101) |